Mitä tarkoittavat? Eilisiltana sattui kummalisia asioita ja viime yönä näin kummallista unta, jossa oli paljon verta ja kuukautisverta. Tuli karmaiseva olo. Tulkintoja?
Verta/kuukautisverta unessa
3
4490
Vastaukset
- "virtaset"
Tiedossa taitaa olla sydänsuruja.Eteesi tulee eripurainen tilanne,mikä saa tunteet kuohumaan ja "soppa" on valmis.Joko sinulla tulee rakkauteen liittyviä kinoja tai sitten muiden läheisten kanssa ajautuvat "sukset ristiin"
- ...............
Mulla ainakin on pari päivää ennen kuukautisia sellanen uni, jossa mulla on kuukautiset. Ennen oli kuukautisia edeltävänä yönä. Mulla on epäsäännölliset kuukautiset, joten se uni tavallaan on mulle vinkkinä että nyt tarttee varautua jo paremmin...
- 25 vuoden kokemuksella
Minulla on myös uni kuukautisista merkkinä niiden alkamisesta parin päivän sisään. Taitaa olla kehon sisäistä viisautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352253
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871849Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711793Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091637- 561342
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942441211Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1821192- 571157
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2311148Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491112