SaPKo-Hokki

Selväähän on se että Hokki saa huomenna turpiinsa Talvisalossa mutta kuinka paljon?

Veikkaan että SaPKo vie 6-3 ja Hartus niittaa Halosen laidan läpi.

32

1236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hokki,

      vie junnut vikisee.

    • veikkaisin

      mä.

    • asiantuntija

      näin on.

    • vaatii

      jo täydellisen pelin sapkolta.

    • minun

      veikkaukseni.

    • Hokki ottaa

      moltsun pois ajassa 41.32 (0-72),että saisivat sata täyteen,mutta ei ihan riitä.

    • mikä on

      tuo hartus joka uhkaa rakasta presidentiämme?

    • tiedot

      SaPKo voittaa 9-2 rapakuntoisen hiivapohjaista urheilujuomaa koko kesän nauttineen Hokin porukan.


      Taitaa olla Hokki:lta peliaika jo ohi, ennenkuin edes luistimen nauhat on keritty solmimaan ja mailan jäädessä vastuttamattomasti nauhojen väliin.

      • jäit

        Voi sinua, rulle-sika, taasko joudut vastailemaan itsellesi!!! Buahhhhahhaaaahhhhaaa, juntti! :-DD


      • odottaa
        jäit kirjoitti:

        Voi sinua, rulle-sika, taasko joudut vastailemaan itsellesi!!! Buahhhhahhaaaahhhhaaa, juntti! :-DD

        Eipä ihme, jos maaseudun Hokin kasvattipojat aina häviää SaPKo:lle kun matkassa on 25 litran jerrykannu täynnä kiljua urheilujuomana sammuttamasa janoa ja huuhtomassa häviötunnelmat mielestä.


      • noh!!
        jäit kirjoitti:

        Voi sinua, rulle-sika, taasko joudut vastailemaan itsellesi!!! Buahhhhahhaaaahhhhaaa, juntti! :-DD

        ...mutta eihän rulle ole sika!! Se "mieshän" on täysi lammas!


      • toimii

        Kovasti ovat Hoki:laiset harjoitelleet kesällä kuntonsa ylläpitämisekksi.

        Ovat koko Hokin joukkue esim. käynyt savossa joka lauvantai joukkueen johdon määräyksestä lavatansseissa, tosin vähän huonolla menestyksellä kun joukkueen pojat vain saivat tanssia keskenään ja siihenkin löytyi selitys kun olivat unohtaneet jääkiekkokypärät päähän.

        Olihan tosin ymmärrettävistä syistä valmentaja ohjeistanut poikia, että nivus-suojat kannattaa laittaa suorienhousujen alle, koska poikien välinen tanssi oli illan lopputunteina aika herkkää käsien liikettä!

        Osalla pojista meni pää sekaisin pyörimisestä poskivalssia keinuessa keskenään ja tanssien jälkeen he eivät osanneet kotiin kuin mynttiksen ladan kyydissä.

        Ainut minkä nuoret jääkiekko urhomme oppivat lavatansseissa nopeasti oli savolais-venäläinen kyykkymarurkka tuplajäntevin ristiaskelin.


      • Ei ole Hokista mihinkään tänään, pässipaidat saa vauhdin päälle ja survoo tuliterät mailansa Hokkipällien niskaan.

        Puntti pelosta tutisten lähtee tappiolle tuksahtava Hokkibussi illalla kohti Kajaania ja jopa bussikuski on paskonut housuunsa pelosta.

        Bussi vetää savonlinnan ympäristössä vielä ylimääräisen 55 kilometrin lenkin koska kaikki ovat niin pyörryksissä SaPKon pyörityksen jälkeen jottei kukaan tiedä minne ajaa.

        Muut joukkueet odottavat jo pelosta polvet notkuen vuoroaan saapua Talvisaloon ja poistua tappion viitta harteilla ja naarmut naamankoristeena.


      • Haka-Kalle
        SavoRULES kirjoitti:

        Ei ole Hokista mihinkään tänään, pässipaidat saa vauhdin päälle ja survoo tuliterät mailansa Hokkipällien niskaan.

