Kukaan ollu..

keikoilla??

Kertokaa niistä jotain? Mitä Costille kuuluu?

17

2758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viesti

No mene itse sinne keikalle niin näät! Costi on samanlainen pukki kuin mitä on ollut jo viimeiset 20v.

• aina..

mahdollista :(
        Pukki? Kerro lisää??

• jotain sääntöjä

siitä millaisia viestien pitää olla? Siekö määräät?

• minä voin
        aina.. kirjoitti:

Pukki? Kerro lisää??

vastata. muija/ sänkykaveri löytyy joka kylästä ja kaupungista.
        kerran on tehny mieli mennä päälle kun kävin mun avovaimoa vikittelemään. kyllä se on aika pukki naimisissa olevaksi mieheksi

• on käynyt
        minä voin kirjoitti:

kerran on tehny mieli mennä päälle kun kävin mun avovaimoa vikittelemään. kyllä se on aika pukki naimisissa olevaksi mieheksi

Ihan jokaisesta kylästä ja kaupungista? Aika aktiivinen kaveri. oO Onhan sillä kyllä ulkonäköä, vois onnistuakin.

• kateus on suomalaisuutta
        minä voin kirjoitti:

Sen mitä minä keikoilla käyny ja nähny on kyllä ollut niin päin että ne on ne akat jokka tulee tyrkylle ja näin on tainnu sunkin kohdallas käydä joten nyt haukut aivan väärää puuta. mene itsesi ennekuin rupeet haukkuun muita. se että juttelee todellakin niitä näitä niin ei se tarkota että on vikittelyt meneillään vai oletko ite sen keskustelun kuullut, HÄH? Ota huomioon että on myös olemassa naisia jokka osaa kunnioittaa toisen yksityisyyttä ja omaa ja osaa käyttäytyä kuin aikuiset. Tämmöiset syytökset loukkaa niitä jotka oikeesti tietää mikä on todellisuutta.

• ja Costihan
        kateus on suomalaisuutta kirjoitti:

Sen mitä minä keikoilla käyny ja nähny on kyllä ollut niin päin että ne on ne akat jokka tulee tyrkylle ja näin on tainnu sunkin kohdallas käydä joten nyt haukut aivan väärää puuta. mene itsesi ennekuin rupeet haukkuun muita. se että juttelee todellakin niitä näitä niin ei se tarkota että on vikittelyt meneillään vai oletko ite sen keskustelun kuullut, HÄH? Ota huomioon että on myös olemassa naisia jokka osaa kunnioittaa toisen yksityisyyttä ja omaa ja osaa käyttäytyä kuin aikuiset. Tämmöiset syytökset loukkaa niitä jotka oikeesti tietää mikä on todellisuutta.

hoitaa fiksusti tätä fanipuolta, juttelee kohteliaasti ja ystävällisesti. Jää hyvä mieli niin nais-kuin miespuolisille faneille.

• bubbu
        jotain sääntöjä kirjoitti:

siitä millaisia viestien pitää olla? Siekö määräät?

Tosi outoa että täällä säännöllisin väliajoin otetaan esille Costi ja Costin naisasiat, eiks tarkoitus ole puhua Popedasta bändinä ja niitten musasta? Rokkielämään kuuluu naiset mutta totuushan on se että Costilla on kotona vaimo ja kaksi lasta ja se on se mikä sille ihmiselle oikeasti merkitsee.

• ikkremimin
        bubbu kirjoitti:

Tosi outoa että täällä säännöllisin väliajoin otetaan esille Costi ja Costin naisasiat, eiks tarkoitus ole puhua Popedasta bändinä ja niitten musasta? Rokkielämään kuuluu naiset mutta totuushan on se että Costilla on kotona vaimo ja kaksi lasta ja se on se mikä sille ihmiselle oikeasti merkitsee.

No joo, tottakai muusikolla on hyvä olla joku joka huoltaa sen keikkavaatteet...siis se mitä itse tiedän kyseisestä miehestä on se, että niitä naistuttuja todellakin on joka paikassa mutta en usko että kuin ehkä todella harvan kanssa on menty juttelua/pussailua pidemmälle, oon saanut Costista meinaan vähän nirson kuvan mitä naisiin tulee, ei sitä oikeasti kiinnosta fanit jotka tyrkyttää itseään keikan jälkeen...

• keikoilla?
        bubbu kirjoitti:

Mitäs mä kysyinkään? Kysyinkö naisasioista? Eikö kukaan ole ollut keikoilla?

• Belle S
        keikoilla? kirjoitti:

Mitäs mä kysyinkään? Kysyinkö naisasioista? Eikö kukaan ole ollut keikoilla?

ja hyvä meno pojilla on Paten raittiuden jälkeen ollukkin joten suosittelen edelleenkin keikoille menemistä vaikka sitten vähän pitemmän matkan takaakin ja ite myös tulen käymään.

15.09. Vammala, Bar & Club Baron
        16.09. Eura, Osmantupa
        22.09. Vantaa, Tulisuudelma
        23.09. Elimäki, Ravintola Alppiruusu
        30.09. Kajaani, Ravintola Balls

06.10. Rauma, Domino
        07.10. Sappee, Tapahtumakeskus Huippu
        13.10. Helsinki, Hotelli Presidentti
        14.10. Kuopio, Kuopio-halli

ja Costin sooloja unohtamatta jos nillä tykkää käydä:
        24.09 TAMPERE HENRY´s
        08.10 LAHTI TEN DOLLARS SALOON
        12.10 TURKU SHAMROCK CAFE
        26.10 KOKKOLA

nämä tiedot siis Popedan kotisivuilta.

• keikoilla?
        Belle S kirjoitti:

ja hyvä meno pojilla on Paten raittiuden jälkeen ollukkin joten suosittelen edelleenkin keikoille menemistä vaikka sitten vähän pitemmän matkan takaakin ja ite myös tulen käymään.

15.09. Vammala, Bar & Club Baron
        16.09. Eura, Osmantupa
        22.09. Vantaa, Tulisuudelma
        23.09. Elimäki, Ravintola Alppiruusu
        30.09. Kajaani, Ravintola Balls

06.10. Rauma, Domino
        07.10. Sappee, Tapahtumakeskus Huippu
        13.10. Helsinki, Hotelli Presidentti
        14.10. Kuopio, Kuopio-halli

ja Costin sooloja unohtamatta jos nillä tykkää käydä:
        24.09 TAMPERE HENRY´s
        08.10 LAHTI TEN DOLLARS SALOON
        12.10 TURKU SHAMROCK CAFE
        26.10 KOKKOLA

nämä tiedot siis Popedan kotisivuilta.

Pate ei ilmeisesti anna nimmareita? Costi hoitelee sen puolen vielä?

• ................
        aina.. kirjoitti:

Pukki? Kerro lisää??

No kenellä se ois aina mahdollista, mene sillon ku pääset, niin mäkin teen.

• Tietenkin
        keikoilla? kirjoitti:

Pate ei ilmeisesti anna nimmareita? Costi hoitelee sen puolen vielä?

Eiköhän ne oo ne humalaiset naiset jotka Costin päälle käy...No kyl se Pate viel silloin tällöin saattaa nimmarinsa laittaa Costi lähetti ite postissa..Eli taitaapi olla aika kateellisesten läppää tääki.

• Tietenkin2
        Tietenkin kirjoitti:

Eiköhän ne oo ne humalaiset naiset jotka Costin päälle käy...No kyl se Pate viel silloin tällöin saattaa nimmarinsa laittaa Costi lähetti ite postissa..Eli taitaapi olla aika kateellisesten läppää tääki.

kateellisten

• mahdollista
        ................ kirjoitti:

No kenellä se ois aina mahdollista, mene sillon ku pääset, niin mäkin teen.

kerta vuoteen. :(

• se tuo
        Tietenkin2 kirjoitti:

kateellisten

patekin"käteen"nimmaria ja muutakin mukavaa naisten kans!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      320
      7600
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1853
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      56
      1181
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe