Vetelehditte täällä jonnen joutavina! Se on ny sillälailla, että hihat helumaan ja töihin joka Iikka, vellihousuja ei täällä suvaita!
Miks työ ette ole
12
412
Vastaukset
- Kylli.Kyllä
Ruvetaan, ruvetaan.
En ole mikään vellihousu, minä en työtä pelkää vaan työ pelkää minua.
Mutta nyt siis työhön.
*äääh, en vakuuttanut edes itseäni*
Siis ihan oikeesti alan työhön nyt.
*sormet pois näppikseltä ja huuhaa kiinni, tottele, tottele, tott......*
Yykaakoo hep! yykaakoo hep! yykaakoo hep! - sellane
paikka on?En mä ole kuullukkaa.Onks se joku uus juttu
- tääkin
työstä.Kun hakkaa nappuloita ja vielä joutuu ettii niitä
en voi tehdä sitä hmmm...mikä sana se olikaan töy eiku öty ei työ....oon sairas.....
- joha
sieki oot heränny.Menitkö ajoissa nukkumaan.
joha kirjoitti:
sieki oot heränny.Menitkö ajoissa nukkumaan.
hereillä klo 6 asti joten menin nukkuu ajoissa noin klo 2
- pitääks tänääkin
mennä?
- pitää
se.Käy vaikka lahden torilla tai jossain.
- terve ruumis
TYÖTÄ kaipaa,,,,,,
- ;=))
mikä siut ruumiiks teki,
jossei terveydes oo mitää vikaa
*pohtii*
- työssää
... missäs muualla sitä on aikaa vetelehtiä, kuin töissä.... ei muuta, kuin työmoraali nousuun.
mie en oo löytännä töetä ku oon tämmönen nysväke ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333184Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719