"Liikesarjat/kata"

Simo

Terve!
Onko suomessa mahdollista oppia muay thain liikesarjoja, tai millä nimellä niitä kutsutaankin? Kysymys ei ole heitetty herjana, joten asiallisesti voi myös vastata. Kiitos...

10

2573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tietääkseni

en ole itse koskaan kuullut että suomessa, mutta thaimaassa näitä opetetaan vieläkin.

• ehkäpä(?)

löytyä jonakin dvd:nä. Ei ole mikään tieto enkä ole törmännyt kyseisiin levyihin, mutta kaikenlaisia tekniikka-opetusvideoita markkinoilla kuitenkin on niin ehkä sieltä saattais löytyä. Varsinaista opetusta en oo kuullu Suomessa järjestettävän.

• Simo

Näyttää pahasti siltä että opetusta ei ole saatavilla suomessa.
      Videoihin olen törmännyt, mutta tuo videolta opettelu ei tunnu minusta "oikealta".

Kiitos vastauksista. Minä jatkan epätoivoista metsästämistä.

• jannekka

sellaista liikesarjaa jonka tony jaa tekee ong bakissa (toivottavasti olet nähnyt)? :)

• luulen näin

Käsittääkseni ei löydy suomesta opettajaa. Olen kysynyt samaa aihetta muutamalta thain treenaajalta ja nämä ovat ilmoittaneet että ei löydy. Käsittääkseni nämä "katat" ovat perinteinen tapa oppia ja ovat ainakin thaimaassa olleet käytössä.
      Ehkä jonakin päivänä löytyy suomestakin näiden taitaja.

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

Muay Thaissa ole liikesarjoja, vai onko? Ei ainakaan minun tietääkseni

• Molli

Thainyrkkeilyssä on ihan samanlailla liikesarjoja kuin nyrkkeilyssäkin:)

• genki sudo

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

• löytyy katoja
        MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

Krabi Krabong on myös Thai-laji jossa käytetään aseita... mutta tietääkseni Muay Thaissa niitä ei käytetä

Tampereella on muistini mukaan Runk Sai-katakoulu jossa käyään thainyrkkeilyn katoja läpi. Kato luettelosta numero tai soita 0100100. Olen ite käyny siellä aika ahkerasti, osaan muutaman katan ja lantioliikesarjan jo. PS. ikäraja on 18 v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      325
      8568
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6782
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      93
      3992
    4. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      179
      3880
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3222
    6. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      45
      3206
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3169
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      172
      3165
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2649
    10. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      198
      2116
    Aihe