eli paljonko omistatte lemmikeitä?itselläni on 2 kissaa, koira ja pupu.ja olen hankkimassa toista koiraa...
paljonko lemmikeitä?
16
1200
Vastaukset
- kotilo-ja-gekkofani
on yhteensä 17 elukkaa..9 kalaa, 2 omenakotiloa, 4 akaattikotiloa ja 2 leopardigekkoa..
Minulla on tällä hetkellä 44 lemmikkiä: kolme hamsteria, 37 kummitussirkkaa ja neljä kotiloa.
- ...........
tällä hetkellä 7 marsua,kissa,okahiiri, muuurigekko ja valkotäplämuurigekko:)
Kissa
Koira joka virallisesti asuu porukoilla
3 undulaattia
2 neitokakadua
Kyllähän noissakin hoitamista riittää. =)Minulla ja kihlatullani on yhteensä 26 lintua:
Kultatöyhtökakadu x 2
Senegalinkaija
Kolumbianarasia x 2 ( munia)
Seeprapeippoja x 14 ( munia)
Harmaavahanokka
Kukkoja x 2
Kanoja x 4- töppönenhöppönen
2 kissaa ja koira. kolmas kissa tulee ennen joulua, 2 marsua joulun jälkeen. ensi kesänä toinen koira:)
- _katras_
2 neitokakadua ( kohta munia, ehkä)
4 undulaattia
1 ekvaattori (ecuadorin aranen)
2koiraa
2kissaa
2 rottaa(karvattomia sellaisia) - ...
kaksi koiraa, kaksi kania, yksi marsu (toinen marsu kuoli äskettäin)..
on tällähetkellä vain yksi koira, mutta haaveena olisi hankkia toinen kaveriksi. :)
- marsu23
minulla on
4 marsua
1 hermelliini
2 gerbiiliä
1 kultahamsteri
3 akaattikotiloa ja 1 valkohuulitarhakotilo...
aika on riittänyt kaikille lemmikeille.. - gegs
minulla on koira, 2-kissaa, 2-kania, hiiri ja hamstereita.
http://www.varjoyrtin.urli.net kuvia ja tietoa ;) - Lady_Duvert
2 kissaa
7 gerbiiliä
1 kääpiöhamsterin
Muita minulla ei nyt olekaan. - enuli13
karvalliset:
-2 kissaa
-koira
-4 kania
-hevonen
-hiiriä (en muista montako)
-4 käärmettä
-iguaani
-2 miekkahäntäsalamanteria
-4 hämähäkkiä
-smaragdileguaani
-akaattikotiloita 9
Torakoita, jauhiksia, vahakoisaa en ala edes laskemaan. ;p - nämä
Kissa, Kaksi akvaariota (kaloja n. 100),
JA 12 puputinta, Kaikki niiin ihania.
Kuvia pupuista http://groups.msn.com/Mepupulanperhe Sivu alkut. parannellaan ajan kanssa. Joskus.- miah``
kauanko teillä menee aikaa päivässä lemmikeittenne hoitoon?itselläni muutama tunti päivässä koirien lenkittämiseen pari tuntia päivässä.
- toistaiselsi;)
Nyt enää 4 koiraa (joista yksi saa pian pentuja), 6 kissaa, 4 kania, jotain 300-400 litran akvaario, kanoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402