Kuuntelin radiosta ohjelmaa jo koski Agentseja ja heidän solitejaan asiantuntijana kansanedustaja Petri Neittaanmäki.Yksi asia kuitenkin jäi kaivelemaan mieltäni ja se oli
Topi Sorsakoski nosti pändin huipulle.
Minä väitän että ilman Agentseja Topi ei olisi huiplla vaan se oli Esan sovittamat vanhat biisit joita ei muut kykene soittamaan kuin maestro itse ja Topi oli niiden solistina loistava.Toinen asia on se ,että bändi soittaa kaiken eikä käytä koneita se on aitoa.
Tosiasia on,että Esa Pullianen on kaiken sielu
ettekö usko vai pitääkö tämäkin vääntää rautlangasta.
Man-of-Mystery
17
999
Vastaukset
- unohda...
Rauli Bäddin Somerjokea,eiköhän Raulillakin ollut sormensa pelissä .
- nyyperi evk
ja hän on unohtumaton.
- oikein!
Ilman Bäddindin kuolemaa tuskin Topi Sorsakoski olisi päässyt parrasvaloihin laulajana. Kait Nyyperi tiedät sen? Näin se vaan on!
- nyyperi
oikein! kirjoitti:
Ilman Bäddindin kuolemaa tuskin Topi Sorsakoski olisi päässyt parrasvaloihin laulajana. Kait Nyyperi tiedät sen? Näin se vaan on!
tuurasihan pekka raulia ja molemmilla oli sama ongelma.topi ei ole minulle jumalan asemassa
se mitä yritän sanoa on
agents js topi oli yhdessä hyviä
tänäpäivänä ei topi mikään tähti.
- perskuti
Onkohan tilanne niin että...Olemmeko liian pienillä estraadeilla?
Katsoin maailman kaikkien aikojen listoilta...En huomannut, Agentseja, se enempää kuin Esa pulliaista...Topi Sorsakoskesta puhumattakaan?
Siellä on vain yksi kitaristi joka on päässyt listoille:=)
Rautalanka paimenpojan kanssa on testi testi.
Vai uskallatko kusasta siihen?
Ei muuten mutta, saisin jälleen aidon äänen:=)- nyyperi evk
jokaisella on makunsa tämä on minun näkemykseni.
olen lähdössä ulkomaille jospa maailan kuvani avartuisi.
paimenpoikaan en suostu kusemaan,vaikka se herättäisi elottoman "asessorini"se voisi oll liikaa sydämelle. nyyperi evk kirjoitti:
jokaisella on makunsa tämä on minun näkemykseni.
olen lähdössä ulkomaille jospa maailan kuvani avartuisi.
paimenpoikaan en suostu kusemaan,vaikka se herättäisi elottoman "asessorini"se voisi oll liikaa sydämelle.älä kusekaan! Eikä siitä muutenkaan oo iloa ku sivullisille;)
- paimenpoikaan
a-v kirjoitti:
älä kusekaan! Eikä siitä muutenkaan oo iloa ku sivullisille;)
Olenn kokeillu. Ei siitä iskuja saa, tarua koko puhe.
- että kuka
se on? Jimi ei voi olla, Django Reinhardt voi olla samoin kun John McLaughlin, Alvin Lee ei ihan mahdu mukaan, onko joku espanjalainen, Paco DeLucia, Paco Pena, Marvin Shadowseista ei häikäissyt taidoillaan, Tolonen oli hyvä muttei monipuolisuudessa kuitenkaan... kerro, kerro.
sillä sanoihan Kääriäisen Jorkka joku vuosi sitten totuuden: "Esa on yhtä kuin Agents". Pitää nimittäin paikkansa!
Agents on Esan perustama ja johtama yhtye, hän valitsee mieleisensä soittajat, solistit,ja auttaa kaveriaan kaikin tavoin. Niin - ja sovittaa koko ohjelmiston - määrää jopa, mitä keikoilla soitetaan, olematta silti mikään diktaattori.
