Kitara on ja pysyy minulla.Mutta käytety hyppypiikkarit jolla hypätty 805 luovun ilomielin....
Evilä tavara josta en luovu/luovun
6
750
Vastaukset
- MNB
Tavaroista voidaan olla monta mieltä, mutta kylläpä oli polleva ja lapsellinen mies. Ikääkin on kuitenkin jo 26, että luulis olevan jo aikuinen mies.
Vois myös leikata ne hamput latvat hiuksistaan pois. Ne oli kyllä aika järkyttävän näköiset. On se kumma, että naisten pitää olla viimeisen päälle laitettuja, mutta nämä julkkismiehet saa esiintyä millaisella hampputukalla tahansa.- greyeyes
Mahtaakohan ohjelma tulla uusintana...en sitä itse nähnyt. Olen kyllä samaa mieltä, että latvoista voisi napata hiukan pois. Evilän persoona on omalaatuinen, mutta jollakin tavoin varsin vetoava...lapsellinenkin?? Kaikki miehethän ovat enemmän tai vähemmän lapsellisia hautaan saakka, myös Evilän Tommi. Omasta mielestäni siinä ei ole mitään pahaa että hän on esillä julkisuudessa sellaisena kuin on eikä sellaisena kuin hänen haluttaisiin olevan, olkoon oma itsensä. Se riittää.
- Tekemistä
greyeyes kirjoitti:
Mahtaakohan ohjelma tulla uusintana...en sitä itse nähnyt. Olen kyllä samaa mieltä, että latvoista voisi napata hiukan pois. Evilän persoona on omalaatuinen, mutta jollakin tavoin varsin vetoava...lapsellinenkin?? Kaikki miehethän ovat enemmän tai vähemmän lapsellisia hautaan saakka, myös Evilän Tommi. Omasta mielestäni siinä ei ole mitään pahaa että hän on esillä julkisuudessa sellaisena kuin on eikä sellaisena kuin hänen haluttaisiin olevan, olkoon oma itsensä. Se riittää.
Heh heh
- *pidättelee nauruaan*
Tekemistä kirjoitti:
Heh heh
Hähhähhää...näyttäis tulevan huomenna illalla uusintana...mistäs sää tiedät onko tolla harmaasilmällä sen parempaa tekemistä??
- se parhaiten nauraa joka.....
*pidättelee nauruaan* kirjoitti:
Hähhähhää...näyttäis tulevan huomenna illalla uusintana...mistäs sää tiedät onko tolla harmaasilmällä sen parempaa tekemistä??
- jätetty pois
*pidättelee nauruaan* kirjoitti:
uskon niin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686787
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes532146- 562088
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521200Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se571194- 541192
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14937