AJOIVATKO POLIISIT 240-SARJAN VOLVOILLA AIKOINAAN ..
poliisien volvot
10
3016
Vastaukset
- BruceS.
Oli 240:siä aikoinaan.
enemmän tietysti oli Saabia ko. aikana.- S 40
245 oli aikoinaan suosittu koirapoliisien
työkalu. - oli myös
Amazoneja, olisko ollut niitä Tarvan ostamia, ja 140 sarjalaisia. 7-ja 900 sarjaa en ole koskaan nähnyt.
- 744
oli myös kirjoitti:
Amazoneja, olisko ollut niitä Tarvan ostamia, ja 140 sarjalaisia. 7-ja 900 sarjaa en ole koskaan nähnyt.
Olen muistaakseni nähnyt 745:n pääkaupunkiseudulla joskus -90 luvun alussa.
- <<<<
744 kirjoitti:
Olen muistaakseni nähnyt 745:n pääkaupunkiseudulla joskus -90 luvun alussa.
EN MUISTA 745STA POLIISILLA MUTTA 240MPPISEN KYLLÄ
- Muun muossa
Amatsoneilla, ja Ford Transiteilla, sekä Saab 99:llä, jos lähimenneisyyttä mietitään,Muutama 245:n on ollut koirapartion käytössä, ja nuo Tarvan autot olivat jenkkipelejä, ja poistuivat hyvin pian käytöstä(vikoja, ja liiallista polttoaineen kulutusta)
Sitten tulivat nuo Mondeot, ja Volkkarin Transportterit, sekä siviilimalleihin Skoda Oktaviat.
Nykyisin on kuulemma muutama volvo käytössä, ja nekin ilmeisesti koirapuolella, ja V70:siä- autoissa
oli muitakin kuin jenkkejä. Volkkareita, Opeleita, Volvoja jopa Porsche ja Mosse. Suurin osa lienee ollut Valiantteja.
- S70
ekat ylinopeussakot kauan sitten kirjotettiin mulle mulle 240:ssä...Muutama vuosi sitten näytti Ahvenanmaalla poliisit ajelevan S70:sillä.
- hjgh
Joskus tuli tv:stä dokumentti siitä Lahden piirityksestä joskus 80-luvulla, niin siinä näkyi musta 242 siviili vilkut maskin alla.
- 240-88
hjgh kirjoitti:
Joskus tuli tv:stä dokumentti siitä Lahden piirityksestä joskus 80-luvulla, niin siinä näkyi musta 242 siviili vilkut maskin alla.
EIKS SE OLLU 1994
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818