Suihinotto tärkeää miehelle

Nainen-40

Minua ihmetyttää tällä palstalla välillä näkyvät kommentit joissa päivitellään syitä miksi naisen pitäisi alentua ottamaan suihin, kuinka kauheaa on niellä sperma ja kuinka halventavaa naista kohtaan on, kun mies laukeaa kasvoille. Mitä te kanssasisaret oikein ajattelette? Itseänne, miestänne vai liittoanne?

Olen ollut avioliitossa 15 vuotta. Itse en koskaan aikaisemmin, lukuisista seksikokemuksista huolimatta, ollut ottanut mieheltä suihin. Mieheni ehdotti sitä ja ajatuskin tuntui vastenmieliseltä. Päätin kuitenkin kokeilla ja edetä pienin askelin. Minulle on alusta asti ollut itsestään selvää että mies laukeaa suuhun. Kasvoille tai rinnoille laukeamisessakaan ei mitään pahaa ole, mieheni vain haluaa että nielen. Itse saan vastineeksi hellyyttä ja tiedon että osaan pitää miestäni hyvänä, juuri siten kuin hän sitä kaikista eniten kaipaa. Minä rakastan miestäni ja pidän ajatuksesta että voin antaa hänelle jotain mitä hän ei keneltäkään muulta pyydä.

En vieläkään erityisemmin pidä suuseksistä, vaikka sitä on jo harrastettu avioliiton alkuajoista. Se että otan mieheltäni suihin 2-3 kertaa kuukaudessa on pieni hinta siitä kuinka hyvin liittomme jaksaa.

Ystäväni kauhistui kuin kerroin hänelle. Hän piti koko ajatusta käsittämättömänä ja muistaakseni käytti sanaa "huorahtavalta". Kerroin että, kun mieheni pyytää suuseksiä, hän saa sitä. Mieheni on kuitenkiin niin huomaavainen että ei pyydä sitä jatkuvasti, 2-3 kertaa kuukaudessa keskitymme pelkästään häneen. Hänen ei myöskään tarvitse sitä ruikuttaa viikosta toiseen, vaan hän voi olla varma että yleensä saa silloin kuin pyytää.

Kerroin laittavani päälleni jotain seksikästä, ehkä stayup-sukat, minimekon, hameen, mekon, bodyn, jotain kivaa, paljastavaa ja seksikästä. Mieheni, käytyään suihkussa, istuu sohvatuolille, polvistun hänen eteensä. Hän tykkää pitää päästäni hellästi kiinni, juo itse ehkä viiniä tai whiskyä. Kun hän lopulta laukeaa suuhuni tunnen hänen koko vartalonsa värisevän. Yritän pitää hänen peniksensä jäykkänä jatkmalla nuolemista ja imemällä. Yleensä se ei onnistu, mutta niinä kertoina kun näin käy, siirryn ratsastamaan hänen päälleen tai käännyn kontalleni olohuoneen matolle ja hän nai minua. Se nautinto minulle kestää pitkään.

Ystäväni sanoi minun käyttäytyväni kuin huora, minä taas kerroin olevani vaimo, hyvä sellainen!

40

14382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 33v

      Mä laukesin, kun luin juttuasi, oli aivan pakko avata farkkuni, ottaa kivikova kyrpä käteeni ja vetää käteen ( onneksi on oma toimistohuone) , alkoi meinaan aivan vitusti seisomaan, kun kuvittelin, että otat nimenomaan minulta suihin, ja saan laueta suuhusi! Ehdin laukeamiskohtaan, kun multakin tuli, ja tulikin paljon....kiitos!

    • z-mies

      Upea juttu, että osaat pitää miestäsi hyvänä, jos miehesi ansaitsee sen (pitää myös sinua hyvänä).

      Älä välitä rajoittuneen ystäväsi ahdasmielisistä kommenteista. Uskon, että hänen seksielämänsä on erittäin kuivaa (kirjaimellisesti).

      Jatka samaan malliin!

      Kaikkea hyvää jatkossa!

      • tarvittaessa

        Hyvä, on hienoa lukea että, myös toiset vaimot osaavat tyydyttää miehen.
        Ajoittain tulee tarve saada kunnon suihin otto.
        Oma vaimo ei valitettavasti ota lastia suuhun eikä niele joka olisi myös hienoa, mutta ottaa kyllä muuten suihin oikein perusteellisesti.
        Mikään ei ole parempaa kuin takaapäin nainti kunnon imujen jälkeen


    • jännä...

      sinänsä jännä homma, itse olen seurustellut nyt 2v ja naiseni otti suihin ensimmäisen 2kuun jälkeen, ilman pyytämistä. Hän vain halusi kokeilla ja nykyään ottaa melkein aina esileikeissä ja joskus kuukausien aikaan loppuun asti ja nieleekin mielellään, ihmisiä on erilaisia ja ei sovi arvostella.

      Ja mielestäni kaverisi on itse kateellinen, että olet itse uskaltanut kokeilla loppujen lopuksi suuseksiä koska hän ei uskalla :) Ja olet varmasti hyvä vaimo jos tuollaiseen "uhraudut". Jatkakaa samaa mallia :) Hyvä mieli tulee itsellekin kun tällaista lukee.

      jos vielä saan kysyä niin tuntuuko sinusta sinun nuoleminen vastenmieliseltä? Koska sitä en henk.koht ymmärrä, että jommankumman pitäisi antaa suuseksiä mutta toisinpäin se on sitten iljettävä...

    • Aviomies

      Oma vaimo oli nuori kun aloitimme seurustelun, itse olin jo hieman kokeneenpi ja saanut suihinottoja aiemmilta naisiltani.
      Opetin nykyisen vaimoni ottamaan satunnaisesti suihin.
      Vaimolleni on ainakin oman kertomansa perusteella tyydyttävää saada ottaa suihin ja olla sillä tavalla
      alistettuna.
      Hän jopa joskus tosin minun mielestäni liian harvoin
      ehdottaa itse suihin ottoa, menee eteeni polvilleen ja avaa huosut ottaa kyrvän suuhun ja imee ja nuolee
      kunnes laukea hänen suuhunsa ja hän nielee koko lastin.
      Palkitsen nämä hetket tarjoamalla puolestani hänen
      kaipaamaa hellyyttä.
      Pienet teot ovat molemmin puoleisia

    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      Sinä todennäköisesti teet miehesi sen verran tyytyväiseksi, että hän ei lähde etsimään tyydytystään muualta. Itse tykkään aina joskus suuseksistä, mutta en sitä säännöllisesti kaipaa. Sen sijaan (kuten varmaan ne henkilöt tietävät jotka ovat seuranneet kommenttejani toisilla palstoilla täällä) pidän hetero-anaaliseksistä. Ei nyt siitä tällä palstalla enempää.

      Mutta hyvä jos pidät miehesi tyytyväisenä ja tyydyttyneenä.

      t.Markiisi

    • Vaimo 12 vuotta

      Vauh, mä olen täysin samaa mieltä. Avoliitossa oltu 12 vuotta ja mä pidän siitä että mies todella nauttii jostain mitä voin antaa hänelle, vaikka itse toimitus ei nyt niin kiinnostava ole. Mies on kiltti ja huomaavainen, meillä on 4 lasta ja hyvä isä. Liitossa pitää olla hyvä toiselle ja kun ei se minullekkaan nyt ihan vastenmielistä ole niin miksi ei tuottaa toiselle nautintoa.

      • Nainen - 25 v

        Minä olen seurustellut nyt 8 kk ja kyllä huomannut että on tärkeää mielyttää poikakaveria. Siis siinä suhteessa mikä itsestänikin tuntuu olevan ok. Poikakaveri tykkää kauheasti suihinotosta julkisilla paikoilla. Itse asiassa se on kiihottavaa myös minulle. Monesti kuukaudessa pysähdytään anttilan, stockan tai jonkun muun vaateliikkeen pukukoppiin jossa otan häneltä suihin. Edellyttää tietysti että hän on peseytynyt ennen ulos lähtöä. Lisäksi ollaan harrastettu suuseksiä lina-autossa, elokuvissa, parkkihallissa ja junassa.


    • Kohta eläkkeellä

      Olisipa minullakin tuollainen vaimo. Okei, ei omassakaan mitään vikaa ole mutta 29 avioliittovuoden jälkeen olen saanut suuseksiä vain kerran vuodessa jos sitäkään. Silloinkin se on niin vastenmielistä vaimon mielestä että pelkät halut menee jo sitä valitusta kuunnellessa. En tosiaankaan pyydä jatkuvasti, mutta se yksi kerta kuukaudessa olisi ihanaa. Vaimon kanssa kyllä harrastetaan seksiä, mutta se miehinen suihinoton tunne on jäänyt puuttumaan. Myönnetään että muutaman kerran jos enemmänkin olen meinannut vieraisiin mennä, pelkästään sen takia että olisin saanut sitä kaipaamani, mutta uskollisia ollaan edelleen. Sääli että oma kumppani ei sitä voi antaa.

    • Aatunen

      Hienosti kerrottu onnellisen ja oman arvonsa tuntevan naisen kuvaus. Miehesi on oikea onnenpekka eikä taida itselläsikään olla valittamista.

      Toisinaan täällä ihmetyttää, kun muutamat naiset kauhistelevat suihinottoa ja suuhun laukeamista. Kuitenkin samat tyypit ovat vaatimassa mieheltä suuseksiä. Kyllä sieltäkin eritteitä tulee, ellei nainen ihan kuiva ole.

    • mutta mitä jos

      miehesi saisi tietää että teet sen osin velvollisuudesta ? tai että onni kukoistaisi - vai tietääkö ?
      minuun se vaikuttaa koska jos vaimoni ottaa suihin pitämättä itse siitä niin en pysty laukeamaan kuten nuorempana kun ajattelin vain itseäni
      nyt tulee mieleen että pakottaa toista johonkin josta hän ei pidä
      onneksi vaimoni on oppinut pitämään siitä ja nauttimaan itsekin puuhasta ja saa siitä tyydytystä eikä koe spermaa enää jotenkin vastenmieliseksi tai pahanmakuiseksi
      ihminen on kummallinen: tällaiset asiat ovat herkkiä juttuja... tunteiden on oltava aidosti mukana
      myös toisin päin: suuseksiä on vaikea antaa naiselle ellei siitä saa suurta tyydytystä itsekin
      ajatus että pelkästä velvollisuudesta tekee jotain hyvää toiselle on ok mutta se voi viedä myös hohtoa pois toisen nautinnosta, ainakin joskus

    • Ikävää, että koet suuseksin vähän "velvollisuudeksi". Toivon, että saat hellyyttä mieheltäsi muutenkin kuin suuseksin vastineena.

      Itse olen aina rakastanut sekä antaa että vastaanottaa suuseksiä. Suuseksi on ollut avioliitossamme aina itsestäänselvyys. Tosin meillä ei siitä tehdä "numeroa" niin kuin teidän suhteessanne, vaan harrastamme suuseksiä ensin esileikkinä (yleensä vuorotellen) ja silloin tällöin mieheni laukeaa suuhuni. Yleensä suuhun laukeamista edeltää yhdyntä, jolloin minäkin saan osani ;D Jos en saa yhdynnässä orgasmia, mieheni tyydyttää minut joko sormin tai kielellään.

      Saatko itse suuseksiä mieheltäsi? Kun suuseksin antaminen on molemminpuolista, harhaluulot ja suhtautuminen siihen muuttuvat kummasti.

      En ymmärrä, miksi pitäisi olla huora, jos haluaa tuottaa nautintoa varsinkin omalle miehelleen! Tai ehkä olen jäävi arvostelemaan, sillä minua ei kiihota oikeastaan mikään niin tehokkaasti kuin puolikova kalu, jota alkaa nuolemaan ja imemään. Ja paras palkinto suihinotosta on se, kun tuntee miehen laukeavan suuhun...se on jotain niin käsittämättömän upeaa ja ihanaa, että otan siitä vaikka sen huoran leimankin otsaani :D

      • Nainen-40

        En omasta mielestäni ole väittänyt että se on velvollisuus, ikävä jos se siltä on kuulostanut.

        Itse en monen lapsen äitinä enään (valitettavasti) ole kiinnostunut seksistä siinä määrin kuin suhteen alkuaikoina. Se että minua ei kauheasti kiinnosta ei pidä tarkoittaa sitä että ei mieskään sitten saa. En koe tekeväni sitä velvollisuudesta, vaan kyse on kumppanin hyvänä pitämisestä. Jos mieheni kaipaa säännöllistä suuseksiä, en koe sen toiveen toteuttamista ongelmana.

        Itse haluan miehen on joka kiltti ja hellä. Hän on lapsille isä ja hänelle on koti ja perhe tärkeämpi kuin työ (matkustelusta huolimatta). Hän osallistuu kotitöihin, ei ole väkivaltainen tai erityisen mustasukkainen. Pääsen hänen kainaloonsa nukkumaan kun minusta niin tuntuu. Hän antaa suukkoja joka päivä ja osoittaa että välittää minusta. Sellainen mies minulla on. Jos mieheni kaipaa suuseksiä annan sen hänelle. Liitossa asiat ovat jakamista ja toisen toiveiden huomiomista. Kummankin pitäisi olla tyytyväisiä eikä toisen tyytyväisenä pitäminen saisi olla uhraus toiselle - kuten meillä ei olekkaan.

        Pidän kyllä siitä että mies nuolee minua, se tuntuu mukavalta, mutta en kaipaa sitä.


      • Nainen-40 kirjoitti:

        En omasta mielestäni ole väittänyt että se on velvollisuus, ikävä jos se siltä on kuulostanut.

        Itse en monen lapsen äitinä enään (valitettavasti) ole kiinnostunut seksistä siinä määrin kuin suhteen alkuaikoina. Se että minua ei kauheasti kiinnosta ei pidä tarkoittaa sitä että ei mieskään sitten saa. En koe tekeväni sitä velvollisuudesta, vaan kyse on kumppanin hyvänä pitämisestä. Jos mieheni kaipaa säännöllistä suuseksiä, en koe sen toiveen toteuttamista ongelmana.

        Itse haluan miehen on joka kiltti ja hellä. Hän on lapsille isä ja hänelle on koti ja perhe tärkeämpi kuin työ (matkustelusta huolimatta). Hän osallistuu kotitöihin, ei ole väkivaltainen tai erityisen mustasukkainen. Pääsen hänen kainaloonsa nukkumaan kun minusta niin tuntuu. Hän antaa suukkoja joka päivä ja osoittaa että välittää minusta. Sellainen mies minulla on. Jos mieheni kaipaa suuseksiä annan sen hänelle. Liitossa asiat ovat jakamista ja toisen toiveiden huomiomista. Kummankin pitäisi olla tyytyväisiä eikä toisen tyytyväisenä pitäminen saisi olla uhraus toiselle - kuten meillä ei olekkaan.

        Pidän kyllä siitä että mies nuolee minua, se tuntuu mukavalta, mutta en kaipaa sitä.

        "En vieläkään erityisemmin pidä suuseksistä, vaikka sitä on jo harrastettu avioliiton alkuajoista. Se että otan mieheltäni suihin 2-3 kertaa kuukaudessa on pieni hinta siitä kuinka hyvin liittomme jaksaa."

        Käsitin siis asian väärin, ehkä tuon yo:n kappaleen takia. Itse ajattelen, että jos en pitäisi suuseksistä ja silti antaisin sitä miehelleni, tekisin sen pelkästä velvollisuudesta.

        Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee. Se, ettet nykyään ole kovinkaan kiinnostunut seksistä, ei takaa sitä, ettetkö vielä joskus olisi. Itse viittäkymppiä lähestyvänä olen löytänyt seksuaalisuuteni uudelleen. Se ei ole sellaista kuin nuorena (onneksi), vaan parempaa, vapautuneempaa ja estottomampaa.

        Hellyys on parisuhteen a ja o eikä sitä viljellä koskaan liikaa. Jos koet saavasi sitä riittävästi ja tavallaan "palkitset" miehesi suihinotolla, niin silloinhan asia on ihan OK. Teillä on upea liitto, vaalikaa sitä!

        Kaikkea hyvää sinulle!


      • Anonyymi

        joo ei tarvi miehen lähtee mihinkään glory-holeen etsimään


    • Voi se olla toisinkin

      Meillä toi tuntuun olevan toisin päin. Minä vaimona olen se joka haluaa suuseksiä, miestä taas ei ole kiinnostanut seksi oikeastaan lainkaan - pitkään aikaa. Olen ostanu seksikkäitä vaatteita, ollaan kokeiltu völineitä ym., mutta mieheni ei kiinnostu. Minun ei kuitenkaan tarvitse olla ilman koska mieheni tietää minun sitä kaipaavan. En tiedä onko se sitten velvollisuuden tunteesta vai mistä. Mieheni itse on sanonut, että hän on monesti niin väsynyt ja stressaantunut että häntä ei kiinnosta sen takia, mutta hän on valmis tyydyttämään minua jos kerran minä vaimona sitä kaipaa.

    • Jopapa

      Meillä toi tuntuun olevan toisin päin. Minä vaimona olen se joka haluaa suuseksiä, miestä taas ei ole kiinnostanut seksi oikeastaan lainkaan - pitkään aikaa. Olen ostanu seksikkäitä vaatteita, ollaan kokeiltu völineitä ym., mutta mieheni ei kiinnostu. Minun ei kuitenkaan tarvitse olla ilman koska mieheni tietää minun sitä kaipaavan. En tiedä onko se sitten velvollisuuden tunteesta vai mistä. Mieheni itse on sanonut, että hän on monesti niin väsynyt ja stressaantunut että häntä ei kiinnosta sen takia, mutta hän on valmis tyydyttämään minua jos kerran minä vaimona sitä kaipaa.

    • ......................

      ... tuo suihinotto tuntuu miehille olevan. Itse hellin miestäni suihinotolla viikottain, joskus parikin kertaa viikossa. Annan mieheni laueta suuhuni ja kyllä, minäkin nielen. Mieheni ei juuri muuta seksiä enää tunnu haluavan, eli se "tavallinen" seksi on jäänyt lähes kokonaan pois. Siitä asiasta en ole millään muotoa iloinen, sillä vaikka mieheni minua välillä suullaan helliikin (huomattavasti harvemmin kuin minä häntä), niin haluaisin myös sitä "tavallista" seksiä. Mitä ikinä se "tavallinen seksi" nyt tarkoittaakaan... Mutta se taitaa olla jo toisen palstan juttuja, seksin puutteeni siis. Pointtini on, että otan suihin ja nielen ja teen sen mielelläni. Harmi vaan etten saa "palkinnoksi" mitään erityistä hellyyttä tai huomiota niin kuin muut tuntuvat saavan... Näin meillä.

      • Jos tarkoitat "tavallisella" seksillä sitä, että miehesi nai sinua kullillaan, niin voisitteko ajatella, että esileikkeihin kuuluisi hyväilyjen lisäksi molemminpuolista suuseksiä, jonka jälkeen miehesi naisi sinua jonkun aikaa "normaalisti". Vähän ennen miehesi laukeamista ottaisit hänen kalunsa suuhun ja imisit, kunnes hän laukeaa. Ja jos et itse kerennyt laueta yhdynnässä, miehesi nuolisi/sormettaisi vielä sinulle orgasmin?

        Itse pidän siitä, että ensin mieheni nai minua ja sitten otan kalun suuhun. Laukeamista ei tarvitse odotella kauhean pitkään ja itsekin saa herkkua sisäänsä :D

        Suosittelen!


      • Nimetön
        DoubleDang kirjoitti:

        Jos tarkoitat "tavallisella" seksillä sitä, että miehesi nai sinua kullillaan, niin voisitteko ajatella, että esileikkeihin kuuluisi hyväilyjen lisäksi molemminpuolista suuseksiä, jonka jälkeen miehesi naisi sinua jonkun aikaa "normaalisti". Vähän ennen miehesi laukeamista ottaisit hänen kalunsa suuhun ja imisit, kunnes hän laukeaa. Ja jos et itse kerennyt laueta yhdynnässä, miehesi nuolisi/sormettaisi vielä sinulle orgasmin?

        Itse pidän siitä, että ensin mieheni nai minua ja sitten otan kalun suuhun. Laukeamista ei tarvitse odotella kauhean pitkään ja itsekin saa herkkua sisäänsä :D

        Suosittelen!

        ... suuseksi ei oikein sovi meillä, koska silloin kun otan mieheltäni suihin, hän ei yhdeksän kertaa kymmenestä halua mitään muuta eikä enää sen jälkeen jaksa/ole kiinnostunut minun hyväilemisestäni. Tarkoitukseni ei ole valittaa, vaan olen kohtalaisen tyytyväinen seksielämäämme suurimman osan ajasta. Silloin kun mieheni antaa minulle suuseksiä, se on taivaallista ja silloin hän hellii vain minua eikä minun tarvitse tehdä/en saa tehdä yhtään mitään. Saan varmasti keskiverto-mittapuun mukaan varsin runsaasti suuseksiä. En periaatteessa kaipaa seksiä niin paljon, vaikka teenkin kyllä usein itse aloitteen, nautin seksistä ja olen "minulta mieheni saa aina kun haluaa"-tyyppiä. En vain välttämättä kaipaa panoa silloin kun mieheni ei sitä itse halua tai "tarjoa" (huono sana, mutta en muutakaan keksinyt).
        Se normaali naiminen on jäänyt meillä totaalisen vähiin, sillä mieheni tuntuu olevan täysin tyytyväinen pelkkiin suikkareihin ja saattaa mennä kolmekin viikkoa ennen kuin saan kullia. Eli joko mieheni ei kiihotu tavallisesta panosta minun kanssani tarpeeksi, tai sitten hän on niin "super-tyytyväinen" suikkareihini ettei kaipaa muuta. Jotenkin veikkaan tuota ensimmäistä, mutta mistä tuosta tietää... Meillä ei tuollaisista asioista keskustella, mieheni kun ei ole keskustelevaa tyyppiä (=sula mahdottomuus puhua tuollaisista asioista). Ja huomautan, että emme ole mitään teinejä, jotka eivät uskalla puhua asioista, vaan miehenikin on jo lähempänä neljääkymmentä. Itse ole reilu 10 vuotta nuorempi.
        Kiitos kuitenkin ehdotuksesta! Toimii teillä varmasti, mutta koska mieheni ei ole kovin innokas minulle kullia antamaan, niin meillä tuo ei toimi. Testattu on. Kiitos kuitenkin! :)


      • ...

        syyllistynyt samaan?


    • armagedon

      Hienolta kuulosti Nainen-40 kertomus. Tätä varten meille on annettu seksin lahja.

      Olen ollut monta vuotta aviossa itseäni vähän yli 10 vuotta nuoremman kauniin tytön kanssa. Hän sanoo suihin ottamisen olevan todella kiihottavaa ja hän on aina aivan märkä kun imee kaluani. Koskaan ei ole tarvinnut pyytää vaan vaimoni tekee aina aloitteen. Ja mikäs on sen upeampaa katsella kun kaunis tyttö katsoo silmiin nappisilmillään kalu suussaan. Joskus riittää kun hän vain painaa kaluni poskeaan vasten ja suukottelee varteen. Kun sitten suutelen jalkojen väliin hän on jo aivan märkä. Ei tarvii kauaa nuolla niin hän saa jo orkut.
      Kun kahden ihmisen kemiat synkkaa niin kyllä tyttö kiihottuu ja tykkää imemisestä.

    • mlukku

      naiset ovatkin, että ottavat suihin silloin kun mies sitä haluaa. Ja ilman muuta lasti täytyy laskea suuhun ja kaikki pitää niellä, muutenhan sitä limaista kullia pitäisi jotenkin pyyhkiä ja kuivata. Ei, ei,, naiset nuolee ja kuivaa kalun puhtaaksi, se kuuluu asiaan. Sellainen polvien välissä oleminen ja siinä asennossa imeminen on miehelle tosi herkkua, siinä ei tarvitse samalla nuoleskella naisen limaista pillua. Se nimittäin ei ole mitään herkkua.

    • pulppi

      koko suhtautuminen seksiin on omituinen - ei vain suuseksiin. Silloin kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan niin on olemassa yksinkertainen sääntö: kaikki se mikä ei tunnu toisesta pahalta on sallittua.

      Eli esimerkki: jos minä miehenä nautin suuseksistä, ja tyttöystäväni ei erityisemmin nauti mutta se ei tunnu hänestä pahaltakaan, niin hän tekee sen. Miksikö? Yksinkertaisesti siksi että hän rakastaa minua ja haluaa antaa minulle nautinnon.

      Vastavuoroisesti minä olen valmis tekemään tyttöystävälleni sellaista mistä hän pitää mutta mikä ei minulle ole niin tärkeää.

      Olet neiti unohtanut tärkeän funktion: rakkauden.

      Kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan, he eivät voi, eivätkä halua satuttaa toisiaan. silloin mikään ei ole siveetöntä.

      Mutta satuttaa ei saa.

    • HOMMA...

      ..miehesi on varsinainen onnenpoika !!! Olet kyllä itsekin ihmeellinen tapaus pelkästään positiivisessa mielessä !! Kaikkea hyvää Sinulle ja miehellesi !!

      -m29 v.

    • average mies

      Kerrankin nainen on järkevä.

    • nautin suihiotosta

      Minun naiseni haluaa ottaa suihin paljon useammin...monta kertaa viikossa. Ainaskin minusta se on nautinnollista. Annan myös vastapalveluksen, en ehkä niin usein, sillä onhan meidän rakasteltavakin ja haluan että hän kiihoittunut ja haluaa minut sisälleen ja saa orgasmin samaan aikaan kanssani.

    • Anonyymi

      Ei sun tarvitse tehdä sitä jos et sitä halua ei tarvitse tehdä kaikkea mitä mies pyytää👍😍👍

    • Anonyymi

      Ei voida yleistää, joillekin miehille se on aina pakollinen ja minulle taas total turn off.

      - m33

    • Anonyymi

      H­ei! Om­­­a str­­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­aikille, jotk­­­a haluav­­at pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://6522333.com/H/1lAEI 👈

    • Anonyymi

      Miehenä voin sanoa että suihinotto ei vois vähempää kiinnostaa, se ei ole tärkeää, eikä sillä ole merkitystä orgasmini kanssa. Tärkeintä on hyvä seksi rakastamani naisen kanssa ja meillä kahdella on hyvä olo seksin jälkeen. Meillä menee hyvin yhteisessä elämässä ja tämä on tärkeää. Keskustelen seksistä rakkaani kanssa ja hän on avoin kuten minäkin ja kuuntelen mielelläni mitä rakkaallani on sydämmellä, tämä on yksi osa seksiä meillä. Hänen exä oli raiskannut hänet suuhun useita kertoja ja oli ollu vähällä tukehtua siihen, rimpuillut paniikissa siitä irti ja laatannu. Naiselleni puhelut ovat tärkeitä ja siksi kuuntelen häntä, koska rakastan häntä. Meillä on menny oma aikamme ennen kuin rakkaani on toipunut kokemuksestaan "hyvästä seksistä".

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nuolen vaimon pillun ja pyllyyn hieron ja teen kaiken et nauttisi. Onhan se kohtuullista jos nainen antaa myös minulle kaiken mikä tuntuu hyvältä...

    • Anonyymi

      Homoille ja puolihomoille suihinotto ja anaali on heidän maailmansa keskipiste, mutta ei se tarkoita kaikkia miehiä, eihän kaikki naisetkaan ole lesboja. Pokea pyörittää ja kontrolloi yksi seksuaalivähemmistö ja sen ehdoilla. Manööverit pokessa ovat hyvin samanlaiset, gay pokessa blowjob-anal, alisteisessa asemassa nainen normipokessa blowjob-anal-vagina--lesbian. childpokessa blowjob-anal-vagina, BDSM blowjob-kidutus-anal-vagina, zoopokessa blowjob-vagina-anal, femdom yleensä musta tai punainen kumi, muovi, lateks asu jossa alisteissa asemassa luuseri mies tai nainen etc. Poke kulttuuri on siis sekä parisuhteen että yhteiskunnallinen ongelma naisten alati kasvavan mt.ongelmien psykiatrisella ja lääkkeillä hoitamisessa.

      Keskeinen tekijä pokessa on kaikki kaikessa narsistinen miehen ja sen elimen sekä nautinnon yli vallan korottaminen sekä naista alistava, halveksiva ja nöyryyttävä aggressio joka suhteessa. Tämä henkinen, seksuaalinen ja fyysinen väkivalta asetelma on hyvin tyydyttavää monille naisille, mutta ei kaikille.

      Heteroseksissä ei tällaista tekijää ole, itselleni nautinnon tuottaminen rakkaalle, suloiselle ja ihanalle tytölleni on keskiössä ja tuottaa minulle voimakasta mielihyvää, eikä yhdyntä ole etusijalla. Tunteella, kiintymyksellä, puolison kunnioituksella, huomioon ottamisella ja rakkaudella on keskeinen sija parisuhteessamme.

      Toki joskus käymme syvällisiä keskusteluja lasten hoidosta, ekonomiasta, kotimme viihtyisyydestä, mummolassa käynnistä yms. tärkeästä periaatteella "rauta rautaa hioo, ihminen toistansa". Tämä on ihmisenä kasvamista parisuhteessa, niin sitten vanhana kiikkustuolissa yhdessä rakkaan vaimoni kanssa voin iloita lasten lastemme kasvamisessa aikuisuuteen ja ehkä hekin muistavat poiketa mummolassa ja sitten aikanaan muistavat pyhäinpäivänä tuoda punaisen ruusun meille. On tärkeää muistaa minkälaisen perinnön jätämme lapsillemme ja lastemme lapsille.

      Hyvää matkaa elämänne mittaiselle vaelluksellenne ajasta iäisyyteen, miehet kunnioittakaa ja rakastakaa vaimojanne, älkää vihatko ja muistakaa pitää sitten itsestänne ja toisistanne huolta.

      - m38

    • Anonyymi

      Jos akka ei ota sulta suihin se ei kunnioita sun valtikkaasi ja olet sille pelkkä pelle leikkimään kotileikkejä.

    • Anonyymi

      Yhtä asiaa minä mies ihmettelen. Joskus juttelin naisen kanssa suihinotosta ihan oltiin kavereita, ei muuta. Kysyin häneltä mikä on suihinotossa se juttu ja mille se tuntuu! Nainen sanoi, että tärkeintä on miehen nautinto!

      Siis eikö ihmiset tee mitään oman nautinnon vuoksi, vaan siksi että toinen nauttii! Se, mitä itse olen saanut nuolla on ollut minulle yhtä tärkeää kuin toivon sen sille naiselle joka päästi minut lähelleen!

      Tässä ei ole mitää järkeä! Tee asioita että joku saa nauttia vaikket itse nauttisi pätkääkään! Voi vitun urpot!

      Vai onko tässä joku juttu mitä mä en tajua! Joku tekee asiaa rahasta!

    • Anonyymi

      Olen mies joka oli naimisissa. Vaimoni ei pitänyt suu seksin antamisesta. Ei se minua haitannut. Yritti joskus mutta ei siitä mitään tullut. Hän valitti aina jostain. Vaikka en ollut edes kysyn voisiko hän antaa suuseksiä. Eron jälkeen kuulin hänen ystävältään että vaimoni oli ottanut poskeen työkaveriltaan työpäivän aikana ja työpaikan juhlien aikana. Koko homma nauruttaa enää minua. Kyllä olen saanut suuseksiä muiltanaisilta. Huonoa ja hyvää. Ennemmin ilman kun huonoa.

      • Anonyymi

        Pitkään yhdes oltu vaimon kanssa. Vuosiin enää imenyt kaluani, yhdessä päätimme piristää suhdettamme, oloimme etsiä vierasta vaimolle. Suurin yllätys itselle miten hanakasti imee vieraan kalua.


    • Anonyymi

      Naisen ei missään nimesä tarvi ottaa suihin keneltäkään, jos e haluu, eikä tarvi taipua painostukseen ja inttämisiin. Ite en miehenä vaadi enkä painosta naiselta mitään sellasta, mitä en ite tekisi, en siis ota mistään hinnasta poskeen keneltäkään homolta. Olen straight suuntautuksella ja siinä pysyn, toki, olen joskus katsonu pornoa ja se todella aiheutti kuvotusta, ei oo mun juttu.

      Hyvä Nainen-40, kun se poke on sun juttus, niin ei kait sitä tarvi ylistää, ei kaikkien naisten tarvi imitoija pokea ja arvostan paljon naisia jotka ei oo nyrjäyttäny aivojaan pokella. Avioliitto, suhde tms. toimivuus ei oo poken matkimisesta kiinni, paitti siinä tapauksessa jos miehellä on antipatioita, aggressioita, kaunaa, katkeruutta tai on narsistinen persoonallisuus häiriö naisia kohtaan niin se ilmenee pakollisena suuhun ja perspanona jonku jutun kostona, nöyryyttämisenä, halveksuntana ja vihana jne. sekä ylemmyytenä naiseen joka on poikkeuksetta aina huoran asemassa ja on siten ansainnut huoran kohtelun ja tämä alistaminenhan on se miehen tärkein nautinto, eikä niinkään seksuaalinen kuten naiset kuvittelevat.

      Minua ihmetyttäää se että miksi naiset sitten alistuvat niin fyysiseen kuin henkiseen väkivaltaan jota poke tunkee joka paikkaan "normaalina" seksuaalisena kanssa käymisessä, se johtaa ennemmin tai myöhemmin naisen psyyken horjumisena ja itsetunnon raunioitumiseen ja sitten mt.palvelut saavat naisesta asiakkaan tai joku ihme feministinen kerho joka uhriuttaa naisen ja pitää naisen siinä asemassa sekä käyttää ideologisena mannekiinina propagandassaan.

      Mitä se tämä tämmönen oikein on ja mikä meteli ja kapina siitäkin syntyisi jos koko Suomen kaikki naiset kieltäytyisivät poken manipuloimien miesten ja naisten bj, anal ja lesbian homo agendan toteuttamisesta "nykyaikaisena" ja niin "lipilaarina". Tähän pitää tulla muutos jo tulevien sukupolvienki takia ja jonku pitäis potkia naisia persiille, nouskaahan jalollenne siitä kyrpää palvomasta ja olkaa ihmisiksi. Se poken propagoima ja teitä pahoinpitelevä falloskultti saa nyt luvan riittää ja loppua justiisa. Olen nyt sinkku ja aion sellasena pysyäkki sekä toisin- tai väärinajattelijana ja kaiken lisäksi vielä "vihapuhelijana" aina ku jaksan ja viittin.

    • Anonyymi

      miksei antaisi suu-seksiä jos sitä itsekkin saa

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe