"Liikesarjat/kata"

Simo

Terve!
Onko suomessa mahdollista oppia muay thain liikesarjoja, tai millä nimellä niitä kutsutaankin? Kysymys ei ole heitetty herjana, joten asiallisesti voi myös vastata. Kiitos...

10

2579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tietääkseni

en ole itse koskaan kuullut että suomessa, mutta thaimaassa näitä opetetaan vieläkin.

• ehkäpä(?)

löytyä jonakin dvd:nä. Ei ole mikään tieto enkä ole törmännyt kyseisiin levyihin, mutta kaikenlaisia tekniikka-opetusvideoita markkinoilla kuitenkin on niin ehkä sieltä saattais löytyä. Varsinaista opetusta en oo kuullu Suomessa järjestettävän.

• Simo

Näyttää pahasti siltä että opetusta ei ole saatavilla suomessa.
      Videoihin olen törmännyt, mutta tuo videolta opettelu ei tunnu minusta "oikealta".

Kiitos vastauksista. Minä jatkan epätoivoista metsästämistä.

• jannekka

sellaista liikesarjaa jonka tony jaa tekee ong bakissa (toivottavasti olet nähnyt)? :)

• luulen näin

Käsittääkseni ei löydy suomesta opettajaa. Olen kysynyt samaa aihetta muutamalta thain treenaajalta ja nämä ovat ilmoittaneet että ei löydy. Käsittääkseni nämä "katat" ovat perinteinen tapa oppia ja ovat ainakin thaimaassa olleet käytössä.
      Ehkä jonakin päivänä löytyy suomestakin näiden taitaja.

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

Muay Thaissa ole liikesarjoja, vai onko? Ei ainakaan minun tietääkseni

• Molli

Thainyrkkeilyssä on ihan samanlailla liikesarjoja kuin nyrkkeilyssäkin:)

• genki sudo

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

• löytyy katoja
        MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

Krabi Krabong on myös Thai-laji jossa käytetään aseita... mutta tietääkseni Muay Thaissa niitä ei käytetä

Tampereella on muistini mukaan Runk Sai-katakoulu jossa käyään thainyrkkeilyn katoja läpi. Kato luettelosta numero tai soita 0100100. Olen ite käyny siellä aika ahkerasti, osaan muutaman katan ja lantioliikesarjan jo. PS. ikäraja on 18 v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4896
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2709
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1752
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1574
    Aihe