Vesimies nainen + Jousimies Mies

Tokat treffit

Niinpä, satuinpa tänne enkä nähnyt yhtään viestiä, jossa olisi ollut kyseinen parivaljakko.

Meikä on tavannut jouskari miehen (ollaan kyllä oltu hyvänpäivän tuttuja vuosia) ja vaikka tiedän PALJON horoskoopeista (olenhan tyypillinen vesimies) niin jotenkin tää merkki on jäänyt tutustumatta kokonaan eikä edes koko lähipiirissäni ole yhtään kyseisen merkin edustajaa. Mie oon siis ihan ummikko tässä asiassa :)

Eli, löytyisikö vastaavia yhdistelmiä palstalta? Olis mukava tietää "tuhlaanko" aikaa. Tuli-merkki ja ilma-merkki = rähjähdys vai palaako liekki mukavasti?

Ettei vaan tää neiti olis turhan viilee jouskarimiehelle. Molemmilla vissiin vapaudenkaipuu on samansuuntainen, mikä on loistavaa.

5

3260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimiesnainen

Jousimiesmies on veskarinaiselle ihan hyvä merkki,kaverina, miksei myös rakastettuna jos ei kaipaa "tulista" rakkautta vaan tasapaksua yhteiseloa.. hmn,puhun tässä useamman jousimiesmiehen kokeneena =)Vapaudenkaipuu on molemmilla joo, mutta täytyy pitää huolta ettei kulje liian kauas ja löydä intohimoisempaa merkkiä..

• Tokat treffit

Mietin vaan, että mulla ainakin tapaa silmät harhailla. Vai onko jouskaritkin ihan flirttejä vai?

Eikös jousimies muuten ole tulimerkki, joten tulisuutta löytyy siltä puolelta kai, mutta itse tunnustaudun melko viileäksi.

• JmiesNainen

Mä olen tavannut ainakin ihastuttavan vesimiesmiehen. tärkeintä kai on se että maailmankatsomus on kohtuu samanlainen.Vesimies ja jousimies tulevat vallan hyvin toimeen, yksi parhaista kavereistani on vesimies. Vesimies ja jousimies-merkit molemmat pitävät matkustamisesta ja mun elämä ei ainakaan ole ollut tylsää. Ekan kerran seurustelusuhteessa tunnen olevani henkisesti täysin vapaa, jota tarvitsen.Hauskaa riittää ja syvällisiä sekä aitoja tunteita myös!Kaikki ihmiset eivät tuu toimeen keskenään horoskooppimerkeistä huolimatta!

• Tokat, kolmannet, neljännet...

No joo, meni treffit muutamatkin. Oli lupaavaa, mutta mutta.. Mulla on aika hyvä intuitio ja hyvä ihmistuntemus, mutta tämä Jouskari on kova pala. En oikein saa mitään siitä kiinni. Ja aina on menossa, jonnekin. Niin paljon, ettei mua moinen kiinnosta. Mieluummin välillä (edes muutaman kerran viikossa) lepäilen soffalla kullan kainalossa.

Se on bänks huomenna. Siitä tulee kyllä loistava kaveri, oikein hyvää seuraa kodin ulkopuolella ja ystävien seurassa. Lämpö jäi jotenkin puuttumaan :(

• isomasa60

Moi! hyvä yhdistelmä, itse olen jousimies-mies vaimo vesimis nainen.molemmilla pitää olla tilaa tehdä omia juttuja, mutta kyllä yhteiset asiat onnistuvat hyvin. kannatan lämpimästi, että tutustut tähän jousimieheen paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2543
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1818
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1637
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1281
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      988
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      979
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      978
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      891
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      884
    Aihe