..onko kokemuksia?
Ulvilan autohuolto...
6
1368
Vastaukset
- ole kokemuksia
tosin olen itse ajatellut a&h autohuoltoa,sijainnin takia.
- sitgee
on kokemuksia. 23 vuoden ajan olen huoltanut autoni
pojilla, eikä koskaan ole ollut valittamisen aihetta. Vaikka olisi kysymyksessä esim. yli 50tuhannen€ auto niin sinne veisin. Ja miksi huollattaa auto jossakin kalliissa merkkikorjaamossa
joissa hinnat vaihtelevat ehkä 50-80€ välillä/tunti.
Se kun ei nosta sen auton arvoa yhtään.- minkälainen
hintataso tuolla? jos määräaikaishuolloista on kyse,merkkiliikkeeseen verraten.
- paikalta
minkälainen kirjoitti:
hintataso tuolla? jos määräaikaishuolloista on kyse,merkkiliikkeeseen verraten.
tuntuu,hintataso ok.
- van96
On kokemuksia...huonoja. Edellis vuonna ilmastoinnin freonien täyttö oli 50€ viime vuonna 100€!
Täyshuollossa viime syksynä piti vaihtaa myös naftasuodin, ei ollut vaihdettu (on kettumaisessa paikassa). Auto jäätyi ja hyytyi vanhan suodattimen takia ensi pakkasilla.
Aiemmin hyviä kokemuksia mutta noitten viimeisten takia en enää käytä kyseistä puljua.- ne ilmotti
ettei suodatinta oltu vaihdettu ja huomioi hinnassa sen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072