Kilisee, kilisee!!!

Hyvätuloinen

Ilmeisesti kuulun tuohon 20% voittajiin, koska sijoituspossa lihoo koko ajan. Lisäksi on myönnettävä, että kuulun tuohon 5% väestönosaan, jonka bruttovuositulo ylittää 50.000€, jopa viimevuoden nettotulot ylittivät tuon määrän.
Kaikki sen ansiosta, että olen osannut sijoittaa oikeisiin warrantteihin oikeaan aikaan.

Sama tahti näyttää jatkuvan tänäkin vuonna. Markkinoiden opiskelu ja rutiinin hankkiminen kesti jonkinaikaa, mutta kyllä kannatti.

Nämä hommat on vain osattava!

11

3465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Optiomiljardööri

      Hauskaa peliähän tuo warrekikkailu on, mutta melko stressaavaa eikä pitkällä tähtäimellä tulos ole kovin kummoinen.

      Ei ole temppu eikä mikään saada warranttikaupoista 80 - 90 % plussalle. Valitettavasti vain takaajalla on lähdössä etumatkaa ja voitot yleensä jäävät pieniksi. Silloin tällöin tulee isoja tappioita, jotka pyyhkäisevät monta voitollista kauppaa nollille. Ja kaikkein pahinta on hybris, joka tulee menestyksellisen ajanjakson jälkeen. Lisää panosta, lisää riskiä ja poks: tulosvaroitus tai jokin muu mukava yllätys vie potin kerralla.

      Nämä hommat pitää vaan tietää, turha täällä on muuten notkua.

    • kun.

      Kun kirjoittelee keskustelupalstoille,

      kun ei ole ystäviä joille puhuisi,

      ei vaimoa jonka kanssa menisi nukkumaan
      ei lapsia joiden kanssa menisi harrastuksiin ja lakkiaistilaisuuksiin.

    • kuin ..

      Toivotan sinulle onnea vaan
      rahassa ja rakkaudessa,

      varsinkin rakkaudessa sillä yksin on kurja mennä joka ilta nukkumaan.

      • Hyvätuloinen

        Sinällään kaunis ajatus, mutta tämänpäivän fakta on toinen: Avioliitoista purkautuu n. 55%, ja jos huomioidaan susiparit ym, parisuhteista purkautuu eräiden tietojen mukaan kolme neljästä. Paljonko jäljellejääneistä on pelkkiä kulisseja ja lasten tms. vuoksi vielä yhdessä asuvia.
        Eräältä naiselta lipsahti kerran hänen suurin haaveensa: Naida varakas mies, pari mukulaa ja sitten ero ja mahdollisimman korkeat elatusmaksut.
        Koska saattaisin mahdollisesti olla vaaravyöhykkeessä, sanoin kiitos ei!
        Usein eronkin jälkeen tulee kaikenlaisia ongelmia ja tappelu jatkua pitkäänkin.
        Onko pakko hankkia lehmä, jos haluaa lasillisen maitoa?


      • tänne
        Hyvätuloinen kirjoitti:

        Sinällään kaunis ajatus, mutta tämänpäivän fakta on toinen: Avioliitoista purkautuu n. 55%, ja jos huomioidaan susiparit ym, parisuhteista purkautuu eräiden tietojen mukaan kolme neljästä. Paljonko jäljellejääneistä on pelkkiä kulisseja ja lasten tms. vuoksi vielä yhdessä asuvia.
        Eräältä naiselta lipsahti kerran hänen suurin haaveensa: Naida varakas mies, pari mukulaa ja sitten ero ja mahdollisimman korkeat elatusmaksut.
        Koska saattaisin mahdollisesti olla vaaravyöhykkeessä, sanoin kiitos ei!
        Usein eronkin jälkeen tulee kaikenlaisia ongelmia ja tappelu jatkua pitkäänkin.
        Onko pakko hankkia lehmä, jos haluaa lasillisen maitoa?

        tuolta saman teeman toiselta sivulta.

        Tarinassasi, olkoon totta tai ei, on pointtia. Itse kuulun myös tuohon selviin bruttotulo-voittajien sakkiin, eli hyvätuloinen kai olen vaikka aina ei siltä tunnukaan :D. Jo lukiovuosista saakka olen seukkaillut ja avo-asunut ja avioliitossa ollut kauniin ja rakkaan ja rakastavan vaimoni kanssa. Kaksi pientä kaunista ihanaa (anteeksi tyttömäinen artikulaatio) lasta ja talo, maasturi, mökki, vene jne. löytyy. Maistuvaa maitoakin joka ilta jos maistuu ;D. Vaimo myös akateeminen ja töissä, opettaja.

        MUTTA se pointtini, jos tämä idyllini kaatuisi, menettelisin tasan juuri kuten sanot. Toivotankin kaikkea hyvää, älä täysin kivetä itseäsi ja muista, että ihminen on tärkein. Sijoituksistakin sen verran, ettei sheriffi poista koko viestiä, että itse välttäisin johdannaisia, mutta kuten huomasit olen enemmän "osta ja unohda"-tyyppi enkä pelaaja.


      • jopa.
        tänne kirjoitti:

        tuolta saman teeman toiselta sivulta.

        Tarinassasi, olkoon totta tai ei, on pointtia. Itse kuulun myös tuohon selviin bruttotulo-voittajien sakkiin, eli hyvätuloinen kai olen vaikka aina ei siltä tunnukaan :D. Jo lukiovuosista saakka olen seukkaillut ja avo-asunut ja avioliitossa ollut kauniin ja rakkaan ja rakastavan vaimoni kanssa. Kaksi pientä kaunista ihanaa (anteeksi tyttömäinen artikulaatio) lasta ja talo, maasturi, mökki, vene jne. löytyy. Maistuvaa maitoakin joka ilta jos maistuu ;D. Vaimo myös akateeminen ja töissä, opettaja.

        MUTTA se pointtini, jos tämä idyllini kaatuisi, menettelisin tasan juuri kuten sanot. Toivotankin kaikkea hyvää, älä täysin kivetä itseäsi ja muista, että ihminen on tärkein. Sijoituksistakin sen verran, ettei sheriffi poista koko viestiä, että itse välttäisin johdannaisia, mutta kuten huomasit olen enemmän "osta ja unohda"-tyyppi enkä pelaaja.

        Moni kaatuu jopa 25 onnellisen vuoden jälkeen.

        Se tietysti ratkaisee paljon,
        vaimon ja miehen koti ja malli ratkaista ongelmia,
        kuinka vanhemmat ovat toimineet.

        Toiseksi kai ratkaisee kumppanien edelliset suhteet.
        Kaikki ei osaa pysähtyä koskaan.

        Raha myös näyttelee paljon, sen olemassaolo ja turvallinen tilanne.

        Kaikki ei kestä riskejä ja odotusta.


      • jopa. kirjoitti:

        Moni kaatuu jopa 25 onnellisen vuoden jälkeen.

        Se tietysti ratkaisee paljon,
        vaimon ja miehen koti ja malli ratkaista ongelmia,
        kuinka vanhemmat ovat toimineet.

        Toiseksi kai ratkaisee kumppanien edelliset suhteet.
        Kaikki ei osaa pysähtyä koskaan.

        Raha myös näyttelee paljon, sen olemassaolo ja turvallinen tilanne.

        Kaikki ei kestä riskejä ja odotusta.

        Harvoin naiset puhuvat tuollatavalla leuhkien! On nuorena saatu perintöä ja sijoitettu,mutta ei silti hulluja puhuta.....missään,ikinä.


      • itselleni
        tänne kirjoitti:

        tuolta saman teeman toiselta sivulta.

        Tarinassasi, olkoon totta tai ei, on pointtia. Itse kuulun myös tuohon selviin bruttotulo-voittajien sakkiin, eli hyvätuloinen kai olen vaikka aina ei siltä tunnukaan :D. Jo lukiovuosista saakka olen seukkaillut ja avo-asunut ja avioliitossa ollut kauniin ja rakkaan ja rakastavan vaimoni kanssa. Kaksi pientä kaunista ihanaa (anteeksi tyttömäinen artikulaatio) lasta ja talo, maasturi, mökki, vene jne. löytyy. Maistuvaa maitoakin joka ilta jos maistuu ;D. Vaimo myös akateeminen ja töissä, opettaja.

        MUTTA se pointtini, jos tämä idyllini kaatuisi, menettelisin tasan juuri kuten sanot. Toivotankin kaikkea hyvää, älä täysin kivetä itseäsi ja muista, että ihminen on tärkein. Sijoituksistakin sen verran, ettei sheriffi poista koko viestiä, että itse välttäisin johdannaisia, mutta kuten huomasit olen enemmän "osta ja unohda"-tyyppi enkä pelaaja.

        ja kuittaan kaksi väliviestiä.

        20v pelkää riskiä, mutta rakkautta saman naisen kanssa :D

        Talousmies 41v


    • menee hyvin

      ” 5% väestönosaan, jonka bruttovuositulo ylittää 50.000€,”

      -----------missä maalaiskunnassa näin vähän--------------

      meidän kunnassa yli 100 000……… tuloista on yli 1 %
      meidän kunnassa 70 000-100 000……. tuloista on 4 %
      meidän kunnassa 50 000-70 000 …tuloista on 6 %
      -----------------------------------------------
      eli meillä on yli 50 000 tuloista….. 11 %.

      Aivan mukava on tuollaisia lukea,
      mutta ei missään nimessä tulisi mieleen,
      tuollaisia kirjoituksia aloittaa.

      Toivottavasti sinulla on myös ihana vaimo,
      jonka viereen saa iltaisin nukkua
      ja
      vielä ihanampia lapsia,
      sinulla on mahdollisuus antaa heille hieno kasvuympäristö.

      Toivon parahinta menestystä perheellesi.

    • vedä vittu käteen

      Olet henkisesti luuseri !

    • Hyvätuloinen

      Mukavasti alkanut tämäkin vuosi. Raporttien mukaan tammikuun tulot olivat yli 11.000 eeroa, vaikka en suuria riskejä ottanut. Tappiot olivat vain 9.86% voitoista, eli väärään suuntaan lähteneet positiot on onnistuttu sulkemaan ajoissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe