Ranskan pressa

Vanhasesta tällä kertaan

31

4855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvästikin

Täysi kahjo. Tollasia johtajia maailmalla onkin. Ihan kuin aikoinaan aivoistaan rappeutuneet aateliset keskieuroopassa olivat.

• johtajat

ovat tehneet kaikki itsensä naurunalaisiksi maailmalla. Varsinkin Vanhanen noilla pakkomielteisillä naissekoiluillaan.

• johtajat kirjoitti:

ovat tehneet kaikki itsensä naurunalaisiksi maailmalla. Varsinkin Vanhanen noilla pakkomielteisillä naissekoiluillaan.

Eihän sitä pidetä ulkomailla naurettavana, jos kansa itse valitsee pääministerinsä maansa seksikkäimmäksi mieheksi.

Naurettavaa oli, kun Päivi Lipponen kirjoitti miehensä pyynnöstä itseään panomiehenä mainostavan kirjan.

• salarakasta
        johtajat kirjoitti:

Ranskalaisethan ne vasta sekoilee, muttei niistä kirjoiteta, kun ei niitä pidetä minään siellä.

• emma

Jaa,a.Mistähän kohtaa Vanhanen on seksikäs.Minä en näe siinä miehessä yhtään seksikkyyttä.Sehän on kuin Manu aikoinaan.Sanoo vain ;Tarttis tehdä jotain,eikä saa mitään järkevää aikaan!!!!!!!!!.

• kaikista
        emma kirjoitti:

Jaa,a.Mistähän kohtaa Vanhanen on seksikäs.Minä en näe siinä miehessä yhtään seksikkyyttä.Sehän on kuin Manu aikoinaan.Sanoo vain ;Tarttis tehdä jotain,eikä saa mitään järkevää aikaan!!!!!!!!!.

seksikkäin on tivoliteltan kuuluttaja Kimmo Sasi. Kielitaitoinenkin, Suomi vain on heikoin kieli.

• emma
        emma kirjoitti:

Onko seksikkyys järkevää?

• seuraavaa.....

Täysi homo!!!!

• Huomioitsija

Tämänpäiväistä Hesarin Karlssonin pilakuvaa mukaellen: Lipponen = viisas mies, Vanhanen = Suomen seksikkäin mies, Tuomioja = nolla.

• jätkä...

toi sirakki

• alivaltiosihteeri

korjailla vanhoja ruokapuheitaan.

• VTöööö

Joopa joo...ekana haukkuu Suomea milloin mistäkin ja sitten vielä vittuilee että vanhanen on sitä ja tätä...

• Pisteet kotiin jatkossakin!:D

• lehmät lentää :)

Juupa juu, selvä naurettava yritys saada sympatiaa Ranskalle edellisten otsikkojen jälkeen. Vähän liian läpinäkyvää :):) :)
      Seuraava episodi on että kehuvat saaneensa elämänsa parasta ruokaa Suomessa EU-kokousten aikana ja lehdistö leppyy ja kirjoittaa taas positiiviseen sävyyn Hra Chr. ja Ranskasta.

• Metusalem

Vanhanen on seksikkäin,eli miehellä on boolsit paikallaan.Tuomioja sopii hedelmöityshoidon puolestapuhujaksi.Ei rekistöröityä sukupuolikäyttäytymistä lehtien lööpeistä.Voi harmi kallis vasuripiiretty jäi nyt kohun jalkoihin

• Äly hoi

Eiköhän tämä ole sitä niin kutsuttua sarkasmia.Eli jos Vanhanen on hänen mukaansa seksikkäin, jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä lopusta Suomen kansasta...:/

• zak zirak

sentään yksi medialukutaitoinen joukossa!

viesti espanjan pääministerille kuului:

”voitko uskoa, että tällaista puupää-pökkelöä
        pidetään suomessa SEKSIKKÄÄNÄ”

• Costariina...

Minusta alkaa pikkuhiljaa tuntua, että tuo Cirac on järkimiehiä.

Olisin itse voinut yhtä sarkastisella tavalla ilmoittaa suhtautumiseni sekä Tuomiojaan, että Vanhaseen.

Suomen antama julkisuuskuva on kaikessa pikkumaisuudessaan varsin tehoton ja lähinnä koominen. Näkyyhän se jo tehottomassa sisäpolitiikassa, miten sitten ulkomailla!

• poliitikot

suomalaisen poliitikon itsestään ulospäin antama kuva
        muistuttaa varmasti keski- tai eteläeurooppalaisen mielestä
        lähinnä harmaata virkamiehestä (pikkutarkka, sisäänpäin
        kääntynyt puuhastelija, joka viihtyy turvallisesti takarivissä)

näissä vanhoissa ”sivistysmaissa” (esim. italiassa politikoinnilla
        on tuhansien vuosien perinteet ceasarin & kumppaneiden ajoista
        alkaen) johtavat poliitkot ovat usein värikkäitä, särmikkäitä ja
        huomiota herättäviä persoonia (esim. berlusconi & chirac), jotka
        pyrkivät luomaan itsesään kuvaa seksiä tihkuvina alfa-uroksina.

suomeenkin ehkä syntyisi tuomiojaa värikkäämpiä poliitikkoja,
        mutta tämä kateellinen kansa on valmis vetämään jalustalta
        jokaisen, joka yrittää vähääkään poiketa joukosta - siksi
        menestyvä suomalainen poliitkko näyttää aina itämerestä
        nostetulta, pullottavasilmäiseltä ja liian suuren
        raskasmetalliannoksen haukanneelta silakkavanhukselta.

• Just joo

Mukavaa, kun maiden johdossa on seniilejä höppänöitä ja muuten sekopäitä. Jäis jo eläkkeelle, on näköjään tosi pahasti dementoitunut koko mies.

• TakkuTakiainen

Uutislehti 100, 11.9.2006:

Chirac: Vanhanen on seksikäs

HELSINKI - Ranskan presidentti Jacques Chirac aloitti Asem-kokouksessa hurmauskampanjan kutsumalla pääministeri Matti Vanhasta "Suomen seksikkäimmäksi mieheksi".
      -Salli minun esitellä sinulle Suomen seksikkäin mies. Usko minua, näin kirjoittavat kaikki lehdet täällä, Chirac sanoi Espanjan pääministerille Jose Luis Rodriquez Zapaterolle sunnutaina alkaneessa kokouksessa Messukeskuksessa.
      Sananvaihdon sattui kuulemaan uutistoimisto Reutersin valokuvaaja, joka seisoi miekolmikon lähistöllä. Vanhanen ei suostunut kommentoimaan asiaa illansuussa pitämässään tiedotustilaisuudessa.
      Aiemmin Ranskan presidentti Chirac on tullut tunnetuksi happamammista Suomi-kommenteista. Juuri kokouksen alla ranskalaislehdet kertoivat hänen nimittäneen ulkoministeri Erkki Tuomiojaa "nollaksi" ja taannoin hän panetteli suomalaista keittiötä maailman kamalimmaksi brittikeittiön jälkeen. STT-Reuters

Saatanan sliipatut eurojupit nauraa meille!!! :E Kaivetaan kirveet esiin!

Tässä avoin kirjeeni Chiracille:

"ehkä meidän keittiössä ei ole saatanan hienoja etanoita ja mitä ötömönkiäisiä ikinä syöttekään, mei lipitetä viiniä eikä olla pyntättyjä sliipattuja eurohinttejä niinkuin te. Mutta ainakaan mei nuoltu (natsien) persettä toisessa maailmansodassa!"
      Jos joku tietää minne lähettää, niin kääntäköön englanniksi ja lähettäköön!

-Takku Takiainen
      http://koti.welho.com/asuokas/00000index.htm

• ei nuoltu?

Suomihan taisteli natsien rinnalla lähes maailmansodan loppuun saakka...

Toisin sanoen Mannerheim imi Aatun ja Göbbelsin jormaa oikein urakalla.

• historia uusiksi

Niin miten niin ei nuoltu natsien perseitä. Miehet nuoli perseet ja naisille jäi herrkumutterin nuoleminen. Muistaaksesi Suomi oli Saksan kanssa yhdessä sodassa Neuvostoliittoa vastaan. Ja palkaksi tästä natsit poltti Lapin lähtiessään. Chiracista olen sitä mieltä, että sen olis parasta pysyä omalla maallaan kun kerran ei osaa käyttäytyä.

• vaikuttaa

bimbolta.

• Tytti

Chirak taitaa olla homo, kun näkee Vanhasessa seksikkyyttä. Minä en naisena näe mitään seksikästa Matti Vanhasessa, vaikka olen Matin kanssa samaa luokkaa.

• vinoilu...eipä muuta!

Chrirac siis lausahti:

" >Salli< minun esitellä sinulle Suomen seksikkäin mies.

>Usko< minua, >näin kirjoittavat kaikki lehdet täällä>",

Chirac sanoi Espanjan pääministerille Jose Luis Rodriguez Zapaterolle sunnuntaina alkaneessa kokouksessa Helsingin Messukeskuksessa.

• voi hemmetti

Taitaa ranskan pressa olla homo

• etelän äijä

Heh....Urho Kekkonen aikoinaan sanoi pojalleen Matti Kekkoselle, että , jos tietäisit, miten vähällä järjellä isojakin maita johdetaan, kauhistuisit.Tässä historia taas toistaa itseään.

• populisti

Ei ainakaan ulosanti ole " pää-ministerin" tasolla. "MOni kakku päältä kaunis" Sopii tähän ! Ulos-anti kurssille. Matti,,, Kukaan ei ymmärrä puheitasi,,,

• dfvdfvdfvv

tyypillinen patonkiperse

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      143
      1649
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1551
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      28
      1179
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1121
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      83
      951
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      921
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      913
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      788
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      761
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50