Hei Bumblebee

Molluska

Kerrohan, saitko plussaa koskaan sillä RFSU:n testillä? Mä olen tehny nyt kaks ja molemmat näyttää negaa. Mulla oli menkat (kai) just kahden viikon päästä bongatusta oviksesta, mut vihlonta on jatkunu sen jälkeenkin. Eilen ja toissapäivänä alkoi tulla flunssaoireita. Lämpö on noin puoli astetta normaalista koholla, kurkku kipeä ja pientä nuhaa. Eilispäivänä ei oikein ruokaa tehny mieli vaikka hyvälle se silti suussa maistui. Yöllä heräsin parikin kertaa eikä olo ollut kehuttava. Tänän söin aamupalan mut nyt ei tee yhtään mieli ruokaa, on niin etova olo. Jos ne edelliset menkat oli valemenkat ja jos olisin raskaana niin viikkoja olis nyt 6 2. Tänään viimeksi testasin ja huomenna käyn apteekista testin jos ei olo parane eikä oireet vähene. Joku selityshän tälle täytyy olla. Ärsyttävää!

13

1423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elisabeth73

      tuntuvat olevan raskautta toivovat.... hymyilyttää kun kuuntelee. mä tein negat. testin vaikka olin raskaana ja viikko sen jälkeen positiivisen. kannattaa tehdä se testi tujusta aamuvirtsasta jossa on enemmän sitä hormoonia vaikka ohje sanoo et mihin aikaan päivästä hyvänsä. mulla oli myös niukat kuukautiset vaikka olin raskaana. sekin voi olla normaalia. nyt tulee huomena vk 38 täyteen... ja yksi ystäväni on koko odotusaikani ollut joka kuukausi yhtä varma et on raskaana.. joka kk valittaa pahoinvointia ja sit pettyy kun kuukautiset alkaa. on tuhlannut pienen omaisuuden testeihin. mitä jos yrittäisi malttaa ja odottaa rauhassa ???kyl sen sit huomaa et on tärpänny. mä ainakin taidan olla raskaana kun peiliin katsoo. : )

      • Molluska

        tekisipä mieleni sanoa pari valaistua sanaa mut hillitsen itseni. Ei sulla ole mitään tarvetta alkaa mua haukkumaan. Bumblebeeltähän mä asiaa varsinaisesti kysyin kun tiedän hänen testanneen kyseisillä testeillä ja kun hänellä oli ensioireina olo että tulee kipeäksi. Olen kyllä tietoinen että pahoinvoinnin voi kuvitellakin. Siitä olen nyt varma, etten ole terve, joko olen raskaana tai muuten huonovointinen ja flunssainen. Pahoinvoinnin voin aiheuttaa itse mut kurkkukipua ja nuhaa en. Ihan sama miten on, kunhan sais selvyyden ja paremman olon.
        Pistää taas miettimään kannattaako koko palstalle tulla plussauksen jälkeen kun täällä suhtaudutaan kaikkiin niin vihamielisesti.


      • Ollivander
        Molluska kirjoitti:

        tekisipä mieleni sanoa pari valaistua sanaa mut hillitsen itseni. Ei sulla ole mitään tarvetta alkaa mua haukkumaan. Bumblebeeltähän mä asiaa varsinaisesti kysyin kun tiedän hänen testanneen kyseisillä testeillä ja kun hänellä oli ensioireina olo että tulee kipeäksi. Olen kyllä tietoinen että pahoinvoinnin voi kuvitellakin. Siitä olen nyt varma, etten ole terve, joko olen raskaana tai muuten huonovointinen ja flunssainen. Pahoinvoinnin voin aiheuttaa itse mut kurkkukipua ja nuhaa en. Ihan sama miten on, kunhan sais selvyyden ja paremman olon.
        Pistää taas miettimään kannattaako koko palstalle tulla plussauksen jälkeen kun täällä suhtaudutaan kaikkiin niin vihamielisesti.

        Elisabethin vastaus ei ollut mitenkään kärttyinen tai inhottavalla tavalla kommentoiva. Minäkään en nyt yritä olla ilkeä, mutta ehkä tämän palstan henki vaikutti lukukokemukseesi sen verran, että näit sen arvosteluna ja ilkeilynä?


    • saman!!!!

      mä oon huomannut saman et tosi kärttysiä vastauksia saa kun jotain yrittää kysyä tms. Oonkin alkanut vähentää täällä kirjoitteluani ja lueskelen usein vain.

      Päivä pilalla kun tommosia taukkeja tulee laukoon inhottavuuksia apua tarvitseville.

      Mut tsemppiä sulle! Toivottavasti tärppää... :)

      • Pruut

        Ei tuo vastaus nyt niin kärttyinen ja inhottava ollut...


    • .......

      ovat kaksi eri asiaa. raskauden oireisiin
      ei kuulu nuha eikä kurkkukipu, vaan ihan muut oireet.nyt on molluskalla menneet puurot ja vellit ihan sekaisin...

    • Bumble-B

      Joo no noista testeistä ei juurikaan hyviä kokemuksia ole, epäselviä viivanpaikkoja jaa surkeita haamuja vain. Siis lopulta sain tosi heikon haamun sillä, muistaakseni sinä päivänä ku menkkojen olis pitänyt alkaa, ja se viiva oli niin heikko että mies ei kotona uskonut että se oli oikea viiva. Seuraavana päivänä Clearbluella sitten selkeä viiva. Mutta niiden vuotojen aikana/jälkeen joskus rv6 tein sitten huvikseni RFSU:n testin ja sitten kyllä näytti kahta kirkasta viivaa.

      • testin on

        niinkuin luotettavia kun niitä käyttää oikein. Kun nyt malttais aina odottaa edes sen että kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa tai vaikka viikko sen jälkeen niin aika usein näyttävät oikein.


      • Bumble-B
        testin on kirjoitti:

        niinkuin luotettavia kun niitä käyttää oikein. Kun nyt malttais aina odottaa edes sen että kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa tai vaikka viikko sen jälkeen niin aika usein näyttävät oikein.

        Edellisessä kierrossa näytti väärää haamua, menkatkin oli myöhässä enkä silti ollut raskaana. Sitten kun olin raskaana, näytti niin epäselvää haamua ettei siitä voinut olla varma vaan oli pakko varmistaa toisella testillä.


    • nanje

      Pakko vielä sen verran tätä raskaustestiasiaa kommentoida näin omasta kokemuksesta vaan.
      Tein raskaustestin neljä päivää ennen kun menkkojen piti alkaa ja positiivinen oli.En tietenkään uskonu ja tein taas kahta päivää ennen menkkojen alkua ja oli vielä selvempi pos.
      Testin nimi oli EARLY DETECTION.Suosittelen!

    • Bumble-B

      Oireista vielä sen verran että mulla tosiaan oli sellanen olo kans että olisin ollut tulossa kipeeksi, ja se alkoi jo muutamia päiviä ennen plussausta. Mutta ei ollut mitään selkeitä "kipeyden" oireita eli en tiennyt mihin tautiin olin sairastumassa, vaan oli lähinnä sellainen yleisheikko olo ja paleli ja väsytti ja oli huono olo. Sitten vielä seuraavina päivinä oli löysä vatsa/kerran kunnon ripuli niin luulin että se oli vain joku mahatauti jota oli enteillyt. Mutta tuo löysä vatsa on jatkunut tänne rv10:lle asti joten raskautta se vaan enteili.. :) Mutta ei mitään erityisiä flussaoireita tms ollut.

      • samaa mieltä

        olen että ei raskausoireissa kyllä mitään kurkkukipua ja nuhaa ole että nyt kannattais vähän jo miettiä että onko edes kypsä tekeen mitään lapsia jos ei näitä kahta asiaa. Raskautta ja flunssaa erota niin kuinka voit huolehtia lapsesta jos et tiedä onko sillä ripuli vai flunssa????


      • Bumble-B
        samaa mieltä kirjoitti:

        olen että ei raskausoireissa kyllä mitään kurkkukipua ja nuhaa ole että nyt kannattais vähän jo miettiä että onko edes kypsä tekeen mitään lapsia jos ei näitä kahta asiaa. Raskautta ja flunssaa erota niin kuinka voit huolehtia lapsesta jos et tiedä onko sillä ripuli vai flunssa????

        Eipäs nyt liioitella. Eihän sitä raskautta kokematon voi tietää millaiset ne oireet on, kun jokaisella ne kuitenkin on aika yksilölliset.. Ja kun oikein raskautta toivoo niin sitä takertuu jokaiseen kummalliseen olotilaan, varsinkin kun minä olin aiemmin kertonut että tunsin tulevani kipeäksi, vaikka todellisuudessa olinkin vain tullut raskaaksi. En tainnut sitten tarkemmin kertoa millaiseksi tunsin oloni, ja ehkä nyt sitten moni luulee että kaikenlaiset kipeäksi tulemisen tunteet voisivat viitata raskauteen. Ja, mistäs sitä koskaan tietää, on maailmassa ihmeellisempiäkin asioita tapahtunut! :) Mutta joo, periaatteessa kyllä flunssaoireet ei pitäisi olla raskausoireita..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe