Elikkä siis mihin autokouluun kantsii mennä kuopiossa. Aikomuksena BC
missä hinnat kohdallaan ja opet kivoja?
Kokemuksia PLIIIS!!!
MIKÄ
3
577
Vastaukset
- car lady
Mä suosittelen young driversia ja Peiposta ja hinnoissa ei ole kyllä hirveitä eroja.
Itse oon Peiposella ja mukavat opet! En kehu enkä hauku mitään koulua Kuopiossa....
Olen siellä opena, mutta ns.Free Lanserina. Eli käyn töissä silloin kuin joku pyytää tai on vailla pätkätyöläistä.
Kokemukseni on viidestä eri autokoulusta.
Parhaan käsityksen saat, kun et ala soittelemaan etkä mailaamaan, vaan KÄY JOKA KOULUSSA JUTTELEMASSA. Sieltä saat tietoa jota voit vertailla.
Myös kavereilta kyseleminen auttaa valitsemisessa.
Älä haksahda esim. 50 €:n hintaan. Vaan tee oma mielipiteesi ja sit vaan kouluun.
Kuopiossa kouluilla on opetuksen laaduissa eroja, mutta niitä et saa selville oikeastaan kuin kyselemällä kavereiltasi, koska jokainen koulu kehuu itseään.
Ja eikun kaupunkikierrokselle.- onn
Opet kivoja. Pomomo... eii onneks ole paljon pailalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206186Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243666Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1682848- 292760
- 821714
- 1471602
- 1481561
- 91533
- 121268
- 211162