Tietääkö kukaan kouvolan seudulta eläinlääkäriä joka ei ylenkatsois maatiaiskissaa? Mielestäni eläimen rotu ei ole pääasia vaan se kuinka rakas se on.
Kestillä olen käyttänyt kissaani, mut aika rahastukselta vaikutti...en ole nuuka lemmikkini terveyden suhteen, mutta 4.s tehoton antibiootti kuuri (jolle kisu oli allerginen kaikkien yliherkkyystestien jälkeenkin) ja 500 egee maksaneet kuurit, testit, nukutukset, tarkastukset yms. sai minut ajattelemaan, varsinkin kun en saanut pyynnöistäni huolimatta selvää, mikä vaiva on kyseessä (ymmärsin et munuaisissa olis jotain ja elinaika luvattin olevan aika vähissä, tästä on 5 vuotta aikaa)
asiallista eläinlekuria
24
5625
Vastaukset
- Minä vaan
Lehtomäessä Sami Rajala
- Juuso
Itsekkin suosittelen Sami Rajalaa, kaksi maatiaskissaa on tullut käytettyä siellä leikattavana ja myös "vuosihuollot" ovat edullisia. Ja vinkkejä ja ohjeita tulee siinä samalla.
- Kokemusta
Juuso kirjoitti:
Itsekkin suosittelen Sami Rajalaa, kaksi maatiaskissaa on tullut käytettyä siellä leikattavana ja myös "vuosihuollot" ovat edullisia. Ja vinkkejä ja ohjeita tulee siinä samalla.
Sami Rajala on kyllä hyvä eläinlääkäri..Ei laskuta "turhasta" ja ottaa kyllä asiakkaan tosissaan...
- juuuu............
Sami on hyvä mutta ei.
- kannattaapi
juuuu............ kirjoitti:
Sami on hyvä mutta ei.
mennä, siellä hyvä ja asiantunteva palvelu, eika Akunkaan tarvitse olla nälässä, kun saa tarvitsemansa erikoisruoan sieltä:)
- elää
MÄ käytin kissaani kestillä aikoinaan,putosi parvekeelta alas heidän diaknoosi parempi lopettaa eläin.En antanut periksi,leikkasivat makso ihan tarpeeksi kaikkine toimemenpiteineen,mutta kissa on voinut tosi hyvin6 vuosi menossa tapahtuneesta.
- kaikille vastanneille
KIITOS teille kaikille asiallisista vastauksistanne. Rajalalle varaan ajan...
- tykkää
kaikille vastanneille kirjoitti:
KIITOS teille kaikille asiallisista vastauksistanne. Rajalalle varaan ajan...
Rajalan Samista, suosittelen!!! :-D
- Paste
Sami rajalalla käynyt muutamanvuoden koiranikanssa kunnes hoitovirheen vuoksi koira meinasi kuolla, rajala muuten ok. mutta omaan virheeseen suhtautui välinpitämättömästi ja vähätellen.
Kestillä ollaan käyty sen jälkeen eikä mitään valittamista.
Tosin virheitä sattuu kaikille, mutta se vähättely omasta mokasta rupes vituttamaan...- Anonyymi
Ihmisillekkin voi tulla hoitovirheitä!
- Koiruuus
Eero Lappalainen on paras!Esa Kesti on hyvä mutta kallis.Eero Lappalainen on kymenlaakson paras eläintohtori kertoo minun koirani=)
- Eilappalaiselle
Minun koiruus puolestani kertoi, että Lappalainen ei hänestä viis veisaa vaan siitä että saa rahaa. Tämän takia vaihdettiin eläinlääkärille, joka oikeasti välittää.
- Asiakas
Ei ole vedättäjä,hoitaa eläintä kuin lasta.Hyvä lääkäri ja ei mikään äly kallis.Mutta kun on kyse rakkaista eläimistä rahalla ei ole väliä.Sami Rajalalle en menisi.Eero ottaa työnsä tosissaan ja hoitaa hyvin asiat.Kaikenlisäksi Eero on symppis,aivan ihana.
- surku
Hei
meidän narttu pitäisi piakkoin sterilisoida, nyt menee ab-kuuri, koira on 7v. ja on nuollut kovasti alapäätään ja läähättää. Kaupungin el totesi huonolla ultralla että on alkava kohtutulehdus ja suositteli sterilisaatiota heti kuurin jälkeen. Olen katsellut tässä ihmisten mielipiteitä ja kysyisin kumpi olisi parempi Eero Lappalainen vai Esa Kesti? Mar-Vet kuulemma kallis. Paljonko suurinpiirtein maksaa?
Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii vastailla. Toivoisin että koira saisi pätevän lääkärin. - klaksjioje
Pajulahti Inkeroisissa edullisin ja paras muutenkin.
- Misu343
Rajala on erinomainen. Vieläkö vastaanotto samassa paikassa Lehtomäessä?
- Anja444
Rajala on jo eläkkeellä. Nykyisin kaupungin eläinlääkäri on Kouvola/porukka kunnan keskustassa eli Kuusankoskella.
- käynyt
Anja444 kirjoitti:
Rajala on jo eläkkeellä. Nykyisin kaupungin eläinlääkäri on Kouvola/porukka kunnan keskustassa eli Kuusankoskella.
Kyllä rajala vielä teekee hommia.
- huonohuonompihuonoin
"Rajala on erinomainen",kaukana erinomaisesta!!!Kortisonia vaivaan kuin vaivaan ja "hoitaa"oiretta,eikä osaa diagnosoida SYYTÄ!Korkeintaan PERUSTASON toimenpiteet ehkä onnistuu(rokotus,kissan kastraatio etc.)mutta kaikki muu kannattaakin sitten jättää OIKEILLE ammattilaisille!
- Älämölö
Anja444 kirjoitti:
Kylläpä on sekava kommentti!
- Anonyymi
Ihan hurjaa rahastusta Esa Kestiltä ja Kouvolan eläinsairaalalta. Maksettiin 2500 yhden päivän tutkimuksista. Ihan ok kun saatiin diagnoosi mutta sitten yritettiin vielä myydä sisätautilääkärin käyntiä ,ja kontrolliläyntejä. Lemmikki on ihan terve ilman tätä käyntiä. Järkyttävää rahastusta vain sillä varjolla, että ihmiset välittää lemmikeistään. Vakuutusyhtiöt rikastuttaa näitä tyyppejä.
- Anonyymi
Kouvolan Eläinlääkäriasema /Kesti on pahimman luokan kusetus. Tekee turhia "tutkimuksia" ja pahimmillaan tunnin ja vartin piipahdus siellä voi maksaa 1500 €.
- Anonyymi
Sinä kusetat koiraa ja muijaa, Kesti sinua. Tasapuolista.
- Anonyymi
Samanlaisia kokemuksia myös täällä. Mieletöntä rahastusta ja laskuerittelyt ympäripyöreitä listauksia. En suosittele kenellekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279