kyllä se iisoppi on menny ihan vituilleen.
Siellä on vaan teinejä ja aina samat naamat,
ne häiriintyneet itteänsä täynnä olevat "nokian kuninkaat",jätkät ja muijat....
Eli jos sinne menee ulkopaikkakuntalainen,
törmää taas siihen nokialaisten sairauteen, kaikki kyylää ja jauhaa paskaa (yms.) kun joku tuntematon ihminen käy iisopissa....
No,eihän se ole ihmekkään siis ettei siellä käy kuin nämä samat lärvit,
mutta aika huolestuttavaa tämä nokialaisten sisäsiittoisuus.
aika säälittävää
iisoppi
25
6074
Vastaukset
- olet pelkkä
provosoija ja sinä se,jauhat täällä paskaa ku et siellä iisopissa uskalla. ei mikään ihme jos tollasta katsotaan kieroon. mee nukkuun!
- arkaan...
paikkaan?=D
kyllä uskallan tosiaanki sanoa iisopissa mitä ajattelen,
koska siellä kävijät vakioteinit ja ikiteinit eivät uskalla.=D
Provo?
Olis syytäki vähän provosoida,
eihän tää käy päinsä.
- vanha juoppo
Noin se me menee..ja on aina mennyt!
- todellakin
kaikki mitä sanot!! iisoppi on täynnä wannabe-gangstoja/-leidejä jotka kuvittelevat olevansa jotain :D:D:D
tosiasiassa kun nää iisopin vakkarit menis jonnekin muulle paikkakunnalle niin turpaan tulis niin että heläjäis!! eihän voi muuta kun toivottaa iisopin kantabaarikseen valinneille hyväää jatkoo... otan osaa. - ggggggg
Ei todellakaan ole menny. Sehän on AINA ollu ja tulee olemaan! Ikinä en oo käyny enkä käy...
- ootte kaikki
-turhan rutisijoita, menkää nukkuun!!! eikö todella ole suurempaa ongelmaa ku jonku baarin asiakaskunta? jos ei kiinnosta, älkää menkö. En itekkään siel käy mutta ei siitä tarvi tänne asti tulla vinkuun.
- PAHOINVOIVA
EILEN KUN MIES LYÖTIIN SIEL TAJUTTOMAKSI JONKA JÄLKEEN 4 JÄTKÄÄ POTKI MIEHEN PÄÄN MUODOTTOMAKSI P O R T S A R I E N KATELLESSA VIERESSÄ!!!! TILANNE RAUHOTTUI KUN TARJOILIJA TULI K Ä S K E M Ä Ä N POKET VÄLIIN,,, EI VOI OLLA TODELLISTA. SAIRASTA TOUHUA POKEILTA.SE ON NYKYÄÄN YKS VILLI LÄNSI,,, EI KIITOS ENÄÄ IKINÄ!!!!
- "jätkät"
PAHOINVOIVA kirjoitti:
EILEN KUN MIES LYÖTIIN SIEL TAJUTTOMAKSI JONKA JÄLKEEN 4 JÄTKÄÄ POTKI MIEHEN PÄÄN MUODOTTOMAKSI P O R T S A R I E N KATELLESSA VIERESSÄ!!!! TILANNE RAUHOTTUI KUN TARJOILIJA TULI K Ä S K E M Ä Ä N POKET VÄLIIN,,, EI VOI OLLA TODELLISTA. SAIRASTA TOUHUA POKEILTA.SE ON NYKYÄÄN YKS VILLI LÄNSI,,, EI KIITOS ENÄÄ IKINÄ!!!!
jotain teinejä?
tai nuoria anyway?
eli siis wannabe-gangstoja?
mikähän oli "motiivi"?... - Iisopissa hakattu...
PAHOINVOIVA kirjoitti:
Teit asian hyväks??? Katoitko vierestä, vai soititko hätänumeroon? Jos kirjotit suomi24 ni johan oot sankari! Mitä utelet, oisit menny väliin, ni tietäsit enemmän...
- hyvääpäivää
Iisopissa hakattu... kirjoitti:
Teit asian hyväks??? Katoitko vierestä, vai soititko hätänumeroon? Jos kirjotit suomi24 ni johan oot sankari! Mitä utelet, oisit menny väliin, ni tietäsit enemmän...
Kyllä on sitten asiansa osaavia pokeja saatu värvättyä iisoppiin!! En tuona iltana itse ollut paikalla, ja yritän muutenkin viimeseen asti välttää ko.paikkaan menemistä, mutta voin kuvitella mitä se touhu siellä on...
Ite en kyllä suosittele mihinkään tappeluun konkreettisesti väliin menemistä, varsinkin jos oot pienikokoinen, mutta jotain kannattaa tehdä, soittaa vaikka siihen 112:n, ei ainakaan jäädä tumput suorina töllisteleen kun toista hakataan...
Noh, ite oon ainaki tullu siihen tulokseen näin iltojen pimentyessä, että kotona on kivempaa! - POROTSARIT
PAHOINVOIVA kirjoitti:
Leipiintyny hommaansa ku lähtö on lähellä siitä paikasta,ku pokefirman omistaja on tiedon mukaan lähös istuun lomaosake huijauksista.Oli aamulehes juttua aiheesta,,,
- naurettavaa touhua
POROTSARIT kirjoitti:
Leipiintyny hommaansa ku lähtö on lähellä siitä paikasta,ku pokefirman omistaja on tiedon mukaan lähös istuun lomaosake huijauksista.Oli aamulehes juttua aiheesta,,,
No ei sinne Iisoppiin näköjään ikinä saada värvättyä normaaleja, asiansa osaavia ovimiehiä. Edelliset saivat kenkää vissiin väkivaltaisen käytöksen takia, ja nyt on näköjään menty ojasta allikkoon... Hohhoijaa. Mitäköhän seuraavaks?
- mitä touhua!
PAHOINVOIVA kirjoitti:
Ovatko nokialaiset "miehet" todellakin niin säälittävää ja nössöä jengiä että käyvät joukolla yhden kimppuun?!? Jos siellä tuppukylässä kerrankin jotain sähinää on niin kaikki haluavat näköjään saada siitä osansa ja änkevät mukaan potkimaan oikein porukassa! Vittu mitä pellejä!
Kyllä muuten Nokian poikien kannattaakin harjoitella tuota yhteistyötä tappelussa. Ulkopaikkakunnilta löytyy monta joukkuetta jotka olisivat valmiita mittelemään näiden "vitun kovien" nokialaisten kanssa.
Kyllä kannattaa Nokian tyttöjen olla ylpeitä urhoistaan! xD - plaaaah
mitä touhua! kirjoitti:
Ovatko nokialaiset "miehet" todellakin niin säälittävää ja nössöä jengiä että käyvät joukolla yhden kimppuun?!? Jos siellä tuppukylässä kerrankin jotain sähinää on niin kaikki haluavat näköjään saada siitä osansa ja änkevät mukaan potkimaan oikein porukassa! Vittu mitä pellejä!
Kyllä muuten Nokian poikien kannattaakin harjoitella tuota yhteistyötä tappelussa. Ulkopaikkakunnilta löytyy monta joukkuetta jotka olisivat valmiita mittelemään näiden "vitun kovien" nokialaisten kanssa.
Kyllä kannattaa Nokian tyttöjen olla ylpeitä urhoistaan! xDSiinäpä vasta iso egonen poikupoika kirjoittelee....
*repeilee* - kultaseni...
plaaaah kirjoitti:
Siinäpä vasta iso egonen poikupoika kirjoittelee....
*repeilee*"Siinäpä vasta iso egonen poikupoika kirjoittelee...."
Mitä mahtaa tarkoittaa "poikupoika"? Pitääpä kaivaa suomi-nokia-suomi -sanakirja ilmeisesti esille... Se tuskin kuitenkaan sopii synonyymiksi minulle, eli 27-vuotiaalle naiselle! xD
Ja mitä egoon tulee, niin kolme SM-hopeaa ja kaksi SM-kultaa kehästä sekä kirjoitustaito toivottavasti oikeuttavat minut hieman isompaan egoon kuin nuo maassa makaavia päähän potkivat luuserit. Tervehdys niille, jotka tunnistatte minut tuosta! ;-) - PAHOINVOIVA
POROTSARIT kirjoitti:
Portsarien aikana ei sisällä vedetty turpaan ketään.Äkkilähtö jäähylle tuli heti ainaki siinä yhessä tapauksessa minkä näin 6kk aikana,siinäkään tosin ei keritty ees lyömään ku oli turvamiehet tilanteessa.Tosin tällä palstalla ne poket lynkattiin juuri tuollaisten hakkaajien toimesta kun ei saatu rauhassa mellastaa.Ja minä olen sen verran pienikokoinen tyttö etten tuohon hirveeseen tilanteeseen uskaltanu mennä väliin.Soitin hätänumeroon ja sieltä ilmoitettiin että apua on jo tulossa,joten osaltani toimin kuten ehkä pitikin,,siinä tilanteessa en keksiny edes muuta.Se oli aivan kauheaa, en olisi voinut edes kuvitella että turvamiesten aikana annetaan tuollaista tapahtua.Onkohan ravintoloitsija ajantasalla turvallisuusasioissa.
- ja keihäät
kultaseni... kirjoitti:
"Siinäpä vasta iso egonen poikupoika kirjoittelee...."
Mitä mahtaa tarkoittaa "poikupoika"? Pitääpä kaivaa suomi-nokia-suomi -sanakirja ilmeisesti esille... Se tuskin kuitenkaan sopii synonyymiksi minulle, eli 27-vuotiaalle naiselle! xD
Ja mitä egoon tulee, niin kolme SM-hopeaa ja kaksi SM-kultaa kehästä sekä kirjoitustaito toivottavasti oikeuttavat minut hieman isompaan egoon kuin nuo maassa makaavia päähän potkivat luuserit. Tervehdys niille, jotka tunnistatte minut tuosta! ;-)ei sinusta tee sen parempaa ihmistä kuin muistakaan... (en todellakaan puolustele näitä hakkaajia, mutta samaa mieltä olen siitä, että egosi ON todella suuri, ei taida kirjoituksestasi päätellen mahtua tähän luuserikylään...)
Jos sinua niiden päähänpotkittujen kohtalo surettaa, tee asialle jotain, äläkä täällä netissä uhoa. Ota yhteyttä Iisopin henkilökuntaan ja tee valitus sinne. Siten todella ehkä auttaisit näitä hakattuja.
Tuo katkeruus Nokiaa kohtaan, joka tekstistäsi kuultaa -en lähde arvailemaan mistä se on lähtöisin- kannattaa purkaa jossain muualla kuin Suomi24:n keskustelupalstalla!!
terveisin kirjoitustaitoinen nokialainen - kirjoitustaitoinen
ja keihäät kirjoitti:
ei sinusta tee sen parempaa ihmistä kuin muistakaan... (en todellakaan puolustele näitä hakkaajia, mutta samaa mieltä olen siitä, että egosi ON todella suuri, ei taida kirjoituksestasi päätellen mahtua tähän luuserikylään...)
Jos sinua niiden päähänpotkittujen kohtalo surettaa, tee asialle jotain, äläkä täällä netissä uhoa. Ota yhteyttä Iisopin henkilökuntaan ja tee valitus sinne. Siten todella ehkä auttaisit näitä hakattuja.
Tuo katkeruus Nokiaa kohtaan, joka tekstistäsi kuultaa -en lähde arvailemaan mistä se on lähtöisin- kannattaa purkaa jossain muualla kuin Suomi24:n keskustelupalstalla!!
terveisin kirjoitustaitoinen nokialainennokialainen, lukutaito olisi myös poikaa: puhuin nimittäin KEHÄSTÄ enkä keihäästä, niillä on vissi ero! ;) Itse en (ikävä kyllä) ollut paikalla joten minun on turha lähteä soittelemaan ravintolaan tai poliisille. Tiedän kuitenkin, että tapahtumalla on varmasti ollut monta tekijää. Tämä hyökkäykseni ei ole sinuun suunnattu, kullannuppuseni, vaan niihin nilkkeihin.
Olen lukenut tällä palstalla aiemminkin muutaman muun keskustelun, jossa nokialaiset uhoavat ulkopaikkakuntalaisten inhoavan kaupunkia siksi, että ovat "saaneet täällä pataansa". Jos tuo on se tapa, millä pataan Nokialla saa, niin enpä viitsisi paljoa leuhkia!
Egoni on edelleenkin niin suuri, etten neljälläyhtävastaan-pellejen kanssa samaan kylään mahdukaan.
Kiitos ja hei. - Ensinnäkin
kirjoitustaitoinen kirjoitti:
nokialainen, lukutaito olisi myös poikaa: puhuin nimittäin KEHÄSTÄ enkä keihäästä, niillä on vissi ero! ;) Itse en (ikävä kyllä) ollut paikalla joten minun on turha lähteä soittelemaan ravintolaan tai poliisille. Tiedän kuitenkin, että tapahtumalla on varmasti ollut monta tekijää. Tämä hyökkäykseni ei ole sinuun suunnattu, kullannuppuseni, vaan niihin nilkkeihin.
Olen lukenut tällä palstalla aiemminkin muutaman muun keskustelun, jossa nokialaiset uhoavat ulkopaikkakuntalaisten inhoavan kaupunkia siksi, että ovat "saaneet täällä pataansa". Jos tuo on se tapa, millä pataan Nokialla saa, niin enpä viitsisi paljoa leuhkia!
Egoni on edelleenkin niin suuri, etten neljälläyhtävastaan-pellejen kanssa samaan kylään mahdukaan.
Kiitos ja hei.ihmettelen kovasti, miksi kullannuputtelet meitä nokialaisia idiootteja? Eikö se ole sinun egollesi vähintäänkin arveluttavaa mainosta?
Ja toisekseen, minun kullannuppuni löytyy meiltä kotoa, nokialainen hänkin. Yhdessä olemme kuitenkin samaa mieltä kanssasi siitä, että "pataan" antaminen, (eritoten neljä vastaan yksi) on kaiken kaikkiaan typerää, paikkakunnasta riippumatta.
Alunperin tämä keskustelu kai kuitenkin koski portsarien käytöstä, joka kyllä ansaitseekin negatiivista huomiota!! Toivottavsti jollakulla on rohkeutta ottaa asia esille muuallakin kuin netin keskustelupalstalla. - muuallakin
mitä touhua! kirjoitti:
Kyllä kannattaa Nokian tyttöjen olla ylpeitä urhoistaan! xDpäälle tullaan nimim. kokemusta on :)
- tässäpä
kirjoitustaitoinen kirjoitti:
nokialainen, lukutaito olisi myös poikaa: puhuin nimittäin KEHÄSTÄ enkä keihäästä, niillä on vissi ero! ;) Itse en (ikävä kyllä) ollut paikalla joten minun on turha lähteä soittelemaan ravintolaan tai poliisille. Tiedän kuitenkin, että tapahtumalla on varmasti ollut monta tekijää. Tämä hyökkäykseni ei ole sinuun suunnattu, kullannuppuseni, vaan niihin nilkkeihin.
Kiitos ja hei."Tiedän kuitenkin, että tapahtumalla on varmasti ollut monta tekijää." Et voisi enään tyhmemmin sanoa xD
- Nokialainen..................
Ensinnäkin kirjoitti:
ihmettelen kovasti, miksi kullannuputtelet meitä nokialaisia idiootteja? Eikö se ole sinun egollesi vähintäänkin arveluttavaa mainosta?
Ja toisekseen, minun kullannuppuni löytyy meiltä kotoa, nokialainen hänkin. Yhdessä olemme kuitenkin samaa mieltä kanssasi siitä, että "pataan" antaminen, (eritoten neljä vastaan yksi) on kaiken kaikkiaan typerää, paikkakunnasta riippumatta.
Alunperin tämä keskustelu kai kuitenkin koski portsarien käytöstä, joka kyllä ansaitseekin negatiivista huomiota!! Toivottavsti jollakulla on rohkeutta ottaa asia esille muuallakin kuin netin keskustelupalstalla.Ei kiellä kirjottelemasta täälä, mitä haluaa. Asiasta saa toki valittaa..
- eikä mikään muukaan
Nokialainen.................. kirjoitti:
Ei kiellä kirjottelemasta täälä, mitä haluaa. Asiasta saa toki valittaa..
nokialainen ole ketään kieltänyt.Minun puolestani täällä saa puhua ihan mitä sylki suuhun tuo. Kuten kaikista täällä olevista keskusteluista voi päätellä.
- pyhä..
kultaseni... kirjoitti:
"Siinäpä vasta iso egonen poikupoika kirjoittelee...."
Ja mitä egoon tulee, niin kolme SM-hopeaa ja kaksi SM-kultaa kehästä sekä kirjoitustaito toivottavasti oikeuttavat minut hieman isompaan egoon kuin nuo maassa makaavia päähän potkivat luuserit. Tervehdys niille, jotka tunnistatte minut tuosta! ;-)TEHKÄÄ PARANNUS..JUMALA TULEE PIAN !
- nokialainen nainen
Ei ollu pelkkiä teinejä. Ja pahimpia k...päitä ei näkyny.
Yksi mun silmää miellyttävä mieskin...
Mutta kai sitä välillä täytyy käydä Treella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846