mielenosoituksiin poliiseiksi pukeutuneina?
Kun on poliisilla rätit naamalla ja numerot ja nimet poistettuna, niin sinnehän on väkivaltaa hamuavan sekopään näppärä mennä joukkoon mukaan. Ei tarvitse kuin ostaa mellakkavarustus (joita saa kyllä siviilimarkkinoilta Suomessakin), samanlaiset haalarit ja hankkia tai tehdä haalareihin pari "Poliisi"-kangasmerkkiä. Ja eikun pamputtamaan.
Laitontahan tuollainen poliisiksi pukeutuminen on, mutta niin on laiton mielenosoituskin...
menevätköhän anarkistit
seuraavaksi
2
273
Vastaukset
Ei sitä tarviotse edes merkkejä. Ei kaikilla poliiseilla ollut mitään merkkiä hihassa.
- että ne
olivat edes poliiseja?
"Kuule, meillä olisi tämmönen mellakkahomma tossa tulossa ja tarvittais hiukan ylimäärästä lihasta, sähän et oo poliisi, mutta meillä ei oo mitään tunnistetietoja siellä päällä, että haluisitko tulla vähän pamputtamaan pitkätukkia?"... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697324Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913167
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462229- 202081
- 342013
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171777- 281661
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141643- 361440