"Halonen puolustaa mielenilmauksia", kertoo Yle. "Halosen mielestä mielenilmaukset kuuluvat demokratiaan." Näinkö me kansana saamme vielä nähdä järjestyksestä ja moraalista ryöstäytyneet presidentin
SAK:laisen Rakennusliiton johto on joutunut poliisin puhutteluun tänään lauantaina järjestettävän mielenosoituksen takia. Poliisi kiinnostui Rakennusliiton roolista sen jälkeen, kun Helsinki 2006 -kansalaisjärjestöverkoston mielenosoitukselle ei löytynyt järjestäjää.
- Verkoston kokouksia on pidetty Rakennusliiton tiloissa
-Vaikuttaa siltä että ne ovat olleet hyvin perusteltuja toimia, koska mielenosoittajat olivat sanoneet etukäteen, että he haluavat aiheuttaa sekasortoa, Vanhanen sanoi.
Ihme
Presidentiksi ?
2
148
Vastaukset
YLEn uutisissa nähdyssä pätkässä, että Chirac olisi sanonut Tuomiojaa nollaksi ja epäpäteväksi. Ei Halonen sanonut myöskään, että hänen mielestään Chirac olisi väärässä sanoessaan Tuomiojaa nollaksi ja epäpäteväksi.
- ex-poikaystävä
voisikaan olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541943
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131876- 1181307
- 901266
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961238Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4261172- 62899
- 49851
- 50846
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä218712