Olen rakastunut hevosmieheen. Hän on puuhevonen. Rapu. Millainen on hevosmies? Millaista elämä on hevosmiehen rakastajattarena ja vaimona...? ( Itse olen puulohikäärme ja kaksonen) Kokemuksia, miten sopisimme yhteen...?
Hevosmies
1
529
Vastaukset
- Santtu
Hevosmies on luotettava, hellä ja itsepäinen. Hän ainakin muistaa sinut varmasti jos on esim: merkkipäivä. Hän on suojelevainen ja avoin persoona. Rapu on myös luonteeltaan aika samanlainen... Rapu ottaa toiset huomioon ja tulee hyvin toimeentoisten merkkien kanssa. Se kaksonen voi olla vaikea asia, mutta jos oaat olla hellä ja ymmärtäväinen samalla tavalla niin sitte te voitte onnistua. Lohikäärme on vähän itsekeskeinen ja ylpeä, mutta kun jätät muutaman kerran voiton halun sivuun, teet kompromissin ja annat periksi niin teillä ei pitäisi olla hätää. Elementti puu on hyvä asia ja se on molempien merkissä. Teidän pitäisi olla siltä osin ihan ok. Pieniä riitoja odotettavissa, koska molemmat on itsepäisiä, mutta ei vakavampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643840
- 663622
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1093465SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p602838- 732676
- 562241
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.521482Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411155Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171142Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261128