Miesten solidaarisuus.

Muikku.

Oletteko huomanneet kuinka uskomattoman solidaarisia miehet ovat toisilleen? Ainankin tällä palstalla. Jos mies sanoisi, että maapallo on litteä ja sydämenmuotoinen niin kaikki muut miehet nyökyttelee kuorossa, että "joo, niinhän se on""kyllä sen niin täytyy olla koska mies niin sanoo"....

42

3005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies

Itse en ainakaan tunne mitään solidaarisuutta miehiä kohtaan pelkästään näiden sukupuolen perusteella. Yleistettynä 90% miehistä on täysiä idiootteja, joiden kanssa en tahdo olla missään tekemisissä- miksi siis peeailla?

Enemmänkin naiset ovat solidaarisempia toisiaan kohtaan? Ainakin teoriassa, käytännössä asia voi olla toinen.

• Nainen naiselle SUSI

solidaarisia toisilleen. Nainen on todella SUSI toiselle naiselle.
        Ja naiset "vaihtavat leiriä" sen mukaan mitä itse hyötyvät siitä. Sanoisin että kyllä miehet ovat solidaarisempia, mutta myös reilumpia. Uskaltavat myös pitää oman päänsä.

• Muikku.
        Nainen naiselle SUSI kirjoitti:

Ja naiset "vaihtavat leiriä" sen mukaan mitä itse hyötyvät siitä. Sanoisin että kyllä miehet ovat solidaarisempia, mutta myös reilumpia. Uskaltavat myös pitää oman päänsä.

Joo, täysin samaa mieltä. Mutta välillä se miesten solidaarisuus menee jo vähän liian pitkälle....ei myönnetä selviä faktoja ja vänkätään kivenkovaa, ettei vaan tarvitse olla erimieltä muiden miesten kanssa....

• MMies

Teoriassa, sanoin. Teoriaa esim. feminismi: kaikki, mitä nainen tekee on jeeejeeehyväme, vaikka se olisi sitten miten pimeetä tahansa- vaikkapa tapaus K. Campoy, jos muistat? Asia on sitten eri joissain pikkujutuissa. ÄÄh, en mä usko, että sukupuolten välillä niin paljoa eroa on, että tuollaista solidaarisuus-skeidaa vois mennä arvioimaan. Paras olisi, kun ihmiset olisivat solidaarisia toisilleen, mutta oikeista syistä.

• ...................
        Muikku. kirjoitti:

Joo, täysin samaa mieltä. Mutta välillä se miesten solidaarisuus menee jo vähän liian pitkälle....ei myönnetä selviä faktoja ja vänkätään kivenkovaa, ettei vaan tarvitse olla erimieltä muiden miesten kanssa....

itse en ole kyllä koskaan tavannut miestä joka olisi jotain mieltä vain siksi ettei tarvitse olla eri mieltä. sen sijaan monet naiset ovat jossain asioissa eri mieltä vain siksi koska eivät halua olla samaa mieltä.

• Muikku.
        ................... kirjoitti:

itse en ole kyllä koskaan tavannut miestä joka olisi jotain mieltä vain siksi ettei tarvitse olla eri mieltä. sen sijaan monet naiset ovat jossain asioissa eri mieltä vain siksi koska eivät halua olla samaa mieltä.

Mutta mistä sinä tiedät kuka haluaa olla väkisin eri mieltä ja kuka samaa mieltä?

• Wastaaja

Siskot pitää toistensa puolta ainakin allekirjoittaneen livessä.:) Parhaat kaverit nyt ainakin, ja muutkin johonkin/ tiettyyn rajaan asti.

Nettinaisista suuri osa on kuitenkin mänttejä. Ihmettelen tätä... On ikäänkuin jotkut eukot (sorry ruma termi) pyrkisivät kilpailemaan muiden naisten kanssa täällä. Se luo joskus palstalle boren/oudon senssipalstafiilingin.;DD Pidän automaattisesti noita ns. "kilpailullisia" keskustelupalsta-naisia jotenkin säälittävinä. Tulee mieleen, että eivät varmaan saa seuraa livessä, ja että niiden on sitten siksi pakko yrittää päteä edes jossakin (=netissä)... Kilpailullisuus ko. kaltaisilla nettinaisilla on sitä, että auotaan vain rumasti päätä ILMAN mitään itseasialliseen keskusteluun liittyvää pohdittua asiasisältöä.

Ei tietty suinkaan kaikki naiset täälläkään ole mänttejä. On monia teräviä &humoristisia &kivoja tyyppejä myös. Musta naisten pitäis kuitenkin enemmänkin kannustaa toisiaan (jopa internetissäkin;D), miehiä unohtamatta.

• Muikku.
        Wastaaja kirjoitti:

Siskot pitää toistensa puolta ainakin allekirjoittaneen livessä.:) Parhaat kaverit nyt ainakin, ja muutkin johonkin/ tiettyyn rajaan asti.

Nettinaisista suuri osa on kuitenkin mänttejä. Ihmettelen tätä... On ikäänkuin jotkut eukot (sorry ruma termi) pyrkisivät kilpailemaan muiden naisten kanssa täällä. Se luo joskus palstalle boren/oudon senssipalstafiilingin.;DD Pidän automaattisesti noita ns. "kilpailullisia" keskustelupalsta-naisia jotenkin säälittävinä. Tulee mieleen, että eivät varmaan saa seuraa livessä, ja että niiden on sitten siksi pakko yrittää päteä edes jossakin (=netissä)... Kilpailullisuus ko. kaltaisilla nettinaisilla on sitä, että auotaan vain rumasti päätä ILMAN mitään itseasialliseen keskusteluun liittyvää pohdittua asiasisältöä.

Ei tietty suinkaan kaikki naiset täälläkään ole mänttejä. On monia teräviä &humoristisia &kivoja tyyppejä myös. Musta naisten pitäis kuitenkin enemmänkin kannustaa toisiaan (jopa internetissäkin;D), miehiä unohtamatta.

Kerro vaan ihan rohkeasti, että kuka on mäntti ja kuka ei?

• nainen kysyy
        Muikku. kirjoitti:

Täällä on ihan riittävästi eripuraa ilman lietsomisiakin.

• tämä foorumi..
        nainen kysyy kirjoitti:

Täällä on ihan riittävästi eripuraa ilman lietsomisiakin.

Ei iso perhe.

Itse(nickini)vapaasti kaikkien arvosteltavana,jos joltain siltä tuntuu ja se jonkun oloa helpottaa!

-naang/frida naang kahlo/frida n.k/f.n.k-

..ai niin ja blondimummo-

• Wastaaja
        Muikku. kirjoitti:

Sorry Muikku, mut mun on ihan mahdoton sanoa, että kuka (= mikä nikki) täällä musta olis mäntti, ja kuka ei.:) Mä en 100 % rehellisesti ajattele asiaa yleensä koskaan tolta kantilta. Kirjoitusten sisällön perusteella yleensä spelailen tän kaltaisilla palstoilla.

Oikeasti ei tuu mieleen yhtään "naisnikkiä", jota ajattelisin mänttinä... Toki joskus on ollu joitakin päänaukojia ihan päänaukomisen riemusta ilmeisesti:/, mut ne ovat yleensä nikittömiä tyyppejä. Toki parilta nikiltä muistan pari aika ikävääkin kommenttia, mut nekään pari kommenttia ei riitä siihen, että voisin sanoa heidän olevan mänttejä.

Sanon siis solidaarisesti & ketään yksilöimättä: mäntti on ainakin joku sellainen rekattu tms. muuten palstoille säännällisluontoisesti kirjoittava henkilö, jolla ei ole munaa sanoa negatiivisia kommenttejaan sillä nikillään, josta tietäisi mut hänet varmemmin tunnistavan.;D

Ketään yksittäistä nikkiä vastaan ei oo mitään hampaankolossa.;) Sanoin vain, mitä mieleen juolahti tohon ap. aiheeseen liittyen.

• Wastaaja
        Wastaaja kirjoitti:

Sorry Muikku, mut mun on ihan mahdoton sanoa, että kuka (= mikä nikki) täällä musta olis mäntti, ja kuka ei.:) Mä en 100 % rehellisesti ajattele asiaa yleensä koskaan tolta kantilta. Kirjoitusten sisällön perusteella yleensä spelailen tän kaltaisilla palstoilla.

Oikeasti ei tuu mieleen yhtään "naisnikkiä", jota ajattelisin mänttinä... Toki joskus on ollu joitakin päänaukojia ihan päänaukomisen riemusta ilmeisesti:/, mut ne ovat yleensä nikittömiä tyyppejä. Toki parilta nikiltä muistan pari aika ikävääkin kommenttia, mut nekään pari kommenttia ei riitä siihen, että voisin sanoa heidän olevan mänttejä.

Sanon siis solidaarisesti & ketään yksilöimättä: mäntti on ainakin joku sellainen rekattu tms. muuten palstoille säännällisluontoisesti kirjoittava henkilö, jolla ei ole munaa sanoa negatiivisia kommenttejaan sillä nikillään, josta tietäisi mut hänet varmemmin tunnistavan.;D

Ketään yksittäistä nikkiä vastaan ei oo mitään hampaankolossa.;) Sanoin vain, mitä mieleen juolahti tohon ap. aiheeseen liittyen.

En siis ajatellu tota ekaa vastauksestani tähän ketjuun kirjoittaessani ketään tiettyä/ mitään yksittäisiä nikkejä. Puhuin mänteistä yleisellä tasolla.:) Niitäkin täällä kyllä on, unfortunately.

• naisetkin tee

samaa? Ainakin jos jotakuta naista mollataan niin kanssasisaret on heti valmiina lynkkaamaan miehet.

Toisaalta kun nainen on niin kiero että se toisaalta puolustaa kanssasisariaan mutta toisaalta valmis jostain kilpailleessaan vaikka itse lynkkaamaan kanssasisarensa. Ja toisaalta ilmeisen valmis vaikka myymään oman mummonsa jotta saisi sen mitä haluaa.

Nainen on naiselle susi, ja miehelle myös. Anteeksi vaan arvon ladyt. Jotta ei menisi herne nenuun niin ei yleistetä kaikkiin vaan pätee osaan naisista, osaan taas ei päde.

• Kukas se on tämän palstan Honda-mies =D

• rupeli

Vastustan ajatusta, koska olet nainen.

• Muikku.

Niinpä niin. Ja anna mä arvaan: myös suurin osa miehistä vastustaa tätä minun ajatustani. Mitäs jos olisinkin mies? Olisiko asia ihan päinvastoin?

• rupeli
        Muikku. kirjoitti:

Niinpä niin. Ja anna mä arvaan: myös suurin osa miehistä vastustaa tätä minun ajatustani. Mitäs jos olisinkin mies? Olisiko asia ihan päinvastoin?

Olisit petturi.

:-)

Lienee paikallaan huomauttaa, että pilke silmäkulmassa kirjoittelin.

Tosiasia on, että paskaa en allekirjoita. Sama kuka on mitä mieltä, siis mies vai nainen.

Meitä on moneen junaan. Mielipiteet on jokaisen omia ja se kuka alkaa jostain asiasta totuutena puhumaan, ei todennäköisesti tiedä mistä puhuu. Imho.

Olipa taas teesiä. Toivottavasti selvensi.

• MMies
        rupeli kirjoitti:

Olisit petturi.

:-)

Lienee paikallaan huomauttaa, että pilke silmäkulmassa kirjoittelin.

Tosiasia on, että paskaa en allekirjoita. Sama kuka on mitä mieltä, siis mies vai nainen.

Meitä on moneen junaan. Mielipiteet on jokaisen omia ja se kuka alkaa jostain asiasta totuutena puhumaan, ei todennäköisesti tiedä mistä puhuu. Imho.

Olipa taas teesiä. Toivottavasti selvensi.

"Mielipiteet on jokaisen omia ja se kuka alkaa jostain asiasta totuutena puhumaan, ei todennäköisesti tiedä mistä puhuu. Imho."

Joku voi puhua myös Totuuksia ja kanat kuvittelevat tämän tuovan julki mielipiteitään.

• rupeli
        MMies kirjoitti:

"Mielipiteet on jokaisen omia ja se kuka alkaa jostain asiasta totuutena puhumaan, ei todennäköisesti tiedä mistä puhuu. Imho."

Joku voi puhua myös Totuuksia ja kanat kuvittelevat tämän tuovan julki mielipiteitään.

Ihan miten vaan. Totuus ei ole kovinkaan yksiselitteinen käsitteenä. Siksi on turvallisinta puhua vaan mielipiteistä.

Totuuskin vaihtelee, riippuen siitä keneltä asiaa kysyy. Kysyttäessä kahdelta, molempien mielestä voi oma kanta olla totuus, kun olisi parempi puhua ehkä eri kantista katsoa asioita.

Olisiki vain ultimate true tai false. Se toisenkin totuus pitäisi ottaa huomioon, ainakin joskus. Ja joskus jopa niin, että suosiolla luopuu väittämisestä ja antaa vaan ihmisten olla sitä mieltä mitä ovat.

Harva asia kuitenkaan niin tärkeä on, että kannattaa alkaa viimeiseen saakka sotimaan. Siinä mielessä diplomatia on ihan hyvä keksintö.

• kuitenkin todeta

sellainen pilkunviilaus että jos joku mies todella esittäisi että maa onkin litteä ja sydämen muotoinen niin vaikka olenkin mies ja periaatteessa solidaarinen niin en kyllä tuohon maan muotokysymykseen yhtyisi, kyllä se on pyöreä. :D Niin pitkälle ei solidaarisuudessa sentään mennä että kielletään faktat. Mutta silloin kun tarkoitus on puhua faktoista ja jos jotain sorretaan niin solidaarisuus on paikallaan.

• Muikku.

Ehkäpä se solidaarisuus on sisäisesti rakennettu putkiaivoihin;)

• melkoisia hyeenoita

Itseäni on aina huvittanut ja ihmetyttänyt, kuinka ilkeitä naiset voivat toisilleen olla. Voi sitä kylmien katseiden ja pisteliäiden sanojen määrää! En ole ihan varma, että mihin moinen toiminta perustuu. Kai se on jotain naisellisiin geeneihin ohjelmoitua reviirikäyttäytymistä. Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta naisten keskuudessa tuntuisi olevan sellaista todella häikäilemätöntä kilpailuhenkeä.

Kyllä miehet ovat mielestäni tässä suhteessa solidaarisempaa ja jotenkin rehdimpää porukkaa. Jostain sieltähän nämä kaikki sanonnatkin kumpuavat kuten "nyt puhutaan niin kuin mies miehelle", "miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä", "pidä ittes miehenä", "hoidetaan tämä niin kuin miehet" ja "ole mies!"

Miesten keskuudessa ei esiinny juurikaan juonittelua, juoruamista, toisen halventamista, kateutta yms. yms. Tai ei ainakaan niissä miesporukoissa joissa itse olen pyörinyt.

• Muikku.
        melkoisia hyeenoita kirjoitti:

Itseäni on aina huvittanut ja ihmetyttänyt, kuinka ilkeitä naiset voivat toisilleen olla. Voi sitä kylmien katseiden ja pisteliäiden sanojen määrää! En ole ihan varma, että mihin moinen toiminta perustuu. Kai se on jotain naisellisiin geeneihin ohjelmoitua reviirikäyttäytymistä. Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta naisten keskuudessa tuntuisi olevan sellaista todella häikäilemätöntä kilpailuhenkeä.

Kyllä miehet ovat mielestäni tässä suhteessa solidaarisempaa ja jotenkin rehdimpää porukkaa. Jostain sieltähän nämä kaikki sanonnatkin kumpuavat kuten "nyt puhutaan niin kuin mies miehelle", "miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä", "pidä ittes miehenä", "hoidetaan tämä niin kuin miehet" ja "ole mies!"

Miesten keskuudessa ei esiinny juurikaan juonittelua, juoruamista, toisen halventamista, kateutta yms. yms. Tai ei ainakaan niissä miesporukoissa joissa itse olen pyörinyt.

Totta. Itse en yritä jeesustella, mutta itsekin naisena välillä ihmettelen sitä kateuden ja kilpailuhengen määrää, mikä voi naisten kesken ilmetä....voisi melkein sanoa, että naisten maailma on paljon julmempi kuin miesten...

• todellakin
        Muikku. kirjoitti:

Totta. Itse en yritä jeesustella, mutta itsekin naisena välillä ihmettelen sitä kateuden ja kilpailuhengen määrää, mikä voi naisten kesken ilmetä....voisi melkein sanoa, että naisten maailma on paljon julmempi kuin miesten...

Varmasti naisten maailma on julmempi kuin miesten. Monen naisen elämä tuntuisi olevan lähinnä miesten miellyttämistä ja muiden naisten kanssa kilpailemista. Ei todellakaan käy kateeksi.

Pidän naisista todella paljon, mielestäni ne suloiset pikkuolennot ovat äärettömän kiehtovia. Olen kuitenkin aina pitänyt todellisena lottovoittona sitä että olen syntynyt mieheksi.

• rusalka
        melkoisia hyeenoita kirjoitti:

Ei kannattaisi niin laajasti yrittää todistella mielipidettään, kun kaikki ihmiseton niin erilaisia. Et millään oikeastaan voi sanoa, että naisten keskuudessa esiintyy tai miesten keskuudessa ei esiinny... ainakaan tuossa asiassa ----> ****Miesten keskuudessa ei esiinny juurikaan juonittelua, juoruamista, toisen halventamista, kateutta yms. yms.****

Nytkös saan nauraa :D

• naurat
        rusalka kirjoitti:

Ei kannattaisi niin laajasti yrittää todistella mielipidettään, kun kaikki ihmiseton niin erilaisia. Et millään oikeastaan voi sanoa, että naisten keskuudessa esiintyy tai miesten keskuudessa ei esiinny... ainakaan tuossa asiassa ----> ****Miesten keskuudessa ei esiinny juurikaan juonittelua, juoruamista, toisen halventamista, kateutta yms. yms.****

Nytkös saan nauraa :D

...mutta olisit ensin lukenut viestini loppuun saakka. Painotin lopuksi, että edellämainittua toimintaa en ole havainnut OMASSA kaveriporukassani. Sorruin yleistämiseen ja ymmärrän että se ärsyttää moni. Mutta voisi kuvitella että olet tämän foorumin vakituisena käyttäjänä jo ehtinyt tottua yleistysten lukemiseen. Enkä edes yrittänyt puolustella mitenkään enkä ollut hyökkävä naisia kohtaan tai mitään muuta vastaavaa. Yritin vaan sanoa, että omien havaintojeni perusteella miesten keskuudessa vallitsee usein parempi henki kuin naisten keskuudessa. Eri mieltäkin saa toki olla.

• rusalka
        naurat kirjoitti:

...mutta olisit ensin lukenut viestini loppuun saakka. Painotin lopuksi, että edellämainittua toimintaa en ole havainnut OMASSA kaveriporukassani. Sorruin yleistämiseen ja ymmärrän että se ärsyttää moni. Mutta voisi kuvitella että olet tämän foorumin vakituisena käyttäjänä jo ehtinyt tottua yleistysten lukemiseen. Enkä edes yrittänyt puolustella mitenkään enkä ollut hyökkävä naisia kohtaan tai mitään muuta vastaavaa. Yritin vaan sanoa, että omien havaintojeni perusteella miesten keskuudessa vallitsee usein parempi henki kuin naisten keskuudessa. Eri mieltäkin saa toki olla.

ja huomasin, että puhut omasta kaveriporukastasi.

Minä en oikeen osaa sanoa naisten enkä miesten yhteisöllisyydestä mitään, kun olen aina ollut se ulkopuolinen...

Nettiä olen käyttänyt uskomattomat seitsemän kuukautta, tällä nimimerkillä liikun täällä koko ajan. Kohtapuoliin ei ole enää aikaa näin paljon...jees

• dsflk

Mä oon solidaarinen ainostaan itselleni

• hmmmm

Mistä sinä luulet tietäväsi kuka on mies? Minä itsekin kirjoitan ainakin viidellä nimimerkillä, joskus olen "mies" ja joskus "nainen". En varmasti ole ainut!

• f.n.k

Lopullista totuutta virtuaalissa et tiedä,eikä sinun tarvitse tietää.Sinä oletat.Olet joko oikeassa tai erhdyt.

• neiti x

No siinä huomaa eron, kuka on mies ja nainen täällä keskustelussakin, että naisilta tulee tosi "bitchejä" kommentteja, ihan asiaan kuulumattomia, kun taas miehet osaavat YLEENSÄ pysyä keskustelussa. Enemmin minulla "synkkaa" täällä miesten kanssa.

• mies/nainen

tiedät että synkkaa parhaiten miesten kanssa ? Mistä voit tietää kirjoitatko miehen vai naisen kanssa ?
        Kumpi minä olen juuri nyt ?

• Muikku.
        mies/nainen kirjoitti:

tiedät että synkkaa parhaiten miesten kanssa ? Mistä voit tietää kirjoitatko miehen vai naisen kanssa ?
        Kumpi minä olen juuri nyt ?

Sinä olet taatusti mies...jos et ole niin kumma juttu...

• Sinkkulord

Yksi mies väittää, että maapallo on litteä ja sydämenmuotoinen. Muut miehet arvioivat väittäjän sosiaalisen statuksen, voimat ja henkisen kyvykkyyden sekunnin murto-osassa.

Riippuen edellä mainittujen arviointien tuloksista, he joko säälistä myötäilevät tai sitten nauravat ja kertovat totuuden. Joka tapauksessa tuumitaan yhdessä, että olishan se kivan näköinen niin, ja haetaan kaljaa sekä ryhdytään isolla lekalla hakkaamaan maapalloa littanaksi.

Varuilta haetaan vielä K-raudasta suurin moottorisaha mitä myydään.

• Revolveri

ole huomannut. Tällä palstalla jokainen mies taistelee oman taistelunsa.

• rusalka

nyt muikku sinulla vissiin huono päivä näitten 'niesmikkien' kanssa. Mua välillä(huom!) perkuleesti ottaa päähän täällä nää keskustelut. Aattelen...tai enpäs sanokaan mitä aattelen.

Nyt en sitten vissiin voikaan viitata edelliseen keskustelijaan, että onpas hyvä vastaus, kun onkin mieskirjoittaja. Pitää vaan olla neutraali,kun tämä on KESKUSTELUpalsta.

Mulla on kyllä luontainen taipumus ärsyttää lisää, jos joku vaan näyttää sen että on ärsyyntynyt.

Toinen asia sitten on se, että tehdään hätäisiä johtopäätöksiä jostain. Sitten tätä omaa tulkintaa oikopäätä sijoitetaan toiseen ilman sen kummempaa kyselyä päätelmän paikkansapitävyydestä. Tämmöisestä syntyy ennakkoluulot ja toisten leimaaminen... yleistykset.

Tehkää ihan he....tin rauhassa omat tulkintanne, mutta minulle on turha tulla pakkosyöttämään mitään pajunköyttä.

Ihmisethän ON erilaisia...jokainen kasvaa ja oppii ihan omassa tahdissaan. Kyllähän täällä tilaa riittää.

**Jokainen saa olla olemassa, minäkin.**

• Muikku.

Nyt täytyy todeta, että huumorintaju ei ole pahitteeksi tällä palstalla. Minä en hlökohtaisesti ole erityisen ärsyyntynyt. En ota erityisen vakavasti näitä keskusteluja, enkä menetä näiden takia yöuniani. Suosittelen ettet sinäkään(=

Ps. en nyt täysin ymmärtänyt, että kenelle sinä tässä olet vihainen?minulle vai kenties miesvastaajille?

• rusalka
        Muikku. kirjoitti:

Nyt täytyy todeta, että huumorintaju ei ole pahitteeksi tällä palstalla. Minä en hlökohtaisesti ole erityisen ärsyyntynyt. En ota erityisen vakavasti näitä keskusteluja, enkä menetä näiden takia yöuniani. Suosittelen ettet sinäkään(=

Ps. en nyt täysin ymmärtänyt, että kenelle sinä tässä olet vihainen?minulle vai kenties miesvastaajille?

sanoin vaan, että ottaa päähän.

Selitän tarkemmin:

Yleisesti ottaen kaikki semmoiset minua ärsyttävät, jotka eivät jostain syystä hahmota kokonaisuutta, ja tekevät johtopäätöksiä yksittäsistä asioista...yleensä virheellisiä. Nämä johtopäätökset ovat usein sitten yrityksiä 'yleistää' tai niistä vaan muodostuu ennakkoluuloja.

Tässä pitää jokaisen tupauunon ottaa huomioon, että omassa päässä syntyneet ajatukset eivät ole maailmanlaajuisia...turha yrittää tarjota minulle tämmöisiä mielikuviaan.

Tuliko selväksi? :)

• Muikku.
        rusalka kirjoitti:

sanoin vaan, että ottaa päähän.

Selitän tarkemmin:

Yleisesti ottaen kaikki semmoiset minua ärsyttävät, jotka eivät jostain syystä hahmota kokonaisuutta, ja tekevät johtopäätöksiä yksittäsistä asioista...yleensä virheellisiä. Nämä johtopäätökset ovat usein sitten yrityksiä 'yleistää' tai niistä vaan muodostuu ennakkoluuloja.

Tässä pitää jokaisen tupauunon ottaa huomioon, että omassa päässä syntyneet ajatukset eivät ole maailmanlaajuisia...turha yrittää tarjota minulle tämmöisiä mielikuviaan.

Tuliko selväksi? :)

No selevä. Toivottavasti kaikki jaksavat miellyttää jatkossakin juuri sinua...muistahan välillä laittaa se huumorinkukka kukkimaan ja heittää se kireä pipo nurkkaan(=tuliko selväksi?

• pullopersekapitalistisika

Meillä miehillä taitaa olla joku alkuvietti, jos olemassa on jokin 'suurempi tavoite' niin kummasti jokainen ottaa paikkansa linjassa. En kyllä kuollaksenikaan täältä palstalta sitä tavoittetta erota. Ehkä sinulla on tarjota jokin salaliittoteoria. Jos ei ole, kysy vinkkiä feminismi-palstalta, siellä varmaan valaisevat.

• yhtä naisia

vastaan. Toisiaan vastaan sitten taistelevat.

• miss_banana

Itse olen tässä viimeisen vuoden katsellut tilannetta, jossa miehet puukottavat toisiaan selkään sen minkä ehtivät. Keinot ovat olleet sellaisia, jotka tyypillisesti mielletään "naismaisiksi", kuten juoruilua ja eristämistä.

Miehillähän on tunnetusti keskimäärin kovempi kilpailuvietti kuin naisilla, ja kyllä näissä tilanteissa edetään kyynärpäätaktiikalla ja heitetään miesten välinen solidaarisuus romukoppaan. Ehkä sitä solidaarisuutta sitten käytetään siinä vaiheessa, kun sotatantereelle tulee nainen, jonka pojat yhteistuumin blokkaavat pois kartalta?

Totuus kuitenkin taitaa olla se, että tuo solidaarisuus on yksilökysymys. Itse olen aina pyrkinyt sellaiseen seurraan, jossa ihmisillä ei ole tarvetta olla "paras", "kaunein" tai "rikkain". Oma ystäväpiirini on erittäin solidaarinen ja lämmmin. Varmasti muunlaisiakin naisia löytyy, joten en osaa ottaa kantaa ovatko naiset keskimäärin huomattavasti epäsolidaarisempia kuin oma ystäväpiirini.

Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      34
      8354
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4663
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      35
      4555
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3599
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2873
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2696
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      38
      2590
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2373
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      164
      2043
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      62
      1955
    Aihe