Kostuuko pimppi hierojalla?

minttura

Mites muilla kanssa sisarilla,kostuuka pimpsa kun käytte hierojalla?Itselläni on ainakin todella hyvä hieroja ja alapääni on kostea aina hänellä käynnin jälkeen vaikka hän vain hieroo ja eikä tietenkään koske lähellekkkään alapäätäni.

24

25023

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enhän

minä ole huomannut että sä kiihotut hironnasta.
      terv.Hieroja

• pimppi märkänä

ihana et joku tuntee samoin.minä menin perjantaina ihan märäksi kun mun hieroja siveli tai hieroi selkää..
      Jutteli koko ajan mitä teet viikonloppuna ja tunuuko hyvältä enhän hiero liian lujaa.
      teki mieli kääntyä ja hiero pillua ja nai ota suihin nyt haluan seksiä.

• ringette

Kyllähän se hyvältä tuntuu ja rentouttaa ja joskus olen kyllä kostunutkin.Yhden hierojan kanssa olen kyllä mennyt vähän pidemmällekkin mutta se onkin jo sitten ihan toinen juttu.

• Anonyymi

Oliko iso??

• Anonyymi00018
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko iso??

Ei. Oli pieni nysä.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei. Oli pieni nysä.

No eipä sulta sitä kokoa kysytty.

• hierontaa

Kannattaa viestittää hierojalle jos alkaa tehdä
      mieli "syvällisempää"käsittelyä.Olemme asiakaspalvelussa ja meille tyytyväinen asiakas on
      tärkeä...

• Anonyymi

Ihanaa jos käsittelisi myös toivomalla tavalla "syvällisemmin"

• bodaava mies

Kostuuko hierojalla pimppa, jos telineessä on kunnon lihaa.

Minä kyllä pidän ajatukseni kurissa kun olen kauniin naisen hierottavana. Tuntuu jotenkin epäreilulta hierojaa kohtaan jos antaa esim. kalun jäykistyä. Ja luulisi hierojan ja asiakkaan vaistoavan tämmösen?

Tosin hierojani kehui kerran kaverilleen, että on saanut hieroa minua, ja olin ERITTÄIN otettu.

• Anonyymi00020

Eli pieni kulli ja laukesit kalsareihisi.

• xxzxxdderwfghjfgjrtu

siitä onko hieroja nainen.

• sannikka

kyllä mulla ainakin kostuu:-)

• 1800-luvulla oli niin miehillä kuin naisillakin hyvin puutteellinen kuva naisten seksitarpeesta. Miehet, asiantuntijalääkäritkin, luulivat ettei terveillä naisilla seksitarpeita ole. Naiset eivät uskaltaneet paljastaa tuntemaansa tarvetta edes toisilleen, ja niin naisetkin luulivat olevansa harvinaisia pervoja, nymfomaaneja.

Naisten sairauksia lääkärit paransivat aivan yleisesti ja lääketieteen auktoriteetilla vittua hieromalla. Lääkärit eivät kuvitelleet sillä olevan mitään tekemistä seksin kanssa. Kun vitun hieronta kuitenkin aiheutti orgasmin, sitä nimitettiin kohdun spasmiksi eli kouristukseksi.

Spasmin saavuttaminen osoitti hoitokerran onnistuneen. Rahaa omaavat, mutta puutetta kärsivät hienostonaiset kävivät usein lääkärillä saamassa tällaista hoitoa.

• Anonyymi

Kun ajattelen sitä että hieron alapäätäni niin tuntuu siltä että haluan itse seksiä

• Anonyymi00014

Kyllä nyt tytöillä on täällä pillut märkänä. Voisin melkeen kovaa kyrpää tarjoo joka haluaa.

• Anonyymi00015

No kyllähän se toisinaan kostuu (riippuu hierojasta ja milten käsittelee on koostunut joskus naisellekin). Mutta persettä en ala tarjoamaan. Se ei kuulu siihen. Kotona sitten illalla..

• Anonyymi00016

Ymmärrän kyllä, mitä tarkoittaa "tarjota persettä", mutta olen aina ihmetellyt, miksi pillua sanotaa perseeksi. Minusta pillu on pillu ja pylly on pylly ja tällä logiikalla, jos tarjotaan persettä harjoitetaan anaaliyhdyntää ja tavallisessa yhdynnässä tarjotaan pillua. Mistä siis tuo tuollainen sanonta tutee?

• Anonyymi00017

Opetelkaa kirjoittamaan, vitun huorat.

• Anonyymi00022

Noin sanoo vajakki osaa jopa neljän sanan lauseen. Ei ehkä sinunkaan sivitystaso kovin korkea ole.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Noin sanoo vajakki osaa jopa neljän sanan lauseen. Ei ehkä sinunkaan sivitystaso kovin korkea ole.

Iso alkukirjain, pilkku oikeassa kohdassa ja piste. Tavallaan ihan oikein

• Anonyymi00019

Ei voi estää mitenkään jalkovälin kostumista, kun alaselkää pakaroiden yläosasta hierotaan, näin on mulle käynyt joka kerta , mutta nautin silti . N 37

• Anonyymi00023

Missä hierojalla saa tuollaista hierontaa. Itse kjn käyn hieronnassa, minut yleensä runnotaan viittä vaille mustelmille ja silmät valuu vettä. 😅

Einhän minä mikään hieroja ole, mutta miksei sitä voisi vähän vilkaista 😆

• Anonyymi00026

Olen huomannut monta kertaa, kun nainen kiihtyy hieronnassani. Silloin kyllä itselläkin jäykistyy ja on aika vaikeaa kun on iso väline, niin ettei nainen huomaa.

• Anonyymi00025

Etelä-Pohjanmaalla olis naisille kaikenlaista hierontaa. T. 43v koulutettu hieroja

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2834
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2511
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1015
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      124
      1002
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1000
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      952
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      320
      921
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe