eli paljonko omistatte lemmikeitä?itselläni on 2 kissaa, koira ja pupu.ja olen hankkimassa toista koiraa...
paljonko lemmikeitä?
16
1190
Vastaukset
- kotilo-ja-gekkofani
on yhteensä 17 elukkaa..9 kalaa, 2 omenakotiloa, 4 akaattikotiloa ja 2 leopardigekkoa..
Minulla on tällä hetkellä 44 lemmikkiä: kolme hamsteria, 37 kummitussirkkaa ja neljä kotiloa.
- ...........
tällä hetkellä 7 marsua,kissa,okahiiri, muuurigekko ja valkotäplämuurigekko:)
Kissa
Koira joka virallisesti asuu porukoilla
3 undulaattia
2 neitokakadua
Kyllähän noissakin hoitamista riittää. =)Minulla ja kihlatullani on yhteensä 26 lintua:
Kultatöyhtökakadu x 2
Senegalinkaija
Kolumbianarasia x 2 ( munia)
Seeprapeippoja x 14 ( munia)
Harmaavahanokka
Kukkoja x 2
Kanoja x 4- töppönenhöppönen
2 kissaa ja koira. kolmas kissa tulee ennen joulua, 2 marsua joulun jälkeen. ensi kesänä toinen koira:)
- _katras_
2 neitokakadua ( kohta munia, ehkä)
4 undulaattia
1 ekvaattori (ecuadorin aranen)
2koiraa
2kissaa
2 rottaa(karvattomia sellaisia) - ...
kaksi koiraa, kaksi kania, yksi marsu (toinen marsu kuoli äskettäin)..
on tällähetkellä vain yksi koira, mutta haaveena olisi hankkia toinen kaveriksi. :)
- marsu23
minulla on
4 marsua
1 hermelliini
2 gerbiiliä
1 kultahamsteri
3 akaattikotiloa ja 1 valkohuulitarhakotilo...
aika on riittänyt kaikille lemmikeille.. - gegs
minulla on koira, 2-kissaa, 2-kania, hiiri ja hamstereita.
http://www.varjoyrtin.urli.net kuvia ja tietoa ;) - Lady_Duvert
2 kissaa
7 gerbiiliä
1 kääpiöhamsterin
Muita minulla ei nyt olekaan. - enuli13
karvalliset:
-2 kissaa
-koira
-4 kania
-hevonen
-hiiriä (en muista montako)
-4 käärmettä
-iguaani
-2 miekkahäntäsalamanteria
-4 hämähäkkiä
-smaragdileguaani
-akaattikotiloita 9
Torakoita, jauhiksia, vahakoisaa en ala edes laskemaan. ;p - nämä
Kissa, Kaksi akvaariota (kaloja n. 100),
JA 12 puputinta, Kaikki niiin ihania.
Kuvia pupuista http://groups.msn.com/Mepupulanperhe Sivu alkut. parannellaan ajan kanssa. Joskus.- miah``
kauanko teillä menee aikaa päivässä lemmikeittenne hoitoon?itselläni muutama tunti päivässä koirien lenkittämiseen pari tuntia päivässä.
- toistaiselsi;)
Nyt enää 4 koiraa (joista yksi saa pian pentuja), 6 kissaa, 4 kania, jotain 300-400 litran akvaario, kanoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305207Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1402442- 1392108
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531945Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171800"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571317Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1711121Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää69958Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.313879Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa171800