Hoidetulle????

Oisko apua

Mulla on huimausta koko ajan, olo kuin humalaisella. Lääkärit sanovat asentohuimaukseksi, siihen on lääkitys, joka ei ole ainakaan vielä auttanut. Mun paikkakunnalla ois yx jäsenten korjaaja (Kalevalan?) Uskallanko käydä, jos huimaus johtuukin niskoista? Kaularanka mulla on kuvattu ja siinä ei näkynyt mitään. Hierojalla käyn kerran kuukaudessa ilman suurempaa apua.

54

5009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sähköpostilla!!!

      Onko tämä toisiaan muuttumassa "hoidetun" omaksi neuvontapalstaksi?
      Todella kummallista!
      Hänellä on yhteystiedot kaikkien saatavilla, hänelle voi varmaan kirjoittaa suoraan, jos ei ole tarkoitus keskustella yleisesti.

      • viuhviuhviuh

        räksytystä


      • ...on turha
        viuhviuhviuh kirjoitti:

        räksytystä

        Voisitko, kale, ystävällisesti olla kommentoimasta joka ketjuun tuolla älyvapaalla tavallasi. Siis oikeasti, ymmärrän toki, että sinulla on pahoja mielenterveysongelmia ja että niihin nappi suuhun (tai otsaan) olisi paras lääke, mutta koeta nyt oikeasti rajoittaa tuota "raukkamaista nimettömänä räksyttämistäsi". Pilaat koko palstan, mikä lienee tarkoituksesi joka tapauksessa.


    • raetta

      karkeaa merisuolaa. Voit olla alisuolainen.
      Ja kerro auttoiko. :):)

    • hoidettu

      Nää niskan ongelmat ei ole (vielä) mun alaani, mutta kalevalaisia kansanparantajia on monenlaisia ja ainakaan kisällit ei tunnu niskaa kovin häävisti osaavan käsitellä. Minkä tason kalevalainen hän on?

      Tosin voin kyllä suositella ainakin kokeilemaan!!

      Syy: Kalevalaisten tekniikka on äärimmäisen pehmeää ja turvallista. Se ei ole niksautusta vaan mobilisointia. Käsittely on hidasta ja nikama kerrallaan etenevää pehmeätä sormenpäillä tapahtuvaa painelua. Ei siis niksautuksia eikä ruksautuksia.

      Täällä päin kalevalaisille on nykyään ainakin kuukauden jonot! Alkaa olemaan suosittua tuo manipulaatiohoito...

      Ja sitten kuten tuossa yllä kerrottiin... osta merisuolaa ja imeskele joka aamu pari kidettä. Se auttaa estämäään lihaskramppeja ja pitää muutenkin mielen kunnossa.

      Vanhat viisaat parantajat sanoo, että moni nykyihmisen vaiva johtuu osittain alisuolaisuudesta. Mutta kun tuo ruokasuola on keinotekoista myrkkyä. Siksihän sen käyttöä suositellaan vältettävän. Mutta kun elimistö tarvitsee suolaa toimiakseen!

      Aito merisuola sen sijaan on nektaria aivoille. Varsinkin aamulla! Ei ole tämäkään siis mun keksintöni...

      • Tutkintosi?

        Mille "alalle" olet sitten valmistunut?
        Mikä on pätevyytesi?


      • hoidettu
        Tutkintosi? kirjoitti:

        Mille "alalle" olet sitten valmistunut?
        Mikä on pätevyytesi?

        Olen kunnellut, jutellut ja haastatellut ihmisiä, jotka ovat apua jostakin saaneet. Pidän mielessä mihin vaivoihin ja keneltä apua on saatu.

        Aluksi keskityin vain selkävaivoihin, mutta kun ne alkaa oleen selvillä tulee mukaan muitakin. Ja kun niitä muita näkee ja kuulee matkalla, niin kertyyhän niistäkin sitä "tietoa".

        Miksi sitä teen?
        Itse etsin apua yli 10 vuoden ajan monelta kymmeneltä eri taholta. Täälläkin kävin 2-3 vuotta sitten kyselemässä. Kävin myös muutamassa muussa foorumissa apua etsimässä. Ei apua löytynyt silloin mistään...

        Palkkaa saan ihan muulta alalta... tää on vain harrastus.


      • Oisko apua

        En tiedä minkätason parantaja on, mutta sen tiedän että hän on ainoa täällä meillä pohjoisessa päin. Aika on jo varattu maanantaiksi. Kaikkea pitää kyllä kokeilla, sillä tämä huimaus vaikeuttaa koko elämää. Viides viikko jo sairaslomalla ja kävelystä voi vain haaveilla. Yleiskunto on tainut laskea jo aika alas, mutta jos apu löytyy ja huimaus vähenee, sitten alkaa kunnon kohotus.


      • "alasta"
        hoidettu kirjoitti:

        Olen kunnellut, jutellut ja haastatellut ihmisiä, jotka ovat apua jostakin saaneet. Pidän mielessä mihin vaivoihin ja keneltä apua on saatu.

        Aluksi keskityin vain selkävaivoihin, mutta kun ne alkaa oleen selvillä tulee mukaan muitakin. Ja kun niitä muita näkee ja kuulee matkalla, niin kertyyhän niistäkin sitä "tietoa".

        Miksi sitä teen?
        Itse etsin apua yli 10 vuoden ajan monelta kymmeneltä eri taholta. Täälläkin kävin 2-3 vuotta sitten kyselemässä. Kävin myös muutamassa muussa foorumissa apua etsimässä. Ei apua löytynyt silloin mistään...

        Palkkaa saan ihan muulta alalta... tää on vain harrastus.

        Lopeta sitten puhuminen "sun alasta".
        Sun alas on kai jossain urheilun parissa.
        Ei siis mikäänlainen terveys- tai hoitoala.


      • hoidettu
        Oisko apua kirjoitti:

        En tiedä minkätason parantaja on, mutta sen tiedän että hän on ainoa täällä meillä pohjoisessa päin. Aika on jo varattu maanantaiksi. Kaikkea pitää kyllä kokeilla, sillä tämä huimaus vaikeuttaa koko elämää. Viides viikko jo sairaslomalla ja kävelystä voi vain haaveilla. Yleiskunto on tainut laskea jo aika alas, mutta jos apu löytyy ja huimaus vähenee, sitten alkaa kunnon kohotus.

        Tulethan sitten kertomaan saitko apua. Ja kysy hänen tasoaan... Kisälli, korjaaja vaiko parantaja? Löytyykö tuolta:
        http://www.kansanlaakintaseura.fi/hoitajat_list.php?g=all

        Suositteluja:
        http://www.yle.fi/kotimaankasvot/2004/09082004_ohjelma.html


      • hoidettu
        "alasta" kirjoitti:

        Lopeta sitten puhuminen "sun alasta".
        Sun alas on kai jossain urheilun parissa.
        Ei siis mikäänlainen terveys- tai hoitoala.

        Entäs potilasala? Mulla on paljon kokemusta siitä. Olen toiminut potilaana yli 20 vuotta. Lisäksi oon jutellu, haastatellu, katsellut ja kuunnellut satoja potilaita...

        Enhän mä mikään alan ammattilainen ole, mutta alallla kuitenkin... ;)


    • tehdä

      aloitukset joskus itse. Helppo on sitten vastata ja pitää asiat mieleisellä kannalla. Kuka ns. normaali huimauksesta kärsivä haluaisi siihen juuri hoidetun mielipiteen?

      • "hoideltu"

        Eipä sitä apua tai kunnon neuvoja muualtakaan satele:) on "hoidettu" ainakin vahvasti kiinnostunut (kummanllisen paljon) näistä asiosta, ihan kaikkea ei kannata kuitenkaan purematta niellä.


      • joltain..
        "hoideltu" kirjoitti:

        Eipä sitä apua tai kunnon neuvoja muualtakaan satele:) on "hoidettu" ainakin vahvasti kiinnostunut (kummanllisen paljon) näistä asiosta, ihan kaikkea ei kannata kuitenkaan purematta niellä.

        ...satelee neuvoja EI tarkoita, että hän tietäisi asiasta mitään!

        Tuo, että hoidettu sanoo, ettei joku asia ole vielä hänen alaansa??? kuvaa täydellisesti hänen suuruudenhullua luonnettaan.

        Onhan täällä nyt moni muukin kuunnellut ja seurannut toisten kertomuksia ja myös livenä, mutta emme kai me nyt sentään niiden asioiden asiantunijaksi samantien voida itseämme kutsua.
        Näin maallikkona.


      • hoidettu
        joltain.. kirjoitti:

        ...satelee neuvoja EI tarkoita, että hän tietäisi asiasta mitään!

        Tuo, että hoidettu sanoo, ettei joku asia ole vielä hänen alaansa??? kuvaa täydellisesti hänen suuruudenhullua luonnettaan.

        Onhan täällä nyt moni muukin kuunnellut ja seurannut toisten kertomuksia ja myös livenä, mutta emme kai me nyt sentään niiden asioiden asiantunijaksi samantien voida itseämme kutsua.
        Näin maallikkona.

        Mun alani on kuunnella potilaita ja heidän kertomuksiaan. Toistaiseksi olen keskittynyt vain selkäkipuihin...

        Nuo niskan ongelmat ei ole vielä mun alaani, koska ei ole tarpeeksi tietoa ja kokemusta niistä...

        Mutta en tarjoakaan muuta kuin ehdotuksia ja kerron mitä muut ovat kokeneet. Jos joku on saanut apua, niin joku toinenkin voi saada...


      • on sama "ala"!
        hoidettu kirjoitti:

        Mun alani on kuunnella potilaita ja heidän kertomuksiaan. Toistaiseksi olen keskittynyt vain selkäkipuihin...

        Nuo niskan ongelmat ei ole vielä mun alaani, koska ei ole tarpeeksi tietoa ja kokemusta niistä...

        Mutta en tarjoakaan muuta kuin ehdotuksia ja kerron mitä muut ovat kokeneet. Jos joku on saanut apua, niin joku toinenkin voi saada...

        Minäkin kuuntelen ja keskustelen nimenomaan niskapotilaiden kanssa, on niin paljon OMAKOHTAISTA kokemusta (josta en sinulle vaivaudu kertomaan).

        Sinun tietosi niskavammoista ja vioista on niin olematonta, että annat suorastaan hengenvaarallisia ohjeita.

        Miksi?
        Koska sulla ei oman kertomasi mukaan ole tarpeeksi tietoa eikä varsinkaan kokemusta?

        Sun "alaasihan" taisi olla joku urheilulaji mikälie...


    • oisko apua

      En tarkoittanut kysyä ainoastaan tätä "hoidetulta", mutta tietysti toivoin myös hänen vastaavan, koska tuntuu olevan perillä oman alansa asiata. Siitä suolan käytöstä; mulle on käsketty vähentää suolan käyttöä, koska lääkärit pitävät tätä asentohuimauksena, epäilevät ehkä menierintautia, vaikkei mulla muuten ole huonovointisuutta. Vaan taidanpa silti kokeilla sitä merisuolaa. Mulla on kestänyt tätä huimausta jo 16 vuotta, välillä kovempana ja välillä lievempänä. Valmis kokeilemaan kaikkea, että olo kohenis.

      • SaimiL

        Tuossa muutama päivä sitten hän sanoi, että sairaalasängyssä kuoleman kielissä oleva aivohalvauspotilas "ottaa vuoteen(sa) ja käy", kunhan atlasnikama niksautetaan paikoilleen...

        Huimaukseen voi olla tuhat ja yksi syytä niin kuin minulla aivoverenkiertohäiriö.


      • tarkoittanut

        No jos et tarkoittanut kysmystä hoidetulle, miksi sitten kirjoitit sen ikäänkuin vain hänelle?
        Hoidettu kyllä osaa vastata kysymättäkin, mutta monet muut eivät viitsi vastata mihinkään missä joutuu vain loputtomaan sananvääntöön hoidetun kanssa.


      • Kuumemittari
        SaimiL kirjoitti:

        Tuossa muutama päivä sitten hän sanoi, että sairaalasängyssä kuoleman kielissä oleva aivohalvauspotilas "ottaa vuoteen(sa) ja käy", kunhan atlasnikama niksautetaan paikoilleen...

        Huimaukseen voi olla tuhat ja yksi syytä niin kuin minulla aivoverenkiertohäiriö.

        Hoidettu on näppäränä poikana selvittänyt jo atlasnikaman, si-nivelen ja elohopean vaikutukset ihmiskehoon; mitähän saammekaan lukea seuraavaksi? Luulisi jo monen arvostetun lääketieteellisen julkaisun olevan varsin kiinnostunut hoidetun keksinnöistä ja oivalluksista eri sairauksien synnyissä. Mutta ei, vain me Suomi24:n lukijat saamme nauttia näistä kultajyvistä.

        Näille hoidetun jutuille ei voi enää kuin nauraa....:):)!


      • kale^
        Kuumemittari kirjoitti:

        Hoidettu on näppäränä poikana selvittänyt jo atlasnikaman, si-nivelen ja elohopean vaikutukset ihmiskehoon; mitähän saammekaan lukea seuraavaksi? Luulisi jo monen arvostetun lääketieteellisen julkaisun olevan varsin kiinnostunut hoidetun keksinnöistä ja oivalluksista eri sairauksien synnyissä. Mutta ei, vain me Suomi24:n lukijat saamme nauttia näistä kultajyvistä.

        Näille hoidetun jutuille ei voi enää kuin nauraa....:):)!

        Oikeestaan nauraa pitäs sulle, itse ruokit jatkuvastu näitä keskusteluja vain enemmän ja enemmän...ei oo käyny mielessä semmonen että jos joskus malttaisit olla avaamatta sitä sanaista arkkuas niin ehkä noi hoidettuun liittyvät jututkin jäis paljon lyhyemmiksi?;)


      • Kuumemittari
        kale^ kirjoitti:

        Oikeestaan nauraa pitäs sulle, itse ruokit jatkuvastu näitä keskusteluja vain enemmän ja enemmän...ei oo käyny mielessä semmonen että jos joskus malttaisit olla avaamatta sitä sanaista arkkuas niin ehkä noi hoidettuun liittyvät jututkin jäis paljon lyhyemmiksi?;)

        Samaa voisi varmaan sanoa sinulle kale^! Tosin olet väärässä suhteeni, en ruoki näitä keskusteluja, sen tekevät ihan jotkut muut. Tuskin hoidetun kirjoitukset jäisivät yhtään sen lyhyemmiksi tai vähemmälle, jos sulkisin "sanaisen arkkuni". Hoidetulle kun ei vaan voi kuin nauraa.

        Sinulla on merkillinen tapa niputtaa usean kirjoittajan viestit yksittäisten henkilöiden kirjoituksiksi.

        Joten hahhahaahihiii.....:).


      • Mutta...

        Jos ihminen sairastaa aivoverenkiertohäiriöitä, jotka johtuvat useimmiten kalkkeutuneista kaulavaltimoista tai sen haaroista, voi kaulan alueen manipulaatio aiheuttaa plakin irtoamisen ja aivohalvauksen. Näin ainakin varoitellaan manuaalisen hoidon kursseilla.


      • tietoa
        tarkoittanut kirjoitti:

        No jos et tarkoittanut kysmystä hoidetulle, miksi sitten kirjoitit sen ikäänkuin vain hänelle?
        Hoidettu kyllä osaa vastata kysymättäkin, mutta monet muut eivät viitsi vastata mihinkään missä joutuu vain loputtomaan sananvääntöön hoidetun kanssa.

        Anteeks vain kaikille, ei ollut tarkoitus loukata ketään.


      • ...
        Mutta... kirjoitti:

        Jos ihminen sairastaa aivoverenkiertohäiriöitä, jotka johtuvat useimmiten kalkkeutuneista kaulavaltimoista tai sen haaroista, voi kaulan alueen manipulaatio aiheuttaa plakin irtoamisen ja aivohalvauksen. Näin ainakin varoitellaan manuaalisen hoidon kursseilla.

        ...tässä maallikko"asiantuntijoiden" ketjussa. "Hoidetulle" ei ole tainnut tämä riski tulla mieleenkään....ja miten voisikaan jos ei ole minkäänlaista todellista koulutusta alalle! Neuvoja vaan jaellaan.


      • hoidettu
        SaimiL kirjoitti:

        Tuossa muutama päivä sitten hän sanoi, että sairaalasängyssä kuoleman kielissä oleva aivohalvauspotilas "ottaa vuoteen(sa) ja käy", kunhan atlasnikama niksautetaan paikoilleen...

        Huimaukseen voi olla tuhat ja yksi syytä niin kuin minulla aivoverenkiertohäiriö.

        Sanoin, että niin on tapahtunut ja neuvoin kysymään asiasta viisaammilta lisää...


      • SaimiL
        hoidettu kirjoitti:

        Sanoin, että niin on tapahtunut ja neuvoin kysymään asiasta viisaammilta lisää...

        Tällaisia kirjoitit:

        "Moni liikuntakyvytön aivohalvauspotilas on kävellyt kotiinsa hoidon jälkeen... Yhden kanssa kerkesin kerran pari sanaa vaihtaakin."    

        "... yleensä se (aivohalvaus) alkaa niskasta... Vaan enhän minä tiedä. Kerron vain mitä viisaat ihmiset on mulle kertoneet. Siis ne, jotka on parantaneet noita pyörätuolissa liikuntakyvyttömänä istuneita tai sairaalassa kuoleman partaalla maanneita halvaantuneita"

        Mahdatkohan luottaa vääriin profeettoihin?

        Miten Mölli Keinonen joutuu olemaan sairaalassa jopa kuukausia?


      • hoidettu
        SaimiL kirjoitti:

        Tällaisia kirjoitit:

        "Moni liikuntakyvytön aivohalvauspotilas on kävellyt kotiinsa hoidon jälkeen... Yhden kanssa kerkesin kerran pari sanaa vaihtaakin."    

        "... yleensä se (aivohalvaus) alkaa niskasta... Vaan enhän minä tiedä. Kerron vain mitä viisaat ihmiset on mulle kertoneet. Siis ne, jotka on parantaneet noita pyörätuolissa liikuntakyvyttömänä istuneita tai sairaalassa kuoleman partaalla maanneita halvaantuneita"

        Mahdatkohan luottaa vääriin profeettoihin?

        Miten Mölli Keinonen joutuu olemaan sairaalassa jopa kuukausia?

        "... yleensä se (aivohalvaus) alkaa niskasta..."

        Tuo oli muistaakseni Duodecimin sivuilta! Ei siis minun väitteeni! Uudestaan:

        terveyskirjasto.fi Duodecim:
        "Aivoverenvuodot alkavat yleensä aina päänsärkynä, joka ilmenee äkillisenä, erittäin kovana, usein niskasta alkavana kohtauksena."

        SaimiL:
        "Mahdatkohan luottaa vääriin profeettoihin? "

        Uskoin vasta, kun juttelin tuon halvaantuneen, mutta parannetun, potilaan kanssa...


      • SaimiL
        hoidettu kirjoitti:

        "... yleensä se (aivohalvaus) alkaa niskasta..."

        Tuo oli muistaakseni Duodecimin sivuilta! Ei siis minun väitteeni! Uudestaan:

        terveyskirjasto.fi Duodecim:
        "Aivoverenvuodot alkavat yleensä aina päänsärkynä, joka ilmenee äkillisenä, erittäin kovana, usein niskasta alkavana kohtauksena."

        SaimiL:
        "Mahdatkohan luottaa vääriin profeettoihin? "

        Uskoin vasta, kun juttelin tuon halvaantuneen, mutta parannetun, potilaan kanssa...

        Minkä ihmeen takia olet hakenut Duodecimsta tietoa päänsärystä, kun olisi pitänyt hakea aivohalvauksesta. Niin saat paljon oikeampaa tietoa.

        Päänsärky on vain yksi (ei välttämätön) aivohalvauksen oire. Niskasärky ja -jäykkyys on usein SAV:in oire, ja sehän ei ole varsinainen aivoverenvuoto, koska ei vuoda aivoihin vaan lukinkalvon alaiseen tilaan.

        Anna sen yhden yhteystiedot, ja niiden kahden ihmeparantajan tiedot, niin saan selvää, millaista apua on saatavilla.


      • hoidettu
        Kuumemittari kirjoitti:

        Hoidettu on näppäränä poikana selvittänyt jo atlasnikaman, si-nivelen ja elohopean vaikutukset ihmiskehoon; mitähän saammekaan lukea seuraavaksi? Luulisi jo monen arvostetun lääketieteellisen julkaisun olevan varsin kiinnostunut hoidetun keksinnöistä ja oivalluksista eri sairauksien synnyissä. Mutta ei, vain me Suomi24:n lukijat saamme nauttia näistä kultajyvistä.

        Näille hoidetun jutuille ei voi enää kuin nauraa....:):)!

        "Hoidettu on näppäränä poikana selvittänyt jo atlasnikaman, si-nivelen ja elohopean vaikutukset ihmiskehoon; "

        En mä ole niitä selvittänyt. Sen ovat tehneet lääkärit ja tutkijat. Mä vain luen heidän tekemiä tutkimuksiaan... En mä ole mitään keksinyt itse!!!

        "Luulisi jo monen arvostetun lääketieteellisen julkaisun olevan varsin kiinnostunut hoidetun keksinnöistä ja oivalluksista eri sairauksien synnyissä. "

        On tehty paljon tutkimuksia Atlas-nikaman adjustment treatmentistä. Tuolla eräs palkittu, vuoden 2001 Kiropraktikko-Tutkija (Researcher of the Year):
        http://www.erinelster.com/research.html
        Ja lisää:
        http://www.upcspine.com/reslib2.asp?cat=3

        Elohopeasta ja sen vaikutuksista ihmiskehoon voit lukea vaikka ruotsalaisten yliopistojen tutkimuksista... tai sitten tuolta Galgaryn Yliopistosta:
        "Lainaus (ja vapaa suomennos) : Viimeisen viidentoista vuoden aikana lääketieteelliset tutkimuslaboratoriot ovat osoittaneet että amalgaamipaikat ovat merkittävä/ (pää-) myötävaikuttaja kehossa vallitsevaan elohopeataakkaan."
        http://commons.ucalgary.ca/mercury/

        Si-nivelestä löytyy myös paljon tutkimuksia. Tuossa pari poimintoa:
        http://www.ultrafitness.net/pelvic alignment pdf (Sue Ironside).pdf
        http://www.firstchoicehealthcare.com/assets/docs/012405.pdf


      • hoidettu
        SaimiL kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia olet hakenut Duodecimsta tietoa päänsärystä, kun olisi pitänyt hakea aivohalvauksesta. Niin saat paljon oikeampaa tietoa.

        Päänsärky on vain yksi (ei välttämätön) aivohalvauksen oire. Niskasärky ja -jäykkyys on usein SAV:in oire, ja sehän ei ole varsinainen aivoverenvuoto, koska ei vuoda aivoihin vaan lukinkalvon alaiseen tilaan.

        Anna sen yhden yhteystiedot, ja niiden kahden ihmeparantajan tiedot, niin saan selvää, millaista apua on saatavilla.

        Laita mulle mailia niin mä hommaan potilaan numeron. Hän oli Vaasasta.

        Kuten sanoin, en tiedä muuta kuin että hänellä oli aivohalvaus ollu ja hän oli liikuntakyvytön. Ja lekurit oli nostaneet kätensä pystyyn...


      • Kuumemittari
        hoidettu kirjoitti:

        "Hoidettu on näppäränä poikana selvittänyt jo atlasnikaman, si-nivelen ja elohopean vaikutukset ihmiskehoon; "

        En mä ole niitä selvittänyt. Sen ovat tehneet lääkärit ja tutkijat. Mä vain luen heidän tekemiä tutkimuksiaan... En mä ole mitään keksinyt itse!!!

        "Luulisi jo monen arvostetun lääketieteellisen julkaisun olevan varsin kiinnostunut hoidetun keksinnöistä ja oivalluksista eri sairauksien synnyissä. "

        On tehty paljon tutkimuksia Atlas-nikaman adjustment treatmentistä. Tuolla eräs palkittu, vuoden 2001 Kiropraktikko-Tutkija (Researcher of the Year):
        http://www.erinelster.com/research.html
        Ja lisää:
        http://www.upcspine.com/reslib2.asp?cat=3

        Elohopeasta ja sen vaikutuksista ihmiskehoon voit lukea vaikka ruotsalaisten yliopistojen tutkimuksista... tai sitten tuolta Galgaryn Yliopistosta:
        "Lainaus (ja vapaa suomennos) : Viimeisen viidentoista vuoden aikana lääketieteelliset tutkimuslaboratoriot ovat osoittaneet että amalgaamipaikat ovat merkittävä/ (pää-) myötävaikuttaja kehossa vallitsevaan elohopeataakkaan."
        http://commons.ucalgary.ca/mercury/

        Si-nivelestä löytyy myös paljon tutkimuksia. Tuossa pari poimintoa:
        http://www.ultrafitness.net/pelvic alignment pdf (Sue Ironside).pdf
        http://www.firstchoicehealthcare.com/assets/docs/012405.pdf

        Nythän hoidettu heittäytyi turhan vaatimattomaksi.


      • hoidettu
        Kuumemittari kirjoitti:

        Nythän hoidettu heittäytyi turhan vaatimattomaksi.

        Olen monesti kertonut... aloin tutkimaan netistä tutkimuksia, jotka selittivät, että mitä mulle itselleni tehtiin jotta kivut poistuivat. Ja olihan siellä paljon matskua niistä ja kuvauksia juuri mun oireistani...

        Lopetin linkkien ja lainausten lisäämisen, koska tuli valituksia, että heittelen vain linkkejä... ja nyt tulee valituksia, koska luulette että mä olen itse keksinyt nämä... koskaan ei ole hyvä!


      • mielipiteelle :)
        hoidettu kirjoitti:

        "Hoidettu on näppäränä poikana selvittänyt jo atlasnikaman, si-nivelen ja elohopean vaikutukset ihmiskehoon; "

        En mä ole niitä selvittänyt. Sen ovat tehneet lääkärit ja tutkijat. Mä vain luen heidän tekemiä tutkimuksiaan... En mä ole mitään keksinyt itse!!!

        "Luulisi jo monen arvostetun lääketieteellisen julkaisun olevan varsin kiinnostunut hoidetun keksinnöistä ja oivalluksista eri sairauksien synnyissä. "

        On tehty paljon tutkimuksia Atlas-nikaman adjustment treatmentistä. Tuolla eräs palkittu, vuoden 2001 Kiropraktikko-Tutkija (Researcher of the Year):
        http://www.erinelster.com/research.html
        Ja lisää:
        http://www.upcspine.com/reslib2.asp?cat=3

        Elohopeasta ja sen vaikutuksista ihmiskehoon voit lukea vaikka ruotsalaisten yliopistojen tutkimuksista... tai sitten tuolta Galgaryn Yliopistosta:
        "Lainaus (ja vapaa suomennos) : Viimeisen viidentoista vuoden aikana lääketieteelliset tutkimuslaboratoriot ovat osoittaneet että amalgaamipaikat ovat merkittävä/ (pää-) myötävaikuttaja kehossa vallitsevaan elohopeataakkaan."
        http://commons.ucalgary.ca/mercury/

        Si-nivelestä löytyy myös paljon tutkimuksia. Tuossa pari poimintoa:
        http://www.ultrafitness.net/pelvic alignment pdf (Sue Ironside).pdf
        http://www.firstchoicehealthcare.com/assets/docs/012405.pdf

        "Mä vain luen heidän tekemiä tutkimuksiaan... En mä ole mitään keksinyt itse!!! "

        Niinpä niin. Et ole, ja olet myös sanonut, ettei sinusta siihen olisikaan - siis lääkäriksi. Kun ei ole, niin nyt sitten keräilet eri lähteistä VALIKOITUA tietoa, ja yhdistelet omaan kokemukseesi sopivaksi sopaksi.

        Oli mielipide melkein mikä tahansa, sille saa kerättyä ison nipun lisävahvistusta netistä ja muista lähteistä.

        Sinä nyt sitten vaan oman historiasi vuoksi olet vaan alkanut kerätä tätä lajia, toisenlaisen tiedon sivuutat noteeraamatta ja sitä lainaamatta.


      • hoidettu
        mielipiteelle :) kirjoitti:

        "Mä vain luen heidän tekemiä tutkimuksiaan... En mä ole mitään keksinyt itse!!! "

        Niinpä niin. Et ole, ja olet myös sanonut, ettei sinusta siihen olisikaan - siis lääkäriksi. Kun ei ole, niin nyt sitten keräilet eri lähteistä VALIKOITUA tietoa, ja yhdistelet omaan kokemukseesi sopivaksi sopaksi.

        Oli mielipide melkein mikä tahansa, sille saa kerättyä ison nipun lisävahvistusta netistä ja muista lähteistä.

        Sinä nyt sitten vaan oman historiasi vuoksi olet vaan alkanut kerätä tätä lajia, toisenlaisen tiedon sivuutat noteeraamatta ja sitä lainaamatta.

        Ennen oli ennen. Silloin oli selkä ja pää kipee koko ajan. Ei oikein tahtonu jaksaa opiskella...

        Suurin osa tutkimuksista tehdään viitteitä valiten. Tietenkin!

        Suurin osa tutkimuksista tehdään yhdistelemällä valittuja muiden tekemiä tutkimuksia ja lopuksi tuodaan niihin ehkä oma näkemys joka joko tukee tai sitten ei tue valittuja tutkimuksia. Näin se menee aina!

        (Melkein) joka ikisessä asiassa on aina täysin päinvastaisia tutkimuksia. Katsopa vaikka kännnykän säteily, mikroaaltouuniruoka, amalgaamin vaarat,... riitelevät jopa siitä, että mikä on turvallinen päiväannos maailman vaarallisinta hermomyrkkyä. Niinkuin pienikin annos sitä voisi muka olla vaaratonta...

        "Sinä nyt sitten vaan oman historiasi vuoksi olet vaan alkanut kerätä tätä lajia, toisenlaisen tiedon sivuutat noteeraamatta ja sitä lainaamatta. "

        Eikös se juuri noin mene tohtorin väitöksissäkin? Sen toisenlaisen tiedon tuo esille se vastaväittelijä... väittelijän tulee todistaa väitteensä riittävän vakuuttavasti. Aina on olemassa joka asiasta päinvastaisia tutkimuksia. Ne pitää vain osata todistaa vääriksi, virheellisiksi tai ei-uskottaviksi. Eli kyllä mä ne noteeraan. Suurin osa on ollu aika naurettavia... manipulaatiota yrittää tehdä joku ammattitaidoton ja sitten todetaan, että manipulaatiosta ei ole mitään hyötyä. No ei ole, jos sitä ei osata tehdä oikein. Eikä sitä osaa tehdä oikein edes läheskään kaikki siihen asiallisesti kouluetut...


      • para
        Mutta... kirjoitti:

        Jos ihminen sairastaa aivoverenkiertohäiriöitä, jotka johtuvat useimmiten kalkkeutuneista kaulavaltimoista tai sen haaroista, voi kaulan alueen manipulaatio aiheuttaa plakin irtoamisen ja aivohalvauksen. Näin ainakin varoitellaan manuaalisen hoidon kursseilla.

        sattunut fysioterapeuttien toimista. Lähde: Duodesim lehti.


      • "naurettavia"
        hoidettu kirjoitti:

        Ennen oli ennen. Silloin oli selkä ja pää kipee koko ajan. Ei oikein tahtonu jaksaa opiskella...

        Suurin osa tutkimuksista tehdään viitteitä valiten. Tietenkin!

        Suurin osa tutkimuksista tehdään yhdistelemällä valittuja muiden tekemiä tutkimuksia ja lopuksi tuodaan niihin ehkä oma näkemys joka joko tukee tai sitten ei tue valittuja tutkimuksia. Näin se menee aina!

        (Melkein) joka ikisessä asiassa on aina täysin päinvastaisia tutkimuksia. Katsopa vaikka kännnykän säteily, mikroaaltouuniruoka, amalgaamin vaarat,... riitelevät jopa siitä, että mikä on turvallinen päiväannos maailman vaarallisinta hermomyrkkyä. Niinkuin pienikin annos sitä voisi muka olla vaaratonta...

        "Sinä nyt sitten vaan oman historiasi vuoksi olet vaan alkanut kerätä tätä lajia, toisenlaisen tiedon sivuutat noteeraamatta ja sitä lainaamatta. "

        Eikös se juuri noin mene tohtorin väitöksissäkin? Sen toisenlaisen tiedon tuo esille se vastaväittelijä... väittelijän tulee todistaa väitteensä riittävän vakuuttavasti. Aina on olemassa joka asiasta päinvastaisia tutkimuksia. Ne pitää vain osata todistaa vääriksi, virheellisiksi tai ei-uskottaviksi. Eli kyllä mä ne noteeraan. Suurin osa on ollu aika naurettavia... manipulaatiota yrittää tehdä joku ammattitaidoton ja sitten todetaan, että manipulaatiosta ei ole mitään hyötyä. No ei ole, jos sitä ei osata tehdä oikein. Eikä sitä osaa tehdä oikein edes läheskään kaikki siihen asiallisesti kouluetut...

        Niinpä tietenkin, MUUT on naurettavia :DDDD


      • hoidettu
        "naurettavia" kirjoitti:

        Niinpä tietenkin, MUUT on naurettavia :DDDD

        Kyllä noiden eveäkin tutkineiden lääkäreiden osaaminen on varsin naurettavalla tasolla... tai ehkä jopa itkettävällä.
        http://personal.inet.fi/koti/pallo/Selkasivut/eve.htm

        Eikö sun mielestä sitten?


      • ei tehoa
        ... kirjoitti:

        ...tässä maallikko"asiantuntijoiden" ketjussa. "Hoidetulle" ei ole tainnut tämä riski tulla mieleenkään....ja miten voisikaan jos ei ole minkäänlaista todellista koulutusta alalle! Neuvoja vaan jaellaan.

        ...> jos ei ole minkäänlaista todellista koulutusta alalle! Neuvoja vain jaellaan.

        Voisitko Sinä kertoa, miksi sitten he jotka ovat saaneet kaikenlaista koulutusta ja oppia alelle, eivät käytä näitä oppejaan ja koulutusta hyväkseen, että jokainen asiantuntijan apua hakeva potilas saisi tarvitsemansa avun heiltä, eikä heidän tarvitsisi vielä vuosien, jopa vuosikymmentenkin tuloksettomiksi, vieläpä kalliiksikin osoittautuneiden, niiden "oikeiden" tutkimusten ja hoitojen jälkenkin tarvitsisi kääntyä näiden vähemmän arvostettuja hoitoja antavien puoleen?

        Jos apu löytyy sieltä "oikeasta" hoidosta, kyllä tämä vähemmän toivomasi "maallikko"hoitojenkin loppu alkaa sitten myös häämöttää!

        Koskahan tämä toive sitten toteutuukaan?


      • Ja vielä....
        Mutta... kirjoitti:

        Jos ihminen sairastaa aivoverenkiertohäiriöitä, jotka johtuvat useimmiten kalkkeutuneista kaulavaltimoista tai sen haaroista, voi kaulan alueen manipulaatio aiheuttaa plakin irtoamisen ja aivohalvauksen. Näin ainakin varoitellaan manuaalisen hoidon kursseilla.

        Toinen sudenkuoppa on reumaatikot. Joillakin kaularangan yläosa muuttuu instabiiliksi, atlaksen nasta, ns. dens, liukuu holtittomasti ja saattaa voimakkaassa niskan liikkeessä vaurioittaa selkäydintä ja aiheuttaa halvauksen. Jotkut saavat oireita vaikkapa lintujen lennon katselusta, jossa niska taipuu taaksepäin. Eli ei todellakaan pidä uskoa hoidetun juttuihin. Se ei yksinkertaisesti tiedä eikä ymmärrä näistä jutuista yhtään mitään.


      • hoidettu
        Ja vielä.... kirjoitti:

        Toinen sudenkuoppa on reumaatikot. Joillakin kaularangan yläosa muuttuu instabiiliksi, atlaksen nasta, ns. dens, liukuu holtittomasti ja saattaa voimakkaassa niskan liikkeessä vaurioittaa selkäydintä ja aiheuttaa halvauksen. Jotkut saavat oireita vaikkapa lintujen lennon katselusta, jossa niska taipuu taaksepäin. Eli ei todellakaan pidä uskoa hoidetun juttuihin. Se ei yksinkertaisesti tiedä eikä ymmärrä näistä jutuista yhtään mitään.

        Kun Atlas on jumissa kallolaatassa, on ylöspäin katsominen vaarallista. Kun se jumi vapautetaan, niin elämä on turvallisempaa...

        "Se ei yksinkertaisesti tiedä eikä ymmärrä näistä jutuista yhtään mitään. "

        Tuo on vain sun mielipiteesi. Moni voisi sanoa susta samaa...


      • ystävällinen
        hoidettu kirjoitti:

        Kun Atlas on jumissa kallolaatassa, on ylöspäin katsominen vaarallista. Kun se jumi vapautetaan, niin elämä on turvallisempaa...

        "Se ei yksinkertaisesti tiedä eikä ymmärrä näistä jutuista yhtään mitään. "

        Tuo on vain sun mielipiteesi. Moni voisi sanoa susta samaa...

        hoidettu iski jälleen. Kumma kun mies ei kestä minkäänlaista arvostelua tai hänen "tietämyksensä" kyseenalaistamista. heti alkaa toisten mollaaminen ja aliarviointi. kylläpä tuollaisen ihmisen kanssa olisi hankala elää.


      • hoidettu
        ystävällinen kirjoitti:

        hoidettu iski jälleen. Kumma kun mies ei kestä minkäänlaista arvostelua tai hänen "tietämyksensä" kyseenalaistamista. heti alkaa toisten mollaaminen ja aliarviointi. kylläpä tuollaisen ihmisen kanssa olisi hankala elää.

        Ohhohs!

        "Kumma kun mies ei kestä minkäänlaista arvostelua tai hänen "tietämyksensä" kyseenalaistamista."

        Mielestäni tuo ei ole tietämykseni kyseenalaistamista vaan sen täydellistä mollaamista ja aliarviointia: "Se ei yksinkertaisesti tiedä eikä ymmärrä näistä jutuista yhtään mitään. "

        Voiko enää tuon pahemmin kyseenalaistaa mollaamatta täysin? Miksi en siis vastaisi samalla tavalla?

        Itsekin mollasit ja arvostelit mua vaikka mun mielestä siihen ei ollut (taaskaan) mitään aihetta.

        "heti alkaa toisten mollaaminen ja aliarviointi."

        Mä vain vastasin samalla mitalla... ja sinäkin alat henkilökohtaisiin solvauksiin turvautumaaan, vaikka en ole sinulle sanaakaan sanonut... Sivusta isket viattomaan! No ihmisiä on kaikenlaisia...

        "kylläpä tuollaisen ihmisen kanssa olisi hankala elää. "

        Onneksi et olekaan minun makuuni, niin ei tarvitse edes kokeilla... vai oliko tuo liian pahasti sanottu? Itse tosin otit ensin puheeksi...


      • vaikenisit
        hoidettu kirjoitti:

        Ohhohs!

        "Kumma kun mies ei kestä minkäänlaista arvostelua tai hänen "tietämyksensä" kyseenalaistamista."

        Mielestäni tuo ei ole tietämykseni kyseenalaistamista vaan sen täydellistä mollaamista ja aliarviointia: "Se ei yksinkertaisesti tiedä eikä ymmärrä näistä jutuista yhtään mitään. "

        Voiko enää tuon pahemmin kyseenalaistaa mollaamatta täysin? Miksi en siis vastaisi samalla tavalla?

        Itsekin mollasit ja arvostelit mua vaikka mun mielestä siihen ei ollut (taaskaan) mitään aihetta.

        "heti alkaa toisten mollaaminen ja aliarviointi."

        Mä vain vastasin samalla mitalla... ja sinäkin alat henkilökohtaisiin solvauksiin turvautumaaan, vaikka en ole sinulle sanaakaan sanonut... Sivusta isket viattomaan! No ihmisiä on kaikenlaisia...

        "kylläpä tuollaisen ihmisen kanssa olisi hankala elää. "

        Onneksi et olekaan minun makuuni, niin ei tarvitse edes kokeilla... vai oliko tuo liian pahasti sanottu? Itse tosin otit ensin puheeksi...

        Ei ole sinulla poika älliä jättää
        mitään sinua koskevaa kommentoimatta.
        tähän sanot tietysti taas, että onhan
        sulla oikeus, just joo.
        Tähän täysin ala-arvoiseen loputtomaan sananvaihtoon ja nimittelyyn alat jatkuvasti.
        Jos sinulla on missio, keskity edes siihen.
        Sinun vuoksesi on palsta törkyä täynnä.
        Ei ole edes sinulla itselläsi niin paljon
        luottamusta omaan asiaasi, että jättäisit
        haukut omaan arvoonsa.
        Ei mitään omanarvontuntoa.
        No toisaalta - ei kai sitä tyhjästä voi tullakaan.


      • Taas kerran
        hoidettu kirjoitti:

        Kun Atlas on jumissa kallolaatassa, on ylöspäin katsominen vaarallista. Kun se jumi vapautetaan, niin elämä on turvallisempaa...

        "Se ei yksinkertaisesti tiedä eikä ymmärrä näistä jutuista yhtään mitään. "

        Tuo on vain sun mielipiteesi. Moni voisi sanoa susta samaa...

        Siitä kuinka olematon hoidetun tieto on näistä asioista. Reumaatikon, jolla on atlantoaksiaalinen subluksaatio, ongelmana ei todellakaan ole jumiutuminen, vaan päinvastoin instabiliteetti. Sitä hoidetaan mm. kaulan lihaksia vahvistamalla, tukikauluksella ja luudutusleikkauksella. Jos tällaista kaularankaa lähtee vapauttamaan vapauttaa todennäköisimmin reumaatikon sielun ruumiista. Lisää löytyy mistä tahansa alan kirjallisuudesta. Aloittaa voi vaikka tästä: http://www.suomenkiropraktikkoliitto.fi/media/WHO-fin-web.pdf

        Hoidetun kannattaisi jättä nämä terveysjutut viisaammille ja kokeneemmille (niistä ei ole pulaa) ja keskittyä vaikka ihmettelemään miten tennispalloa voi lyödä eteenpäin sellaisella mailalla, jossa on niin monta reikää.


      • hoidettu
        Taas kerran kirjoitti:

        Siitä kuinka olematon hoidetun tieto on näistä asioista. Reumaatikon, jolla on atlantoaksiaalinen subluksaatio, ongelmana ei todellakaan ole jumiutuminen, vaan päinvastoin instabiliteetti. Sitä hoidetaan mm. kaulan lihaksia vahvistamalla, tukikauluksella ja luudutusleikkauksella. Jos tällaista kaularankaa lähtee vapauttamaan vapauttaa todennäköisimmin reumaatikon sielun ruumiista. Lisää löytyy mistä tahansa alan kirjallisuudesta. Aloittaa voi vaikka tästä: http://www.suomenkiropraktikkoliitto.fi/media/WHO-fin-web.pdf

        Hoidetun kannattaisi jättä nämä terveysjutut viisaammille ja kokeneemmille (niistä ei ole pulaa) ja keskittyä vaikka ihmettelemään miten tennispalloa voi lyödä eteenpäin sellaisella mailalla, jossa on niin monta reikää.

        "Hoidetun kannattaisi jättä nämä terveysjutut viisaammille ja kokeneemmille (niistä ei ole pulaa)"

        Mä tein juuri niin yli 20 vuoden ajan. Kuuntelin lääkäreitä ja tottelin. Ja mitä siitä seuras? Ei yhtään mitään... Sain vain "hyviä" neuvoja: "hyväksy kipusi", "opi elämään kipujesi kanssa",...

        En löytäny viisaampia enkä kokeneempia. Mistä niitä siis löytää? Kerro...

        Ei ole löytänyt heitä muutkaan. Tässä yks esimerkki:
        http://personal.inet.fi/koti/pallo/Selkasivut/eve.htm

        Kerropa mulle onko meitä paljonkin? Kyllä on...


      • herkästi
        vaikenisit kirjoitti:

        Ei ole sinulla poika älliä jättää
        mitään sinua koskevaa kommentoimatta.
        tähän sanot tietysti taas, että onhan
        sulla oikeus, just joo.
        Tähän täysin ala-arvoiseen loputtomaan sananvaihtoon ja nimittelyyn alat jatkuvasti.
        Jos sinulla on missio, keskity edes siihen.
        Sinun vuoksesi on palsta törkyä täynnä.
        Ei ole edes sinulla itselläsi niin paljon
        luottamusta omaan asiaasi, että jättäisit
        haukut omaan arvoonsa.
        Ei mitään omanarvontuntoa.
        No toisaalta - ei kai sitä tyhjästä voi tullakaan.

        anatomisia faktoja. Koetappas sitä.


      • Löytyy
        hoidettu kirjoitti:

        "Hoidetun kannattaisi jättä nämä terveysjutut viisaammille ja kokeneemmille (niistä ei ole pulaa)"

        Mä tein juuri niin yli 20 vuoden ajan. Kuuntelin lääkäreitä ja tottelin. Ja mitä siitä seuras? Ei yhtään mitään... Sain vain "hyviä" neuvoja: "hyväksy kipusi", "opi elämään kipujesi kanssa",...

        En löytäny viisaampia enkä kokeneempia. Mistä niitä siis löytää? Kerro...

        Ei ole löytänyt heitä muutkaan. Tässä yks esimerkki:
        http://personal.inet.fi/koti/pallo/Selkasivut/eve.htm

        Kerropa mulle onko meitä paljonkin? Kyllä on...

        Nimittäin niitä viisaampia ja kokeneempia kun vertailukohta on mitä on. Ainakin jos arvioi kirjoitustesi perusteella. No, itse asiaan sinulla ei sitten ollutkaan mitään lisättävää. Mitäpä jos ryhtyisit kantamaan vastuuta teoistasi, eli käytännössä pitämään suusi kiinni ja näppäimistöt lukossa, jos (kun) ei sinulla ole mitään hajuakaan siitä mitä väität.


      • hoidettu
        Löytyy kirjoitti:

        Nimittäin niitä viisaampia ja kokeneempia kun vertailukohta on mitä on. Ainakin jos arvioi kirjoitustesi perusteella. No, itse asiaan sinulla ei sitten ollutkaan mitään lisättävää. Mitäpä jos ryhtyisit kantamaan vastuuta teoistasi, eli käytännössä pitämään suusi kiinni ja näppäimistöt lukossa, jos (kun) ei sinulla ole mitään hajuakaan siitä mitä väität.

        Missäs asiassa mun nenäni on nyt sun mielestäsi pettänyt? Ota joku helppo...


      • Kaks sekuntia
        hoidettu kirjoitti:

        Missäs asiassa mun nenäni on nyt sun mielestäsi pettänyt? Ota joku helppo...

        Etsi joku viesti, ihan mikä tahansa, jonka on kirjoittanut nimimerkki "hoidettu". Siitä lähtee!


      • juuri tuo..
        Taas kerran kirjoitti:

        Siitä kuinka olematon hoidetun tieto on näistä asioista. Reumaatikon, jolla on atlantoaksiaalinen subluksaatio, ongelmana ei todellakaan ole jumiutuminen, vaan päinvastoin instabiliteetti. Sitä hoidetaan mm. kaulan lihaksia vahvistamalla, tukikauluksella ja luudutusleikkauksella. Jos tällaista kaularankaa lähtee vapauttamaan vapauttaa todennäköisimmin reumaatikon sielun ruumiista. Lisää löytyy mistä tahansa alan kirjallisuudesta. Aloittaa voi vaikka tästä: http://www.suomenkiropraktikkoliitto.fi/media/WHO-fin-web.pdf

        Hoidetun kannattaisi jättä nämä terveysjutut viisaammille ja kokeneemmille (niistä ei ole pulaa) ja keskittyä vaikka ihmettelemään miten tennispalloa voi lyödä eteenpäin sellaisella mailalla, jossa on niin monta reikää.

        ...mainitsemasi ongelma niskassa (luudutusleikkaus epäonnistui, eli ei luutunut, eli EI lääkärin vika!)

        Hoidettu kehoitti SIITÄ HUOLIMATTA menemään niskan manipulaatioon niin "ongelma hoituu."

        MINÄ tiedän manipulaation riskit kohdallani, mutta loppujen lopuksi hoidettu oli sitä mieltä, ettei mulla tällaista vikaa edes ole, heh, ENKÄ TIEDÄ NÄISTÄ ASIOISTA MITÄÄN, diagnoosini on mahdoton ja minä olin TYHMÄ "kun apu ei kelpaa!"

        Olen täällä montaa ihmistä kehoittanut ENSIN kunnollisiin niskan tutkimuksiin kun hoidettu on antanut "diagnoosin" ja hoito-ohjeeksi niskan manipulaation.

        Hoidetun kanssa en enää keskustele, mutta voin jakaa OMAA TIETOUTTANI ainakin tässä asiassa.
        Sillä tästä tosiaan tiedän, mutta en ala fanaatikoksi niinkuin eräs.

        Joka sana sinun tekstissäsi on täyttä TOTTA!


      • Anonyymi
        hoidettu kirjoitti:

        "Hoidetun kannattaisi jättä nämä terveysjutut viisaammille ja kokeneemmille (niistä ei ole pulaa)"

        Mä tein juuri niin yli 20 vuoden ajan. Kuuntelin lääkäreitä ja tottelin. Ja mitä siitä seuras? Ei yhtään mitään... Sain vain "hyviä" neuvoja: "hyväksy kipusi", "opi elämään kipujesi kanssa",...

        En löytäny viisaampia enkä kokeneempia. Mistä niitä siis löytää? Kerro...

        Ei ole löytänyt heitä muutkaan. Tässä yks esimerkki:
        http://personal.inet.fi/koti/pallo/Selkasivut/eve.htm

        Kerropa mulle onko meitä paljonkin? Kyllä on...

        Minulta on jäykistetty C1/C2 autokolarin vuoksi on mut moni on kuollut jo kolaripaikalle.
        Suosittelen ammattilaisen luo menemistä ei mitään puoskareita.


    • lehdestä...

      Hesarissa 4.9. sivulla D1 on aika hyvä juttu asentohuimauksesta.

    • Huimari

      Minulla tuli pari vuotta sitten pari voimakasta huimauskohtausta, sen jälkeen aina päänsärkyä ja huono olo. Lääkärit tutki lähes kaikkea mahdollista. Vikaa ei löytynyt mistään joten se todettiin paniikkihäiriöksi (helpoin ratkaisu lekurille). Huimaus muuttui lähes jatkuvaksi, mutta lieväksi huimaukseksi. Määrättiin Cipralex , joka kyllä turrutti ja vähensi huimaamisen tunnetta. Mutta kokoajan olin sitä mieltä, että diagnoosi on väärä. Kuulin asentohuimauksesta. Kävin yhdellä erikoilääkärillä, joka teki testin ja totesi ettei se ole asentohuimausta. Varasin kuitenkin vielä ajan Tampereelle LTT.dos. Tapani Rahkolle, joka on tutkinut tätä asiaa paljon. Omilla testeillään hän totesi hyvänlaatuisen asentohuimauksen ja antoi ohjeet kuinka se paranee. Huimaus loppui ja myös vuosia kestänyt selkä ja niskavaivat loppui. Nyt yritän lopettaa noiden turhien lääkkeiden syönnin. Kannattaa käydä Rahkon vastaanotolla, maksaa normaalin erikoilääkäripalkkion 84€/ 45 min. käynti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe