Ilmeisesti aloittelija ongelmaa, mutta...
Itsellä tälläinen "uutiboxi", missä kolmessa divissä on uutisotsikot, jotka sitten tulevat hiiren siihen vietyään suuremmaksi uutiseksi aina yhteen samaan diviin. Lisäksi uutiset rullaa automaattisesti..
Ongelma on se, että nämä uutiset lähtee rullaamaan vain hiiren tämän divin päälle vietyä. Miten saisin rullaamaan ilman mitään hiiren kosketuksia, ihan automaattisesti?
Todella sekava kysymys. Olen useita päiviä taistellut tämän kanssa, joten apu olisi tarpeen.
divit rullaamaan automaattisesti?
Defoe
1
320
Vastaukset
- Defoe
Selvennetään nyt vielä hieman.. eli esim. täältä http://www.newyorkislanders.com/ löytyy hieman saman tapainen "uutisboxi". Meikäläisellä siis rullaa automaattisesti uutiset hiiren uutisotsikon päälle vietyä, kun taas noilla sivuilla pitänee klikata uutisotsikkoa, että isompi uutinen aukeaa.
Eli siis täysin automaattiseksi hiirestä riippumattomaksi pitäisi rullaus saada, javascriptillä tietenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682229Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621302Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701291- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901011- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍84899- 111894