Muuten: uuden "Agents is...Allright"-CD:n etukannessa on pienellä teksti: "Tämän äänitteen tuottamiseen ja tallentamiseen ei ole käytetty tietokoneita". On tallennettu kuulemma analogisella moniraitanauhurilla koko levy. Ja levyn soundissa on ilmaa ja avaruutta, omat Genelec-aktiivimonitorikaiuttimeni eivät valehtele tässäkään tapauksessa.
Aitous ja tietynlainen suomalaisuus on Agentsilla kunniassaan, siitä ISO kiitos Esalle.
"Rautalanka on isänmaallista"
Terveisin, MM.- asiantuntijat taas
Tunnen tuon Petrin mainiosti ja isänkin. Jos tuota väyrystelijää joku tituleeraa asiantuntijaksi, minäkin alan tällä tyhmyydellä kaikkien alojen asiantuntijaksi. Sano vain kanava, että soitan puhelinnumeroni, mistä minut saa tilata.
- outzak
En väitä tietäväni mitään muuta Agentseista, kuin että heidän musiikkinsa on loistavaa.
Tykkään Baddingin ajan biiseistä (tietty mm. Tähdet,tähdet ja Laivat..), Sorsakoskenkin ajan (mm. Ajomies, Eeva, Kaksi kitaraa..) ja Kääriäisen (liian monta nimettäväksi..)
No sen verran osaan sanoa, että Esa Pulliainen on kitaristeista loistavin!!:))
Ja nää oli vaan mielipiteitä.. Mut tätä mieltä mä oon!!:))>No sen verran osaan sanoa, että Esa Pulliainen on kitaristeista loistavin!!:))<
- onhan täällä muitakin kuin minä ja Nyyperi, jotka ovat asioista perillä.....
Itse asiassa Esan kitara ei soi, se laulaa jotenkin niin perisuomalaisella soundilla, siinä on slaavilaista kaihoa, suomalaista iskelmää ja ehtaa, aitoa rautalankaa yhdessä *tuo määritelmä pätee myös Esan sovituksiin vanhoista kappaleista*
Terveisin, MM.- outzak
Man-of-Mystery kirjoitti:
>No sen verran osaan sanoa, että Esa Pulliainen on kitaristeista loistavin!!:))<
- onhan täällä muitakin kuin minä ja Nyyperi, jotka ovat asioista perillä.....
Itse asiassa Esan kitara ei soi, se laulaa jotenkin niin perisuomalaisella soundilla, siinä on slaavilaista kaihoa, suomalaista iskelmää ja ehtaa, aitoa rautalankaa yhdessä *tuo määritelmä pätee myös Esan sovituksiin vanhoista kappaleista*
Terveisin, MM.Eiku sillei tarkoitin, et mulla ei oo mitään triviatietoa Agentseista, eikä sen puoleen muistakaan yhtyeistä..
Tiedän vain mitä kuulen. Kuullut olen että Esa Pulliainen on Agentsien kitaristi. Ja kun kuuntelen Agentsien musiikkia, nimenomaan kitara hyväilee mun korvaa.. Kade iskee sitä kuunnellessa.. Kuinka joku osaakin.. Kerrassaan upeaa.. - Tiedän kaiken.
outzak kirjoitti:
Eiku sillei tarkoitin, et mulla ei oo mitään triviatietoa Agentseista, eikä sen puoleen muistakaan yhtyeistä..
Tiedän vain mitä kuulen. Kuullut olen että Esa Pulliainen on Agentsien kitaristi. Ja kun kuuntelen Agentsien musiikkia, nimenomaan kitara hyväilee mun korvaa.. Kade iskee sitä kuunnellessa.. Kuinka joku osaakin.. Kerrassaan upeaa..Alppu. Se on Albert Järvinen ja muut ovat harjoittelijapoikii sen rinnalla - tai matkijoita. Jimi Henrix tietysti kruunaa kaiken. Ja se toinen Blues Albert ulkomailta. Oliko se King;)))
- ihailijasi.;-P
MoMille
- Mul kun vihaaja!!!!!
kuuluisa MULKKU eli se MoM? Toi outzakki vai toi ManMystery. Mulkku kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1492816Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.272744- 1801587
- 2051465
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101381- 971353
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,591154Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �151138Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja711108Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111029