Seuraa mediaa tarkoin juuri nyt, sillä hetki on harvinaislaatuinen! Kun hylkiöiden yritys tuhota Helsinki à la Göteborg estettiin, pettymys on niin suuri etteivät kansanviholliset pysty vaikenemaan. Kohta he luikertelevat taas maanalaisiin onkaloihinsa, mutta juuri nyt heidät tunnistaa.
Lukekaa viime pävien lehtiä, muistelkaa tv- ja radio-ohjelmia ja pankaa mieleenne ne, poliitikot, yhdistysten puheenjohtajat, toimittajat, rekatut nimimerkit jne. jotka ovat äänekkäimmin vaatimassa poliisin toimien tutkimista, ketkä huutavat fasismista, ketkä vertaavat Suomea Kiinaan jne. jne. He ovat kansanvihollisia, niitä jotka tahtovat pahaa suomalaisille ja Suomelle.
Yllätyksiä ei toistaiseksi ole juurikaan tullut. Ensimmäisenä ääneen ehti tietosuojavaltuutettu, kannoillaan "Vasemmistonuoret"-niminen anarkistisolu, seuraavana oli lain ytimeen pesiytynyt rikollisuudensuojeluliiga, apulaisoikeusasiamiehet, miltei tasoissa Vasemmistonuorten kanssa. Vihreät, kaiuttimenaan Tuija Brax ilmoittautui tiistaina. Vasemmistoliiton organisaatio on niin ukkoutunut, että se ehti huutokisaan vasta keskiviikkona.
Tunne vihollisesi!
0
147
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815