vyö kokeesta?????

aasi

miten vyökoe suoritetaan ja miten herkästi siitä saa hylätyn???

7

869

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

vyökokeesta yleensä ei mitenkään saa hylättyä, ellei haistattele kokeen pitäjälle. Jos menee tosi huonosti, niin yleensä kuitenkin saa alemman keltaisen vyön. Seuraavissa vyökokeissa on ehkä vähän tarkempaa, mutta ensimmäisessä yleensä ketään ei täysin hylätä, koska porukka halutaan pitää lajin parissa.

• sota makkara

Olen muuten samaa mieltä mutta vyökokeesta pääseminen riippuu myös miten tekee tekniikat ja käyttäytyy.

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

No, kokeen pitäjä (Fikret Güller tai joku muu) istuu siellä edessä, ja sun pitää tehdä ne tietyt liikkeet hyvin. Potkut, lyönnit, yms. Ja liikesarja. Ja sitten pitää murskata joku lauta joko potkulla tai lyönnillä. Ja siinä se oliki se vyökoe.

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

...pitää muistaa kumartaa. Jos se unohtuu, niin koko vyökoe voidaan hylätä, epäkohteliaisuuden vuoksi

• AuttamatonTapaus

Ensin tehdään liikkeet (valkoisilla vöillä näytetään, mitkä liikkeet tulee tehdä, mutta myöhemmin sinun on opiskeltava liikkeiden nimet ja auta armias, jos joudut katsomaan kaveriltasi).

Seuraavaksi tehdään liikesarjat.
      Kolmanneksi voit joutua ottelemaan tietyssä ajassa.
      Neljänneksi murskaus (mikäli olet väh. 16v)
      Ja lopuksi kysytään teoria osuus.

Ainakin niin tämä muistaakseni menee, olin vuosi sitten viimeksi vyökokeessa ja yritän nyt joulukuussa. :)

• sota makkara

Vaikeustaso riippuu vyötasosta ja jos olet keltaisella pääset helposti läpi vaikka tulisi aika paljon virheitä. Olen itse sinivihreällä vyöllä.

• sota makkara

mutta keltaiselta vyöltä päästäksesi pitää tehdä kuitenkin hyvin tekniikat ja jne. mutta ensimmäisestä pääsee mekein 100% vaikka olis virheitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      271
      890
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      45
      672
    3. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      665
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      558
    5. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      52
      534
    6. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      30
      476
    7. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      457
    8. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      450
    9. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      444
    10. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      437
    Aihe