Kukaan ollu..

keikoilla??

Kertokaa niistä jotain? Mitä Costille kuuluu?

17

2671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viesti

      No mene itse sinne keikalle niin näät! Costi on samanlainen pukki kuin mitä on ollut jo viimeiset 20v.

      • aina..

        mahdollista :(
        Pukki? Kerro lisää??


      • jotain sääntöjä

        siitä millaisia viestien pitää olla? Siekö määräät?


      • minä voin
        aina.. kirjoitti:

        mahdollista :(
        Pukki? Kerro lisää??

        vastata. muija/ sänkykaveri löytyy joka kylästä ja kaupungista.
        kerran on tehny mieli mennä päälle kun kävin mun avovaimoa vikittelemään. kyllä se on aika pukki naimisissa olevaksi mieheksi


      • on käynyt
        minä voin kirjoitti:

        vastata. muija/ sänkykaveri löytyy joka kylästä ja kaupungista.
        kerran on tehny mieli mennä päälle kun kävin mun avovaimoa vikittelemään. kyllä se on aika pukki naimisissa olevaksi mieheksi

        Ihan jokaisesta kylästä ja kaupungista? Aika aktiivinen kaveri. oO Onhan sillä kyllä ulkonäköä, vois onnistuakin.


      • kateus on suomalaisuutta
        minä voin kirjoitti:

        vastata. muija/ sänkykaveri löytyy joka kylästä ja kaupungista.
        kerran on tehny mieli mennä päälle kun kävin mun avovaimoa vikittelemään. kyllä se on aika pukki naimisissa olevaksi mieheksi

        Sen mitä minä keikoilla käyny ja nähny on kyllä ollut niin päin että ne on ne akat jokka tulee tyrkylle ja näin on tainnu sunkin kohdallas käydä joten nyt haukut aivan väärää puuta. mene itsesi ennekuin rupeet haukkuun muita. se että juttelee todellakin niitä näitä niin ei se tarkota että on vikittelyt meneillään vai oletko ite sen keskustelun kuullut, HÄH? Ota huomioon että on myös olemassa naisia jokka osaa kunnioittaa toisen yksityisyyttä ja omaa ja osaa käyttäytyä kuin aikuiset. Tämmöiset syytökset loukkaa niitä jotka oikeesti tietää mikä on todellisuutta.


      • ja Costihan
        kateus on suomalaisuutta kirjoitti:

        Sen mitä minä keikoilla käyny ja nähny on kyllä ollut niin päin että ne on ne akat jokka tulee tyrkylle ja näin on tainnu sunkin kohdallas käydä joten nyt haukut aivan väärää puuta. mene itsesi ennekuin rupeet haukkuun muita. se että juttelee todellakin niitä näitä niin ei se tarkota että on vikittelyt meneillään vai oletko ite sen keskustelun kuullut, HÄH? Ota huomioon että on myös olemassa naisia jokka osaa kunnioittaa toisen yksityisyyttä ja omaa ja osaa käyttäytyä kuin aikuiset. Tämmöiset syytökset loukkaa niitä jotka oikeesti tietää mikä on todellisuutta.

        hoitaa fiksusti tätä fanipuolta, juttelee kohteliaasti ja ystävällisesti. Jää hyvä mieli niin nais-kuin miespuolisille faneille.


      • bubbu
        jotain sääntöjä kirjoitti:

        siitä millaisia viestien pitää olla? Siekö määräät?

        Tosi outoa että täällä säännöllisin väliajoin otetaan esille Costi ja Costin naisasiat, eiks tarkoitus ole puhua Popedasta bändinä ja niitten musasta? Rokkielämään kuuluu naiset mutta totuushan on se että Costilla on kotona vaimo ja kaksi lasta ja se on se mikä sille ihmiselle oikeasti merkitsee.


      • ikkremimin
        bubbu kirjoitti:

        Tosi outoa että täällä säännöllisin väliajoin otetaan esille Costi ja Costin naisasiat, eiks tarkoitus ole puhua Popedasta bändinä ja niitten musasta? Rokkielämään kuuluu naiset mutta totuushan on se että Costilla on kotona vaimo ja kaksi lasta ja se on se mikä sille ihmiselle oikeasti merkitsee.

        No joo, tottakai muusikolla on hyvä olla joku joka huoltaa sen keikkavaatteet...siis se mitä itse tiedän kyseisestä miehestä on se, että niitä naistuttuja todellakin on joka paikassa mutta en usko että kuin ehkä todella harvan kanssa on menty juttelua/pussailua pidemmälle, oon saanut Costista meinaan vähän nirson kuvan mitä naisiin tulee, ei sitä oikeasti kiinnosta fanit jotka tyrkyttää itseään keikan jälkeen...


      • keikoilla?
        bubbu kirjoitti:

        Tosi outoa että täällä säännöllisin väliajoin otetaan esille Costi ja Costin naisasiat, eiks tarkoitus ole puhua Popedasta bändinä ja niitten musasta? Rokkielämään kuuluu naiset mutta totuushan on se että Costilla on kotona vaimo ja kaksi lasta ja se on se mikä sille ihmiselle oikeasti merkitsee.

        Mitäs mä kysyinkään? Kysyinkö naisasioista? Eikö kukaan ole ollut keikoilla?


      • Belle S
        keikoilla? kirjoitti:

        Mitäs mä kysyinkään? Kysyinkö naisasioista? Eikö kukaan ole ollut keikoilla?

        ja hyvä meno pojilla on Paten raittiuden jälkeen ollukkin joten suosittelen edelleenkin keikoille menemistä vaikka sitten vähän pitemmän matkan takaakin ja ite myös tulen käymään.

        15.09. Vammala, Bar & Club Baron
        16.09. Eura, Osmantupa
        22.09. Vantaa, Tulisuudelma
        23.09. Elimäki, Ravintola Alppiruusu
        30.09. Kajaani, Ravintola Balls

        06.10. Rauma, Domino
        07.10. Sappee, Tapahtumakeskus Huippu
        13.10. Helsinki, Hotelli Presidentti
        14.10. Kuopio, Kuopio-halli

        ja Costin sooloja unohtamatta jos nillä tykkää käydä:
        24.09 TAMPERE HENRY´s
        08.10 LAHTI TEN DOLLARS SALOON
        12.10 TURKU SHAMROCK CAFE
        26.10 KOKKOLA

        nämä tiedot siis Popedan kotisivuilta.


      • keikoilla?
        Belle S kirjoitti:

        ja hyvä meno pojilla on Paten raittiuden jälkeen ollukkin joten suosittelen edelleenkin keikoille menemistä vaikka sitten vähän pitemmän matkan takaakin ja ite myös tulen käymään.

        15.09. Vammala, Bar & Club Baron
        16.09. Eura, Osmantupa
        22.09. Vantaa, Tulisuudelma
        23.09. Elimäki, Ravintola Alppiruusu
        30.09. Kajaani, Ravintola Balls

        06.10. Rauma, Domino
        07.10. Sappee, Tapahtumakeskus Huippu
        13.10. Helsinki, Hotelli Presidentti
        14.10. Kuopio, Kuopio-halli

        ja Costin sooloja unohtamatta jos nillä tykkää käydä:
        24.09 TAMPERE HENRY´s
        08.10 LAHTI TEN DOLLARS SALOON
        12.10 TURKU SHAMROCK CAFE
        26.10 KOKKOLA

        nämä tiedot siis Popedan kotisivuilta.

        Pate ei ilmeisesti anna nimmareita? Costi hoitelee sen puolen vielä?


      • ................
        aina.. kirjoitti:

        mahdollista :(
        Pukki? Kerro lisää??

        No kenellä se ois aina mahdollista, mene sillon ku pääset, niin mäkin teen.


      • Tietenkin
        keikoilla? kirjoitti:

        Pate ei ilmeisesti anna nimmareita? Costi hoitelee sen puolen vielä?

        Eiköhän ne oo ne humalaiset naiset jotka Costin päälle käy...No kyl se Pate viel silloin tällöin saattaa nimmarinsa laittaa Costi lähetti ite postissa..Eli taitaapi olla aika kateellisesten läppää tääki.


      • Tietenkin2
        Tietenkin kirjoitti:

        Eiköhän ne oo ne humalaiset naiset jotka Costin päälle käy...No kyl se Pate viel silloin tällöin saattaa nimmarinsa laittaa Costi lähetti ite postissa..Eli taitaapi olla aika kateellisesten läppää tääki.

        kateellisten


      • mahdollista
        ................ kirjoitti:

        No kenellä se ois aina mahdollista, mene sillon ku pääset, niin mäkin teen.

        kerta vuoteen. :(


      • se tuo
        Tietenkin2 kirjoitti:

        kateellisten

        patekin"käteen"nimmaria ja muutakin mukavaa naisten kans!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe