Mistähän mahdollisesti voisi johtua kun otan Flixotidea niin alkaa väsyttämään ihan järjettömän paljon(joskus myös alkaa pyörryttää) eikä sitte jaksa muuta kun maata.. onko muilla tällaista ollut?
Väsymys lääkkeen oton jälkeen
Veeee
2994
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Moron! Mikä vahvuus on Flixotidessa? Mulla on se kaikista voimakkain ollut, eli 500 mikrogrammaa ja sitä oon ottanu 2 päivässä.
Kun mulle tuli Seretide ( serevent & flixotide) on tullut hengenahdistusta. Hengenahdistuskin väsyttää. Onko tuttu ilmiö? Ja kyllä ne käy pumpun päällekin ja väsyttää.
Kortisoni, vaikkakin suihkeena, on ärhäkkä aine ja haittojakin on monimuotoisia, joten väsymys ja pyörryttäminen voi kuulua haittavaikutuksiin.
Kans vaikuttaa se, missä muodossa on se, eli onko diskuksena (kiekko) vai aerosoli - tyyppisenä suihkeena. Mulla on kokemusta kummastakin.
Fat-butterfly
Jotenkin helpottavaa, vaikkakaan ei mukavaa, lukea, että tämä väsymys ja muut oireet ovat ihan oikeasti olemassa. Olen huomenna taas menossa iho - ja allergiasairaalaan lääkärille ja ajattelin kertoa tästä hirveästä väsymyksestä...siis hirveästä, tuntuu välillä, että taju lähtee. Jalkoja särkee pienikin rasitus ja välillä tulee ihan oikasti tunne, että on ihan oikeasti TODELLA sairas. En ole koskaan kuvitellut , että astma on tälläinen oikea sairaus. Yleensä ihmiset vaan lenkillä ovat iloisena todenneet, että heillä on astma ja juosseet eteenpäin. Nyt minä Asoineni, asmoineni ja polyyppeineni olen ihan puhki. Huh, huh