Näin hyvin sekavaa unta jossa olin vuoristoradassa poikaystäväni kanssa. Jossain vaiheessa vaunut suistuivat kiskoiltaan ja ihmisiä tippui veteen ja maahan. Monia kuoli. Vedessä oli polttavaa laavaa. Minä selviydyin ja niin poikaystävänikin. Kuitenkin ajauduimme erilleen poikaystäväni kanssa, eikä hän enään halunnut jatkaa suhdetta kanssani.
Myöhemmin unessa olin taas huvipuistossa jossa onnettomuus tapahtui. Istuin linnantornissa joka oli rakennettu ihmisen luista perheeni kanssa. Söimme päivällistä ja katsoimme onnettomuutta videolta. Keskustelimme jostain ja perheeni nauroi jollekin, itse olin unessa hyvin järkyttynyt ja vakava.
Onkohan tuollaselle unelle mitään tulkintaa vai meneekö turhan sekavaksi? :O
Vuoristorata
3
2331
Vastaukset
- watcher
kaipaat vaihtelua elämääsi,jotain erilaista ja sinulla olisi nyt energiaa siihen.Liittyykö tuohon muutoksen haluun myös halu irtautua jostakin mieltäsi painavasta asiasta.Lähipiirissäsi on jotain eripuraisuuden merkkejä ehkä se ei vaikuta sinuun.Henkine vireytesi on hyvä ja olet myöskin luova ihminen.Onnettomuus unessa ei tiedä pahaa ja vuoristoradassa menevä juna kuvaa jatkumoa ja nyt unessasi juna meni raiteiltaan eli haluat omaan arkielämääsi jotain erilaista (kuten alussa kerroinkin).;ielestäsi olet nyt hiukan "hukannut itsesi" ja tuolla muutoksen halulla,jonka itse saisit aikaan todistaa sinun olevan tässä hetkessä kiinni,että olet tarpeellinen muutoksiinkin ( toivottavasti ei sekava selitys:( )
- OutojaUnia
Varmasti tarvitsen muutoksia elämääni. Menetin hiljattain työpaikkani ja se on vaivannut mieltäni.
Kiitos vastauksesta :).
- Llslsöaö
Näin itekkin unta mis olin ns sellases kauhutalossa jossa oli niit kauhuhuoneita ja sit sellan tosi iso vuoristorata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422816Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342383Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232322Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192143Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421752Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241285Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997