vyö kokeesta?????

aasi

miten vyökoe suoritetaan ja miten herkästi siitä saa hylätyn???

7

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      vyökokeesta yleensä ei mitenkään saa hylättyä, ellei haistattele kokeen pitäjälle. Jos menee tosi huonosti, niin yleensä kuitenkin saa alemman keltaisen vyön. Seuraavissa vyökokeissa on ehkä vähän tarkempaa, mutta ensimmäisessä yleensä ketään ei täysin hylätä, koska porukka halutaan pitää lajin parissa.

      • sota makkara

        Olen muuten samaa mieltä mutta vyökokeesta pääseminen riippuu myös miten tekee tekniikat ja käyttäytyy.


    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      No, kokeen pitäjä (Fikret Güller tai joku muu) istuu siellä edessä, ja sun pitää tehdä ne tietyt liikkeet hyvin. Potkut, lyönnit, yms. Ja liikesarja. Ja sitten pitää murskata joku lauta joko potkulla tai lyönnillä. Ja siinä se oliki se vyökoe.

      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

        ...pitää muistaa kumartaa. Jos se unohtuu, niin koko vyökoe voidaan hylätä, epäkohteliaisuuden vuoksi


    • AuttamatonTapaus

      Ensin tehdään liikkeet (valkoisilla vöillä näytetään, mitkä liikkeet tulee tehdä, mutta myöhemmin sinun on opiskeltava liikkeiden nimet ja auta armias, jos joudut katsomaan kaveriltasi).

      Seuraavaksi tehdään liikesarjat.
      Kolmanneksi voit joutua ottelemaan tietyssä ajassa.
      Neljänneksi murskaus (mikäli olet väh. 16v)
      Ja lopuksi kysytään teoria osuus.

      Ainakin niin tämä muistaakseni menee, olin vuosi sitten viimeksi vyökokeessa ja yritän nyt joulukuussa. :)

    • sota makkara

      Vaikeustaso riippuu vyötasosta ja jos olet keltaisella pääset helposti läpi vaikka tulisi aika paljon virheitä. Olen itse sinivihreällä vyöllä.

    • sota makkara

      mutta keltaiselta vyöltä päästäksesi pitää tehdä kuitenkin hyvin tekniikat ja jne. mutta ensimmäisestä pääsee mekein 100% vaikka olis virheitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kamala onnettomuus

      Miten tällaiset mönkijäonnettomuudet yleensä tapahtuu? Liikaa vauhtia? Saako mönkijöillä ajaa lasten kanssa ja ilman kyp
      Suomussalmi
      86
      3913
    2. Annetaanko jokainen 3 tunnistetta

      omasta kaivatusta? Minä aloitan: N-nainen, punaiset hiukset ja asuu Pirkanmaalla.
      Ikävä
      96
      2162
    3. KANNATATKO NATOa? Jos olisit saanut äänestää...

      Ihan riittää lyhytkin kyllä tai en.
      Maailman menoa
      553
      1702
    4. Mitä teit väärin?

      Että ikäväsi kohde häipyi elämästäsi?
      Ikävä
      174
      1661
    5. Sinäkin tiedät sen nainen

      Nainen sinä olit kohtaloni mutta minä en sinun ja niin surullista kuin se onkin niin tuun varmaan silti rakastamaan sua
      Ikävä
      76
      1389
    6. Mönkijäpnnettomuus

      Harmillinen homma. https://www.hs.fi/suomi/art-2000010557170.html
      Suomussalmi
      3
      1009
    7. Jos ihmettelit minun käytöstä

      Niin yritin hieman jarrutella juoruja mitä liikkuu. Sinussa ei vikaa.
      Ikävä
      55
      790
    8. Tietäisitpä miten haluaisin sinut kohdata

      Vaikka vaan katsella ohimennen. Voisitko telepaattisesti lähettää viestiä, - löytyisikö kohtauspaikkaa?
      Ikävä
      53
      777
    9. Kaivonkonekuski hukkui etelärannassa

      Oliko paikkakuntalaisia?
      Rovaniemi
      13
      774
    10. Miksi ihmiset loukkaantuu?

      Lotta sanoo, että jotkut loukkaantuu kun hän ei halua seksiä, miksi? Voisihan Lottakin loukkaantua, että muut haluaa.
      Sinkut
      170
      711
    Aihe