Viggo Mortensen

Arwen

Viggo Mortensen:
-42v.
-Poika,kymmenen vuotta kestäneestä avioliitosta.
-Hänen poikansa ehdotti häntä menemään koe-esiintymiseen.
-Pitää jazzista.
-On julkaissut kolme jazz-levyä.
-On tekemässä kolmatta runokirjaansa.
-Hänen runojaan on kehuttu humoristisiksi.
-Hän harrastaa valokuvausta.
-Hän myös maalaa.
-Hänen taidemaalauksiaan on (muistaakseni) L.A:n ja Lontoon taidemuseoissa.
-Kotisivut: http://www.viggomortensen.net

Kuka ei voi olla ihastumatta tällaiseen suloiseen,ihanaan ja aivan loistavaan näyttelijään?!?!Itse olen jo ihastunut!!!

10

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tima

Kiitos tästäkin tiedosta... ^^'

• Isäsi Elrond

Miksi ihastuit vasta nyt ? Miksi et jos Sormusten Ritarien aikana ? Veikö Elijyah ja Orlando huomiosi ?

• Arwen

Ihastuinhan minä jo Sormuksen Ritareissa!!!Nyt vain tuli mieleen kertoa ihastuksestani teille!

• Sudenmieli

*heristää nyrkkiään uhkaavasti* Mene sinä takaisin haltijametsikköön, Viggon on mun...
      Viggo on rautaa!!!

• Arwen

ei se enää niin hyvännäkönen oo!!!!ole hyvä!!

• Arwen
        Arwen kirjoitti:

Sä joka olet kirjoittanut mun nimellä....!!!
        Olet varmaan siskoni......
        Kyllä Aragorn minua kiinnostaa TODELLA paljon!!!!!!!!!!!!!
        I LOVE VIGGO "ARGORN" MORTENSEN 4EVER!!!!

• Arwen
        Arwen kirjoitti:

Onhan se nyt ilmiselvää,että haltia sopii paremmin ihmiselle kuin susi!! =D
        Sudenmieli,aloitko melkein itkemään,kun Aragorn putosi kakkosessa jyrkänteeltä alas???
        Jos elokuvateatterissa ei ois ollu ketään muuta kuin mä,olisin itkenyt niin paljon,että.......
        Se on vieläkin todella surullinen kohta... =(
        Mutta onneksi hän selvisi... =)

• Sudenmieli
        Arwen kirjoitti:

Onhan se nyt ilmiselvää,että haltia sopii paremmin ihmiselle kuin susi!! =D
        Sudenmieli,aloitko melkein itkemään,kun Aragorn putosi kakkosessa jyrkänteeltä alas???
        Jos elokuvateatterissa ei ois ollu ketään muuta kuin mä,olisin itkenyt niin paljon,että.......
        Se on vieläkin todella surullinen kohta... =(
        Mutta onneksi hän selvisi... =)

aluksi huomautus: Sudenmieli, siis mieli, ei susi :)
        Ja en tietenkään alkanut pillittämään, koska olen lukenut kirjan, ja tiesin ette Arkkuliini kuole. Aragorn on rautaa, se ei pelkää edes örkkejä!!!
        Ja haltiat on liian puhtaita Aragornille, koska se itse on aina veressä ja liassa *huoh* miten ihana mies...
        siinä kohdassa tosin kulki kylmän väreet kun Arkku kaulaili Arwen the Bitchin kanssa (ei pahalla:] )... nyyh, jos se ei ota mua, ottais edes Eowynin, se sopii sille paljon paremmin!!!
        No jaa, täytyy kiiruhtaa kirjoittamaan Viggolle kirjettä...
        :)

• Arwen
        Arwen kirjoitti:

Sä joka olet kirjoittanut mun nimellä....!!!
        Olet varmaan siskoni......
        Kyllä Aragorn minua kiinnostaa TODELLA paljon!!!!!!!!!!!!!
        I LOVE VIGGO "ARGORN" MORTENSEN 4EVER!!!!

jees arwen,bat mai point is,juu ouveräkting!!!änd fak juu!!!!juu aar sou,sou,sou stypid änd juu aar veri,veri,veri biig luuser!!!

mutta enkös mä saa kirjottaa Arwen-nimellä jos haluan???ootko sä muka varannu sen????en oikein usko!!!joten haista paska!!!!haluut olla vaan Arwen koska se "seurustelee" ruman,läskin ja haisevan vigon kaa!!!

• Arwen
        Sudenmieli kirjoitti:

aluksi huomautus: Sudenmieli, siis mieli, ei susi :)
        Ja en tietenkään alkanut pillittämään, koska olen lukenut kirjan, ja tiesin ette Arkkuliini kuole. Aragorn on rautaa, se ei pelkää edes örkkejä!!!
        Ja haltiat on liian puhtaita Aragornille, koska se itse on aina veressä ja liassa *huoh* miten ihana mies...
        siinä kohdassa tosin kulki kylmän väreet kun Arkku kaulaili Arwen the Bitchin kanssa (ei pahalla:] )... nyyh, jos se ei ota mua, ottais edes Eowynin, se sopii sille paljon paremmin!!!
        No jaa, täytyy kiiruhtaa kirjoittamaan Viggolle kirjettä...
        :)

Olen pahoillani,mutta en ole kirjoittanut tuota "ou rili" hommaa!!Se oli siskoni minun nimellä vain.
        Halusin vain korjata tuon virheen,ettei kukaan luule minusta mitään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      223
      1397
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      62
      985
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe