Heips!
WIN 98:ssa seuraavat ongelmat:
1. Verkkoyhteys on olemassa, mutten saa millään ohjelmalla yhteyttä nettiin. Outlook express vastaa, että ei saa yhteyttä luotua 60:ssa sekunnissa ja pyytää odottamaan tai sulkemaan ohjelman. Pingaus onnistuu modeemiin ja ip-osoitteisiin muttei URLeilla esim. www.helsinki.fi.
Toisella koneella kaikki toimii moitteetomasti, joten yhteydessä ei pitäisi olla vikaa.
2. Ohjelmat ei käynnisty, esim. selainohjelmat. Task managerista ohjelma löytyy, muttei itsessään avaudu.
Osaisiko joku auttaa, miten lähtisi ratkomaan em. ongelmia?
Thanks. -D
WIN 98 ongelmia
5
811
Vastaukset
- Justiina-70
mieleen, onko DNS-palvelimet kunnossa?
- erhrehreth
Miksi edes käytät 8 vuotta vanhaa käyttistä?
- Mie vaa
.. tulee kyllä mieleen modeemiasetukset. Tsekkaa, mitä sillä toisella, toimivalla koneella on niissä ja pane samat tähän. Modeemin asennua-CD voi olla tarpeen, jos on erityisen hankalaa.
Ai niin: jos samassa huushollissa on samassa asunnon puhelinverkossa 2 konetta, niin ei toimi, vaikka toinen olisi suljettunakin. Mykkänä olevasta koneesta/modeemista on puhelinpiuha irroitettava.
Jos mikään ohjelma ei käynnisty, niin syitä voi vai arvailla. Kyllä tuo W98 kannattaisi muutenkin heittää hiiteen, ellei aikamoinen asiantuntija ole: eihän siihen enää saa minkäänlaisia päivityksiäkään, ja örkkiä tuntee netistä, joten sekin voi olla syy. - w98sti
Alkaa näyttää siltä että käyttis alkaa olemaan romuna. voit tietysti vielä koittaa SpyBotia tai ADAwarea pööpöjen poistoon (mahdolliset selainkaapparit).
Voisit asentaa myös palomuurisi uudelleen. - Win98
Zone alarm voi tökkiä vaihda se sygate.hen.
Sitten vaihda Internet exploreriin tai moxillaan.
Olen tehnyt näin ja kone toimii.
On myös kaksi konetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089