onko kellään samanlaista ongelmaa. vaikka kuinka joku jätkä kiinnoistas ja ois hyvänäkönen ja muuten "täydellinen" niin jo en tykkää sen tavasta suudella, ni koko tunne kuolee. jos taas tykkään jonkun tavasta suudella ihastun tuhannesti voimakkaammin. kuulostaa varmasti tyhmältä mutta en voi sille mitään.
Vastaukset 4
- ompi
tärkeämpää?
- sentään
Hih... Suutelemaan opetellaan ja opitaan. Toisethan ovat tietysti luonnon lahjakkuuksia, eivät kuitenkaan kaikki. Itsellä oma ihastus ei todellakaan osannut suudella suhteen alussa, vaan osaapa nykyisin. Ohjailet omilla huulillasi hellästi mutta napakasti, kyllä se siitä.
- hmmjaa
...että millä tavalla suutelu on se sellainen mistä et pidä ja mistä pidät? ja ei, et kuulosta tyhmältä ollenkaan, jotkut väittävät kokevansa suudellessa yhtä suuria tunteita kuin seksiä harrastaessaan eli tärkeä juttuhan tuo voi olla
- jojjjojojo
mä tunnen ihan täysin samoin ja oon ihmetellyt et onko mussa joku vika. jos ihastun johonkin poikaan niin se tunne saattaa sammua kuin seinään sitten kun ollaan suudeltu, jos se poika on ollut ihan älyttömän huono suutelemaan. en myös tykkää jos poika työntää kielensä mun kitalakeen, se on ällöttävää ja ahdistavaa, ei ollenkaan ihanan tuntuista. suutelun pitää olla hellää, mutta jollain tavalla myös tarpeeksi "kovakouraista". en osaa selittää, mutta kyllä sen sitten tuntee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132396Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371433Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha640986- 106983
- 71962
- 97868
- 48865
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686