Hei, onko teillä kertoa kokemuksia viinikauppa.comin kautta tehdyistä tilauksista.
juomat netistä?
3
747
Vastaukset
- Tomppa-78
On kokemusta kohta kaksi vuotta sitten tilattu lasti seisoo vieläkin tullissa odottamassa korkeimmanoikeuden päätöstä tullin ja viinikaupan välisestä näkemyserosta alkoholin valmisteveron maksamisesta. Ja tulli takavarikoi edelleenkin kaikki sieltä tilatut tuotteet mitä vain pystyy.
- maketsu
Tilauksista en tiedä, mutta muusta hölmöilystä kylläkin. Kyseinen velmupulju aloitti toimintansa spämmäämällä ansiokkaasti. Samoin kaupan edustaja kehui kioskiaan keskustelupalstoilla tyytyväiseksi asiakkaaksi tekeytyen.
Ps. Otsikossa ei ole virhettä :) - Anonyymi
No minä tilasin tossa 9.10 lokakuu niin sielä lukee vain että lähitulevaisuudessa käsitelyyn ja ei vieläkään tullut mitään ja toinen tilaukseni on kadonnut ja olen maksanut sen kun yritää tarkista siinä lukee vain tilausta ei löydy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841339- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594