Evilä tavara josta en luovu/luovun

Kirppis

Kitara on ja pysyy minulla.Mutta käytety hyppypiikkarit jolla hypätty 805 luovun ilomielin....

6

764

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MNB

Tavaroista voidaan olla monta mieltä, mutta kylläpä oli polleva ja lapsellinen mies. Ikääkin on kuitenkin jo 26, että luulis olevan jo aikuinen mies.

Vois myös leikata ne hamput latvat hiuksistaan pois. Ne oli kyllä aika järkyttävän näköiset. On se kumma, että naisten pitää olla viimeisen päälle laitettuja, mutta nämä julkkismiehet saa esiintyä millaisella hampputukalla tahansa.

• greyeyes

Mahtaakohan ohjelma tulla uusintana...en sitä itse nähnyt. Olen kyllä samaa mieltä, että latvoista voisi napata hiukan pois. Evilän persoona on omalaatuinen, mutta jollakin tavoin varsin vetoava...lapsellinenkin?? Kaikki miehethän ovat enemmän tai vähemmän lapsellisia hautaan saakka, myös Evilän Tommi. Omasta mielestäni siinä ei ole mitään pahaa että hän on esillä julkisuudessa sellaisena kuin on eikä sellaisena kuin hänen haluttaisiin olevan, olkoon oma itsensä. Se riittää.

• Tekemistä
        greyeyes kirjoitti:

Mahtaakohan ohjelma tulla uusintana...en sitä itse nähnyt. Olen kyllä samaa mieltä, että latvoista voisi napata hiukan pois. Evilän persoona on omalaatuinen, mutta jollakin tavoin varsin vetoava...lapsellinenkin?? Kaikki miehethän ovat enemmän tai vähemmän lapsellisia hautaan saakka, myös Evilän Tommi. Omasta mielestäni siinä ei ole mitään pahaa että hän on esillä julkisuudessa sellaisena kuin on eikä sellaisena kuin hänen haluttaisiin olevan, olkoon oma itsensä. Se riittää.

Heh heh

• *pidättelee nauruaan*
        Tekemistä kirjoitti:

Heh heh

Hähhähhää...näyttäis tulevan huomenna illalla uusintana...mistäs sää tiedät onko tolla harmaasilmällä sen parempaa tekemistä??

• se parhaiten nauraa joka.....
        *pidättelee nauruaan* kirjoitti:

Hähhähhää...näyttäis tulevan huomenna illalla uusintana...mistäs sää tiedät onko tolla harmaasilmällä sen parempaa tekemistä??

http://kirppis.yle.fi/

• jätetty pois
        *pidättelee nauruaan* kirjoitti:

uskon niin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3017
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2961
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1684
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      38
      1252
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79