Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vesimies nainen + Jousimies Mies

Tokat treffit

Niinpä, satuinpa tänne enkä nähnyt yhtään viestiä, jossa olisi ollut kyseinen parivaljakko.

Meikä on tavannut jouskari miehen (ollaan kyllä oltu hyvänpäivän tuttuja vuosia) ja vaikka tiedän PALJON horoskoopeista (olenhan tyypillinen vesimies) niin jotenkin tää merkki on jäänyt tutustumatta kokonaan eikä edes koko lähipiirissäni ole yhtään kyseisen merkin edustajaa. Mie oon siis ihan ummikko tässä asiassa :)

Eli, löytyisikö vastaavia yhdistelmiä palstalta? Olis mukava tietää "tuhlaanko" aikaa. Tuli-merkki ja ilma-merkki = rähjähdys vai palaako liekki mukavasti?

Ettei vaan tää neiti olis turhan viilee jouskarimiehelle. Molemmilla vissiin vapaudenkaipuu on samansuuntainen, mikä on loistavaa.

5

2739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimiesnainen

      Jousimiesmies on veskarinaiselle ihan hyvä merkki,kaverina, miksei myös rakastettuna jos ei kaipaa "tulista" rakkautta vaan tasapaksua yhteiseloa.. hmn,puhun tässä useamman jousimiesmiehen kokeneena =)Vapaudenkaipuu on molemmilla joo, mutta täytyy pitää huolta ettei kulje liian kauas ja löydä intohimoisempaa merkkiä..

      • Tokat treffit

        Mietin vaan, että mulla ainakin tapaa silmät harhailla. Vai onko jouskaritkin ihan flirttejä vai?

        Eikös jousimies muuten ole tulimerkki, joten tulisuutta löytyy siltä puolelta kai, mutta itse tunnustaudun melko viileäksi.


    • JmiesNainen

      Mä olen tavannut ainakin ihastuttavan vesimiesmiehen. tärkeintä kai on se että maailmankatsomus on kohtuu samanlainen.Vesimies ja jousimies tulevat vallan hyvin toimeen, yksi parhaista kavereistani on vesimies. Vesimies ja jousimies-merkit molemmat pitävät matkustamisesta ja mun elämä ei ainakaan ole ollut tylsää. Ekan kerran seurustelusuhteessa tunnen olevani henkisesti täysin vapaa, jota tarvitsen.Hauskaa riittää ja syvällisiä sekä aitoja tunteita myös!Kaikki ihmiset eivät tuu toimeen keskenään horoskooppimerkeistä huolimatta!

      • Tokat, kolmannet, neljännet...

        No joo, meni treffit muutamatkin. Oli lupaavaa, mutta mutta.. Mulla on aika hyvä intuitio ja hyvä ihmistuntemus, mutta tämä Jouskari on kova pala. En oikein saa mitään siitä kiinni. Ja aina on menossa, jonnekin. Niin paljon, ettei mua moinen kiinnosta. Mieluummin välillä (edes muutaman kerran viikossa) lepäilen soffalla kullan kainalossa.

        Se on bänks huomenna. Siitä tulee kyllä loistava kaveri, oikein hyvää seuraa kodin ulkopuolella ja ystävien seurassa. Lämpö jäi jotenkin puuttumaan :(


    • isomasa60

      Moi! hyvä yhdistelmä, itse olen jousimies-mies vaimo vesimis nainen.molemmilla pitää olla tilaa tehdä omia juttuja, mutta kyllä yhteiset asiat onnistuvat hyvin. kannatan lämpimästi, että tutustut tähän jousimieheen paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe