Nyt äkkiää APUVA!!!!

Kaksos-nainen

Miten hitossa voi lepyttää VAAKA-MIEHEN jota on todella pahasti loukannut. Auttakaa!!! Mä onneton menin lyömään juovuksissa mustasukkaisuuttani kaikkein rakkaintani ja nyt on sitten meikäläinen kauheassa tutkintavankeudessa jatkaako hän mun kanssani vai ei. Voi että mä oon tyhmä! Mitä mä nyt teen! Miten saan sen ihanaisen luottamuksen takaisin. Miten saan mieheni takaisin????

16

1793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapausko ?

      Olet tehnyt melkoisen virheen , mutta tilanne ei ole vielä täysin toivoton . Vaat tunnetaan tasapainoisina ihmisinä joten myös tuossa kertomassasi tapauksessa loukkauksesi on juurtunut tasaisesti häneen . Tämä tarkoittaa että leppyminenkään ei käy hetkessä/sormia napsauttaen vaan siihen tarvitaan aikaa . Koko suhteenne jatko on nyt sinusta kiinni , neuvoni onkin että lataat nyt kaiken mitä sinulla on hänen mielyttämisekseen .
      Älä kuitenkaan aloita hokemalla anteeksi , anteeksi ,anteeksi koska se ei vaakamiehen kohdalla toimi . Kuuntele häntä ja toteuta hänen toiveensa niin saat lopulta anteeksi mutta muista että se ottaa oman aikansa .

      • Kaksos-nainen

        Kiitos neuvostasi! Mä en näitä horoskooppi-juttuja
        hallitse. Olen vaan pikkuhiljaa joutunut huomaamaan, että näissä on sittenkin jotain perääkin.
        Koitan nyt nopeasti opetella tätä vaakamiestäni ja yritän korjata tyhmyyteni/hulluuteni aiheuttaman vahingon neuvosi avulla; rauhallisesti ajan kanssa, kaikin mahdollisin keinoin.
        Voi kurja jos tämä suhde päättyy tähän. Kaikki neuvot ovat nyt todellakin tarpeeseen. Käskekää mun vaikka mennä pöpilään niin mä meen, jos siitä vaan on jotain apua tähän asiaan.


      • mutten tiedä
        Kaksos-nainen kirjoitti:

        Kiitos neuvostasi! Mä en näitä horoskooppi-juttuja
        hallitse. Olen vaan pikkuhiljaa joutunut huomaamaan, että näissä on sittenkin jotain perääkin.
        Koitan nyt nopeasti opetella tätä vaakamiestäni ja yritän korjata tyhmyyteni/hulluuteni aiheuttaman vahingon neuvosi avulla; rauhallisesti ajan kanssa, kaikin mahdollisin keinoin.
        Voi kurja jos tämä suhde päättyy tähän. Kaikki neuvot ovat nyt todellakin tarpeeseen. Käskekää mun vaikka mennä pöpilään niin mä meen, jos siitä vaan on jotain apua tähän asiaan.

        kannattaako. vaakamiesten kohdalla se vanhojen muistelu ei ikinä lopu! omani alkaa oleen jo niin kitkerän makuinen että kohta sylkäisen..


      • Mitä häh?
        mutten tiedä kirjoitti:

        kannattaako. vaakamiesten kohdalla se vanhojen muistelu ei ikinä lopu! omani alkaa oleen jo niin kitkerän makuinen että kohta sylkäisen..

        Apuva! Eikö enää ole toivoa? Ai, että vanhoja muistellaan???? Mulla ei sitten ole enää toivoa vaikka tekisin mitä. Kurjuuksien kurjuus! Varsinkin kun itse olen kova jäkättämään kaikesta vanhasta ja keskenpuhutusta. AAAARRRrrkK. Eikö vaakamies muka lepy edes ajanoloon?????? IIIIKKKkk!!!!


      • Vaakamieheltä
        Mitä häh? kirjoitti:

        Apuva! Eikö enää ole toivoa? Ai, että vanhoja muistellaan???? Mulla ei sitten ole enää toivoa vaikka tekisin mitä. Kurjuuksien kurjuus! Varsinkin kun itse olen kova jäkättämään kaikesta vanhasta ja keskenpuhutusta. AAAARRRrrkK. Eikö vaakamies muka lepy edes ajanoloon?????? IIIIKKKkk!!!!

        ..ja mahdollisuus.. käytä se hyvin!

        Olemalla täydellisen avoin ja rehellinen kaikissa tunteissasi.. myöskin niissä hyvissä sanoissasi. Sinun on pystyttävä siihen, sinun on avauduttava, kuin kukka miehellesi.

        Sopimalla asia suhteellisen nopeasti, jää se silti sisälle kaikertamaan ja aiheuttaa myöhemmin kaikenlaista pientä v..tuilua, sitä et kestäisi. Sinun tulisi osata tehdä se oikein. Tuossa joku kirjoitti siitä, että antaisit hänelle kaiken mitä tiedät hänen haluavan. Älä tee sitä niin! Anna hänelle kaikki se mitä haluat hänelle antaa! Ole sillä tavalla hänelle enemmän, kuin kukaan toinen. Älä koskaan tee mitään sellaista, mitä et sydämestäsi halua tehdä! Silloin saat oman sydämesi laulamaan.. se hyräilee, kun suunnittelet hänelle jotakin kivaa.. se kehrää, kuin pikku kissa, kun ryömit hänen syliinsä. Se karjahtaa, kuin leijona, kun hän loukkaa sinua! Vaaka pitää avoimesta silmistä näkyvästä rakkaudesta, mutta myös rajoista, silloin tuntee olonsa turvalliseksi! Siksi ole tasaisesti sitä mitä olet.. siis oikeasti olet.. Jos kiukutteletkin joskus, niin kerro se miksi, se riittää ja anna hänen tehdä samoin. Silloin hänkin uskaltaa rakastaa, eikä kaunaa voi kertyä, eikä entisestäkään jää.

        Mutta, onko hän sen kaiken arvoinen?


      • Kaksos-nainen
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..ja mahdollisuus.. käytä se hyvin!

        Olemalla täydellisen avoin ja rehellinen kaikissa tunteissasi.. myöskin niissä hyvissä sanoissasi. Sinun on pystyttävä siihen, sinun on avauduttava, kuin kukka miehellesi.

        Sopimalla asia suhteellisen nopeasti, jää se silti sisälle kaikertamaan ja aiheuttaa myöhemmin kaikenlaista pientä v..tuilua, sitä et kestäisi. Sinun tulisi osata tehdä se oikein. Tuossa joku kirjoitti siitä, että antaisit hänelle kaiken mitä tiedät hänen haluavan. Älä tee sitä niin! Anna hänelle kaikki se mitä haluat hänelle antaa! Ole sillä tavalla hänelle enemmän, kuin kukaan toinen. Älä koskaan tee mitään sellaista, mitä et sydämestäsi halua tehdä! Silloin saat oman sydämesi laulamaan.. se hyräilee, kun suunnittelet hänelle jotakin kivaa.. se kehrää, kuin pikku kissa, kun ryömit hänen syliinsä. Se karjahtaa, kuin leijona, kun hän loukkaa sinua! Vaaka pitää avoimesta silmistä näkyvästä rakkaudesta, mutta myös rajoista, silloin tuntee olonsa turvalliseksi! Siksi ole tasaisesti sitä mitä olet.. siis oikeasti olet.. Jos kiukutteletkin joskus, niin kerro se miksi, se riittää ja anna hänen tehdä samoin. Silloin hänkin uskaltaa rakastaa, eikä kaunaa voi kertyä, eikä entisestäkään jää.

        Mutta, onko hän sen kaiken arvoinen?

        kulkea maltillisesti ja kieli keskellä suuta tämän polun jolle olen lähtenyt. Kiitos kauniista ja viisaista sanoistasi. Minä yritän! Uskon sen olevan sen arvoista. Pettymään ehkä joskus joudun, mutta ei elämää voi niin elää - huomista peläten. Minun on syytä viisastua näissä ihmissuhdeasioissa oman itsenikin vuoksi.
        Mies tulee tänään luokseni ja saapa nähdä, näin lyhyellä tähtäimellä, miten tämän muijan käy.
        Anteeksi olen pyytänyt ja kertonut häntä rakastavani ja toivovani hänen palaavan - muuta en voi tehdä. Odotan!


    • v.n.

      Ongelmasi on mielestäni ratkaistavissa. Omaakin ihastukseni on vaaka ja avoimuus puree aina. Tarkoitan että jos et ole sairaalloisen mustasukkainen ja loukkasit sen yhden kerran voit korjata tilanteen kertomalla miksi näin teit. Rakkaudesta se hevonenkin potkii. Eiköhän siitä sopu synny jos sanot toiselle sen olevan tärkeä sulle.

    • kauris_nainen

      Lopetat ekaksi juomisen.
      Se, joka kerran lyö kännissä, lyö kyllä toisenkin kerran. Vaaka on hyvämuistinen ja nähdessään sinut lasi tai pullo kädessä, tapahtunut muistuu uudelleen ja uudelleen mieleen.
      Dokaamisen lopettamisen rakkauden tähden ei pitäisi olla ylettömän vaikeaa ja se osoittaisi vaa´allesi, että olet tosissasi.

      • Kaksos-nainen

        ei tarvitse viinaa. Niin minä koitan nyt itselleni jankuttaa. Dokaaminen loppuu tai se ainakin rajoittuu niin etten ota enää liikaa. Viina tyhmentää! Koitan olla viisaampi jatkossa. Hän on tänään tulossa luokseni ja katsotaanpa miten minun nyt käy! Saanko edes tilaisuutta yrittää korjata jotain rikottua.


    • Vuakamies itsekin

      Vaaoilla on norsun muisti. Kerran jos pettää hyvätahtoisen vaaan luottamuksen ei tämä anna sitä koskaan anteeksi! Olet palajastanut vaaale todellisen luontosi, pelisi on siis menetetty! Valitettavasti :-(

      • olekaan.

        Aikoihin on eletty, kun ei enää voi luottaa edes siihen, ettei naisilla nyrkki heilahda. Tätäkö tarkoitit?
        Ei sen puoleen, en minäkään jäisi odottelemaan milloin seuraavan kerran lävähtää, vaikken mitenkään erityisen hyväntahtoinen vaaka...


      • vaakarealisti

        oikeassa muistin suhteen, mutta jos anteeksi antamisesta tai siitä, että on antavinaan anteeksi on jotain hyötyä (vaikka taloudellista), ei suhteen jatkaminen ole lainkaan pois suljettu juttu.


      • vaakaa
        vaakarealisti kirjoitti:

        oikeassa muistin suhteen, mutta jos anteeksi antamisesta tai siitä, että on antavinaan anteeksi on jotain hyötyä (vaikka taloudellista), ei suhteen jatkaminen ole lainkaan pois suljettu juttu.

        antamaan anteeksi rakastamalleen ihmiselle vaikka mitä, jos tämä vain on avoin, rehellinen, antaa vapauden ja pyytää anteeksi.. vaaka yleensä osaa myös pyytää anteeksi omia mokiaan. olet kuitenkin puntarissa. vaaka katsoo oletko sanojesi mittainen, onko reilu peli. sinun on osattava myös osoittaa hänelle hellyyttä, rakkautta ja arvostusta.. saat mitä annat vaa'an kanssa.. aina oikeudenmukainen, aina aitoutta, rakkautta, ystävyyttä ja vapautta etsivä.


    • Kaksos-nainen

      Mies tuli takaisin ja sanoo rakastavansa minua. Kovin vain on etäinen ja ajatuksissaan. Taitaa vaellella jossain omissa luolissaan tämän mun järkkäämän ongelman kanssa. Koitan nyt pitää neuvot mielessäni ja odotella; en tuputa, en hoputa. Olen kertonut, että hän on tärkeä ihminen minulle. Olen itse mielessäni päättänyt pysyä päätä pidempänä niitä jotka yrittävät tuppautua väliimme. En ole sairaaloisen mustasukkainen ja uskon että pystyn rauhottumaan asiassa. Luotan kuitenkin mieheeni - aihetta olisi luottaa myös itseensä. Lähden nyt duuniin. Kirjoitin vain näin pikaisesti kuulumisia.

    • Laksa

      Vaakoja ei kannata ärsyttää, ovat vapauden puolesta kuten pitääkin. Eli lyövät kyllä kymmenen kertaa takaisin jos joku lyö kerran.

      • Kaksos-nainen

        Mulla on just niin törppö olo kun pitääkin. Mitäs menen huitomaan. Välillä on jo semmoinen olo, että mä tarttenkin kerran kunnolla turpiini niin tiedän ainakin miltä se tuntuu. Olihan mulla väkivaltainen perhe silloin lapsena, mut olin luullut olevani kaiken sen yläpuolella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe