Montako orgasmia

polkupyörällä

Nyt kun lopultakin uskalsin jättää ujouteni ja toteuttaa haaveeni, on tämä kesä ollut aivan ihanaa helteineen.
Olen saanut lukemattomia orgasmeja pyöräillessäni hame päällä, ilman pikkareita. Mitään liukkaria ei tarvitse, sillä jo tieto siitä mitä kohta taas kokee, saa paikkani kastumaan. Ei tarvita mitään isoa liikettä, vaan aivan pieni huomaamaton liike ja paine oikeassa kohdassa, sekä vilkas mielikuvitus. Toki joskus alkaa pylly pyörimään villistikin, mutta nykyään vaan nautin kun joku katselee, ehkä ihmetellen mikä vaivaa.... :)).
Helsingissä voi kuitenkin ajella anonyyminä, ihana nahdä, miesten ilmeet ja moni seurailee minua autolla tai fillarilla, kun ajelen satula tiukasti vasten herkkiä paikkojani, piilossa hameeni alla. Vain minä voin tietää miltä se todella tuntuu.
Fantasiassani otan usein vastaantulevan miehen tai pojan kasvot hameeni alle, tunnen kuinka kasvot avuttomana nuuskivat minun herkkiä nauttivia paikkojani, ihana tuntea miten satula/(kasvot) ovat täysin minun armoillani, pepussani tuntuu todella ihanalta kun ajattelen miltä tuoksuu kun... :).
Vastaani ajelee monta tyytyväsenä hymyilevää naista ja tyttöä, tiedän moni heistä nauttii samalla tavalla.
Saan usein orgasmin tai useammankin reissuillani, mutta se rentouttava nautinnollinen vallantunne, jota satula allani aiheuttaa, on ihana motiivi siihen että olen tänäkin kesänä viettänyt satulassa aikaani todella paljon, mikä näkyy kiinteässä terveessä kropassani ja onnellisessa olemuksessani.
On niin ihanaa olla nainen. En tiedä, osaako kuinka moni käyttää pyöräilyssä mielikuvitusta kuten minä, mutta huomasin kiihottuvani jo ennen kuin ajattelin satulaa millään lailla. Se kosketus vaan sopii minun anatomiaani tosi hyvin. Toki on tärkeää millainen satulakin on, itse vaihdoin pyörääni miesten satulan.

4

5509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko kuule ajoasennolla väliä. Miten häpyhuulten koko, onko tullut arkuutta pitemmän lenkin jälkeen?

      • Juulia & TREK

        Mulla on TREK maastopöyrä jousto satulaputkella. Joustoputki muuttaa terävät iskut pitkäsi painallukseksi. Paras ajoasento on yksilöllinen, mulla vähän etukumara. Mutta maasto on tärkein. Itse ajan eniten poluilla ja varsinkin alamäkiajoa. Siinä todella näkee tähtiä orgasmien hyökyessä päälle. Todellakin toivoo ettei alamäki loppuisi koskaan.


      • Herkkutar_
        Juulia & TREK kirjoitti:

        Mulla on TREK maastopöyrä jousto satulaputkella. Joustoputki muuttaa terävät iskut pitkäsi painallukseksi. Paras ajoasento on yksilöllinen, mulla vähän etukumara. Mutta maasto on tärkein. Itse ajan eniten poluilla ja varsinkin alamäkiajoa. Siinä todella näkee tähtiä orgasmien hyökyessä päälle. Todellakin toivoo ettei alamäki loppuisi koskaan.

        Itse en ole myös kehdannut hameessa, koska se niin harvinaista. Mieli kyllä tekisi paljaalla pepullakin koittaa.
        Mutta farkkujen sauma, tai löysät, mieluiten mustat ;), ohuet verkkarit ilman pikkareita kivat. Musta tietty siksi ettei kosteus näy.
        Minulla on hyvä kunto, joten nautin ponnistelusta, pitkä ylämäki, jossa pylly hieroo ja kevenee ja "pomppii" satulassa saa aikaan mahtavan kiihotuksen, jonka yleensä saan laukaistua seuraavassa alamäessä, kun puristun reisilläni satulaa vasten tiukasti ja lasken kaikkien mahdollisten pomppujen yli.
        Mun satula on sellanen "kyhmynokkainen", en ole valintaani katunut. Mulle vaan ikävä kyllä satula on pelkkä satula, mutta pitääpä koettaa tota mielikuvitusta ensi kerralla, jospa vaikka lisäkivaa irtoaisi.


      • Riderrc
        Herkkutar_ kirjoitti:

        Itse en ole myös kehdannut hameessa, koska se niin harvinaista. Mieli kyllä tekisi paljaalla pepullakin koittaa.
        Mutta farkkujen sauma, tai löysät, mieluiten mustat ;), ohuet verkkarit ilman pikkareita kivat. Musta tietty siksi ettei kosteus näy.
        Minulla on hyvä kunto, joten nautin ponnistelusta, pitkä ylämäki, jossa pylly hieroo ja kevenee ja "pomppii" satulassa saa aikaan mahtavan kiihotuksen, jonka yleensä saan laukaistua seuraavassa alamäessä, kun puristun reisilläni satulaa vasten tiukasti ja lasken kaikkien mahdollisten pomppujen yli.
        Mun satula on sellanen "kyhmynokkainen", en ole valintaani katunut. Mulle vaan ikävä kyllä satula on pelkkä satula, mutta pitääpä koettaa tota mielikuvitusta ensi kerralla, jospa vaikka lisäkivaa irtoaisi.

        Sama temppu onnistuu myös ponin ja hevosen selässä. Itsestäni se on ihanaa kun ratsastaa ilman satulaa ja tuntee ratsun lämpöisen selän lihakset ja liikkeet... Onko muilla samoja kokemuksia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3124
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2313
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      120
      1772
    4. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      11
      1494
    5. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      108
      1421
    6. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1289
    7. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      80
      1279
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      15
      1246
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      42
      1084
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      229
      979
    Aihe