voyagerin lämmityslaite

ei puhalla

kuin suurimmalla nopeudella, eli asennot 1-3 ei puhallin edes pyöri (manuaali ilmastointi). Auto on siis GV 3.3 V6 ja vm. 2001. Onko kenellekkän sattunut kohdalle vastaavaa vikaa. Mistähän sitä lähtis hakemaan. Sulake on ehjä ja kaikki muu toimii normaalisti.

7

3795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulostaisi...

      Kuulostaisi siltä lähes yleisimmältä sisäpuhaltimiin liittyvältä vialta, eli puhaltimen säätövastus on palanut. En tiedä missäpäin se Voyagerissa sijaitsee, mutta osa on halpa ja korjaus helppo.

    • voyagerista..

      ..mutta 90-luvun nissaneissa (sunny/primera) tulee jossain vaiheessa vastaava vika vastaan. Silloin on edessä etuvastuksen vaihto joka nissaniin maksaa viitisen kymppiä. En tiedä minkälainen systeemi voyagerissa on mutta nissanissa vika korjaantuu tuolla vastuksen vaihdolla.

      t: Entinen nissanisti, nykyinen chrysleristi

    • 2001

      Katso hanskakotelon takaa. En ole varma, mutta vastus voisi löytyä sieltä kanavien läheltä. 2001 uudemmassa korimallissa hanskakotelon ääriasennon rajoittimet kääntyvät helposti niin, että kotelo kääntyy lähes ylösalaisin. Sitten näet sinne taakse. Ainakin VAG-konsernin autojen vastuksien yhteydessä on lämpösulake, joka niistä yleisemmin palaa. Sulake on n. 5mm paksu ja n. 10 mm pitkä metallin värinen lieriö, jonka molemmista päistä lähtee kytkentälangat. Yleismittarilla mittaamalla voi todeta johtaako vai ei. Mitatessa kannattaa vastuksen johdot irrottaa.

    • mäsänä

      Itse oli sama ongelma, korjaantui vastuksen vaihdolla( Grand Voyager 96). Itselläni vastus löytyi konehuoneen puolelta, repsikan puolella heti pyyhkijän alapuolella.

    • Feija

      esivastus uusittu ja puhaltimen moottori eikä pelitä sulakkeet katottu ?

      • moparr

        Säätökeskuksen vielä vaihdat niin tullee hyva!


      • Feija

        Mistä löytyy säätökeskus, onko sama kuin nopeuden säätö yksikkö?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe