Eikö ankkuria ole ilmestynyt viikkoon vai mikä hitto siinä on ettei kyseistä lehteä ole näkynyt, eikä kyllä tietääkseni jakelun yhteydessä tulevaa mainosläjääkään..(tosin sitä nyt ei kaipaa). Tökkiikö lehden jakelu pahasti vai missä vika? Näin on käynyt aiemminkin. Todella ärsyttävää, koska muuta lehteä ei satu tulemaan ja siitä näkee aina paikalliset uutiset mukavasti.
ankkuri-lehden yms jakelusta
14
2565
Vastaukset
- ilmestynyt
Missä päin asustelet? Ota yhteyttä toimitukseen.
- erftg
http://www.jakelusuora.fi/palaute_hairio.html
Tonne ku ilmottat ettei oo mainoksii näkyny ni eiköhän ne sielt taas tule.. - kotkalainen
Yrittäjänä lakkasin jo vuosia sitten mainmostamisen paikallisissa ilmaislehdissä, (silloisissa Poijussa ja Kotkansilmässä), koska jakelu takkuili jo silloinkin pahasti. Yrittäjänä seurasin tietysti myös omia maksamiani ilmoituksiani, ja usein lehti jäi kokonaan saapumatta, joko omaan tai tuttavieni osoitteisiin.
- niihin kyllästynyt
Mulla on ovessa lappu: ei mainoksia. Kuitenkin olisi kiva lukea Ankkuria joskus. Saa niitä kyllä markettien ovilta, mutta saisiko Ankkurin kotiin ilman mainoksia?
- Takansytykkeeksi käy...
Koska Ankkuri on mainos kuten muukin sälä.
- puolue
Ankkurissa ei pahemmin uutisia, lähinnä Salmisten ja muiden sossujen esillä oloa!
- Anonyymi
Miksi ankkuri ei tule Suremaan Alasuutarintie ei ainakaan pariin viikkoon
- Anonyymi
Reippaat jakajat Kotka saarella, työntäkää lehdet sisälle asti, siis kerrostaloissa, etteivät jää luukkuun törröttämään ehkä useiksi päiviksi jos asukas sattuu olemaan muualla. Kiitos!
- Anonyymi
Ei ole meille mussaloonkaan tullut kuin 2 ankkurina syyskuussa. 3 kertaa on soitettu mutta ei!!!!🤬
- Anonyymi
No jos jakaja saa alle centin nipusta mainoksia ja maksaa itse polttoainee/ kumin paikkauksen, niin hakekaa itse lehtenne ankkurin toimituksesta!
- Anonyymi
2.8 ei tullu ankkuria koulukadulle!
- Anonyymi
2.8. Oli jakajat Mansikkalahdessa kittaamassa kaljaa
- Anonyymi
2.8. Oli jakajat Mansikkalahdessa kittaamassa kaljaa. Näinhän se aina kesällä menee kun lähtee poikien kanssa radalle
- Anonyymi
Eri jakajat, eri maista melkein joka viikko. Ei kiinnosta kun huomaavat että jakelun eteen joutuukin tekemään työtä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181226
Lempinimi kaivatulle
Minkä lempinimen olet antanut ikäväsi kohteelle mielessäsi häntä ikövöidessä? Hän kulkee aatteissa mukana lempinimellä431116Mikä sai ihastumaan?
Mikä teillä muilla on hänessä (kaivatussasi) saanut ihastumaan itseensä? Muhun vetosi miehessä rehellisyys ja se että o44999Nainen, minne olet piiloutunut
Jäätyykö nenä pakkasella ja et uskalla pistäytyä ulkopuolella, vai pelkäätkö törmääväsi minuun? Voi olla tosiaan kiusall57894Torikahvila R.I.P
"Torikahvilan ylläpito ei vastannut MunFoorumin yhteydenottoon parin viikon kuluessa. Foorumi on suljettu, koska sillä e106841Mikä fiilis tänään
Ystävälläni. Ei minua meidän ikäero edelleenkään haittaa ja olet ollut positiivinenkin. Kaikilla on hyviä ja huonoja päi124824Kiitos päättäjät Kytölehdon päätöksestä
Nyt saimme positiivisen uutisen Hyrynsalmelle. Edistykselliset ja kokonaisuutta laajasti katsovat päättäjät ymmärsivät t67799Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele82627Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti
💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o113614- 34610