kumpi on parempi? mun mielestä MMA on kovempi kuin showpaini
Vastaukset 5
- z-mies
Showpaini on kovempi. Koska MMA:ssa ei näe niin usein Batista bombia tai Cenan FU:ta.
T: vapaaottelija- SuppahChicken
Onni on ettei siellä näe noita paskoja liikkeitä...
- MMA kicks WWE ass
showpainissa ei ole oikeata ottelua ja se ei ole realistinen ja sitä showpaini on ihan näyttelyä,ihan niin kuin sirkus pellet sielä näyttelee olevansa kovia ja raakoja.
- kiesus.
MMA kicks WWE ass kirjoitti:
showpainissa ei ole oikeata ottelua ja se ei ole realistinen ja sitä showpaini on ihan näyttelyä,ihan niin kuin sirkus pellet sielä näyttelee olevansa kovia ja raakoja.
"showpainissa ei ole oikeata ottelua ja se ei ole realistinen ja sitä showpaini on ihan näyttelyä,ihan niin kuin sirkus pellet sielä näyttelee olevansa kovia ja raakoja."
Voi kiitos kun jaoit tämän lyhyen, mutta ytimekkään faktan meidän kanssamme :). Nyt mekin Show painin ystävät tiedämme totuuden.
P.S seuraan molempia, MMA:ta vaan pikkusen tiiviimmin - ShaneC
kiesus. kirjoitti:
"showpainissa ei ole oikeata ottelua ja se ei ole realistinen ja sitä showpaini on ihan näyttelyä,ihan niin kuin sirkus pellet sielä näyttelee olevansa kovia ja raakoja."
Voi kiitos kun jaoit tämän lyhyen, mutta ytimekkään faktan meidän kanssamme :). Nyt mekin Show painin ystävät tiedämme totuuden.
P.S seuraan molempia, MMA:ta vaan pikkusen tiiviimminCarwin via KO.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435