Jos bushista ei olisi tullut presidenttiä,onnettomuutta ei olisi välttämättä tapahtunut.3kuukautta ennen onnettomuutta bush sai kirjeen jossa varoitettiin uhasta että wtc;hen hyökätään mutta asia jäi sikseen.Bushin valinta presidentiksi oli täysi floppi,ilman huijaamista ja isin pientä avustusta bush ei olisi presidentti.Bushilla oli liiketoimintaa bin ladenin suvun kanssa mutta millaisia?ja onnettomuuden jälkeen bin ladenit päästettiin amerikasta pois,mutta miksi?Tähänkin vastaus on varmaan raha mutta kukapa tietää mitä sielläkin tapahtuu...
Juuri näin
2
168
Vastaukset
- Tombbaz
Miks helvetissä usa hyökkäs irakiin?? eihän iraki niille perkele mitään tehny!!turhaan kuoli siviilejä taas pommituksissa.Ja aika jännä juttu että sotilaat jotka olivat irakissa kuuntelivat musiikkia joka välittyi tankista miesten kypäriin :D kappaleensa soi (da roof is on fire) aika rankkaa matkamusaa
"Teidän esittämänne salaliitto edellyttää toteutuksen ja peittelyn osalta, että mukana on ainakin USA;n hallitus, korkein sotilasjohto, CIA:n ja FBI:n johto ja kenttähenkilöstö, koko siviili- sotilaslennonjohto ja -ilmavalvontahenkilöstö, WTC:n turvallisuusorganisaatio ja huomattava osa työntekijöistä, epämääräinen määrä muiden maiden vastaavia organisaatioita, New Yorkin palokunta jne. Lisäksi hiljaisiksi on pitänyt saada kaikki maailman räjäytyspurun ammattilaiset, arkkitehdit, rakennusinsinöörit ja sadat tuhannet toimittajat, kun nämä eivät rohkene julkisesti sanoa että kyseessä oli räjäytypurku.
Conspiracy of everyone. Tuo salaliittomalli on vielä epäuskottavampi kuin ns. virallinen selitys. Siinäkin on puutteensa, mutta uskottavampaa on lähinnä oletus, että siinä pyritään peittelemään hallinnon ja turvallisuusorganisaation typeryyttä ja lahjattomuutta."
http://www.tiede.net/keskustelut/viewtopic.php?t=6546&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=b00f7a53a9653ff7926ddcb4970f956c
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023