Eilenillalla saunassa työnsin ekan kerran KOLME sormee peppuuni, meni ihmeen helposti ja tuntu mahtavalta. Kalu siinä kyllä lerpahti mutta jäykisty aika pian ja lennätin komeet syöksyt.
Nyt mä oon päättäny hankkia jonkunlaisen dildon.
Osaako joku kertoo millanen olis hyvä? Paljonko ne maksaa?
Hyvä dildo?
4
3397
Vastaukset
- niin
osta sellanen missä on "pallit" mukana.sen saa kiinnitettyä niistä helposti johonkin alustaan ja voit pomppia siinä päällä ja kädet jää vapaaksi muihin touhuihin.
- esko
Osta sellainen missä on imukuppi tai joku muu kiinnitysjuttu siellä pohjassa, saat sen esim. lattiaan kiinni ja voit ratsastaa, tai seinään niin tuntuu ku sua naitais takaapäin. sellainen 5cm halkasija on aika hemmetin hyvän tuntunen.
- 6 tuumaa
esko kirjoitti:
Osta sellainen missä on imukuppi tai joku muu kiinnitysjuttu siellä pohjassa, saat sen esim. lattiaan kiinni ja voit ratsastaa, tai seinään niin tuntuu ku sua naitais takaapäin. sellainen 5cm halkasija on aika hemmetin hyvän tuntunen.
suosittelen myös sellaista imukupillista, kaupoista saa niitä 6 ja 8 tuumaisia palleilla ja imukupeilla varustettuja "realistic peniksiä". Itselläni on ollut se 6 tuumainen vuosia ja pidän siitä erittäin paljon
- boy
6 tuumaa kirjoitti:
suosittelen myös sellaista imukupillista, kaupoista saa niitä 6 ja 8 tuumaisia palleilla ja imukupeilla varustettuja "realistic peniksiä". Itselläni on ollut se 6 tuumainen vuosia ja pidän siitä erittäin paljon
realistic 8" aivan jumalottoman ihana,sen saa imukuppikiinnityksellä ostin tollaisen tumman ihan vastaikoihin ja todella ihanat nautinnot olen saanu,yleensä sillai ku meen suihkuun ja asetan lattiian kiinni,toden todella ihanat orgasmit ja rajut saan..suosittelen ei maksa ku 42€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3522816Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151058Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908- 80908
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849