http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Chirac Vanhanen Suomen seksikkäin mies/1135221546641
Ranskan pressa
31
4855
Vastaukset
- selvästikin
Täysi kahjo. Tollasia johtajia maailmalla onkin. Ihan kuin aikoinaan aivoistaan rappeutuneet aateliset keskieuroopassa olivat.
- johtajat
ovat tehneet kaikki itsensä naurunalaisiksi maailmalla. Varsinkin Vanhanen noilla pakkomielteisillä naissekoiluillaan.
johtajat kirjoitti:
ovat tehneet kaikki itsensä naurunalaisiksi maailmalla. Varsinkin Vanhanen noilla pakkomielteisillä naissekoiluillaan.
Eihän sitä pidetä ulkomailla naurettavana, jos kansa itse valitsee pääministerinsä maansa seksikkäimmäksi mieheksi.
Naurettavaa oli, kun Päivi Lipponen kirjoitti miehensä pyynnöstä itseään panomiehenä mainostavan kirjan.- salarakasta
johtajat kirjoitti:
Ranskalaisethan ne vasta sekoilee, muttei niistä kirjoiteta, kun ei niitä pidetä minään siellä.
- emma
Jaa,a.Mistähän kohtaa Vanhanen on seksikäs.Minä en näe siinä miehessä yhtään seksikkyyttä.Sehän on kuin Manu aikoinaan.Sanoo vain ;Tarttis tehdä jotain,eikä saa mitään järkevää aikaan!!!!!!!!!.
- kaikista
emma kirjoitti:
Jaa,a.Mistähän kohtaa Vanhanen on seksikäs.Minä en näe siinä miehessä yhtään seksikkyyttä.Sehän on kuin Manu aikoinaan.Sanoo vain ;Tarttis tehdä jotain,eikä saa mitään järkevää aikaan!!!!!!!!!.
seksikkäin on tivoliteltan kuuluttaja Kimmo Sasi. Kielitaitoinenkin, Suomi vain on heikoin kieli.
- emma
emma kirjoitti:
Onko seksikkyys järkevää?
- seuraavaa.....
Täysi homo!!!!
- Huomioitsija
Tämänpäiväistä Hesarin Karlssonin pilakuvaa mukaellen: Lipponen = viisas mies, Vanhanen = Suomen seksikkäin mies, Tuomioja = nolla.
- jätkä...
toi sirakki
- alivaltiosihteeri
korjailla vanhoja ruokapuheitaan.
- VTöööö
Joopa joo...ekana haukkuu Suomea milloin mistäkin ja sitten vielä vittuilee että vanhanen on sitä ja tätä...
Pisteet kotiin jatkossakin!:D
- lehmät lentää :)
Juupa juu, selvä naurettava yritys saada sympatiaa Ranskalle edellisten otsikkojen jälkeen. Vähän liian läpinäkyvää :):) :)
Seuraava episodi on että kehuvat saaneensa elämänsa parasta ruokaa Suomessa EU-kokousten aikana ja lehdistö leppyy ja kirjoittaa taas positiiviseen sävyyn Hra Chr. ja Ranskasta.- Metusalem
Vanhanen on seksikkäin,eli miehellä on boolsit paikallaan.Tuomioja sopii hedelmöityshoidon puolestapuhujaksi.Ei rekistöröityä sukupuolikäyttäytymistä lehtien lööpeistä.Voi harmi kallis vasuripiiretty jäi nyt kohun jalkoihin
- Äly hoi
Eiköhän tämä ole sitä niin kutsuttua sarkasmia.Eli jos Vanhanen on hänen mukaansa seksikkäin, jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä lopusta Suomen kansasta...:/
- zak zirak
sentään yksi medialukutaitoinen joukossa!
viesti espanjan pääministerille kuului:
”voitko uskoa, että tällaista puupää-pökkelöä
pidetään suomessa SEKSIKKÄÄNÄ”
- Costariina...
Minusta alkaa pikkuhiljaa tuntua, että tuo Cirac on järkimiehiä.
Olisin itse voinut yhtä sarkastisella tavalla ilmoittaa suhtautumiseni sekä Tuomiojaan, että Vanhaseen.
Suomen antama julkisuuskuva on kaikessa pikkumaisuudessaan varsin tehoton ja lähinnä koominen. Näkyyhän se jo tehottomassa sisäpolitiikassa, miten sitten ulkomailla!- poliitikot
suomalaisen poliitikon itsestään ulospäin antama kuva
muistuttaa varmasti keski- tai eteläeurooppalaisen mielestä
lähinnä harmaata virkamiehestä (pikkutarkka, sisäänpäin
kääntynyt puuhastelija, joka viihtyy turvallisesti takarivissä)
näissä vanhoissa ”sivistysmaissa” (esim. italiassa politikoinnilla
on tuhansien vuosien perinteet ceasarin & kumppaneiden ajoista
alkaen) johtavat poliitkot ovat usein värikkäitä, särmikkäitä ja
huomiota herättäviä persoonia (esim. berlusconi & chirac), jotka
pyrkivät luomaan itsesään kuvaa seksiä tihkuvina alfa-uroksina.
suomeenkin ehkä syntyisi tuomiojaa värikkäämpiä poliitikkoja,
mutta tämä kateellinen kansa on valmis vetämään jalustalta
jokaisen, joka yrittää vähääkään poiketa joukosta - siksi
menestyvä suomalainen poliitkko näyttää aina itämerestä
nostetulta, pullottavasilmäiseltä ja liian suuren
raskasmetalliannoksen haukanneelta silakkavanhukselta.
- Just joo
Mukavaa, kun maiden johdossa on seniilejä höppänöitä ja muuten sekopäitä. Jäis jo eläkkeelle, on näköjään tosi pahasti dementoitunut koko mies.
- TakkuTakiainen
Uutislehti 100, 11.9.2006:
Chirac: Vanhanen on seksikäs
HELSINKI - Ranskan presidentti Jacques Chirac aloitti Asem-kokouksessa hurmauskampanjan kutsumalla pääministeri Matti Vanhasta "Suomen seksikkäimmäksi mieheksi".
-Salli minun esitellä sinulle Suomen seksikkäin mies. Usko minua, näin kirjoittavat kaikki lehdet täällä, Chirac sanoi Espanjan pääministerille Jose Luis Rodriquez Zapaterolle sunnutaina alkaneessa kokouksessa Messukeskuksessa.
Sananvaihdon sattui kuulemaan uutistoimisto Reutersin valokuvaaja, joka seisoi miekolmikon lähistöllä. Vanhanen ei suostunut kommentoimaan asiaa illansuussa pitämässään tiedotustilaisuudessa.
Aiemmin Ranskan presidentti Chirac on tullut tunnetuksi happamammista Suomi-kommenteista. Juuri kokouksen alla ranskalaislehdet kertoivat hänen nimittäneen ulkoministeri Erkki Tuomiojaa "nollaksi" ja taannoin hän panetteli suomalaista keittiötä maailman kamalimmaksi brittikeittiön jälkeen. STT-Reuters
Saatanan sliipatut eurojupit nauraa meille!!! :E Kaivetaan kirveet esiin!
Tässä avoin kirjeeni Chiracille:
"ehkä meidän keittiössä ei ole saatanan hienoja etanoita ja mitä ötömönkiäisiä ikinä syöttekään, mei lipitetä viiniä eikä olla pyntättyjä sliipattuja eurohinttejä niinkuin te. Mutta ainakaan mei nuoltu (natsien) persettä toisessa maailmansodassa!"
Jos joku tietää minne lähettää, niin kääntäköön englanniksi ja lähettäköön!
-Takku Takiainen
http://koti.welho.com/asuokas/00000index.htm- ei nuoltu?
Suomihan taisteli natsien rinnalla lähes maailmansodan loppuun saakka...
Toisin sanoen Mannerheim imi Aatun ja Göbbelsin jormaa oikein urakalla. - historia uusiksi
Niin miten niin ei nuoltu natsien perseitä. Miehet nuoli perseet ja naisille jäi herrkumutterin nuoleminen. Muistaaksesi Suomi oli Saksan kanssa yhdessä sodassa Neuvostoliittoa vastaan. Ja palkaksi tästä natsit poltti Lapin lähtiessään. Chiracista olen sitä mieltä, että sen olis parasta pysyä omalla maallaan kun kerran ei osaa käyttäytyä.
- vaikuttaa
bimbolta.
- Tytti
Chirak taitaa olla homo, kun näkee Vanhasessa seksikkyyttä. Minä en naisena näe mitään seksikästa Matti Vanhasessa, vaikka olen Matin kanssa samaa luokkaa.
- vinoilu...eipä muuta!
Chrirac siis lausahti:
" >Salli< minun esitellä sinulle Suomen seksikkäin mies.
>Usko< minua, >näin kirjoittavat kaikki lehdet täällä>",
Chirac sanoi Espanjan pääministerille Jose Luis Rodriguez Zapaterolle sunnuntaina alkaneessa kokouksessa Helsingin Messukeskuksessa.
- voi hemmetti
Taitaa ranskan pressa olla homo
- etelän äijä
Heh....Urho Kekkonen aikoinaan sanoi pojalleen Matti Kekkoselle, että , jos tietäisit, miten vähällä järjellä isojakin maita johdetaan, kauhistuisit.Tässä historia taas toistaa itseään.
- populisti
Ei ainakaan ulosanti ole " pää-ministerin" tasolla. "MOni kakku päältä kaunis" Sopii tähän ! Ulos-anti kurssille. Matti,,, Kukaan ei ymmärrä puheitasi,,,
- dfvdfvdfvv
tyypillinen patonkiperse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431649
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111551Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va281179Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931121- 83951
- 74921
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351913- 61788
- 49761
- 50756