Talipunkki!

meredith

Hei!kaipailisin nyt oikeen kunnon ohjeet talipunkkien häätämiseksi.(siis jos sellaiset on)eli voisiko joku ystävällisesti kertoa miten ne saa lopullisesti pois häiritsemästä?tämä on viimeinen keino ja toivon todella että joku voisi vähän valaista!kiitos.

14

9136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häätö?

Kai tiedät, että talipunkki on ihmisen luonnollinen loinen ja sen tuhoamisesta ei mitään hyvä seuraa. "häädöt" keksinyt Annikki Hagros rikastuu hiusongelmista kärsivien ahdingosta - mehän olemme valmiita maksamaan mitä vain, jotta hiukset tulisivat takaisin päähän. Itse olen myös "häädöt" kalliisti maksanut ja turhiksi todennut. Onneksi asioihin paremmin perehtynut ystäväni ja alan asiantuntija teki hömpötyksestä lopun.

• Chelios

että vaikka noilla häädöillä saisi noi talipunkit pois niin ne saattavat palata. Ai miksi? No, tukkacurelta sain tällaisen vastauksen että nämä parasiitit kulkeutuvat niin ihmisten kuin eläinten ruumiiseen ravinnon kautta, vaikka elikoilla ja meillä on omat ökkömönkijät. Aluksi en kyllä uskonut tuohon, mutta he kertoivat esimerkin, joka kuului joten kuten näin: Jokainen tietää että jos esim. ihminen tai eläin kuolee ja ruumis laitetaan tai joutuu suljettuun tilaan, vaikka ilmatiiviiseen niin hetken kuluttua ruumiissa on matoja ja muita olioita hajottamassa ruumiista. Mistäs ne sinne tulee! No, kehon sisältä. Uskottava teoria.

Ymmärsin että jokin kehon tila laukaiseen nämä talipunkit elämään ja siksi ne tulee tai saattaa tulla takaisin. Joka tietenkin tekee sitten nää häädöt osittain turhiksi.

Minun mielestä ihän maalaisjärjellä voisi näin ajatella.

• artikkeli

Niin luin artikkelin talipunkeista,ovat olleet ihmiskunnan seuralaisia niin kauan kun ihmisiä on ollut. Niitä elää kaikessa karvoituksessa eli niiden häätäminen on varmasti vaikeaa.

NIX on muistaakseni täishampoota.

• vaan myös
        artikkeli kirjoitti:

Niin luin artikkelin talipunkeista,ovat olleet ihmiskunnan seuralaisia niin kauan kun ihmisiä on ollut. Niitä elää kaikessa karvoituksessa eli niiden häätäminen on varmasti vaikeaa.

NIX on muistaakseni täishampoota.

muualla kehon ihoalueella!

• selkeää ohjetta

Täällä puhutaan syvähoidoista, mulkosanista, nixistä. Mikä tuo syvähoito on, aine ja mistä saa? Mulkosan kai luontaistuote? Nix apteekista?

Ja miten tulee toimia näiden aineiden kanssa?

• Chelios

Nixsiä saa apteekista ja molkosania saa melkein jokaisesta kaupasta. Jos tarkoitat tuolla syvähoidolla syväpuhdistushoitoa ja syvähapanhoitoa niin niistä löytyy ohjeet tukkacuren sivuilta ja tuotteita saa joistakin kampaamoista ja niiden verkkokaupasta.

• ...

.. kauanko kesti hoidon jälkeen että hiusten lähteminen loppui tai väheni huomattavasti?

• päänahka tohjona

Kävin täällä keuruulla hiustukiumuksessa ja tutkimuksen teki oikea hiusakatemian hiustutkija, todettiin sitä sun tätä ja talipunkki. Halusin pois ne ja otin hoidot siihen. Alku tuntui lupaavalta vaikka olikin sottaista, mutta se talipunkin häätö oli jotain aivan kauheet. Hoidoissa se hoitaja hakkasi päänahkaan levitetyn aineen kovalla harjalla . Sen jälkeen läpökoneeseen ja päänahka oli shokista turtana. Olo päänahassa oli kurja, mutta uusinta hoitoon piti mennä että munista ei tulisi lisää talipunkkeja. Ja taas hakattiin ja lämpöön. Loppujen lopuksi en tiedä lähtikö talipunkit, mutta päänahan tulehdus jäi vaikka kipu lähtikin parin päivän kuluttua. Puoli vuotta sitten kärsin päänahan tulehduksesta ja muista oireista kunnes menin sitten jyväskylään toiseen liikkeeseen hoidattamaan päänahan kuntoon. Avun sain ja muutamassa viikossa päänahaka oli kuin ennen vanhaa. Sen opin että en ikinä mene talipunkin häätöihin hakattavaksi.

• meredith

Siis mä tarkoitinkin nyt ihan kotikonsteja.

• sun wind

Mitä tarkoitat toisella liikkeellä? Mikä liike oli ja olivatko hoidot kalliita? Minkälaisilla menetelmillä ne saivat päänahkasi kuntoon? Olen nimittäin itse kokenut häädöt ja samoin tuloksin kuin sinäkin..

• taisi olla
        sun wind kirjoitti:

Mitä tarkoitat toisella liikkeellä? Mikä liike oli ja olivatko hoidot kalliita? Minkälaisilla menetelmillä ne saivat päänahkasi kuntoon? Olen nimittäin itse kokenut häädöt ja samoin tuloksin kuin sinäkin..

keski suomen hijustutkimuskeskus tai jotainsinne päin.

• sun wind
        taisi olla kirjoitti:

keski suomen hijustutkimuskeskus tai jotainsinne päin.

okei, sehän on niitä tukkacuren pisteitä? olisin kiinnostunut kuulemaan lisää erityisesti hoidoista ja yleensäkin tuloksista, koska olen hätää kärsimässä tän ongelman kanssa..

• tea tree
        meredith kirjoitti:

Siis mä tarkoitinkin nyt ihan kotikonsteja.

Teepuuöljy 50 prosenttinen tappaa talipunkit 15 minuutissa. 100 prossanen alkoholi nopeammin. Teepuuöljystä löydät lisätietoja englanniksi netistä, kun googlaa tea tree & demodex mites. Löytyy kotikonsteja kasvojenkin hoitamiseksi.

• Anonyymi

Vastataajuus poistaa ne talipunkit. Pitkäaikainen hoito.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe