Näen jatkuvasti painajaisunia,jotka häiritsevät muuten onnellista elämääni.Unissa tulee selvästi esille kauhea läheisten menettämisen pelko että valveilla ollessakin alan ajatella melkein untani todeksi.Olen rukoillut että tämä asia otettaisiin pois ajatuksistani mutta haluasin lukea myös Raamatusta jotain mikä voisi tässä asiassa auttaa minua.Voisiko joku ystävällisesti kertoa Raamatusta kohtia mitä voisin lukea jotta mieleni kevenisi?
Voisiko joku
13
569
Vastaukset
"Jumala on rakkaus. Se, joka pysyy rakkaudessa,
pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.
Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä,
kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin.
Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin
tässä maailmassa.
Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus
karkottaa pelon. Pelossahan on jo rangaistusta;
se, joka pelkää, ei ole tullu täydelliseksi rakkaudessa."
Täydellinen rakkaus on yhtä kuin totuus, joka
voidaan saada vain ahtaan portin takana Kristukselta.
Eikä koskaan yhdenkään ihmisen käsien alta, joten:
Mene sinäkin siitä sisälle.- ahtaat
portit kyllä tiedetään!
ahtaat kirjoitti:
portit kyllä tiedetään!
mutta kerro sinä omastasi, jotta voitaisiin niitä vertailla.
pelkkä raamatunkohtien lukeminen auta, vaikka se helpottaakin, mutta kun todella pääset ahtaasta portista sisälle, kuten Teuvo Suni tuossa kirjoitti, niin unet varmasti loppuvat.
Näin kävi minulle itselleni.
Eräs kamala, sanoinkuvaamaton painajainen toistui yhä uudestaan, niinettä jo opin oikein pelkäämään sitä. Ja jälkeenpäin kun ajattelen, siinä tuntui olevan ihan kuin joku henkivalta läsnä, vaikka en sitä silloin ymmärtänyt. Paholainen se oli.
Kun elämänmuutos ja hallitsijanvaihdos kohdallani tapahtui, ei tuota unta enää kertaakaan sen jälkeen tullut.- Naomi
Samoin minä elin ennen painajaisten kanssa... joista oli pelottavaa herätä...
Enää ei ole pelkoa mennä nukkumaan... tiedän, että olen hyvässä turvassa.
Pääset eroon painajaisistasi käymällä ahtaanportin kautta Jeesuksen luokse... näin se on. - käärmelahti
paljonkin rohkaisevia kohtia ja sisältäähän Raamattu suuren Jumalan lupauksen, kuten esim. Psalmi 50:15 ja Joh. 3:16. Lue myös Johanneksen evankeliumia, mutta muista myös rukoilla Jeesusta auttamaan sinua.
Siunausta ja rohkeutta sinulle! Ihmisen päällä oleva Jumalan kirous, jos hän on
lähtenyt etsimään elävää Jumalaa ihmisoppien
vallassa olevista porttoseurakunnista.
Lue Jeremia 17:5-10- Mervi_
Tuolla on hyviä kohtia Raamatusta:
http://www.latva-rasku.fi/hakemisto/
- klikkaa vasemmasta laidasta esim.
"pelosta ja murehtimisesta"
ja "rauhasta" ja "taivaasta" on jo mainittu tämä yksi asia,
ahdas portti.
Nyt ihminen ajattelee en ole pyytänyt enää lisää,
mitään ahdasta, ahdistavaa.
Minullahan on jo ahdistusta, painoja tarpeeksi.
Pyysin että joku sanoisi miten minä voisin päästä
vapaaksi en siis pyytänyt taakkoja lisää.
Ihminen ajattelee niin mikä olisi nyt se hokkus
pokkus temppu että pääsisin vapaaksi näistä
mitkä minua nyt sitovat.
Miten siis pääsisin vapaaksi?
Saisin elää onnellista elämää vapaana, niin
ettei minua mikään sitoisi.
Siis mikä onkaan pohjimmainen tarkoitus ihmisellä?
Onko, se, se, että pääsisin vain vapaaksi minua
nyt sitovista asioista, niin että saisin kaikin
tavoin elää onnellisena tätä elämää?
Vai onko minulla tuska sydämessäni, niin, että
minä alati huudan Jumalan puoleen;
ohjaa sinä minut iankaikkiselle Tielle jos
vaivan tiellä kuljen?
Jos ihmisellä tuska on sydämensä puolesta,
niin tällaisen tuskan Jumala itse on antanut,
ja se on valtavaa armoa ja rakkautta tällaista
ihmistä kohtaan.
Mutta tässä tulee ahdistus sydämelle, löytääkö
tällainen ihminen Jeesuksen, tuleeko hän koskaan
sille paikalle jossa Jumala itse osoittaa portit
niin että jompi kumpi on valittava?
Vai rientääkö joku ihminen ennen Jumalan aikaa
armahtamaan tällaista ihmistä, niin että keskeytyy
se Jumalan alkama työ ihmisen kohdalla.
Ja kun näin käy ihminen ei koskaan pääsekkään
siihen todelliseen vapauteen jonka Jeesus
ahtaan portin takana antaa.
Siis jos Jeesus ei saa ihmistä vapauttaa niin
vapaaksi ihminen ei voi päästä.
Hän jatkaa elämäänsä synnin ja saatanan orjana.
Sillä sen orja ihminen on kenen voittama hän on.- minä meikäläinen
Rukoile Jeesusta ja lue Psalmeja. Lähesty Jumalaa, niin Hän lähestyy sinua. Täydellinen Jumalan rakkaus karkottaa pelon.
- eepu*
Lyhyesti; mene uskonmukaiselle (Apt.2:38) upotuskasteelle..
Vapahtajan Nimeen, ja rukoille, että saisit PYHÄN HENGEN Lahjan!
… ystäväiseni; älkäämme tyytykö omaan heikkoon voimaamme, vaan nöyrtykäämme; … anna upotuskastaa itsesi Vapahtajan Nimeen! Sillä kun Totuuden Henki tulee, JOHTAA Hän ihmisen kaikkeen TOTUUTEEN ja ILOON Herrassa, eli Jumalan Lain kunnioittamiseen! -- "Sellaista vastaan ei ole Laki"! (Ks. Joh. 16:13, Gal.5:22,23)
Etsi siis paikkakunnaltasi lähin ( http://www.adventtikirkko.great.fi/ ) ja kysy mitä asiallesi voisi tehdä?!
*
Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille
minulle niin Rakkaassa
Voittoisassa ja Voimallisessa
JAH SHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä
י ה וֹ שׁ ﬠ
eepu
*
Jk.:
Ystäväiseni, Anokaa (toki Apt.2:37, 38; 8:36,37,38; Luuk.7:29 jälkeen sitä) VIISAUTTA ja YMMÄRRYSTÄ niin sitä annetaan (ks.Apt.1:5; Luuk.3:16; Jaak.1:5) ... Ylhäältä JUMALALTA! :)Jos siihen suostut - saat kaiken toivon heittää.
Jos et näin helppoa Jeesuksen käskyä pysty noudattamaan: "Yksi kaste", niin miten voisit
hänen muitakaan käskyjä noudattaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634