Miespuoleiset kertokaas tälläselle tyhmälle akalle, että mitä käytännössä tapahtuu yölisessä ei itse aiheutetussa ejakulaatiossa? Sen tiedän, että nesteet lentää, mutta tuntuuko se orgasmilta vai miltä? Saako siitä nautintoa? Herääkö siihen? tuleeko sitä yhtä paljon kuin normaalisti masturboidessa/pannessa? Ja tää voiko mies olla huomaamatta jos ejakuloi pöksyynsä nukkuessa? Onko miehiä jotka eivät ole koskaan saanet yöllisiä syöksyjä?
Yöllinen ejakulaatio?
16
5116
Vastaukset
- miksikö?
Empä oikein tiedä mistä se johtuu.On mullakin joskus
spermaa tullu nukkuessa,mutta aika vähän.En ole huo-
mannut sitä.sillä hetkellä.Aamulla huomaa kun ters-
ka on vähän märkä.Pannessa mulla tulee enemmän. - kumma akka?
En tiedä mistä se johtuu.On mullakin joskus yöllä
tullu spermaa mutta en ole huomannu sitä sillä het-
kellä.Aamulla huomaa kun terska on vähän märkä.
Ei sitä tule mulla kuin muutama tippa joskus.Kyllä-
hän pannessa tulee enemmän. - jarkko79
sä oot yö kastelija siis kuset unissas sänkyyn
- unen
jossa suutelin naisen jalkoja. Tässä unessa se kiihotti erittäin paljon ja heräsinkin aivan oikeaan orgasmiin. Spermaa tuli aivan normaaliin tapaan. Se tuntui niin hyvältä, että ei voinut olla huomaamatta :)
- poju_^^
kyllä yleensä tunnen orgasmin unen läpi ja aika äkkiä sen jälkeen herään ja on mälliä tullut normaalin verran, sama ku runkatessa ja pantaessa
- poju_^^
kyllä, se tuntuu hyvältä, vaikka vituttaakin herätä siihen sotkuun
- jeppejep
Itse en kyllä muista koskaan heränneeni siihen, että tuntisin unen läpi orgasmin. Eli ei siitä mitään nautintoa saa, en minä ainakaan. Enemmänkin aamulla ottaa päähän herätä housut spermassa. Ja sitä tulee kyllä ihan yhtä paljon kuin runkatessa. On hyvinkin mahdollista ettei herää siihen tai muista koko tapahtumasta mitään. Vähän vaikea kyllä enää muistaa mitä yöllisessä siemensyöksyssä tapahtuu, sillä itse en ole sellaista saanut sen jälkeen kun aloitin säännöllisen itsetyydytyksen ja siitä on nyt suunnilleen yhdeksän vuotta. Ilmeisesti on pussit sen verran tyhjät, ettei riitä tavaraa enää yöllisiin purkautumisiin ;)
- lienenkö vanha
Minulle yölliset tulemiset ovat harvinaisia, ikävä kyllä. Niihin liittyy aina eroottinen uni. Eroottisten unien näkeminen on ihanaa, se tuntuu niin todelliselta. Yleensä sitä herää juuri ennen tulemista ja homma jää kesken. Se hiukan hatuttaa, olis kiva tulla unen päätteeksi. Joskus erektio ja halu on niin kova että täytyy heräämisen jälkeen runkata paineet ulos. Luulisin että mies yleensä herää ejakulaation jälkeen, se on fyysisesti niin voimakas kokemus. Pöksyyn ejakuloimisen välttää kun nukkuu alasti.
- japanderi
En ole saanut koskaan yöllistä ejakulaatiota, mikä johtunee siitä, että aloitin masturboimisen jo 12 vuotiaana. Ejakulaatio ei muuten merkitse samaa kuin orgasmi: ne sattuvat samaan aikaan, mutta eivät ole toistensa synonyymejä. Tästä voit jo päätellä, että mies ei saa yöllä mitään megaorgasmia. Yöllinen ejakulaatio on vain kehon tapa hankkiutua eroon siemenylimäärästä, jotta uudelle tavaralle järjestyy tilaa - samaan tapaan kuin naisilla on kuukautiset.
- klunss
öisin aika usein, ja paljon on tullutkin. Siihen on yleensä liittynyt jokin eroottinen uni tai mielikuva. Yleensä kun lasti on lähtenyt liikkeelle, siihen on jossakin vaiheessa herännyt, mutta ei sitä spruittia ole pystynyt pidättelemään, kyllä se kaikki on ulos tullut ja kyllähän siinä housut on aika tavalla nesteissä olleet.
- herää
kun kunnolla "lentää" ja usein määrä on suurempi kuin runkatessa tai pannessa.
Sitä ei voi olla huomaamatta ja mä ainakin herään ja orkku tuntuu tosi voimakkaasti.
Aluksi hävetti mutta kun vielä kolmikymppisenä joskus näkee "märän unen" kun kyllä se itseasiassa tuntuu aika makeelta,jos on kalsarit niin ´saahan ne pesuun mutta mä nukun aina alasti niin silloin joutuu kyllä lakana pyykille ja itte suihkuun muna pesulle - Hessu76*
Mulla toi tapahtuu yleensä silloin jos on ollut yli viikon ilman seksiä tai runkkaamista. Uni on jollain tavalla aina eroottinen ja useimmin käy niin, että juuri kun unessa ollaan pääsemässä "asiaan", niin silloin saan orgasmin ja aina siihen herää, yleensä juuri ihan hetken sperman tuloa ja sitä jotenkin yrittää estää, kun on herännyt, mutta on jo myöhäistä. Ja tosiaan se tuntuu ihan kunnon orgasmilta ja spermaa tulee ihan normaalisti.
- unohtunut
ennen makuulle menoa. Taidat nähdä unta,että joku nai sua ja sitten kusi lentää niinkun Egyptinmaas hunaja.
Kyllä mä oon herännyt kun on nukkuessa tullut,Ja Kyllä sitä tulee saman verran kuin itse tyydytykses ja naidessa
- Anonyymi
Sama täällä kyllä housut on märät ja karvoitus ihan spermassa.
- Anonyymi
Yöllisessä laukeamisessa tulee boxerit täyteen tavaraa.
Se tuntuu kuin sais oikean orkun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4873343Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1532375- 1352202
Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel371685Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71665Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131436Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811434Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien171297- 91202
- 571136