Saako jostain vielä 16 kliiperin haulikkoon mustaruutipatruunoita.Omistan sellaisen ja se on
kunnostettu täysin ampumakelpoiseksi mutta ei sillä uskalla ampua savuttomia paukkuja.Olis mukava jos sais jostain ihan kokeilukäyttöön kun
niistä on niin kovia juttuja tuo vanhempi polvi kertonut..
Mustaruutipanokset
4
1144
Vastaukset
- Tuohon
numeroon,minä sain sieltä:040-7266117.
- aseliikkeet
asialliset ja asianosaavat aseliikkeet kyllä toimittavat, ellei ole varastossa. Hinta ei varmaankaan ole mitään "tarjous"-luokkaa, mutta ei kai niitä kiekkoammuntaa varten hommatakkaan.
- HärmänJätkä
"kun niistä on niin kovia juttuja tuo vanhempi polvi kertonut.."
Mitä tarinoita ne on mahtanu sepittää? Ei sen potku ainakaan sen kovempi ole; Päin vastoin. Haju on kyllä kovempi. Vai onko ne ollu näitä "savun hälvettyä tarkistettiin osumat"? Se kyllä on oikeasti aika pitkälti noin. On siinä toki oma nostalgiansa. Vähä kuin 'veivattavalla' puhelimella soittminen. Et ole siis jäänyt mistään paitsi.
Asiaan: Ei niitä mustaruutipaukkuja oo saanu enää moneen vuoteen mistään. Ei ainakaan 16 kaliiperista, kun se on niin harvinainen. Itse joutuu lataamaan.
Jos oikeasti joku myi, niin minäkin ostan heti. Sehän olisi oikeastaan sopiva peli jälkikasvunkin aloittaa haulikkoammunta. :-) - Tuohon
numeroon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827