poliisien volvot

blackmagictiger

AJOIVATKO POLIISIT 240-SARJAN VOLVOILLA AIKOINAAN ..

10

3016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BruceS.

Oli 240:siä aikoinaan.
      enemmän tietysti oli Saabia ko. aikana.

• S 40

245 oli aikoinaan suosittu koirapoliisien
        työkalu.

• oli myös

Amazoneja, olisko ollut niitä Tarvan ostamia, ja 140 sarjalaisia. 7-ja 900 sarjaa en ole koskaan nähnyt.

• 744
        oli myös kirjoitti:

Amazoneja, olisko ollut niitä Tarvan ostamia, ja 140 sarjalaisia. 7-ja 900 sarjaa en ole koskaan nähnyt.

Olen muistaakseni nähnyt 745:n pääkaupunkiseudulla joskus -90 luvun alussa.

• <<<<
        744 kirjoitti:

Olen muistaakseni nähnyt 745:n pääkaupunkiseudulla joskus -90 luvun alussa.

EN MUISTA 745STA POLIISILLA MUTTA 240MPPISEN KYLLÄ

• Muun muossa

Amatsoneilla, ja Ford Transiteilla, sekä Saab 99:llä, jos lähimenneisyyttä mietitään,Muutama 245:n on ollut koirapartion käytössä, ja nuo Tarvan autot olivat jenkkipelejä, ja poistuivat hyvin pian käytöstä(vikoja, ja liiallista polttoaineen kulutusta)
      Sitten tulivat nuo Mondeot, ja Volkkarin Transportterit, sekä siviilimalleihin Skoda Oktaviat.
      Nykyisin on kuulemma muutama volvo käytössä, ja nekin ilmeisesti koirapuolella, ja V70:siä

• autoissa

oli muitakin kuin jenkkejä. Volkkareita, Opeleita, Volvoja jopa Porsche ja Mosse. Suurin osa lienee ollut Valiantteja.

• S70

ekat ylinopeussakot kauan sitten kirjotettiin mulle mulle 240:ssä...Muutama vuosi sitten näytti Ahvenanmaalla poliisit ajelevan S70:sillä.

• hjgh

Joskus tuli tv:stä dokumentti siitä Lahden piirityksestä joskus 80-luvulla, niin siinä näkyi musta 242 siviili vilkut maskin alla.

• 240-88
        hjgh kirjoitti:

Joskus tuli tv:stä dokumentti siitä Lahden piirityksestä joskus 80-luvulla, niin siinä näkyi musta 242 siviili vilkut maskin alla.

EIKS SE OLLU 1994

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe