Leijona kiintyy

harvoihin?

Minulla on lähipiirissäni useampikin leijona ja yhden yhdistävän piirteen olen heissä havainnut: he eivät helposti kiinny ihmisiin. Heillä saattaa olla ympärillä aina seuraa, mutta ne kaikkein läheisimmäksi tulevat he valitsevat huolella. Muihin he saattavat joskus jopa suhtautua ylimielisesti, mutta ovat vahvatunteisia etenkin perhettään ja rakkaimpiaan kohtaan. En tiedä, onko muilla samankaltaisia havaintoja. Kuitenkin tuntuu, että leijonat puolustavat läheisiään kynsin ja hampain..

11

3961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meli

      Itse edustan kyseistä aurinkomerkkiä, ja voin todeta että arvostan vain rehellisiä ja muiden ihmisarvoakin kunnioittavia ihmisiä. Joten on toisinaan vaikeaa luottaa täysin kaikkiin. Minulla on läheisimmät ystäväni, ja tarpeentullen he riittävät minulle. En mitenkään kuvailisi itseäni ylpeäksi, mutta jos tunnen ettei seurani kelpaa en kyllä sitä tyrkytäkkään..
      Joku voisi nyt nostaa esille väitteen leijonan "jalustalle pääsemisen tarpeen" olevan kyseessä..
      Mutta kaikki ihmisethän ovat yksilöitä..ja useimmilla on samanlaisia ajatuksia?

    • leijonana

      Pitää paikkansa. Minulla on elämäni varrella ollut paljon tuttuja ja ns. ystäviä mutta vain harvat ovat todella läheisiä. Oman perheeni puolesta teen kaikkeni ja puolustan heitä vaikka kynnet verissä. Jos joku uhkaa tai loukkaa heitä en vastaa seurauksista. En ole ylpeä tai kopea. Monet ovat sanoneet että minuun on helppo tutustua ja olenkin yleensä aina ystävällinen kaikille. Minun kohdallani se saattaa johtua siitä etten viitsi riidellä enkä kantaa kaunaa. Olen mukavuudenhaluinen ja elämän tekee mukavaksi jos ei tarvitse riidellä eikä olla ilkeä. Joidenkin ihmisten tavat tai olemus ärsyttävät minua mutta en sano sitä heille. Kotona saatan kommentoida kärkevästikin heidän tekemisiään. Kierous ja ilkeys muissa ihmisissä saa minut äkkiä vaihtamaan seuraa.

      • Meli

        Tuo on myös aivan minun kaltaistani. Epäoikeudenmukaisuutta ei kenenkään tule sietää, ei minun eikä läheisteni!
        =)


      • LeijonaN39

        Puhut ihan minun suullani! Seuraa on helppo saada. Myös minulle on sanottu monesti, että minua on helppo lähestyä. Mutta loppupelissä vain harvasta ihmisestä tulee todellinen ystävä. Itse asiassa pari ystävää riittää ja nekin tarkoin valittuja. Elämän varrella olen tutustunut lukuisiin mukaviin ihmisiin, mutta vain muutaman kanssa yhteyttä pidetään vuodesta toiseen. Ei vain ole tarvetta haalia suurta kaveriverkostoa ympärille. Ja jos joku piirre ihmisessä tai ihminen yleensäkin ei miellytä, pidän sen omana tietonani. Pystyn kyllä olemaan kyseisen henkilön seurassa näyttämättä hänelle, mitä hänestä ajattelen. Mutta hänen seuraansa en omasta halustani hakeudu. Ihmiset, jotka ovat toisen huomioonottavia, epäitsekkäitä, rehellisiä, oikeudenmukaisia ja avoimia voivat saada leijonasta elinikäisen ystävän. Mikäli perhettäni tai muita läheisiäni on mielestäni kaltoin kohdeltu, olen puolustanut heitä kynsin hampain seurauksista piittamatta. Olenkin aina ollut se vahvempi osapuoli suhteessa, mikä ei kyllä välttämättä naisena tunnu aina niin hyvältä. Mutta näyttää siis olevan horoskoopeissa jotain perää, kun niin samanlaisia asioita saman merkin edustajilla ilmenee.


      • Jellona-70
        LeijonaN39 kirjoitti:

        Puhut ihan minun suullani! Seuraa on helppo saada. Myös minulle on sanottu monesti, että minua on helppo lähestyä. Mutta loppupelissä vain harvasta ihmisestä tulee todellinen ystävä. Itse asiassa pari ystävää riittää ja nekin tarkoin valittuja. Elämän varrella olen tutustunut lukuisiin mukaviin ihmisiin, mutta vain muutaman kanssa yhteyttä pidetään vuodesta toiseen. Ei vain ole tarvetta haalia suurta kaveriverkostoa ympärille. Ja jos joku piirre ihmisessä tai ihminen yleensäkin ei miellytä, pidän sen omana tietonani. Pystyn kyllä olemaan kyseisen henkilön seurassa näyttämättä hänelle, mitä hänestä ajattelen. Mutta hänen seuraansa en omasta halustani hakeudu. Ihmiset, jotka ovat toisen huomioonottavia, epäitsekkäitä, rehellisiä, oikeudenmukaisia ja avoimia voivat saada leijonasta elinikäisen ystävän. Mikäli perhettäni tai muita läheisiäni on mielestäni kaltoin kohdeltu, olen puolustanut heitä kynsin hampain seurauksista piittamatta. Olenkin aina ollut se vahvempi osapuoli suhteessa, mikä ei kyllä välttämättä naisena tunnu aina niin hyvältä. Mutta näyttää siis olevan horoskoopeissa jotain perää, kun niin samanlaisia asioita saman merkin edustajilla ilmenee.

        Kylläpä veitte sanat suusta.Aivan samoilla linjoilla ollaan.Aitous,oikeudenmukaisuus,rehellisyys piirteitä joita arvostan ihmisessä.On hieno huomata että on muitakin samoin ajattelevia!


      • HeyLa
        LeijonaN39 kirjoitti:

        Puhut ihan minun suullani! Seuraa on helppo saada. Myös minulle on sanottu monesti, että minua on helppo lähestyä. Mutta loppupelissä vain harvasta ihmisestä tulee todellinen ystävä. Itse asiassa pari ystävää riittää ja nekin tarkoin valittuja. Elämän varrella olen tutustunut lukuisiin mukaviin ihmisiin, mutta vain muutaman kanssa yhteyttä pidetään vuodesta toiseen. Ei vain ole tarvetta haalia suurta kaveriverkostoa ympärille. Ja jos joku piirre ihmisessä tai ihminen yleensäkin ei miellytä, pidän sen omana tietonani. Pystyn kyllä olemaan kyseisen henkilön seurassa näyttämättä hänelle, mitä hänestä ajattelen. Mutta hänen seuraansa en omasta halustani hakeudu. Ihmiset, jotka ovat toisen huomioonottavia, epäitsekkäitä, rehellisiä, oikeudenmukaisia ja avoimia voivat saada leijonasta elinikäisen ystävän. Mikäli perhettäni tai muita läheisiäni on mielestäni kaltoin kohdeltu, olen puolustanut heitä kynsin hampain seurauksista piittamatta. Olenkin aina ollut se vahvempi osapuoli suhteessa, mikä ei kyllä välttämättä naisena tunnu aina niin hyvältä. Mutta näyttää siis olevan horoskoopeissa jotain perää, kun niin samanlaisia asioita saman merkin edustajilla ilmenee.

        Ite olen myös jellona ja em. viestien luonteenpiirteet sopii muhun ku nakutettu! Taitaa horoskoopeissa jotain perää olla :)


      • leijonana
        LeijonaN39 kirjoitti:

        Puhut ihan minun suullani! Seuraa on helppo saada. Myös minulle on sanottu monesti, että minua on helppo lähestyä. Mutta loppupelissä vain harvasta ihmisestä tulee todellinen ystävä. Itse asiassa pari ystävää riittää ja nekin tarkoin valittuja. Elämän varrella olen tutustunut lukuisiin mukaviin ihmisiin, mutta vain muutaman kanssa yhteyttä pidetään vuodesta toiseen. Ei vain ole tarvetta haalia suurta kaveriverkostoa ympärille. Ja jos joku piirre ihmisessä tai ihminen yleensäkin ei miellytä, pidän sen omana tietonani. Pystyn kyllä olemaan kyseisen henkilön seurassa näyttämättä hänelle, mitä hänestä ajattelen. Mutta hänen seuraansa en omasta halustani hakeudu. Ihmiset, jotka ovat toisen huomioonottavia, epäitsekkäitä, rehellisiä, oikeudenmukaisia ja avoimia voivat saada leijonasta elinikäisen ystävän. Mikäli perhettäni tai muita läheisiäni on mielestäni kaltoin kohdeltu, olen puolustanut heitä kynsin hampain seurauksista piittamatta. Olenkin aina ollut se vahvempi osapuoli suhteessa, mikä ei kyllä välttämättä naisena tunnu aina niin hyvältä. Mutta näyttää siis olevan horoskoopeissa jotain perää, kun niin samanlaisia asioita saman merkin edustajilla ilmenee.

        Tuo on myös niin tuttua että joutuu olemaan se vahvempi osapuoli. Minulla on kaksi avioliittoa takana ja pari muutakin pidempää suhdetta. Se käy ajan mittaan rasittavaksi että joutuu pyörittämään yksin koko rumbaa. Olen kaivannut joskus vahvaa miestä jonka olkapäähän voisin joskus nojata ja tuntea itseni heikoksi naiseksi, turvallista kainaloa johon käpertyä kun maailmalla tuulee liikaa. Sitä ei vain ole koskaan löytynyt.


      • Leijonatar74

        Minä taas olen semmoinen leijona, etten vaihda väkisillä seuraa vaan ehkä olen vähän aikaa pois kuvioista jos joku on käyttäytynyt loukkaavasti. Sanon lähes aina rehellisesti mitä tykkään, mutta kun en sano niin annan vain kaiken valua pois päältäni. Kaikilla ihmisillä on omat syynsä miksi eivät ole miellyttäviä joskus. Jopa kaverit ovat sellaisia. En pidä vihamiehiä, mutta voin antaa tuntea välillä heidän nahoissaan kun en jaksa välittää mitä he minusta ajattelevat ja kun tykkään, että käyttäytyvät sopimattomasti. Olen bitch jonkun aikaa ja sitten se menee ohi. En pidä vihamiehiä.


    • juujuu

      iha tosi juttu!!! :D tiedän ittestäni...

    • puolustetaan!

      Mä puolustan ainakin kynsin ja hampain läheisempiäni! Ja varsinkin perhettäni, kukaan muu ei saa sanoa poikkisanaa perheestäni/läheisistäni, etten minä ottaisi asiaa myöskin puheeksi. Leijonat puolustavat omaa reviiriään todella paljon!

    • Dipitii

      kyllä pitää tismalleen paikkansa, ystäviä tuttuja mutta luotettuja lähiystäviä muutama harva ja ne säilyvät vaikkka harvoin näkisikin.
      kyllä horoskooppiluonteet pitävät paikkansa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe