Päätin sitten ostaa uuden pölynimurin. Millainen olisi hyvä? Hepasuodatin ainakin. Pussillinen vai pussiton? Mitä kalliimpi sitä parempi?
Millainen pölynimuri?
8
9418
Vastaukset
- kokemuksia.
Mulla on Mielen hepasuodattimellinen pölypussillinen imuri. On mielestäni hyvä. Hinta oli 200 e hujakoilla.
se haisee, tosin uudet pölypussit ovat vähän parempia kuin entiset paperiset.
Tietääkö kukaan täysin hajutonta imuria, paitsi keskuspölynimuri?
- home sweet home
Ostinpa sitten Electroluxin, joka pärjäsi hyvin Kuluttajalehden imurivertailussa nimenomaan puhtaan poistoilman osalta. Hintaa oli 249e (alessa, normaalisti 329e).
kokemuksiasi siitä, nimenomaan tuon poistoilman osalta. Mitenköhän miele pärjäsi testissä, ei varmaan kovin hyvin?
- home sweet home
homeahdistus kirjoitti:
kokemuksiasi siitä, nimenomaan tuon poistoilman osalta. Mitenköhän miele pärjäsi testissä, ei varmaan kovin hyvin?
Mielen mallit olivat itse asiassa testissä Electroluxin edellä muilla ominaisuuksillaan, mutta hävisivät selvästi poistoilman puhtaudessa. Pölynimurivertailu oli Kuluttajalehden numerossa 3/05, kirjastossa kävin kopioimassa.
- syyssade2
kun olen itsekin tässä suunnitellut uuden imurin ostoa ja pitäisi olla imuri, jossa on mahdollisimman puhdas poistoilma. onko pestävällä hepa12-suodattimella olevat imurit hyviä? entäpä onko pölypussiton imuri mielestänne sopiva pölyallergikolle?
- home sweet home
syyssade2 kirjoitti:
kun olen itsekin tässä suunnitellut uuden imurin ostoa ja pitäisi olla imuri, jossa on mahdollisimman puhdas poistoilma. onko pestävällä hepa12-suodattimella olevat imurit hyviä? entäpä onko pölypussiton imuri mielestänne sopiva pölyallergikolle?
Malli on Electrolux Z5920CP. Siinä on pestävä hepa H13 -suodatin.
Kuluttajalehden testissä kallein Electrolux sai ainoana täydet pisteet (5) poistoilman puhtaudessa sekä isommissa että pienemmissä hiukkasissa. Moni imuri sai isommissa hiukkasissa 5 pistettä mutta pienemmissä vain 3, pari Philipsiä tosin sai 4. Kallein Miele sai muuten isommissakin hiukkasissa vain 4, muut Mielet 5. Ja halvin Electolux sai vain 4 ja 1 pistettä...
Suosittelen etsimään kirjastosta Kuluttajalehden numeron 3/05.
- varmasti
olenko oikeassa, mutta eikös pölypussejakin ole hepa-suodattimella ja sitten vielä muut suodattimet päälle? eikös se poistoilma sitten ole jo aika puhdasta? itse olen ainakin tuudittunut sellaiseen ajatukseen.... miele minullakin on, tosin jo jonkin verran vanhentunut malli varmaankin, mutta silloisten markkinoiden paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401380Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981335Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891225- 1091095
- 191031
- 641015
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833