Olen rakastunut hevosmieheen. Hän on puuhevonen. Rapu. Millainen on hevosmies? Millaista elämä on hevosmiehen rakastajattarena ja vaimona...? ( Itse olen puulohikäärme ja kaksonen) Kokemuksia, miten sopisimme yhteen...?
Hevosmies
1
493
Vastaukset
- Santtu
Hevosmies on luotettava, hellä ja itsepäinen. Hän ainakin muistaa sinut varmasti jos on esim: merkkipäivä. Hän on suojelevainen ja avoin persoona. Rapu on myös luonteeltaan aika samanlainen... Rapu ottaa toiset huomioon ja tulee hyvin toimeentoisten merkkien kanssa. Se kaksonen voi olla vaikea asia, mutta jos oaat olla hellä ja ymmärtäväinen samalla tavalla niin sitte te voitte onnistua. Lohikäärme on vähän itsekeskeinen ja ylpeä, mutta kun jätät muutaman kerran voiton halun sivuun, teet kompromissin ja annat periksi niin teillä ei pitäisi olla hätää. Elementti puu on hyvä asia ja se on molempien merkissä. Teidän pitäisi olla siltä osin ihan ok. Pieniä riitoja odotettavissa, koska molemmat on itsepäisiä, mutta ei vakavampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213621- 162452
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3782023Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381890- 271631
- 311607
- 321569
- 141217
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 121081