Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jouskari on ihana!

Kalatyttönen

Olen huhtikuusta asti seurustellut jousimies-miehen kanssa, enkä parempaa miestä voisi itselleni toivoa! On huumorintajuinen, fiksu, hellä, rakastava ja sopivasti tilaa antava, ei mikään mustis roikkuja kuten en itsekään ole. Aina on pieni pilke silmäkulmassa ja yhteinen arki on ihanaa.

Mielenkiinnosta olen lukenut horoskooppimerkkien yhteensopivuuksista, että kalat ja jouskari eivät yhteen sopisi, itse rohkenen kyllä olla eri mieltä :)

14

2792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalaneito

      niin on se vielä ihanaa, odota vähän aikaa... ;)

      • 20.

        20 vuotta täynnä j.k. ja todella hyvinmenee


    • jouskarinainen -66

      Kolme ihanaa lasta ja 15 vuotta yhdessäoloa, miten niin muka ei sovi :) SOPII! arki,juhla ja seksi ihanaa...

    • meillä ei onnannut

      onneksi, kun näin jälkeenpäin miettii asiaa :)

      Toivottavasti tulette onnelliseksi! :)

      Terv. myös Kalat-tyttö :)

      • PiscesN

        ..saanko kysellä, että minkä takia teillä ei toiminut? :) Itselläni myös takana kariutunut suhde jousimiesmiehen kanssa, lähes alkumetreillä jo huomasimme persoonallisuuksiemme yhteensopimattomuuden.


      • mutta
        PiscesN kirjoitti:

        ..saanko kysellä, että minkä takia teillä ei toiminut? :) Itselläni myös takana kariutunut suhde jousimiesmiehen kanssa, lähes alkumetreillä jo huomasimme persoonallisuuksiemme yhteensopimattomuuden.

        mies yhtäkkiä muuttui, sai vapaudenkaipuu puuskan ja minäkin olin jo puoliväkisin siinä suhteessa ollut, vaal. pun. lasit päässä... :S

        Itkettiin ja hyvästeltiin.

        Sattuu liikaa nähdä molempia, emme ole väleissä, että pääsemme ylitse.

        Enemmänkin oltiin samanlaisia, mutta yhdessä kun oltiin tapeltiin ainakin humalassa jne...

        Ehkäpä koko homma meni plörinäksi kun mentiin liian lujaa eteenpäin. En edes itse olisi välttis halunut, mutta Jousimies puhui pehmosia tarinoitaan ja minä tyttö luulin kokoajan että on tosissaan, ja kun itse aloin olla mukana, tuli hänelle seinä vastaan.

        Näin yksinkertaisesti meidän sukset meni ristiin.

        Muuten oli ihan ok suhde. Menoa, meininkiä ja hauskanpitoa... lähinnä VAIN sitä! :S


      • jatkoa
        PiscesN kirjoitti:

        ..saanko kysellä, että minkä takia teillä ei toiminut? :) Itselläni myös takana kariutunut suhde jousimiesmiehen kanssa, lähes alkumetreillä jo huomasimme persoonallisuuksiemme yhteensopimattomuuden.

        ja sain tietää että Jousimies on pettänyt minua ja siinä suurin syy suhteen loppumiseen. Sanoi että hän pelkää itseään, ei suostunut kertomaan syytä. Hiljaisuus iski päin kasvojani ja kertoi ettei ansaitse minua, mutta syytä ei suostunut kertomaan. Sellainen *ihana* Jousimies. Emmie tommosta ottais enää ikuna, se on saletti!


    • norlyn

      Minä myös olen seurustellut Jouskarin kanssa huhtikuun alusta asti. Olen leijona. Ihan samaa mieltä kanssasi. Kuka sanoo sitten ja mitä sopiiko leijona vai kalat vai joku muu merkki jouskarille?
      Minulle on tärkeintä, että saan rakastaa häntä ja tulla rakastetuksi. Toden totta olen valmis mihin vain hänen vuokseen. Elämme kaukorakkautta, siis emme näe joka pv, vaan ehkä kerran viikossa.Kaipuu ja ikävä on välillä itkettävää, välillä ihanaa. Mutta kun tapaamme, se on jotain käsittämättömän taivaallista. Sanoinkuvaamattoman ihanaa. Olemme myös yrittäneet olla erossa, mutta ei siitä mitään tule. Jokin käsittämätön voima vetää meitä yhteen.
      Nytkin odotan vain päivää jolloin tapaamme.

      • rapu tyttö

        minäkin elän kaukosuhteessa jousimiehen kanssa.näemme noin kerran viikossa ja ihanaa on..jousimies ilmaisee kyllä tunteensa, mutta silti minua kyllä toisinaan epäilee että hänellä olisi toistenkin kanssa säpinää..?mutta olen itse niin mustis että luulen mielikuvituksen tekevän tätä ajattelua..olen hyvin onnellinen kun minulla on hänet ja tulevaisuuden suunitelmissa yhteenmuutto ja elämä.


    • minäkalat

      Moi!

      Olisin kiinnostunut tietämään, meneekö sinulla vielä jouskarin kanssa hyvin? Itse aloin seurustella jousimies-miehen kanssa toukokuussa - itse olen kalat - ja edelleen on ihanaa! :) Riidellään kyllä joskus, varsinkin kun bailataan, mutta ei mitään vakavampia vaikeuksia. Ihana kun voi sanoa "turvallisesti" negatiivisetkin asiat.

      • Kalatyttönen

        ..vaan sinulle!

        Juu, kyllä meillä hyvin menee edelleen. Oikeastaan koko ajan paremmin, minkäänlaisia väljähtämisen merkkejä ei ole suhteessa näkynyt. Meidän välillemme on kehittynyt niin luja ystävyys ja luottamus, etten edes osaa oikein kuvitella elämää ilman jouskariani.

        Riidat meillä on sellaista kinastelua, jota on muuten myös ilmennyt joskus silloin, kun ollaan oltu yhdessä juhlimassa. Jännää on, etteivät ne koskaan ole olleet mitään mustasukkaisuuskohtauksia kuten joillain pareilla saattaa baarissa ilmaantua, vaan kiukuttelua milloin mistäkin aiheesta.


    • kalatneiti

      elokuusta itse. ja voin todeta ihan samoin! parasta, mitä minulle on tapahtunut miesrintamalla.

    • vähän aikaa

      Jousimies kyllästyy nopeasti ja se on sen menoa sit!

    • lahnataihaukikala

      Miksi jouskari kyllästyy? Mutta en yhtään ihmettele (anteeksi vain), että kaloihin kyllästyykin. Jouskarihan paistaa kalan pannulla ja se on siinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe