Jälleen painosta

tyttö vain

Shettis 106cm säkäkorkeus, ratsastaja 151cm pitkä, paino 42-43 kg. Poni hyvässä kunnossa, ratsutettu aktiivisesti. Kyselen mielipiteitä, voinko ratsastaa teidän mielestänne (kuinka monta kertaa viikossa esim)? Ei kiitos mitään ilkeilyviestejä...

6

1139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eza92

Hyvin voit mennä vaikka viisi-kuusi kertaa viikossa.

Muuten, jos tarkoitat ilkeilyviesteillä "ei-niin-myönteinen"-viestejä, niin miksi sitten edes kyselet tuollaista, jos kelpuutat vain myönteiset vastaukset?

• tyttö vain

Kiitos vastauksestasi.
        Tuo "ilkeilyviesti" oli hieman harhaanjohtavasti ilmaistu, tarkoitin lähinnä, etten kaipaa sellaisten ihmisten kommentteja, ketkä -ainakin mitä olen seuraillut- jossakin täällä esim. pistävät viestiä, että "tapa ponisi"-tyyliin... Kyllähän minä toki rakentavaa kritiikkiä kestän :).

Shettiksen ent. omistaja sanoi, että hyvin voin mennä aivan normaalisti tällä shettiksellä, kun on vielä treenattukin kuntoon :).

• hetkoinen

elikkäs nää shetujen painorajat:
      shetun säkä alle 100cm : 40kg
      shetun säkä yli 100cm : 45kg

ei pituusrajaa.

joten sinuna en ratsastaisi kuin 1-2 kertaa viikossa, enkä tekisi kovin raskaita harjoituksiaa.. jos kerran vielä shtula haluat mennä , niin miten olisi ajaminen? shetua ajatellen se olisi parempi vaihtoehto. mutta hyvin voit kerran tai kaksi viikossa mennä shetulla, kunhat et mitään kauhean raskasta treeniä ajattele .

• joku

jolla tuskin on omaa ponia ollut... shettikset jaksaa. varsinkin jos on noin iso otus kyseessä!

• Anonyymi

Voit mennä painon puolesta ja pituuden jos ei ponia eikä sinua haittaa ratsastettaessa :)

• Anonyymi

liian iso ja painava minusta. ei pahalla. ainakaan ei ole kivan näköistä kun ratsastaja on liian pitkä. vaikka et painaisikaan liikaa, olet liian pitkä. shetlanninponilla itsekin aikoinaan hevostelun aloittanut. niin kuin moni muukin.
      nim. exhevostelija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8517
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3349
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2490
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2000
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      1980
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      351
      1663
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1412
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1191
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1075
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      66
      1020
    Aihe