Piiskaa pyllylle

Haaveista totta

Täällä ei ole piiskaseksistä omaa palstaa, niin kirjoitinpa siksi tänne.
Minun intohimoni on saada koivunvitsaa paljaalle pyllylle. Toivoisin löytäväni rotevan sedän tai tädin, jonka käsittelyyn joutuisin.
Minulla on tässä käsikirjoitus valmiina.

Menen tädin tai sedän luo maalle mökille, jossa hän ottaa vastaan.
Hän vie minut pusikkoon, jossa taittaa notkean tuoreen vitsan, Käskee riisuutumaan alasti,
Panee minut makamaan ja tulee itse päälle hivellen vitsalla pyllyä enteilevästi.
Setä levittää peräaukkoa ja sylkäisee sinne kunnon tupakkasyljen.
Sitten hän käskee työntämmän minun oman sormen omaan peräaukkooni syvälle.
Sitten hän käskee työntämään sormen suuhun ja imemään sitä.
En tottele, mistä seuraa, että setä alkaa piiskata. Huudan ja voihkin kivusta, jolloin setä koettelee kikkeliäni, mikä tuntuu hyvältä.

Setä kääntää minut seljälleen ja työntää ison kikkelinsä suuhuni ja käskee imemään kovasti.

Kun en aijo totella, kääntää setä uudestaan minut vatsalleen maahan ja piiskaa koivunvitsalla entistä lujemmin. Huudan ja voihkin ja lupoaan imeä nyt sedän kikkkeliä.

Nyt imen tosisaan ja kiimaisena isoa kullia, joka suurenee ja ei kestä kauvaa, kun spermalasti syöksyy kurkkuuni.
Setä käskee minun niellä kaiken, TAI MUUTEN HÄN PIISKAA pyllyni entistä kipeämmäksi.
En tohdi enää kieltäytyä, sillä niin kipeää teki piiska pyllyssäni, ja nielen kaiken sperman.
Alan yökkimään, jolloin setä hivelee sormillaan kulliani. Saan nopeasti siemensyöksyn. Olo on nautinnollisen raukea.

15

4794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • josta kirjoitit

      Koska minulla on melkoisesti kokemusta vitsa-asioista niin voin vain sanoa että kukaan ei pysty kokemaan tuollaista josta kirjoitat eli sen puoleen voit lakata haaveilemasta ja kirjoittamasta.
      En missään nimessä sano että olisit sairas. Olet varmaan aivan hyvä tyyppi, ehkä vain vähän erikoista huumoria.

      • haaveilija.

        Jos on sinulla kokemusta, niin kerro ihmeessä.
        Eihän sitä voi tietää, jos ei ole kokenut.

        Ja miksi niin ei pysty kokemaan, mikä sen estää.
        Ei tässä ole huumorista kysymys ollenkaan.

        Piiskausta harrastetaan kuitenkin seksin muotona ja pylly on siinä tärkeä osa sitä.

        Kyllä minä haaveilen piiskaseksistä, mutta toteutus on vielä hakusessa.

        Haaveilen mustapukuisesta naisesta, joka piiskaa minut ja sitoo, mutta saa se olla pyövelin asuun pukeutunut mieskin.
        Kummatkin kiihottaa kovasti.


      • Anonyymi

        Miten niin ei pystyisi ?? Aika kovaa piiskausta olen saanut itsekin.


    • Kokeni

      Tekee mieli saada sedältä kyrpää suuhuni!
      Haluisin mennä selälleni ja setä nussis suutani ja nieluani naamaan. Tekee hyvää!!!!

    • kovia.kokenut

      Pääsin asumaan alivuokralaiseksi vanhan sedän luokse. Jonkin ajan kuluttua tulin huomaamaan, että setä on homo ja että hän haluaisi sekstailla minun nuoren pojan kanssa.
      Koska halusin koivun piiskaa , niin lopulta kehtaisin tunnustaa sedälle seksi haluistani ja hänhän oli heti valmis. Setä vaati vastapalvelukseksi kikkelinsä nuolemista sen jälkeen, kun olisi minut piiskannut. Seuraavana päivänä kun tulin töistä oli sedällä mestat valmiina olohuoneessa. Lattialla oli patja, köyttä ja roteva koivuniemen herra valmiina minua varten.

      Nyt se sitten alkaa, setä aloitti, tulehan poika tänne. Minua kiihotti kovasti ja pyysin setää riisumaan minut apposten alasti. Setä teki työtä käskettyä ja ei mennyt kauaa, kun hän oli kuorinut minut pukimistani aivan ilkosilleen. Sitten setä käski patjalle maate ja hän otti köydet, joilla sitoi nilkat yhteen ja kädet kiinni sängyn jalkaan, etten pääse riuhtomaan piiskauksen aikana. Tämän lisäksi setä laittoi suukapulan syvälle suuhuni ja kaulahuivilla pään ympäri, jotta huuto ei kerrostalossa kuuluisi naapureille. Setä pani ensin tupakaksi ja aina välillä sylkäisi tupakka syljet peräaukkooni, jota levitti sormilla. Pylly riekäni oi täynnä sylkeä ja sitten piiska lväjti ensi kerran pakaroille. Tuli hetken tauko ja sitten piiska lävähteli ainakin kymmenen kertaa yhteen menoon. Veet valui silmistäni ja suukapulasta huolimatta suustani pääsi kuuluville voimakasta örinää. Tuli luova tauko, jolloin setä hipelöi kikkeliäni ja joka kovettui kivikovaksi. Setä jatkoi piiskaamista yhteen kyytiin, jolloin vaivuin nirvanaan ja kipushokkiin. Olin suorastaan pyörryksissä piiskauksen aikana. Takmuksia kuumotti kovasti ja sieltä tihkui veripisaroita. Piiskaus on suoritettu, setä sanoi ja nyt alat nuolla kikkeliäni kovasti. Setä meni selälleen patjalle ja minun piti mennä mahalleni pää sedän jalkojen väliin puristuksiin. Setä piti lujasti pikästä tukastani ja työnsi sormillaan kullini syvälle kurkkuuni. henngitys meinasi salpautua ison kullin ollessa syvällä kitalaessa. Nielin minkä saatoin, jota hengitys kulkisi. Setä otti sitten kullin kurkustani ja hiveli sillä koko naamani oikein perusteellisesti. Sitten taas kulli oli syvällä kurkussani ja nuolin ja nielin. Kulli vain paisui ja sitten se suorastaan räjähti ja mahtava sperma lasti syöksyi suoraan kurkkuni perille. Oli pakko niellä koko lasti, ettei olisi mennyt väärään henkeen. Nuole kulli putipuhtaaksi, kuulin sedän komentavan tai piiskaan uudemman kerran. Nuolin joka ikisen pisaran ja yökkäsin sitten osan spermoista ulos oksennuksen kanssa.

      Tämän aktion jälkeen halusin muuttaa pois sedän luota, sillä en halunnut enää joutua nuolemaan ja nielemään sedän mulkkua ja spermoja, vaikka setä myöhemmin sitä hartaasti vaati.

      Saatuani uuden kämpän, halusin muuttaa sanan puhumatta pois sedän asunnosta ja tehdä vähän jäynää lähtiessäni.
      Setä ei tiennyt lähtö aikeistani eräänä aamuna, jolloin hän itsekkin sanoi lähtevänsä käymään maalla mökillään ja palaavansa parin päivän päästä. Aamulla kusin sedän sänkyyn ja kirjoitin lapun: Haista ukko oikein pitkä paska. Mina et enää nä, enkä ikinä nuole homeista kyrpääsi.

      Illalla muistin, että minullahan jäi sinne sedän asuntoon vielä tavaroita ja onneksi se on sieltä pois ja uskallan hakea. Meni pahaa aavistamatta sedän asuntoon hakemaan loppuja tavaroita, mutta yllätyin kauheasti, sillä setähän olikin tullut, vaikka oli aikonut olla pois pitempään.

      En ehtinyt edes lähteä pakoon, kun setä jo seisoi ulko-oven edessä iso koivunvitsa kädessään. Nyt poika alkaa koivuniemen herra tanssia persielläsi niin, että muistat sen koko loppu ikäsi.

      Setä tarttui kiinni ja vastusteluistani huolimatta riisui minut alasti. Minulla oli kuuma tunne ja kova kivun pelko sekä itkettävä olo. Kurkussa tuntui hapan pala ja kun setä oli painanut minut lattialle, alkoi koivunvitsa samantien viuhua kiireestä kantapäähän asti. Vai semmoinen ketale sinä olitkin, mutta nyt maksetaan ilkeytesi ja sänkyyni kusemisesi porvoon mitalla takaisin.
      Setä ei piiskannut ainaostaan pyllyä, vaan vitsa viuhui vauhdikkaasti selässä, kintuissa ja jalkapohjissa. Huusin, voihkin ja anelin armoa. Setä rakas, minä korvaan ja maksan sinulle. Setä rakas, lopeta, niin imen sinun kikkeliä. Setä ei vastaillut, piiskasi vaan ja nyt tuntui tosi tuskalliselta. Kävi niin kipeää, ettei hengitys kulkenut ja tunsin tukehtuvani.

      Sitten se piiskaus loppui ja setä veti minut päälleen tukasta. Iso kulli oli silmieni edessä ja setä käski julmalla äänellä imemään. Nyt imet kaikki spermat ja nielet kans. Jos et ala imemään, niin munat sulta piiskaan ja siihen loppuu sinun suvun jatkumis kyvyt.
      Nuolin ja imin ja nielin spermalastin. Se ei riittänyt sedälle, vaan hän tarjosi pyllyreikänsä myös nuoltavaksi. En totellut, jolloin setä otti vitsan käteensä. Viimeisen kerran, mulukut sulta piiskaan, jos et ala pyllyreikää nuolemaan. Käy setä rakas edes pesemässä se pylly, ei sitä muuten voi nuolla. Setä käski minun itseni pestä sitä ja kun olin p

      • kovia.kokenut

        ....jatkoa... olin pessyt hankaamalla rievulla sedän pyllyreikää. Setä meni polvilleen kyykkyyn ja pani minut selälleen alleen. Pyllyreikä oli suuni edessä , mutta en voinut alkaa nuolemaan, niin kovasti se ellotti. Setä otti piiskan ja roimautti kerran mulkuilleni. Heti kieli sinne vakoon, tai piiskaan kikkelit sulta . Suuri pelko ja kipu kikkelissä aloin heti nuolla sedän pyllyvakoa. Ime, ime, nuole kunnolla ja syvältä tai ramahtaa. Työnsin kielen kärkeä sedän pyllyreikään syvälle ja nyt tunsin kakan maun. Työnnä enemmän tai ramahtaa mulkuille. Sedällä oli piiska kädessä valmiina lyömään, jos pyllyn nuolenta ei ollut tarpeeksi tehokasta. Nuolin ja työnsi kieltä pyllyvakoon. En jaksa enää ja rukoilin armoa, mutta setä uhkasi jälleen, ellen jatkaisi nuolemista. Nuolin taas ja nuolin upottaen kielen kärkeä syvälle peräsuoleen. Lopulta akti oli ohi ja setä nousi päältäni. Kieleni oli turtunut ja itkin kovaa kohtaloani. Nyt voit painella menemään, setä sanoi. 2 minuuttia aikaa häipyä tai otan uuteen käsittelyyn. Käärin vaatteet kainaloon ja syöksyin ovesta alasti rappukäytävään. Rapuissa tuli nainen vastaan ja kiljaisi, Herra Jumala, mikä nyt on?


      • Olisin-piiskaa-saanut
        kovia.kokenut kirjoitti:

        ....jatkoa... olin pessyt hankaamalla rievulla sedän pyllyreikää. Setä meni polvilleen kyykkyyn ja pani minut selälleen alleen. Pyllyreikä oli suuni edessä , mutta en voinut alkaa nuolemaan, niin kovasti se ellotti. Setä otti piiskan ja roimautti kerran mulkuilleni. Heti kieli sinne vakoon, tai piiskaan kikkelit sulta . Suuri pelko ja kipu kikkelissä aloin heti nuolla sedän pyllyvakoa. Ime, ime, nuole kunnolla ja syvältä tai ramahtaa. Työnsin kielen kärkeä sedän pyllyreikään syvälle ja nyt tunsin kakan maun. Työnnä enemmän tai ramahtaa mulkuille. Sedällä oli piiska kädessä valmiina lyömään, jos pyllyn nuolenta ei ollut tarpeeksi tehokasta. Nuolin ja työnsi kieltä pyllyvakoon. En jaksa enää ja rukoilin armoa, mutta setä uhkasi jälleen, ellen jatkaisi nuolemista. Nuolin taas ja nuolin upottaen kielen kärkeä syvälle peräsuoleen. Lopulta akti oli ohi ja setä nousi päältäni. Kieleni oli turtunut ja itkin kovaa kohtaloani. Nyt voit painella menemään, setä sanoi. 2 minuuttia aikaa häipyä tai otan uuteen käsittelyyn. Käärin vaatteet kainaloon ja syöksyin ovesta alasti rappukäytävään. Rapuissa tuli nainen vastaan ja kiljaisi, Herra Jumala, mikä nyt on?

        Kirjoitathan tänne toistekin! Kiitös hyvästä tarinasta!

        Minua kiinnostaisi tietää, että onnistuuku tuollainen nuoren miehen piiskaaminen, jos hän pistäisi tosissaan vastaan. Mitäpä luulet? Oman vuokraisännän sain kohta armeijan jälkeen, hän oli nelikymppinen työmies, aika iso ja jäntevä, lisäksi myös karismaattinen. Ei minusta olisi juuri ollut vastaan panijaksi, jos hän olisi ruvennut piiskaa antamaan.


    • Polkupyöräseikkailu

      Opiskeluaikana kesätöiden jälkeen minulle jäi muutama päivä aikaa ennen opintojen alkua, joten päätin lähteä pyöräretkelle kohti pohjoista. Olin polkenut sinä päivänä melkein parisataa kilometriä, olin lopen uupunut. Onneksi näin tievieressä viitan jonkinlaiseen lomakylään, käännyin sivutielle ja aloin lasketella kohti rantaa. Sieltä putkahti näkyviin pienten hirsimökkien rykelmä ja huoltorakennus, jossa oli suihkut ja keittiö. Yösijan sai ostaa aamiaisella, päivällisellä ja iltapalalla varustettuna. Halutessaan sai myös eväitä matkaan. Minä ostin illallisen ja aamiaisen. Sain yösijan mökki ykkösessä. Muut mökit taisivat olla tyhjillään.

      Mökissä napsautin sähköpatteri päälle ja emäntä ilmoitti päärakennuksen portailta huutaen, että minä voisin mennä heti saunaan, iltapala olisi kello 20.00 täällä ruokalassa.

      Sauna löytyi mökkijonon toisesta päästä rantatöyrän päältä ja minä olin ensimmäimem asialas, niin kuin olin arvellutkin. Kömmin lauteille ja aloin heitellä löylyä, eteisestä alkoi kuulua kolinaa ja pian ovi aukesi ja sisään astui n. 50-vuotias ukko, vähän kauttaaltaan pullukka ja hyvin sileäihoinen ja minun pituinen humalikko, ei hän paljoa ollut maistanut, sen verran että sen justiin pystyi huomaamaan. Kun hän kiipesi lauteille hän otti tukea minun reidestä, se oli kyllä aika outo kokemus. Ehkäpä humala teki hänestä estottoman.

      Hän kysyi mistä asti olin tullut ja minne olin matkalla ja kertoi itse olevansa tämän lomakylän isäntä. Sitten hän kertoi johtaneensa Laatokan-Karjalassa komppaniaa sota-aikana ja oli tottunut siihen, että häntä oli toteltava, taikka siitä ei hyvä seuraa.
      – Sinulla ei näytä olevan kihlasormusta, eikö tytöt kiinnosta? oli ukon seuraava kommentti.
      Pidin kysymysta asiattomana enkä vastannut siiihen. Silloin mies tarttui kourallaan minua olkavarresta ja puristi aivan käsittämättömällä voimalla. Yrittäessäni irti hänen otteestaan hän tarttuitoisellä kädellään minua harteitten ympäri. Tunsin silloin hänen ihonsa kosketuksen, en ollut koskaan ennen törmännyt sellaiseen hipiään, lämmin, sileä ja pehmeä. Sellaiseen ihoon olisi mukava nojata, kerkesin jopa ajattelemaan millaista olisi istua hänen sylissään. Silloin hän hellitti otteensa ja minä siirryin kiireesti kauemmaksi.

      Kerkesin nippa nappa miettimään, että olikohan tama tässä, kun ukko teki seuraavan siirron.

      • Ronski-Mies

        Buahaha on käsittämätön tyyppi, kulkee täällä lukemassa mela pystyssä kaikenlaisia tekstejä ja esittää, ettei ole muka asiasta kiinnostunut vaikka täysillä kuolaa. Kuumaa löylykauhaa takamukselle jonkun ronskin miehen toimesta tekkisi hänelle hyvää.


    • Polkupyöräseikkailu-2

      – Minä sitä olen aika monta nuorta miestä elämäni aikana piiskannut, jotkut noista ovat olleet minua vanhempiakin, mutta yhtä lailla ovat saparolleen saaneet. Tuollainen parikymppinen jätkä ei paljoa paina kun minä käyn käsiksi.
      – Vai niin, vastasin siihen mahdollisimman välinpitämättömästi. Tiesin jo, että ukko on ottanut rähinäviinaa ja on ilmeisen riitaisella päällä.
      – Ensimmäisen jätkän piiskasin armeijassa, se oli lähtöisin jostain Viipurin läheltä, mahdoton meluaja ja härkkijä, mutta muuttui ihan rauhalliseksi tyypiksi, kun minä annoin sille perseelle sen omaa vyötä. Iso poika se oli mutta ei se haitannu, kun sain siitä otteen, niin taatusti pysyi.
      – Sehän kiva, vastasin.
      Ukon mielestä minun puheissa oli jo tarpeeksi syttyjä, sillä se kysyä paukautti:
      – Koskas sut on viimeksi piiskattu?
      – Ei milloinkaan.
      – Niinhän minä vähän arvelin.
      Se nousi ja laskeutui lauteilta yllättävän ketterästi, ihan kuin ei olisi ollut yhtään humalassa. Saman tien se palasi pukuhuoneen puolelta saunavastan kanssa.
      – Tämän minä tein aamulla, minä teen vastatan joka päiväksi, kun ei tiedä milloin tarvitsee.
      Ukko kaivoi latvan puolelta pisimmän oksan ja veti sen ulos nipusta, se oli selvästi jonkun pienen koivun latvus. Isäntä riipi siitä lehddet ja heitti uuniin.
      – Tulepas poika tänne!
      Tämä taitaa ollakin vähän vaikeampi sotku selvitettäväksi, kuinkahan tästä poistutaan, ovella vartioi viiskymppinen mies vitsan kanssa. Rautaiset näpitkin sillä on ja painoa ehkä parikymmentä kiloa enemmän kuin minulla. Vaikka minä lentäisin katonrajassa sen yli, niin se kerkeäisi ainakin kahdesti minua sivaltamaan – sellainen sattuu varmasti.

      Minä en kerennyt kauempaa sotasuunnitelmia miettimään, kun isäntä nappasi minua ranteesta kiinni ja alkoi vetää lauteilta alas. Pakko minun oli mennä, muuten olisin pudonnut päälleni. Ovi lennähti auki ja kaikki tapahtui uskomattoman nopeasti, ihan kuin joku villieläin olisi käynyt kimppuuni. Tilanne rauhoittui vasta sitten , kun makasin isännän sylissä. Oikean käteni hän väänsi helposti vasemman reitensä alitse ja omalla kädellään hän tarttui penkin reunalaudasta kiinni, niin että käeteni jäi jalan ja penkin väliin puristuksiin.

      Ymmärsin heti, ettei tästä niin vain nousta, ninun olisi pitänyt aikaisemmin panna tosissani hanttiin, nyt se oli myöhäistä. Isäntä oli kokoisekseen mieheksi mielettömän voimakas ja nopea, lisäksi hänellä oli selvästi kokemusta asiassa. Yritin minä kiemurrella ja luistattaa itseäni alas hänen polviltaan, mutta hän korjasi asentoani aina piiskauksen välissä.

      Itse piiskaus tapahtui rauhallisesti ja välillä hän aina tarkasti jälkiä pakaroillani ja puheli myös kuinka hyvää piiska tekee nuoren miehen käytökselle ja jatkoi tietenkin niitä pullistelupuheitaan. Minua hävetti aivan vietävästi ja pelkäsin, että joku tulisi, siksi yritin rimpuilla itseäni vapaaksi, niin että suussa maistui ihan raudalta, mutta minulla oli aivan liian vähän papua, että olisin onnistunut. Minun oli myönnettävä, että ukolla oli pirullisen hyvä ote, vapautuakseni minun olisi jaksettava nostaa ylös itseni, ukko ja penkki ja sitten lähdettävä kävelemään. Toivoton tilani ja uupumus saivat sen aikaan, että minulta pääsi itku.
      – Nyt kun pyydät kauniisti anteeksi ja lupaat olla kiltti poika, niin minä päästän sinut, mutta jos yhtään ilmenee aihetta, niin minä otan sut uudestaan polvelle.

      Niin nöyryytetty olin, että suostuin ukon ehtoihin.

      Kun pääsin vapaaksi peseydyin nopeasti ja huuhdoin itseni. Sitten kiedoin pyyhkeen ympärille ja marssin mökilleni ikään kuin olisin hyvänkin kylvyn saanut.

      Iltapalalle menin pylly hellänä, kokosin sieltä syötävää ja palasin omaan mökkiin syömään, en tiedä tiesikö emäntä kuinka minun oli käynyt, mutta ei hän mitenkään kommentoinut ruokailuani.

      Seuraavana päivänä ajoin lähimmälle rautatieasemalle ostin itselleni ja pyörälleni liput kotiin. Junassa mietin, että oliko se ukko tosiaan niin pirun riski, vai olinko minä vain pyöräilystä liian uupunut. Ukon voimien salaisuus minulle kyllä selvisi myöhemmin, sillä minulta oli jäänyt lomakylän papereihin nimeni ja osoitteeni.

    • kovia.kokenut

      Seksi on huumetta, minulle varsinkin. Päästyäni vanhan rotevan sedän luota en voinutkaan häntä unohtaa vaan muutaman vuoden kuluttua tuli sietämätön halu lähteä taas sedän luo seksiä saamaan.
      Kirjoitin kirjeen ja siihen esitin toiveeni: Setä rakas, minä olen paljon sinua ajatellut ja toivon, että voisit ottaa minut vastaan. Minulla haluttaa piiskaa ja päästä imemään ihanaa kikkeliä. On minulla sellainenkin haaveena, että jos sinulla olis tiedossa toinen vanhempi mies, että voitais harrastaa ryhmäseksiä. Olen unelmoinut, että yhtä aikaa panisi kaksi miestä, toine pyllyyn ja toinen minun suuhuni. Tahtoisin että sotkisitte minun alastonta ihoa spermalla. Voitaisko mennä sinun mökille, jossa piiskaisitte minut ja pissaisitte minut yltäpäältä virtsaan.
      Jonkin ajan kuluttua tulikin sedältä kirje, jonka jännittynein mielin avasin.

      Setä kirjoittaa: Hyvä poika, olin niin ilostunut kirjeestäni. Onnistuu täysin toiveesi. Minulla on mieskavereita, joten voidaan kaikki lähteä sinne minun ranta saunalleni. Siellä on hyvä piiskata ja tehdä kaikkea kivaa.
      Järki kuihki, että elä mene tuollaiseen seuraan, mutta kä oli kaksi muuta miestä sedän lisäksi ja kaikki halusivat nuorta poikaa ryhmäseksin merkeissä.

      Saavuttiin kaikki neljä salaiseen paikkaan sedän mökille.
      En harrasta itse tyydytystä, joten olin kovasti kiihottunut. Nyt saat poika kyrpää oikein kunnolla, sanoi Valdemari, eräs miehistä, jolla oli järkyttävän iso penis. Toinen mies Jaakko sanoi, että haluttaa niin hirveästi panna nuorta poikaa. Vuokraisäntä setä taas puolestaan sanoi: Lähetäänpä poika yhdessä hakemaan koivunvitsaa. Tuon sanottuaan olin niin kiimassa, että pieni kokoinen kikkelini paisui suuremmaksi kuin mitä onkaan. Riisutaan poika alasti, että nähdään sen kikkeli, sanoi Jaakko. Yhdessä kolme miestä kuorivat vaatteet ja setä laittoi ne piiloon siltä varalta, etten karkaisi, koska hän osasi epäillä minun jänistävän. Setä kertoi muille miehille, miten olin menetellyt asuessani hänen luonaan ja miten olin tehnyt jäynää.

      Vaikka setä oli jo ikäihminen, oli hän vielä vahva ja roteva ja minua pitempi hänen vetäessään minua kädestä ulos vesakkoon, josta piiska yhdessä taitettaisiin.

      Setä neuvoi minua pusikossa millisen piiskan ottaisin,. Setä otti sitten puukon ja teki saunavastoja. Yhden vastan hän teki oikein hienoista koivun vitsoista ja kuori lehdet pois. Setä sanoi, että tällä oikein hienolla lehdistä kuoritulla viuhkalla piiskataan kikkelit. Ei tämä silti tärvele sinulta kikkeleitä, mutta kirvelee mukavasti.

      Palattiin takaisin saunalle ja mentiin kaikki löylyihin., Siellä miehet kopeloivat kikkeliäni ja vastoivat koivu vastoilla. sain olla löylyssä ja ihoni vastottiin perusteelliesti.

      Yhdessä miehet myös pesivät minut. Pylly reikä pestiin perusteellisesti ja pukuhuoneessa kuivattiin,. Sitten pyllyäni alettiin rasvaamaan ja peräaukkoon tungettiin jotain liukuvoidetta. Valdemar testaili keski sormellaan työntäen sen syvälle pylly vakooni. Hyvin luistaa, kyllä tänne kyrvät hyvin mahtuu.
      Olin yhtä aikaa sekä kiihottunut, että pelon sekaisessa tunteessa, mitä tuleman kohta pitää.

      Kun oli saunottu, juotu kaljoja ja syöty kiukaassa kuumennettua makkaraa, laittoivat Valdemar, Jaakko ja setä patjat lattialle. Minut laitettiin ensin kontalleni polvet koukkuun. Setä meni selälleen ja otti pääni reisiensä väliin. Valdemar meni taakseni polvilleen alkaen hivuttautua mahtavan kikkelinsä kanssa pyllyreijälleni.

      Setä piti taas pitkästä tukastani kiinni ja kikkelillään ensin voiteli koko naamani kikkelistä tulevalla nesteellä. Sitten hiveli hän kikkelillä huuliani. Suu ammolleen, että saapi kikkelin työnnettyä kurkkuun. Avasin suun ja vanhasta tottumuksesta nuolin ahnaasti, samalla pyllyreikään tungettiin isoa kyrpää. Äkistä poika samalla lailla kuin kakatessasi, että reikä suurenee, ei tunne niin kipeältä, kun äkistät koko ajan taka reikää.

      Äkistin ja se todella auttoi, pylleriekä antoi myöten ison kyrvän sinne tunkeutuessa. Oma kikkini oli paksuna. Tuntui, ettei ikinä lopu tämä aktio. Oli tukalan tuntoinen olotila, kun yhtä aikaa oli kyrpä kurkussa ja peräreijässä.
      Äkkiä tunsin vain kuuman nesteen syöksyvän kurkkuun, ja melkein samaan aikaan kuului takaa Valdemarin ähkäisy ja kuumaa nestettä tuntui syöksyvän pyllyreiän perukoille.

      Setä nuoletti vielä kulliaan ja pusersi viimeisetkin pisarat suuhuni. Suussa maistui ammoniakin makua. itse en ollut saanut vielä orgasmia ja odotin, että saan sen Jaakon kanssa, joka tuli vuorollaan nuoletettavaksi.

      Imin nyt Jaakon kikkeliä toisten miesten mennessä uimaan rannalle.. Kauaa ei tarvinnut nuolla, kun Jaakolta tuli lastit, tällä kertaa kasvoille, kun Jaakko valutti lastinsa naamalle. Jaakko levitti vielä spermaa kourallansa niin, että sitä oli joka puolella naamaa. En voinut avata silmiä , kun olivat niin spermassa.

      Olin vieläkin niin kiihottunut, etten voinut nousta ylös. Hetken päästä mies kolmikko oli ympärilläni Sedällä piiska kädessään ja Jaakolla kikkeli piiska.

    • kovia.kokenut

      ...jatkoa
      Minut käännettiin seljälleen patjalle Jaakon tullessaa polvilleen istumaan pylly suoraan kasvojeni eteen . Jaakko nosti jalkani kippuraan pitäen nilkoista tiukasti kiinni. Pyllyni osoitti nyt suoraan ylös ja kakka reikä paistoi suoraan ylöspäin Setää, joka otti koivunpiiskan kouraansa. Jaakko komensi nuolemaan pylly reikää, joka oli vastoin suutani. En totellut, vaan sanoin, etten halua sitä. Samassa viuhahti tuore koivun vitsa pakaroille ja sen perään toisen miehen piiska kikkeleihin. Minua piiskattiin nyt kahdella vitsalla, vastamaiseella lehdistä riivityllä ohuella varpu vitalla ja toisella pylly piiskalla, joka tuntui heti tosi suolaiselta.

      Ime pyllyä, tai piiskaus ei ennen lopu. Imin ja nuolin minkä kerkisin. Kikkelini ei lauennut, kun kipu ei antanut siihen myötä. Vuoron perään läimähti piiska takamuksiin, vuoroin kikkeliin. Aiih, auu..uuh, ei ii. ennää. käypi kivpiästi, aiiiiiihhhhh, ei kikkeliinm, aii..iiiih. Sattuu, aiiiih..,
      Sitten Valdemari lopetti kikkelin piiskauksen ja alkoi piiskata pyllyreikää ohuella vitallaan.

      Nyt tuntui jo hyvältä, kikkelini paisui äärimmilleen samalla kun nuolin pyllyreikää. ja kakkareikään piiskattiin., Vieläkään en saanut orgasmia, sillä juuri ennen toinen mies Valdemar tuli pyllyreikä vasten kasvojani vuorostaan ja komensi nuolemaan oikein kunnolla. Kinttuja ja reisiä piiskattiin nyt muiden toimesta. Pylly oli tulessa ja mitä kovemmin nuolin pyllyreikää, sitä paremmin kestin kivun. Vielä oli vuorossa kolmannen miehen pyllyreiän nuolu,
      Omaa orgasmia oli vaikea saada, kun piti yhtä aikaa nuolla ja ottaa vastaan piiskan iskuja. Lopulta vaivunin ihanaan nirvanaa ja nuolin sedän pyllyä oikein tosissaan., Jossakin vaiheessa kun kikkeliä taas piiskattiin, tuli raivokas orgasmi ja vaivuin unen kaltaiseen horrokseen.
      Siitä herättyä tuli kuvottava olo, kauhea häpeän ja katumuksen tunne. Alapää oli turtana. Kikkeliä kirveli, takapuoli oli vereslihalla. peräreikää koetin ja se oli turpunut. Miehet kantoivat ulos, jossa viimeinen seksi toiveeni täytettiin ja he virtsasivat päälleni. Olin yltä päältä pissassa ja spermassa.
      Silmiä kirveli ja suuhunkin tuli virtsaa. Sitten miehet kantoivat saunalle takaisin ja valelivat pesten minut spermasta ja virtsasta.
      Pyysin saada lähteä ja vaatteet, mutta lupaa ei heltynyt. Aamulla miehet halusivat nussia uudestaan pyllyreikääni..

    • metsuri_

      Tuleppas tänne savotalle, niin survasen koivuhalon sun persiisees niin loppuu joutavat hingut.

      • Metsärosvo

        Oletko sinä sellainen metsuri jolta ropsit lentää ja tukit nousee, sellaisia oli ennen. Ajomiehet varsinkin olivat pirun riskejä siihen aikaan kun hevosella ajoivat.

        Taidat olla aika ylpeä tuosta koivuhalostasi, mutta en minä mitään anna, ennen kuin olet minut piiskannut. Ennen tukkikämpällä annettiin hulttioille piiskaa tarvittaessa vaikka porukalla. Toivottavasti olet riskissä kunnossa, koska sulla tuskin on kaveria ja sun pitää yksiksesi pärjätä rosvolle. Minä kyllä toivon, että sinä onnistut, olisihan se niin komiaa saada metsurilta koivupiiskaa paljaalle takapuolelle.


    • Anonyymi

      Muuten hyvä, mutta minulta saat piiskaa myös lopuksi ,vaikka tottelisitkin.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe