miten vyökoe suoritetaan ja miten herkästi siitä saa hylätyn???
vyö kokeesta?????
7
752
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
vyökokeesta yleensä ei mitenkään saa hylättyä, ellei haistattele kokeen pitäjälle. Jos menee tosi huonosti, niin yleensä kuitenkin saa alemman keltaisen vyön. Seuraavissa vyökokeissa on ehkä vähän tarkempaa, mutta ensimmäisessä yleensä ketään ei täysin hylätä, koska porukka halutaan pitää lajin parissa.
- sota makkara
Olen muuten samaa mieltä mutta vyökokeesta pääseminen riippuu myös miten tekee tekniikat ja käyttäytyy.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
No, kokeen pitäjä (Fikret Güller tai joku muu) istuu siellä edessä, ja sun pitää tehdä ne tietyt liikkeet hyvin. Potkut, lyönnit, yms. Ja liikesarja. Ja sitten pitää murskata joku lauta joko potkulla tai lyönnillä. Ja siinä se oliki se vyökoe.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
...pitää muistaa kumartaa. Jos se unohtuu, niin koko vyökoe voidaan hylätä, epäkohteliaisuuden vuoksi
- AuttamatonTapaus
Ensin tehdään liikkeet (valkoisilla vöillä näytetään, mitkä liikkeet tulee tehdä, mutta myöhemmin sinun on opiskeltava liikkeiden nimet ja auta armias, jos joudut katsomaan kaveriltasi).
Seuraavaksi tehdään liikesarjat.
Kolmanneksi voit joutua ottelemaan tietyssä ajassa.
Neljänneksi murskaus (mikäli olet väh. 16v)
Ja lopuksi kysytään teoria osuus.
Ainakin niin tämä muistaakseni menee, olin vuosi sitten viimeksi vyökokeessa ja yritän nyt joulukuussa. :) - sota makkara
Vaikeustaso riippuu vyötasosta ja jos olet keltaisella pääset helposti läpi vaikka tulisi aika paljon virheitä. Olen itse sinivihreällä vyöllä.
- sota makkara
mutta keltaiselta vyöltä päästäksesi pitää tehdä kuitenkin hyvin tekniikat ja jne. mutta ensimmäisestä pääsee mekein 100% vaikka olis virheitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401