        Puntti pelosta tutisten lähtee tappiolle tuksahtava Hokkibussi illalla kohti Kajaania ja jopa bussikuski on paskonut housuunsa pelosta.

        Bussi vetää savonlinnan ympäristössä vielä ylimääräisen 55 kilometrin lenkin koska kaikki ovat niin pyörryksissä SaPKon pyörityksen jälkeen jottei kukaan tiedä minne ajaa.

        Muut joukkueet odottavat jo pelosta polvet notkuen vuoroaan saapua Talvisaloon ja poistua tappion viitta harteilla ja naarmut naamankoristeena.

        Mistä alkaen busseilla on ollut lahkeet?

        SaPlo muuten hävisi, mutta senhän kaikki muut tiesivätkin, paitsi sinä!


      • Haka-Kalle
        toimii kirjoitti:

        Kovasti ovat Hoki:laiset harjoitelleet kesällä kuntonsa ylläpitämisekksi.

        Ovat koko Hokin joukkue esim. käynyt savossa joka lauvantai joukkueen johdon määräyksestä lavatansseissa, tosin vähän huonolla menestyksellä kun joukkueen pojat vain saivat tanssia keskenään ja siihenkin löytyi selitys kun olivat unohtaneet jääkiekkokypärät päähän.

        Olihan tosin ymmärrettävistä syistä valmentaja ohjeistanut poikia, että nivus-suojat kannattaa laittaa suorienhousujen alle, koska poikien välinen tanssi oli illan lopputunteina aika herkkää käsien liikettä!

        Osalla pojista meni pää sekaisin pyörimisestä poskivalssia keinuessa keskenään ja tanssien jälkeen he eivät osanneet kotiin kuin mynttiksen ladan kyydissä.

        Ainut minkä nuoret jääkiekko urhomme oppivat lavatansseissa nopeasti oli savolais-venäläinen kyykkymarurkka tuplajäntevin ristiaskelin.

        Olet yhtä huono kirjoittelija kuin Rullekin. Suosittelen kokeilemaan, josko sukkien kutominen olisi lajisi?


      • SaPKo suomisarjaan!
        SavoRULES kirjoitti:

        Ei ole Hokista mihinkään tänään, pässipaidat saa vauhdin päälle ja survoo tuliterät mailansa Hokkipällien niskaan.

        Puntti pelosta tutisten lähtee tappiolle tuksahtava Hokkibussi illalla kohti Kajaania ja jopa bussikuski on paskonut housuunsa pelosta.

        Bussi vetää savonlinnan ympäristössä vielä ylimääräisen 55 kilometrin lenkin koska kaikki ovat niin pyörryksissä SaPKon pyörityksen jälkeen jottei kukaan tiedä minne ajaa.

        Muut joukkueet odottavat jo pelosta polvet notkuen vuoroaan saapua Talvisaloon ja poistua tappion viitta harteilla ja naarmut naamankoristeena.

        Turpiin tuli pelle! Hah hah hah hah! Rulle itke itke! Kyykyssä olet taas uhoaja poju! Turha jjätkä olet ammu ittes! Ehe ehe ehe ehe!!!!!!!!


      • lapikkaasta
        Haka-Kalle kirjoitti:

        Olet yhtä huono kirjoittelija kuin Rullekin. Suosittelen kokeilemaan, josko sukkien kutominen olisi lajisi?

        Kokeike sitten omaa lajiasi, sitä mitenkä pidetään peukkua perseessä koko ottelun ajan, kun jännitys on tiivistänyt valuvan kihelmöivän löysyyden tunkiessa lahjetta pitkin vanhoihin 8 numeroa liian isoihin naapurilta saatuihin lantasaappaisiin.


    • OPA 8+4=12

      SAVOLAISTEN UHO ON AINAKIN KOVA.

      • SaPKo rulezzzz

        Olemme ylivoimaisia, olemme savolaisia siis ylivertaisia.


    • SaPKo rulezzz

      Joten Hartuksen pitää pöllyttää joku muu.

    • Sporttipää

      Tervetuloa savolaispellet Mestikseen mutta turha uhota mitään! SaPko tulee olemaan taulukon häntäpäässä, putoamisvaara on ilmeinen!

      • Nimetön

        levyyn tuli että raikui. hajotkaa


    • Loistavan matsin esitti eilen SaPKo ja Hokki Talvisalossa.

      SaPKoa jäi harmittamaan selvä maali kun Toni Vähämäki ohjasi kiekon upeasti takarautaan ja nosteli kätensä jo ilmaan SaPKon johtomaalia tuulettaessa niin maalituomarin möllikkä olikin sokea eikä nähnyt selvää maalia!

      Noh, piste tuli avauksesta ja periatteessa SaPko ei hävinnyt ottelua kuten täällä joku onttopää jo inisi. 60 minuuttia 1-1 ja risti pitkävetoon. Repikää siitä kommarit, SaPKo tulee ja lujaa!

      • Sm-liigaaa...

        SaPKo hävis ja sillä siisti. Loppukausi onkin sitten jyrkempää alamäkeä sun junttiSaPKollas! Hah hah POIKA! Jatka sinä vaan niitä hiekkalaatikkoleikkejäs typerys. Sinua ei kukaan kaipaa, HÄIVY!


      • "kaunista"
        Sm-liigaaa... kirjoitti:

        SaPKo hävis ja sillä siisti. Loppukausi onkin sitten jyrkempää alamäkeä sun junttiSaPKollas! Hah hah POIKA! Jatka sinä vaan niitä hiekkalaatikkoleikkejäs typerys. Sinua ei kukaan kaipaa, HÄIVY!

        Pitäisi pystyä TUNNUSTAMAAM, jos joku joukkue pelaa hyvin, eikä räkättää kuin pikkukakara.


      • Nannannaana na!
        "kaunista" kirjoitti:

        Pitäisi pystyä TUNNUSTAMAAM, jos joku joukkue pelaa hyvin, eikä räkättää kuin pikkukakara.

        Taidat olla hermostunut kun kirjoitusvirhekin taisi lipsahtaa? Oikolukua ystäväiseni oikolukua.


      • tyhmimässä vaiheessa.
        Nannannaana na! kirjoitti:

        Taidat olla hermostunut kun kirjoitusvirhekin taisi lipsahtaa? Oikolukua ystäväiseni oikolukua.

        Ihan kakaramaista jankkaamista. Te pennut luulette tietävänne kaikesta ja kaiken. Tosiasiassa ette tiedä mistään ettekä mitään.


      • En nyt Rehtori sentään....
        tyhmimässä vaiheessa. kirjoitti:

        Ihan kakaramaista jankkaamista. Te pennut luulette tietävänne kaikesta ja kaiken. Tosiasiassa ette tiedä mistään ettekä mitään.

        Ota ihan iisisti. Kyllä kait mä sentään jotain tiedän vaikken kauhian nuori enää olekkaan. Kiitosta vaan! Se on aina mukava kun luullaan nuoremmaksi kuin on. Nämä palstat on sitä varten että täällä saa vähän sauhuta. Muuten katsoitko "Akkaa päälle" jakson tänään? Totuus on tarua ihmeellisempää : D


    • SuperCrazy

      Sapko voi painuu takas suomi sarjaan tai vaikka 2 divuu

      • Opettele ensin kirjoittamaan se SaPKo oikein niin sitten saat luvan edes sanoa jotain, finninaama.


      • SM-liigaa...
        SavoRULES kirjoitti:

        Opettele ensin kirjoittamaan se SaPKo oikein niin sitten saat luvan edes sanoa jotain, finninaama.

        Älä sinä luuseri opeta ketään missään asiassa. Itse olet niin surkea tyyppi kun olla voi! Hajoa pentu idiootteihin juttuihis!


      • päässäsi
        SavoRULES kirjoitti:

        Opettele ensin kirjoittamaan se SaPKo oikein niin sitten saat luvan edes sanoa jotain, finninaama.

        Terve savon lyhytjalkainen sylttypulttu, miltä tuntuú olla kotipuolesi kalpeaksi ja uljaaksi söhitty karvaton rupi hevosen turvassa?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe