Miks tää menee aina näin?

ganes fucked my brain

Leganda heittää keikkaa pitserioissa senttipalkalla. Siten rokkilesket estää uuden levyn myymisen. Saman aikaan rokkileskien perilliset antaa/myy matskua bootleggereille, jotta "järkevät" fanit saisivat "tietää" enemmän.
http://www.freebok.net/books/espe64/view.html?page=13

Well? Fuck You!

Cisse cissenä ja alppu alppuna, kiitos! Perilliset vetäkäköön tumppuunsa, jos ei miellytä.

97

20043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roadrunner

      Roadrunning to your town. And fuck everyone else.

    • Aikku Järvinen

      Ei ole kauaa, kun Aaltonen lausui lehdessä, että "kyllä mulla rahaa on". SENTTIPALKALLA ja p a s k a t!?!
      Senttipalkalla ei ostella sellaisia anttiikkitavaroita, joita saimme vain hiukan ennen asuntopaloa nähdä telkkarissa. Kyllä sinä puhut nyt varmaan omasta bändistäsi. Huhu kulkee, että Aaltonen kulkee taskut seteleitä pursuen. Oiskohan ne niitä sentin seteleitä?

      Minä ainakaan en ole ottanut rahaa mistään, mitä olen esim. eräälle keräilysivulle vähäisessä määrin toimittanut. Enkä tiedä muidenkaan tehneen niin. Ja jos myisimmekin, niin mitä sitten. Kateellinen? Jokainenhan ottaa rahat sieltä mistä saa, niin varmaan sinäkin.

      Lakia kunnioittamaton tekee mitä mieleen tulee.

      Tätyisikö perikuntien poikien alkaa elättää Aaltosta? Sitäkö kirjoituksellasi tarkoitat?

      Tässä ei ole siitäkään kovin pitkä aika, kun saimme lukea lehdestä, että pikkunäpistely ei ole mistään kotoisin, mutta jos ryöstää pankin jäämättä kiinni, se sitten hieno keikka on! Kaupunginvaltuutettu, mutta onneksi Porvoossa.

      Ensin jätkä marsiin C-nauhan kanssa levy-yhtiöön ja sanoo omaavansa kaikki oikeudet siihen. Ja joku pässi uskoo. Kenenkään soittamaa musiikkia ei ilman tekijän lupaa saa julkaista. Lupaa ei olisi kysytty perikunnilta, rojaltteja ei olisi maksettu, eikä ennakoitakaan. Katsos, kun niiden perikuntien poikienkin on syötävä, joskus ainakin!

      Ja ne isien ennenaikaisen poismenon johdosta perityt tekijänoikeudet ovat ja pysyvät heillä. Sitä ei mielipiteillä muuteta, vaikka kuinka kirjoittaisit. Se perustuu lakiin tekijänoikeuksista ja perinnöistä.
      SE JOKA ON MENETTÄNYT VANHEMPANSA, TOISEN TAI MOLEMMAT, VIELÄ OLLESSAAN LAPSI, TIETÄVÄT MITÄ SE MERKITSEE KOKO LOPPUELÄMÄLLE! Ja niin kuin Sami H. jokin aika sitten kirjoitti, eräällä toisella sivustoolla. Jotenkin näin: "Puolustamme oikeuksiamme, niinhän tekee jokainen."

      Sitten marssitaan studioon sovittamaan biisit uudelleen, mikä sekään ei ole luvallista ilman kaikkien tekijöiden lupaa. Olin kolmeen kertaan yhteydessä tekijöihin ennen levyn ulostuloa, että toimittaisivat sopimuspaperin. Ei näkynyt.
      Oletkos miettinyt, että levyn jakelun esto perustuu tekijänoikeuslakiin, jonka TEOSTO virallisena tahona toteutti.

      Nyt sitä ollaan taas studiossa. Tiedossa ei ole tehdäänkö uutta vai muunnellaanko taas vanhaa. Jos biisejä on sovitettu uudelleen, eikä luvat ole kunnossa, tulee siitäkin levystä keräilyharvinaisuus.

      • Vaikku Korvanen

        ***Tätyisikö perikuntien poikien alkaa elättää Aaltosta?***

        Ei, vaan Remun täytyy elättää perikuntia! Niinhän päin sen pitää mennä.

        Tietenkin kaikkien poikien pitää syödä. Ja isiensä töistä saada liksaa. Esim talonrakentajan pojan pitäisi saada provikkaa aina kun talo myydään uudestaan.


      • Aikku Järvinen
        Vaikku Korvanen kirjoitti:

        ***Tätyisikö perikuntien poikien alkaa elättää Aaltosta?***

        Ei, vaan Remun täytyy elättää perikuntia! Niinhän päin sen pitää mennä.

        Tietenkin kaikkien poikien pitää syödä. Ja isiensä töistä saada liksaa. Esim talonrakentajan pojan pitäisi saada provikkaa aina kun talo myydään uudestaan.

        Nyt ymmärrät asian aivan väärin: REMU EI OLE TEHNYT NIITÄ BIISEJÄ ITSE, jos niin kuvittelet. Jos Cisse ja Järvinen eläisivät, menisi asia aivan samalla tavalla kuin nyt. Remu ei voisi saada mistään niitä osuuksia, mitkä Häkkisen ja Järvisen ovat, vaan he saisivat ne tietenkin itselleen. Saahan Ile Kalliokin omat rojaltinsa. Ei ole Remulla ollut kanttia mennä sanomaan Ilelle, että minä yksin olen kaikki biisit tehnyt. Entä, kun Remu vaihtaa hiippakuntaa? Olisikohan mukavaa, jos joku muu taho, kuin hänen lapset, saisivat kaikki rojaltitulot ja muut. Perilliset nuolisivat näppejään.
        Tähän riittää pari sanaa: Suomen laki.


      • Jailbirdie

        Remu nyt siis elättää vielä Järvisen exänkin.


      • Remulus Remu
        Aikku Järvinen kirjoitti:

        Nyt ymmärrät asian aivan väärin: REMU EI OLE TEHNYT NIITÄ BIISEJÄ ITSE, jos niin kuvittelet. Jos Cisse ja Järvinen eläisivät, menisi asia aivan samalla tavalla kuin nyt. Remu ei voisi saada mistään niitä osuuksia, mitkä Häkkisen ja Järvisen ovat, vaan he saisivat ne tietenkin itselleen. Saahan Ile Kalliokin omat rojaltinsa. Ei ole Remulla ollut kanttia mennä sanomaan Ilelle, että minä yksin olen kaikki biisit tehnyt. Entä, kun Remu vaihtaa hiippakuntaa? Olisikohan mukavaa, jos joku muu taho, kuin hänen lapset, saisivat kaikki rojaltitulot ja muut. Perilliset nuolisivat näppejään.
        Tähän riittää pari sanaa: Suomen laki.

        Miksei Järvisen ja Häkkiset ole tyytyväisiä rojalteihinsa vaan uliset kaikesta ja yrittävät haalia lisää sekä estävät uuden materiaalin julkaisut. Eikö niistäkin tule heille rojalteja aikoinaan. Pitääkö heidän saada suuret ennakkomaksu. Kalliokin tyytyy varmaan vaan tuleviin rojalteihin eikä yritä ennakkoon syödä sitä.


      • Aikku Järvinen
        Remulus Remu kirjoitti:

        Miksei Järvisen ja Häkkiset ole tyytyväisiä rojalteihinsa vaan uliset kaikesta ja yrittävät haalia lisää sekä estävät uuden materiaalin julkaisut. Eikö niistäkin tule heille rojalteja aikoinaan. Pitääkö heidän saada suuret ennakkomaksu. Kalliokin tyytyy varmaan vaan tuleviin rojalteihin eikä yritä ennakkoon syödä sitä.

        Olemme tyytyväisiä sitten, kun asiat menevät niin kuin niiden kuuluu mennä = oikein.

        Me emme estä mitään julkaisuja.

        Kysy ensin Ile Kalliolta, ennen kuin kirjoitat. Ennakkoja on maksettu. Ei siitä enempää, kun sattuu olemaan hänen henkilökohtainen asia.

        Te onnettomat, kun ette tiedä yhtään mitään, arvailette vain. Hakuammuntaa.


      • Aikku Järvinen
        Jailbirdie kirjoitti:

        Remu nyt siis elättää vielä Järvisen exänkin.

        Joo, kivaa. Lähden heti huomenna ostoksille - onkin paljon rästissä - laskut vaan Porvooseen.
        Tältähän saa hyviä vinkkejä, vai mitä?


      • Laskutaitoinen

        nykykeikkailulla voi tienata paskaakaan. Kiertää paikoissa, joissa on yleisöä 50 - 100 henkee ja pääsylippu noin 8 euroa. Jos saa kaikki lipputulot, niin se on 500 - 1000 euroa per ilta kolmelle soittajalle ja kahdelle roudarille.

        Mahtoikohan siellä Remun palaneitten rojujen seassa olla mitään oikeata antiikkia, jolla olisi ollut jotain muuta arvoa kuin, että omistaja oli Remu? Kaikki vanha tavara ei ole antiikkia ja arvokasta.

        Rahaa saa niin monesta paikasta ja useimmista helpommalla kuin muusikkona...


      • Aikku Järvinen
        Laskutaitoinen kirjoitti:

        nykykeikkailulla voi tienata paskaakaan. Kiertää paikoissa, joissa on yleisöä 50 - 100 henkee ja pääsylippu noin 8 euroa. Jos saa kaikki lipputulot, niin se on 500 - 1000 euroa per ilta kolmelle soittajalle ja kahdelle roudarille.

        Mahtoikohan siellä Remun palaneitten rojujen seassa olla mitään oikeata antiikkia, jolla olisi ollut jotain muuta arvoa kuin, että omistaja oli Remu? Kaikki vanha tavara ei ole antiikkia ja arvokasta.

        Rahaa saa niin monesta paikasta ja useimmista helpommalla kuin muusikkona...

        ennen kuin lähdet kirjoittamaan. En mielelläni puutu toisten asioihin, mutta tähän on pakko puuttua.

        Siinä ei sinun laskutaidoilla ole mitään tekemistä, kun Remu keikkapalkkioitaan nostaa. Luuletko Remua sellaiseksi puupääksi, että lähtis keikalle niin epävarmoin perustein, että saa palkkion lipputulojen mukaan. Kyllä sillä Aaltosella sen verran liikemiesvaistoa on, että keikkaliksa on kiintee. Ja jos sinne keikamestaan ei sitten tulekaan kuin 50 nenää, niin takkiinsa ottaa tilaisuuden järjestäjä, ei Aaltonen. Sehän tulee ihan varmasti soittamaan vaikka teidän vessaan, kun tarpeeksi maksat.

        Ja mistä on peräisin käsitys, että Aaltosella menee jotenkin huonosti?


      • mä vaan
        Aikku Järvinen kirjoitti:

        ennen kuin lähdet kirjoittamaan. En mielelläni puutu toisten asioihin, mutta tähän on pakko puuttua.

        Siinä ei sinun laskutaidoilla ole mitään tekemistä, kun Remu keikkapalkkioitaan nostaa. Luuletko Remua sellaiseksi puupääksi, että lähtis keikalle niin epävarmoin perustein, että saa palkkion lipputulojen mukaan. Kyllä sillä Aaltosella sen verran liikemiesvaistoa on, että keikkaliksa on kiintee. Ja jos sinne keikamestaan ei sitten tulekaan kuin 50 nenää, niin takkiinsa ottaa tilaisuuden järjestäjä, ei Aaltonen. Sehän tulee ihan varmasti soittamaan vaikka teidän vessaan, kun tarpeeksi maksat.

        Ja mistä on peräisin käsitys, että Aaltosella menee jotenkin huonosti?

        oo jotenkin polttanut aivon aineita vaa onko se suurta esitystä.. mikä sun asenteesi on remu kohtaan sitten. Olen ymmärtäny että varsin kielteinen


      • Aikku Järvinen
        mä vaan kirjoitti:

        oo jotenkin polttanut aivon aineita vaa onko se suurta esitystä.. mikä sun asenteesi on remu kohtaan sitten. Olen ymmärtäny että varsin kielteinen

        Ei kannata lähteä yrittää ymmärtää asiaa, mistä ei mitään kykene ymmärtämään.

        Enkä minä alennu sinulle tämän enempää selittämään. Et ymmärtäis kuitenkaan.


      • Vaikku Korvanen
        Aikku Järvinen kirjoitti:

        Ei kannata lähteä yrittää ymmärtää asiaa, mistä ei mitään kykene ymmärtämään.

        Enkä minä alennu sinulle tämän enempää selittämään. Et ymmärtäis kuitenkaan.

        Aixu et kyl oo sen vertaa väleissä remun kanssa että tietäisit millä diilillä se keikkansa tekee. Gardenissa esim ollu lippuriskillä mutta alennutko edes Aixy priimus lukemaan tätä?
        VÄännä omaa ympyrääs kun et muusta tiedä


      • et..
        Aikku Järvinen kirjoitti:

        Ei kannata lähteä yrittää ymmärtää asiaa, mistä ei mitään kykene ymmärtämään.

        Enkä minä alennu sinulle tämän enempää selittämään. Et ymmärtäis kuitenkaan.

        Pysty kertomaan todellisa tunteitasi Remua kohtaan. Arvaan, että inhoot yli kaiken häntä.


      • Aikku Järvinen
        Vaikku Korvanen kirjoitti:

        Aixu et kyl oo sen vertaa väleissä remun kanssa että tietäisit millä diilillä se keikkansa tekee. Gardenissa esim ollu lippuriskillä mutta alennutko edes Aixy priimus lukemaan tätä?
        VÄännä omaa ympyrääs kun et muusta tiedä

        niin siitä huolimatta tunnen enemmän kuin yhden henkilön. Tunnen ihmisiä, joita sinun on turha lähteä edes miettimään. Enkä missään tapauksessa sotke heitä tällaisille roskaposti sivuille.

        Jos sinä et tiedä, niin se ei tarkoita, että minäkään en tietäisi tai tuntisi ihmisiä. Täytyykö tähän laittaa Remun kännykän numero, että voit kysyä häneltä itseltään. Sinulle taitaa olla yllätys, että olemme puheväleissä!


      • Aikku Järvinen
        mä vaan kirjoitti:

        oo jotenkin polttanut aivon aineita vaa onko se suurta esitystä.. mikä sun asenteesi on remu kohtaan sitten. Olen ymmärtäny että varsin kielteinen

        väärin. Kuinka monta lehtihaastattelua olen antanut, joissa arvostelen Remua?

        Asiat saattaa riidellä ei välttämättä ihmiset.

        Mun asenteeni ei sitten sinulle kyllä kuulukkaan.


      • Aikku Järvinen
        et.. kirjoitti:

        Pysty kertomaan todellisa tunteitasi Remua kohtaan. Arvaan, että inhoot yli kaiken häntä.

        Väleissä Remun kanssa tai ei,


      • soitin..
        Aikku Järvinen kirjoitti:

        niin siitä huolimatta tunnen enemmän kuin yhden henkilön. Tunnen ihmisiä, joita sinun on turha lähteä edes miettimään. Enkä missään tapauksessa sotke heitä tällaisille roskaposti sivuille.

        Jos sinä et tiedä, niin se ei tarkoita, että minäkään en tietäisi tai tuntisi ihmisiä. Täytyykö tähän laittaa Remun kännykän numero, että voit kysyä häneltä itseltään. Sinulle taitaa olla yllätys, että olemme puheväleissä!

        Mutta ei kertonut Aikusta mitään vaikka yritin... udella.


      • soitin
        soitin.. kirjoitti:

        Mutta ei kertonut Aikusta mitään vaikka yritin... udella.

        Sehän on päivän selvää!


      • journalist
        Aikku Järvinen kirjoitti:

        väärin. Kuinka monta lehtihaastattelua olen antanut, joissa arvostelen Remua?

        Asiat saattaa riidellä ei välttämättä ihmiset.

        Mun asenteeni ei sitten sinulle kyllä kuulukkaan.

        Aikk kysyy :"Kuinka monta lehtihaastattelua olen antanut, joissa arvostelen Remua?"

        Aikku, susta en oo nähny ikinä yhtään lehtijuttua. Sä oot noubadi. Ganesfanit saattaa tietää sun nimen. Oot nolla. Ja sujuvasti vaihdat aihetta kun kerrotaan että on ollu lippuriskikeikkoja, joita väitit ettei Remu tee! Alat vääntää uutta juttua jostain puhelinnumeroista.

        Oot varmaan Queen of Rock'n'roll ja Hurriganesin sielu.


      • Aikku Järvinen
        journalist kirjoitti:

        Aikk kysyy :"Kuinka monta lehtihaastattelua olen antanut, joissa arvostelen Remua?"

        Aikku, susta en oo nähny ikinä yhtään lehtijuttua. Sä oot noubadi. Ganesfanit saattaa tietää sun nimen. Oot nolla. Ja sujuvasti vaihdat aihetta kun kerrotaan että on ollu lippuriskikeikkoja, joita väitit ettei Remu tee! Alat vääntää uutta juttua jostain puhelinnumeroista.

        Oot varmaan Queen of Rock'n'roll ja Hurriganesin sielu.

        Tarkoitinkin juuri sitä, että ei yhtään lehtihaastattelua ennen, ei nyt, eikä tulevaisuudessa! Siis 0, kun et sitä tajunnut nolla. Luuletko, että ei ole pyydetty? Mutta nobady en ole, minä olen nobility. Remu puolestaan on haukkunut minut ja minulle läheiset iltapäivälehdissä, radiossa, tv:ssä ja luoja tietää missä? Ai niin, pojalleni suureen ääneen kirjakaapelin nettiosastolla, Saskan seistessä nolona vierellä, koska tuntee poikani ja minut ja Remu haukkui vain siksi, että arvostamme Pekka Järvisen jälkeen jättämää muistoa meille, mutta ennen kaikkea teille kaikille muille. Ja kaikki huutaa, kaikilla näillä nettisivuilla ja kääntää sen, että minä haukun ja parjaan Remua, vaikka se on toisinpäin. Anteeksi, ei sentään ihan aina, 7-päivää lehdessä tituleerasi minua perikuntien kaunokiksi. Perhana, kun meinas ihan unohtua.

        Sujuvuudesta en niinkään tiedä, tuon aiheen vaihtamisen suhteen, mutta kuitenkin: kerro sinä, missä ja milloin Remu on viimeksi ollut lipunmyyntituloilla keikalla, ja vielä sellaisella keikalla, että on kärsinyt pers'nettoo? Kiitos!

        Ja muuten, miten ihmeessä se olisi minun tai läheisteni syy, jos Remu ei keikoillaan tienais? Kerro sekin?

        Varmaan eilisissä iltapäivälehdissä ollut kirjoitus Remun joutumisesta käräjäoikuteen rikollisista puuhista, niin sekin tietty on mun syy!

        Ja se mitä jo aikaisemmin kirjoitin, toistan sen: tämä kaikki parjaus minua kohtaan johtuu ainoastaan ja yksinomaan KATEUDESTA. ÄLÄ MULLE TUU MUUTA VÄITTÄMÄÄN! SÄÄLIKSI KÄY SINUA. Otan osaa.


      • jour
        Aikku Järvinen kirjoitti:

        Tarkoitinkin juuri sitä, että ei yhtään lehtihaastattelua ennen, ei nyt, eikä tulevaisuudessa! Siis 0, kun et sitä tajunnut nolla. Luuletko, että ei ole pyydetty? Mutta nobady en ole, minä olen nobility. Remu puolestaan on haukkunut minut ja minulle läheiset iltapäivälehdissä, radiossa, tv:ssä ja luoja tietää missä? Ai niin, pojalleni suureen ääneen kirjakaapelin nettiosastolla, Saskan seistessä nolona vierellä, koska tuntee poikani ja minut ja Remu haukkui vain siksi, että arvostamme Pekka Järvisen jälkeen jättämää muistoa meille, mutta ennen kaikkea teille kaikille muille. Ja kaikki huutaa, kaikilla näillä nettisivuilla ja kääntää sen, että minä haukun ja parjaan Remua, vaikka se on toisinpäin. Anteeksi, ei sentään ihan aina, 7-päivää lehdessä tituleerasi minua perikuntien kaunokiksi. Perhana, kun meinas ihan unohtua.

        Sujuvuudesta en niinkään tiedä, tuon aiheen vaihtamisen suhteen, mutta kuitenkin: kerro sinä, missä ja milloin Remu on viimeksi ollut lipunmyyntituloilla keikalla, ja vielä sellaisella keikalla, että on kärsinyt pers'nettoo? Kiitos!

        Ja muuten, miten ihmeessä se olisi minun tai läheisteni syy, jos Remu ei keikoillaan tienais? Kerro sekin?

        Varmaan eilisissä iltapäivälehdissä ollut kirjoitus Remun joutumisesta käräjäoikuteen rikollisista puuhista, niin sekin tietty on mun syy!

        Ja se mitä jo aikaisemmin kirjoitin, toistan sen: tämä kaikki parjaus minua kohtaan johtuu ainoastaan ja yksinomaan KATEUDESTA. ÄLÄ MULLE TUU MUUTA VÄITTÄMÄÄN! SÄÄLIKSI KÄY SINUA. Otan osaa.

        Mistä voisin tai pitäisi olla kateellinen.? tunnut olevan niin vaikeuksissa itsesi kanssa että kateus ei ole koskaan tullu tmieleen näitä sepustuksiasi lukiessa. ja heitä noi tienauskysymykset ja syyt niille jotka niitä on kirjoittanut.


      • Lähetti
        jour kirjoitti:

        Mistä voisin tai pitäisi olla kateellinen.? tunnut olevan niin vaikeuksissa itsesi kanssa että kateus ei ole koskaan tullu tmieleen näitä sepustuksiasi lukiessa. ja heitä noi tienauskysymykset ja syyt niille jotka niitä on kirjoittanut.

        Aikku kertoo siinä, että lopettaa teille, teille.... no olkoon, en lähde nimittelemään, kirjoittamisen.
        Näinköhän edes lukee näitä enää. Toivottavasti ei.


      • PÖÖÖÖÖöööööö
        Lähetti kirjoitti:

        Aikku kertoo siinä, että lopettaa teille, teille.... no olkoon, en lähde nimittelemään, kirjoittamisen.
        Näinköhän edes lukee näitä enää. Toivottavasti ei.

        silmä kovane se seuraa.... päätön kana kun on..


      • toppara-63

        Kaikki selittelyt on turhaa mannejen suusta. Ne menee jo täällä vanhustejenkin edestä kassajonossa. Ja Remu seuraa historiaa nykypäivään. Aika paljon olen lukenut Ganesista ja törmännyt v_-76 näihin miehiin. Vituttaa noi rilliristo puheet jne. Henrymanne ei olis mitään ellei Pekka olis ollu kepissä.Mulla loppu ainakin into kun löysäKallio tuli soittaan. Royals oli kova yhtye kun seurasin sitä aina parin metrin päästä. Lujaa tuli ja meni kuulokin toisesta korvasta. Albert oli Kätkän kans aina cool mut Maijasesta jäi jotenkin vittumainen kuva kun se möykkäsi soundchekissa.Koita pitää PUOLES! Ai Remu Euroviisuis? Tottakai. Kun se menee kassan ohi.


    • Sami Häkkkinen

      Vedä ite tumppuun! Etsi mut Rööperistä(Löydät helposti) ja jutellaan naamakkain,että säkin pelle saisit oikeeta tietoa.Äläkä huutele nimimerkkien takaa..Tai etsi mun numero jostain.Sä et tiedä mistään mitään!Ja yhtään Bootlegia en ole myynyt enkä saanut rahaa noista asioista!

      • tumputtaminen

        oo loppujen lopuksi kivaa, heh.

        Sami älä viitsi vastailla kaikenlaisille häiriköille, älä alennu rokkilesken tasolle.


      • Aikku Järvinen
        tumputtaminen kirjoitti:

        oo loppujen lopuksi kivaa, heh.

        Sami älä viitsi vastailla kaikenlaisille häiriköille, älä alennu rokkilesken tasolle.

        Miksi aliarvioit Samin sietokyvyn ja ohjailet kuin pientä lasta? Samilla on omatkin aivot, joilla ajatella. Ensimmäinen viestihän oli osoitettu molemmille perikunnille. Tumputtaminen tuskin oli tarkoitettu naisväelle. Sinä olet rokkileskeäkin alhaisemmalla tasolla, kun kirjoitat nimimerkin suojissa, asiasta vailla mitään järkeä. Säälittävää. Tumputa vaan siellä ja jätä PC:n näppäimistö rauhaan.


      • mister tumppu
        Aikku Järvinen kirjoitti:

        Miksi aliarvioit Samin sietokyvyn ja ohjailet kuin pientä lasta? Samilla on omatkin aivot, joilla ajatella. Ensimmäinen viestihän oli osoitettu molemmille perikunnille. Tumputtaminen tuskin oli tarkoitettu naisväelle. Sinä olet rokkileskeäkin alhaisemmalla tasolla, kun kirjoitat nimimerkin suojissa, asiasta vailla mitään järkeä. Säälittävää. Tumputa vaan siellä ja jätä PC:n näppäimistö rauhaan.

        ymmärrä, miksi täällä jossain virtuaali maailmassa pitää sekoilla ja vastailla kaikenlaisiin viesteihin. Luulen, että Sami pärjää ilman valvovaa silmääsikin.


      • Yyteri
        mister tumppu kirjoitti:

        ymmärrä, miksi täällä jossain virtuaali maailmassa pitää sekoilla ja vastailla kaikenlaisiin viesteihin. Luulen, että Sami pärjää ilman valvovaa silmääsikin.

        Sami, älä alennu vastailemaan nimimerkillä lähetettyihin viesteihin. Anna Aikun hoitaa se puoli. Varo myös dokaamista!


      • Rööperin Sami
        Yyteri kirjoitti:

        Sami, älä alennu vastailemaan nimimerkillä lähetettyihin viesteihin. Anna Aikun hoitaa se puoli. Varo myös dokaamista!

        Älä alennu vastailemaan nimimerkillä lähetettyihin viesteihin.

        MUTTA ÄLÄ anna Aikun hoitaa mitään omia asioitasi. Jos sinulla on ne Aikun mainitsemat aivot!


      • titmus
        Rööperin Sami kirjoitti:

        Älä alennu vastailemaan nimimerkillä lähetettyihin viesteihin.

        MUTTA ÄLÄ anna Aikun hoitaa mitään omia asioitasi. Jos sinulla on ne Aikun mainitsemat aivot!

        Kautta aikojen paskin bändihän se on, mitä siitä nyt enää jauhamaan.Sehän on musiikillisestikin ihan ameeban tasolla.Idioottimaista jurttipotaksaa uusile tököviiksille ja nuoruuttaan takaisin haikaileville urpoille jotka
        siirtävät tämän mahtavan perintönsä vielä lapsilleenkin. Kuunteles nyt Lauri tätä, tätä isikin diggas, tämä on isin ja suntasoista musaa. ooooga booga boo lisun läsyn mööö möö.Voi jeesuksen munat!

        Lukutaidoton siansaksaa mölisevä ex-kriminaali kerää aaseilta hillot pois. Miten te voitte olla noin helvetin tyhmiä?


      • Roth
        titmus kirjoitti:

        Kautta aikojen paskin bändihän se on, mitä siitä nyt enää jauhamaan.Sehän on musiikillisestikin ihan ameeban tasolla.Idioottimaista jurttipotaksaa uusile tököviiksille ja nuoruuttaan takaisin haikaileville urpoille jotka
        siirtävät tämän mahtavan perintönsä vielä lapsilleenkin. Kuunteles nyt Lauri tätä, tätä isikin diggas, tämä on isin ja suntasoista musaa. ooooga booga boo lisun läsyn mööö möö.Voi jeesuksen munat!

        Lukutaidoton siansaksaa mölisevä ex-kriminaali kerää aaseilta hillot pois. Miten te voitte olla noin helvetin tyhmiä?

        Voihan se näinkin olla, mutta eipä suomesta löydy sen parempaakaa ryhmää 70 tai 80 luvulla. Hurriganeksessa oli sentään yritystä, mutta jossain Dingossa ei ollut edes laulajalla nuottikorvaa senkään vertaa kuin ganesilla. Samaan sarjaan kuuluu Patet ja muutkin pimputtajat. Missä vitussa suomalaiset muusikot olivat, HÄ. Onneksi nykyisin löytyy kyllä jätkiä, jotka osaavat soittaakin hieman, mutta perskuta rallaa ganes on heidänkin moraalinen viitoittaja.

        Totuus kyl meilkein on kuin edellä kuvaamasi, paska bändi, mutta eipä löytynyt mitään parempaakaan.


      • Honey Aaltonen
        titmus kirjoitti:

        Kautta aikojen paskin bändihän se on, mitä siitä nyt enää jauhamaan.Sehän on musiikillisestikin ihan ameeban tasolla.Idioottimaista jurttipotaksaa uusile tököviiksille ja nuoruuttaan takaisin haikaileville urpoille jotka
        siirtävät tämän mahtavan perintönsä vielä lapsilleenkin. Kuunteles nyt Lauri tätä, tätä isikin diggas, tämä on isin ja suntasoista musaa. ooooga booga boo lisun läsyn mööö möö.Voi jeesuksen munat!

        Lukutaidoton siansaksaa mölisevä ex-kriminaali kerää aaseilta hillot pois. Miten te voitte olla noin helvetin tyhmiä?

        Vaikka musiikilliset näkemykseni poikkeavat ratkaisevasti nimimerkki titmusin mielipiteestä (ehkäpä ameeba-aivojeni vuoksi), oli hänen "paska bändi" -kirjoituksensa niin hauska, että jaksoin naureskella sille pitkin päivän. Olisit vain kirjoittanut oikealla nimelläsi, titmus, kun kerran osaat noin hauskasti kantasi tuoda esille. Ei mielipiteiden takia tarvitse lymyillä nimimerkkkien takana. Ei muuta kuin happy rock'n'roll!


      • titmus
        Honey Aaltonen kirjoitti:

        Vaikka musiikilliset näkemykseni poikkeavat ratkaisevasti nimimerkki titmusin mielipiteestä (ehkäpä ameeba-aivojeni vuoksi), oli hänen "paska bändi" -kirjoituksensa niin hauska, että jaksoin naureskella sille pitkin päivän. Olisit vain kirjoittanut oikealla nimelläsi, titmus, kun kerran osaat noin hauskasti kantasi tuoda esille. Ei mielipiteiden takia tarvitse lymyillä nimimerkkkien takana. Ei muuta kuin happy rock'n'roll!

        liennytän sen verran että saahan sitä toki digata mitä lystää ja suomesta ei kyllä siihen aikaan parempaakaan löytynyt, se on totta, eikä ihan lähimailtakaan, vaihtoehdot kotomaassa oli aika kuppasia.

        Mut oli se bändinä ihan saatanan huono.
        vaikka silti ne kyllä teki paljon hyvää musamaailmalle.

        Tämä nykyinen ensemble on suoraan siansuolesta, siinä ei ole mitään puolusteltavaa.

        En kirjoit aomalla nimellä kun ei se mitään hyödytä.


      • Aikku Järvinen
        Yyteri kirjoitti:

        Sami, älä alennu vastailemaan nimimerkillä lähetettyihin viesteihin. Anna Aikun hoitaa se puoli. Varo myös dokaamista!

        että jonkun pitäisi ottaa kirjoituksesi vakavasti, kun kirjoitat nimimerkillä? Nimimerkillä, ja varoittelet Samia vastailemasta moisille nimimerkkikirjoittajille. Miksi siis juuri sinun kirjoitukseesi pitäisi voida luotta? Täällä parjataan, että ohjailen ja vahdin Samia ja ties mitä. Mitäs tämä nimimerkki tekee?


      • Aikku Järvinen
        Rööperin Sami kirjoitti:

        Älä alennu vastailemaan nimimerkillä lähetettyihin viesteihin.

        MUTTA ÄLÄ anna Aikun hoitaa mitään omia asioitasi. Jos sinulla on ne Aikun mainitsemat aivot!

        Tyyppi kirjoittaa nimimerkillä, kuten useimmat ja laittaa sitten vakavissan(?) viestiin: "Älä alennu vastailemaan nimimerkillä lähetettyihin viesteihin"! Tähän minä kirjoitan kaikille ohjeeksi: ÄLÄ ALENNU KIRJOITTAMAAN NIMIMERKILLÄ!


      • kirjoitit
        Aikku Järvinen kirjoitti:

        Tyyppi kirjoittaa nimimerkillä, kuten useimmat ja laittaa sitten vakavissan(?) viestiin: "Älä alennu vastailemaan nimimerkillä lähetettyihin viesteihin"! Tähän minä kirjoitan kaikille ohjeeksi: ÄLÄ ALENNU KIRJOITTAMAAN NIMIMERKILLÄ!

        tämän muistutukseksi?


      • Aikku Järvinen
        kirjoitit kirjoitti:

        tämän muistutukseksi?

        Kyllä!


      • series 62
        Roth kirjoitti:

        Voihan se näinkin olla, mutta eipä suomesta löydy sen parempaakaa ryhmää 70 tai 80 luvulla. Hurriganeksessa oli sentään yritystä, mutta jossain Dingossa ei ollut edes laulajalla nuottikorvaa senkään vertaa kuin ganesilla. Samaan sarjaan kuuluu Patet ja muutkin pimputtajat. Missä vitussa suomalaiset muusikot olivat, HÄ. Onneksi nykyisin löytyy kyllä jätkiä, jotka osaavat soittaakin hieman, mutta perskuta rallaa ganes on heidänkin moraalinen viitoittaja.

        Totuus kyl meilkein on kuin edellä kuvaamasi, paska bändi, mutta eipä löytynyt mitään parempaakaan.

        siitä puhutaan sen takii et se paska bändi oli hyvä jos se olis ollu huono kuka muistais sitä enää??


      • Anonyymi
        titmus kirjoitti:

        Kautta aikojen paskin bändihän se on, mitä siitä nyt enää jauhamaan.Sehän on musiikillisestikin ihan ameeban tasolla.Idioottimaista jurttipotaksaa uusile tököviiksille ja nuoruuttaan takaisin haikaileville urpoille jotka
        siirtävät tämän mahtavan perintönsä vielä lapsilleenkin. Kuunteles nyt Lauri tätä, tätä isikin diggas, tämä on isin ja suntasoista musaa. ooooga booga boo lisun läsyn mööö möö.Voi jeesuksen munat!

        Lukutaidoton siansaksaa mölisevä ex-kriminaali kerää aaseilta hillot pois. Miten te voitte olla noin helvetin tyhmiä?

        Tää on niin totta , totta joka sana!! Remua muuten , haastattelee yhdessä tube videossa se yksi pitkätukka kriminaali, , siinä Remu on parhaimmillaan puheissaan, ja se pitkätukka oikkein ihhailee tätä rokkari pappaa, ihan puisttattaa tuomonen touhu.


    • koroilla elävä

      Järkyttävä keskustelu ja vielä järkympää on että joku Albertin ex-muija söheltää seassa mielipiteineen.En jaksa tajuta.
      Tuntuu aivan haudanryöstöltä jauhaa netissä joistain Teostotuloista ja kenelle kuuluu mitenkin paljon.
      Eikö helvetti hävetä yhtään?
      Tekisi mieli sanoa jotain törkeää perinnölläelävistä mutta olkoon...

      • Sami H

        Ei tässä millään perinnöillä elellä!Sille en voi mitään ,että saan korvauksia;kuten Teosto,Gramex...Eihän kukaan vanhempiaan voi valita. Vai voiks niin tehdä? Älkää olko noin saatanan tosikkoja. EN ENÄÄ TÄNNE KIRJOITA,joten räyhätkää keskenänne. Vilpittömästi hyvää syksyn jatkoa kaikille.Over"n"out.


      • koroilla elävä
        Sami H kirjoitti:

        Ei tässä millään perinnöillä elellä!Sille en voi mitään ,että saan korvauksia;kuten Teosto,Gramex...Eihän kukaan vanhempiaan voi valita. Vai voiks niin tehdä? Älkää olko noin saatanan tosikkoja. EN ENÄÄ TÄNNE KIRJOITA,joten räyhätkää keskenänne. Vilpittömästi hyvää syksyn jatkoa kaikille.Over"n"out.

        Hyvä Sami H.Kärjistin asiaa.Halusin vain tuoda esille keskustelun naurettavuuden.
        Tuskinpa Ganesien tekijänoikeusrahoilla ostellaan rantahuviloita Ranskasta.
        Tai mistäpä minä tiedän.Ei tosiaan kuulu mulle.
        Tälläkin saitilla voitas puhua ihan vain musiikista eikä jostain täysin epäolennaisesta.
        Hurriganes on ainakin mulle ollut hyvin merkittävä bändi.Noloa lukea tälläisiä viestiketjuja.
        Ei perikunnan kannattaisi provosoitua liikaa meidän urpojen mielipiteistä.
        Silence is golden.
        Syksyjä sinnekin.


      • Eesau
        Sami H kirjoitti:

        Ei tässä millään perinnöillä elellä!Sille en voi mitään ,että saan korvauksia;kuten Teosto,Gramex...Eihän kukaan vanhempiaan voi valita. Vai voiks niin tehdä? Älkää olko noin saatanan tosikkoja. EN ENÄÄ TÄNNE KIRJOITA,joten räyhätkää keskenänne. Vilpittömästi hyvää syksyn jatkoa kaikille.Over"n"out.

        Gramex... vaikuttaa jotenkin lääkkeen nimeltä.

        Ole Sami vaan ylpeä isästäsi ja jätä ihan oikeesti nettiseikkailut tuon asian tiimoilta. Antaa Aikun hoitaa paskaset duunit, kun kerran haluaa kaikessa skeidassa ryvetä.


      • Aikku Järvinen

        Aivan uskomatonta on se, että me, minä ja muut jotka jollain tavalla olemme kuuluneet Järvisen ja Häkkisen elämään, emme ole aloittaneet näitä kaiken maailman kirjoituksia, kaiken maailman sivuilla. Kyllä siitä muut, täysin asiaan kuulumattomat, ovat pitäneet huolen. Ja niin kauan, kun näistä asioista kirjoitetaan vääristellen totuutta, minä "roikun hääräilemässä" näiden kirjoitusten kimpussa. Katsotaan sitten, kenen voimat loppuu ensin.


      • Aikku Järvinen
        Eesau kirjoitti:

        Gramex... vaikuttaa jotenkin lääkkeen nimeltä.

        Ole Sami vaan ylpeä isästäsi ja jätä ihan oikeesti nettiseikkailut tuon asian tiimoilta. Antaa Aikun hoitaa paskaset duunit, kun kerran haluaa kaikessa skeidassa ryvetä.

        on esittävien taiteilijoiden ja äänitteiden tuottajien tekijänoikusjärjestö.


      • Vaikkunen
        Aikku Järvinen kirjoitti:

        Aivan uskomatonta on se, että me, minä ja muut jotka jollain tavalla olemme kuuluneet Järvisen ja Häkkisen elämään, emme ole aloittaneet näitä kaiken maailman kirjoituksia, kaiken maailman sivuilla. Kyllä siitä muut, täysin asiaan kuulumattomat, ovat pitäneet huolen. Ja niin kauan, kun näistä asioista kirjoitetaan vääristellen totuutta, minä "roikun hääräilemässä" näiden kirjoitusten kimpussa. Katsotaan sitten, kenen voimat loppuu ensin.

        Sairasta! Eikö ole Hurriganesin jälkeistä elämää?


      • Aikku Järvinen
        Vaikkunen kirjoitti:

        Sairasta! Eikö ole Hurriganesin jälkeistä elämää?

        elämä, vilkas ja kiireinen, mutta yleensä saan järjestettyä aikaa näille kirjoituksille, kaiken maailman typeryyksin. Joita muuten sinäkin viljelet.


      • Vaikkunen
        Aikku Järvinen kirjoitti:

        elämä, vilkas ja kiireinen, mutta yleensä saan järjestettyä aikaa näille kirjoituksille, kaiken maailman typeryyksin. Joita muuten sinäkin viljelet.

        Mitä hän Sinä olet muuta tehnyt, kuin vahtinut keskustelupalstoja? Oletko töissä vai elätkö pelkästään Teoston kustannuksella? Varmaan olet myös Remulta välillä jotain apua pyytämässä?


      • Aikku Järvinen
        Vaikkunen kirjoitti:

        Mitä hän Sinä olet muuta tehnyt, kuin vahtinut keskustelupalstoja? Oletko töissä vai elätkö pelkästään Teoston kustannuksella? Varmaan olet myös Remulta välillä jotain apua pyytämässä?

        on vain perillisiä, jos puhutaan Järvisistä ja Häkkisistä. Joten nyt tuli korjattua sekin väärinkäsitys. Enkä minä kuulu edesmenneeseen perikuntaan, enkä nykyisiin perillisiin. Perillisiä ovat Cissen ja Pekan lapset, jotka tosin nyt ovat jo aikuisia. Minä en saa latin kopeekkaa sen enempää Teostosta, kuin Remultakaan. Eikä näihin kirjoituksiin minulta Vaikkuseni, mene niin paljon aikaa eteen töihin ehtisi. Toisin taitaa olla sinun laitasi, ettet vaan ole minun elätettävänä, nostamalla fattasta korvauksia. Näytät sitä sinäkin vaihtelevan keskustelufoorumeja siinä missä minä ja muut. Josta näemmä siitäkin on nyt tullut negatiivinen asia. Kirjoittaisit kerrankin asiaa ja kertoisit, mitä niin pahaa olen sinulle tehnyt, että olet koko ajan roikkumassa perässä ja v i t t u i l e t ? Oletko kiinnostunut mistään muista aiheista?


      • Aikku Järvinen

        sillä minä en tätä kirjoittelupotaskaa aloittanut. Tsiigaas vähän tonne alkulähteille, niin selviää se sinullekin. Ja miksi pitäisi hävetä, jos toisten kirjoituksiin vastaa? Kuinka voit arvostella minua kirjoittamassa täällä, kun kerran itsekin kirjoitat? Vai meneekö se niin, että vain nimimerkin suojissa kirjoittajat ovat jotenkin itseoikeutettuja tänne kirjoittamaan? Ja mitä helvetin väliä on sillä, kenen ex olen tai en ole. Kirjoitan kuitenkin. Ja jos nimimerkin taakse päätän piiloutua, siinä jäät sinä kyllä toiselle tai kolmannelle sijalle, kun minä alan tykittämään. Nyt, kun nimellään kirjoittaa, täytyy pitää vähän jotain rajaa. Ja vaihda sinä nimimerkiksesi: KATEUDESTA VIHREE


      • en ole vaikkunen vaan yksi ...
        Aikku Järvinen kirjoitti:

        on vain perillisiä, jos puhutaan Järvisistä ja Häkkisistä. Joten nyt tuli korjattua sekin väärinkäsitys. Enkä minä kuulu edesmenneeseen perikuntaan, enkä nykyisiin perillisiin. Perillisiä ovat Cissen ja Pekan lapset, jotka tosin nyt ovat jo aikuisia. Minä en saa latin kopeekkaa sen enempää Teostosta, kuin Remultakaan. Eikä näihin kirjoituksiin minulta Vaikkuseni, mene niin paljon aikaa eteen töihin ehtisi. Toisin taitaa olla sinun laitasi, ettet vaan ole minun elätettävänä, nostamalla fattasta korvauksia. Näytät sitä sinäkin vaihtelevan keskustelufoorumeja siinä missä minä ja muut. Josta näemmä siitäkin on nyt tullut negatiivinen asia. Kirjoittaisit kerrankin asiaa ja kertoisit, mitä niin pahaa olen sinulle tehnyt, että olet koko ajan roikkumassa perässä ja v i t t u i l e t ? Oletko kiinnostunut mistään muista aiheista?

        Sitä saa, mitä tilaa. Pölö-pölö-pölökyllä päähän.

        Sinulla se vaan unelmissa siintää päiviä, jolloin olet osoittanut oman näkemyksesi asioista ainoaksi oikeaksi totuudeksi. Tieäkkönämitä? Sitä päivää ei tule. Usot sie?

        Pekka se taisi elää elämäänsä onnellisena eteenpäin sinut jätettyäänkin, vai mitä? Auts! Joku toinenkin pääsi synnyttämään neron jälkeläisen. Auts!

        Me elämme kaikki sinun rahoillasi, jotka olemme saaneet kuuntelemalla korvauksetta neron ja sen vähemmän neron musiikkia.


      • Naikkunen
        en ole vaikkunen vaan yksi ... kirjoitti:

        Sitä saa, mitä tilaa. Pölö-pölö-pölökyllä päähän.

        Sinulla se vaan unelmissa siintää päiviä, jolloin olet osoittanut oman näkemyksesi asioista ainoaksi oikeaksi totuudeksi. Tieäkkönämitä? Sitä päivää ei tule. Usot sie?

        Pekka se taisi elää elämäänsä onnellisena eteenpäin sinut jätettyäänkin, vai mitä? Auts! Joku toinenkin pääsi synnyttämään neron jälkeläisen. Auts!

        Me elämme kaikki sinun rahoillasi, jotka olemme saaneet kuuntelemalla korvauksetta neron ja sen vähemmän neron musiikkia.

        Vihdoinkin tosi nasevasti todettu! Ei muuta kuin jatketaan samalla asialinjalla. Liikkuvia poikia varmaan olivat nuo sankarimme. Väärän koivun takana on tainnut käydä kova tykitys...


      • Aikku Järvinen
        en ole vaikkunen vaan yksi ... kirjoitti:

        Sitä saa, mitä tilaa. Pölö-pölö-pölökyllä päähän.

        Sinulla se vaan unelmissa siintää päiviä, jolloin olet osoittanut oman näkemyksesi asioista ainoaksi oikeaksi totuudeksi. Tieäkkönämitä? Sitä päivää ei tule. Usot sie?

        Pekka se taisi elää elämäänsä onnellisena eteenpäin sinut jätettyäänkin, vai mitä? Auts! Joku toinenkin pääsi synnyttämään neron jälkeläisen. Auts!

        Me elämme kaikki sinun rahoillasi, jotka olemme saaneet kuuntelemalla korvauksetta neron ja sen vähemmän neron musiikkia.

        Pekka ei koskaan jättänyt minua. Ja ihan kivan pojan sai aikaiseksi toisellakin kerralla. Ei mitään valittamista.


      • sä oot
        Aikku Järvinen kirjoitti:

        sillä minä en tätä kirjoittelupotaskaa aloittanut. Tsiigaas vähän tonne alkulähteille, niin selviää se sinullekin. Ja miksi pitäisi hävetä, jos toisten kirjoituksiin vastaa? Kuinka voit arvostella minua kirjoittamassa täällä, kun kerran itsekin kirjoitat? Vai meneekö se niin, että vain nimimerkin suojissa kirjoittajat ovat jotenkin itseoikeutettuja tänne kirjoittamaan? Ja mitä helvetin väliä on sillä, kenen ex olen tai en ole. Kirjoitan kuitenkin. Ja jos nimimerkin taakse päätän piiloutua, siinä jäät sinä kyllä toiselle tai kolmannelle sijalle, kun minä alan tykittämään. Nyt, kun nimellään kirjoittaa, täytyy pitää vähän jotain rajaa. Ja vaihda sinä nimimerkiksesi: KATEUDESTA VIHREE

        aivan lapsi... minkä ikänen muuten oot.. ota yhteyttä anna sähköpostiosoite nii kirjoitan.


      • Rafu
        Aikku Järvinen kirjoitti:

        sillä minä en tätä kirjoittelupotaskaa aloittanut. Tsiigaas vähän tonne alkulähteille, niin selviää se sinullekin. Ja miksi pitäisi hävetä, jos toisten kirjoituksiin vastaa? Kuinka voit arvostella minua kirjoittamassa täällä, kun kerran itsekin kirjoitat? Vai meneekö se niin, että vain nimimerkin suojissa kirjoittajat ovat jotenkin itseoikeutettuja tänne kirjoittamaan? Ja mitä helvetin väliä on sillä, kenen ex olen tai en ole. Kirjoitan kuitenkin. Ja jos nimimerkin taakse päätän piiloutua, siinä jäät sinä kyllä toiselle tai kolmannelle sijalle, kun minä alan tykittämään. Nyt, kun nimellään kirjoittaa, täytyy pitää vähän jotain rajaa. Ja vaihda sinä nimimerkiksesi: KATEUDESTA VIHREE

        "Aikku alkaa tykittämään". Väärin!Alkaa-verbin kanssa tulee aina käyttää ensimmäistä infinitiiviä, eli perusmuotoa. Joten: "Aikku alkaa tykittää". Jälleen jäi A. Järvinen toiseksi.


      • Aikku Järvinen
        Rafu kirjoitti:

        "Aikku alkaa tykittämään". Väärin!Alkaa-verbin kanssa tulee aina käyttää ensimmäistä infinitiiviä, eli perusmuotoa. Joten: "Aikku alkaa tykittää". Jälleen jäi A. Järvinen toiseksi.

        opettajia. Aina olet/tte neuvomassa ja tietämässä. Minulle on muodostunut käsitys, että tänne, (ennen kun sanaa tule aina olla pilkku)kun tänne kirjoittaa, ei ole niin väliksi miten niitä sanoja pötkössä heittelee ja minkälaiset ovat kieliopin koukerot. Nyt, kun jäin toiseksi, niin saanen ehdottaa sinulle ihan uutta harrastusta: käyt läpi kaikki kaks' nelosen kirjoitukset ja ryhdyt korjaamaan kielioppivirheet, siinä samalla menee varmaankin myös kirjoitussellaiset. Sinulle antoisaa, kun sarkaa riittää; minulle, ja kuka tietää kenelle muulle, suureksi opiksi.


      • Rafu
        Aikku Järvinen kirjoitti:

        opettajia. Aina olet/tte neuvomassa ja tietämässä. Minulle on muodostunut käsitys, että tänne, (ennen kun sanaa tule aina olla pilkku)kun tänne kirjoittaa, ei ole niin väliksi miten niitä sanoja pötkössä heittelee ja minkälaiset ovat kieliopin koukerot. Nyt, kun jäin toiseksi, niin saanen ehdottaa sinulle ihan uutta harrastusta: käyt läpi kaikki kaks' nelosen kirjoitukset ja ryhdyt korjaamaan kielioppivirheet, siinä samalla menee varmaankin myös kirjoitussellaiset. Sinulle antoisaa, kun sarkaa riittää; minulle, ja kuka tietää kenelle muulle, suureksi opiksi.

        Voi Sinua! Ei aina kun-partikkelin yhteyteen pilkkua! Esimerkkitapauksesi on juuri tuollainen poikkeus. Pidä ohjenuorana sitä, että pääsääntöisesti vain kaksi lausetta erotetaan toisistaan pilkulla. Opetan Sinua mielellään jatkossakin. Jälleen Järvinen hävisi.
        Miksikö kieliasu on tärkeää? Siksi, että kirjoitus on ajattelun väline. Huono kieliasu ilmentää epäloogista ihmistä.


    • ganes fucked my brain

      Onko kaikilla nyt vapautunut olo?

      Joku antoi jotain jollekin, jonka luotettavuudesta joku ei ole vakuuttunut, ja joku otti nokkiinsa.

      Vain elämää, ei sen enempää
      On kaikki tää, koita ymmärtää

      • yksinkertaista

        ole,, tuliko sulla paskat housuun vai mitä!!


      • ganes fucked my brain
        yksinkertaista kirjoitti:

        ole,, tuliko sulla paskat housuun vai mitä!!

        kun on myös sitä oikeeta tietoa riittävästi. Mä kyllä tiedän ketkä mulle on noita keikkanauhoja yrittäny kaupata.


      • Slurggi

        vedättää 'ganes fucked my brain'? Sä alotit tän ketjun jollain aivan mitättömällä pizzeria (jota sanaa et muuten osaa edes kirjoittaa oikein) potaskalla ja nyt väität tietäväsi jotain, jostain, josta et todellakaan tiedä yhtään mitään. Näihin juttuihin ei ole kuin yksi selvä syy: KATEUS! Sitä ollaan kateellisia naisille, jotka ovat joskus, vuosia sitten menneet rakkaudesta naimisiin miesten kanssa, joista sitten myöhemmin tuli kuuluisia muusikoita. Heille syntyi lapsia, kuten pariskunnille yleensäkin (niin kait sinäkin tähän maailmaan, valitettavasti olet tullut), jotka eivät vanhempiaan valinneet. Sinä ja sinun kaltaiset ovat kateellisia myös näille lapsille. Surullisen säälittävän ikävää elämää sulla ja sun kavereilla. Oi ja voi!


      • Vaikkunen
        Slurggi kirjoitti:

        vedättää 'ganes fucked my brain'? Sä alotit tän ketjun jollain aivan mitättömällä pizzeria (jota sanaa et muuten osaa edes kirjoittaa oikein) potaskalla ja nyt väität tietäväsi jotain, jostain, josta et todellakaan tiedä yhtään mitään. Näihin juttuihin ei ole kuin yksi selvä syy: KATEUS! Sitä ollaan kateellisia naisille, jotka ovat joskus, vuosia sitten menneet rakkaudesta naimisiin miesten kanssa, joista sitten myöhemmin tuli kuuluisia muusikoita. Heille syntyi lapsia, kuten pariskunnille yleensäkin (niin kait sinäkin tähän maailmaan, valitettavasti olet tullut), jotka eivät vanhempiaan valinneet. Sinä ja sinun kaltaiset ovat kateellisia myös näille lapsille. Surullisen säälittävän ikävää elämää sulla ja sun kavereilla. Oi ja voi!

        Ai, Aikkukin on alkanut kirjoittaa nimimerkillä.


      • jarvaa
        Vaikkunen kirjoitti:

        Ai, Aikkukin on alkanut kirjoittaa nimimerkillä.

        ristiretki tää nyt oikein on Aikkua ja muita kohtaan! Luulisi olevan yks hailee toisten yksityisasiat. Hankkikaa elämät Te onnettomat!


      • Aikku Järvinen
        Vaikkunen kirjoitti:

        Ai, Aikkukin on alkanut kirjoittaa nimimerkillä.

        On se kyllä säälittävää, kun kirjoitettukaan teksti ei mene perille. Minä uhkasin ryhtyä siihen, mikä on aivan eri asia kuin se, että tekisin niin.


    • ketoorvokki

      vittu mikä älykkö sä oot, pysy asiassa, ja tumputtele vaan keskenäs kateellinen paska. ja mielestäni voisit jättää lesket ja pojat rauhaan.

      • siis minä

        Leski ja poika pois täällä vittuun näistä yleisistä palstoilta...vittuun..


      • dipluuuuuuuus
        siis minä kirjoitti:

        Leski ja poika pois täällä vittuun näistä yleisistä palstoilta...vittuun..

        otsikko puhukoon!


    • Judge

      Kun tuolla Esan mestassa ei näitä näköjään enään suvaita niin tänne sitten jatkamaan samaa kädenvääntöä ja vittuilua.
      Olkaahan nyt ihmisiksi ja lopettakaa ajoissa. Vierestä seuranneena totean vain että kirjoitustenne sävy on melko "scary", jos näin saan asian ilmaista.
      Katson kuitenkin että yksi syyllinen koko soppaan on
      se, että koko tämä vittuilu sallittiin "kyräilypalstalla" liian pitkään. Täällä sitten jatketaan. Toivoisin että lopettaisitte asiasta jauhamisen ja jos ette siihen kykene niin yrittäkää pysyä asiassa ja esittää mahd.korrektisti juttunne.

      • dizk rock, puks bänks

        Edellinen viesti OK, mutta jos olisi sanonut asian vielä rajummin, niin ei mene varmaankaan perille, siksi minäkin yritän samaa, lopettakaa tätä voisi verrata koulukiu..., tosi typerää tossa iässä. Toivottavasti en ikinä tapaa näin nekatiivisia ihmisiä "livenä". Arvostus meni!, jopa oli toista kohtaa aiemmin.


    • käsitteet oikeiksi

      Ollakseen leski niin pitäisi olla ollut aviossa, ei kait eronneet mitään leskiä ole vaan ex'iä. Leski on oikeastaan arvonimi mitä kaikenlaiset mustatlesket eivät ole oikeutettuja käyttämään. Antaisi Aikkukin oikeudenomistajien itse lausua mielipiteitään (eli perillisten) ja pitäisi turpansa kiinni asioista jotka ei sille kuulu.

      • Aikku Järvinen

        Tämä on viimeinen viesti minulta, vaikka mitä
        kirjoittaisitte. Siitä vaan, antaa palaa...

        Nimityksiä en ole itse keksinyt, niistä ovat muut pitäneet huolen. En kaipaa teistä kenenkään arvostusta, kun en itse arvosta teitä hitusenkaan vertaa.

        Kysyn ihmetellen: miksi ihmeessä minä en saa lausua OMAA MIELIPIDETTÄNI siinä missä muutkin? Oli suhteeni asiaan sitten mikä hyvänsä. Teen sen omalla nimellä. Onko se syy miksi suunsoitto aina vain jatkuu? Jos jo heti alkuun, Esankin sivuille olisin lähtenyt nimimerkin suojissa kirjoittelemaan, olisin varmasti saanut olla varsin rauhassa.

        Kyllä minä annan poikien kirjoittaa ihan niin paljon kun heitä kiinnostaa. Ei näytä kiinostavan teidän typeryyksiinne vastailu. Tuskin edes alentuvat lukemaan näitä kirjoituksia, ovat sen verran sivistyneitä. Näinköhän he ovat tulleet siinä suhteessa isäänsä. Enhän minä voi kieltää, enkä käskeä kirjoittamaan tänne.

        Nämä asiat muuten kuuluvat minulle enemmän kuin arvaatkaan. Tämän enempää ne eivät kuitenkaan kuulu sinulle.


      • viisas mies
        Aikku Järvinen kirjoitti:

        Tämä on viimeinen viesti minulta, vaikka mitä
        kirjoittaisitte. Siitä vaan, antaa palaa...

        Nimityksiä en ole itse keksinyt, niistä ovat muut pitäneet huolen. En kaipaa teistä kenenkään arvostusta, kun en itse arvosta teitä hitusenkaan vertaa.

        Kysyn ihmetellen: miksi ihmeessä minä en saa lausua OMAA MIELIPIDETTÄNI siinä missä muutkin? Oli suhteeni asiaan sitten mikä hyvänsä. Teen sen omalla nimellä. Onko se syy miksi suunsoitto aina vain jatkuu? Jos jo heti alkuun, Esankin sivuille olisin lähtenyt nimimerkin suojissa kirjoittelemaan, olisin varmasti saanut olla varsin rauhassa.

        Kyllä minä annan poikien kirjoittaa ihan niin paljon kun heitä kiinnostaa. Ei näytä kiinostavan teidän typeryyksiinne vastailu. Tuskin edes alentuvat lukemaan näitä kirjoituksia, ovat sen verran sivistyneitä. Näinköhän he ovat tulleet siinä suhteessa isäänsä. Enhän minä voi kieltää, enkä käskeä kirjoittamaan tänne.

        Nämä asiat muuten kuuluvat minulle enemmän kuin arvaatkaan. Tämän enempää ne eivät kuitenkaan kuulu sinulle.

        Kysyn ihmetellen: miksi ihmeessä minä en saa lausua OMAA MIELIPIDETTÄNI siinä missä muutkin? Oli suhteeni asiaan sitten mikä hyvänsä. ...

        hah hah,,sähän sekoilet ihan joka mestassa.. ja annat MIELIPITEITÄSI ihan joka asiaan..


      • Ketoon Orvokki

        Ihmettelen vaan miksi Aikku ei saisi kirjoittaa tänne siksi, että asiat ei muka kuulu sille??? Miten ihmeesä ne kuuluvat sulle??? Ja miten ihmeessä niin monelle kymmenelle muulle kirjoittajalle??? Oletkos mahdollisesti Remun reissujen jälkeläinen??? Vaikka olisitkin, niin perutelut ontuu sen suhteen miksi sinun mielestäsi asiat ei kuuluis Aikulle ja se ei sais muiden lailla kirjoittaa mielipiteitään. Kyllä mä luulen kuitenkin, että Aikku tietää vähän sinua paremmin noita asioita ja on sisäpiirissä, sinun kanssa tai ilman.


      • mutta se
        Ketoon Orvokki kirjoitti:

        Ihmettelen vaan miksi Aikku ei saisi kirjoittaa tänne siksi, että asiat ei muka kuulu sille??? Miten ihmeesä ne kuuluvat sulle??? Ja miten ihmeessä niin monelle kymmenelle muulle kirjoittajalle??? Oletkos mahdollisesti Remun reissujen jälkeläinen??? Vaikka olisitkin, niin perutelut ontuu sen suhteen miksi sinun mielestäsi asiat ei kuuluis Aikulle ja se ei sais muiden lailla kirjoittaa mielipiteitään. Kyllä mä luulen kuitenkin, että Aikku tietää vähän sinua paremmin noita asioita ja on sisäpiirissä, sinun kanssa tai ilman.

        törkeesti sapotoi ja tarkkailee kaikkia palstoja... oikea rokkileskipoliisi. Kai ihmiset on antaneet hänelle vihiä jostain mistä on pennosia pystynyt kiristämään..


      • Ketoon Orvokki
        mutta se kirjoitti:

        törkeesti sapotoi ja tarkkailee kaikkia palstoja... oikea rokkileskipoliisi. Kai ihmiset on antaneet hänelle vihiä jostain mistä on pennosia pystynyt kiristämään..

        Nää syytökset ja aiheet, kaikkien palstojen sapotoinnit ja rahat. Aiheet syytöksiin vaihtuu niin, ettei näistä voi ymmärtää yhtään mitään. Minä en, mutta sinä vissiin tiedät ne palstat joilla Aikku sapotoi. Ei mielestäni ainakaan täällä nyt. Joku toopehan tän varmaan aloitti ja ehkä siinä Aikku teki tyhmästi, että heittäytyi mukaan. Se kyllä hämmästyttää mistä rahasta sä puhut, eihän näille palstojen kirjoittajille, ei ainakaan mulle, makseta mitään. Saatko sä sun kirjotuksista rahaa? Se on kyllä väärin, jos saat. Jos se käy töissä ja saa siitä rahaa, niin mitä ihmettä se on? Kaikille kai työnteosta maksetaan? Vai tekeekse niitä Remun mainostamia pankkiryöstöjä? Vai onko sun tiedossa joku muu tapa rahan tekemiseen? Ja mikä yhteys on Aikulla ja sun mainitsemilla rahoilla??? Jää hämäräks...


      • niin kuin
        Ketoon Orvokki kirjoitti:

        Nää syytökset ja aiheet, kaikkien palstojen sapotoinnit ja rahat. Aiheet syytöksiin vaihtuu niin, ettei näistä voi ymmärtää yhtään mitään. Minä en, mutta sinä vissiin tiedät ne palstat joilla Aikku sapotoi. Ei mielestäni ainakaan täällä nyt. Joku toopehan tän varmaan aloitti ja ehkä siinä Aikku teki tyhmästi, että heittäytyi mukaan. Se kyllä hämmästyttää mistä rahasta sä puhut, eihän näille palstojen kirjoittajille, ei ainakaan mulle, makseta mitään. Saatko sä sun kirjotuksista rahaa? Se on kyllä väärin, jos saat. Jos se käy töissä ja saa siitä rahaa, niin mitä ihmettä se on? Kaikille kai työnteosta maksetaan? Vai tekeekse niitä Remun mainostamia pankkiryöstöjä? Vai onko sun tiedossa joku muu tapa rahan tekemiseen? Ja mikä yhteys on Aikulla ja sun mainitsemilla rahoilla??? Jää hämäräks...

        joku venäjän tiedustelutoimisto... ettei vaan yksikin sentti mee väärään fikkaan.


      • Mulkvistinen
        niin kuin kirjoitti:

        joku venäjän tiedustelutoimisto... ettei vaan yksikin sentti mee väärään fikkaan.

        Taisi Aikku heittää pyyhkeen kehään ja kukaan ei enää provosoidu. Hauskaa tämä oli niin kauan kuin tätä kesti. Vittu, kun pääsis vielä kyräilysivuille provoseeraamaan, mutta kun Esa kippasi pihalle...


      • välikäsi
        Mulkvistinen kirjoitti:

        Taisi Aikku heittää pyyhkeen kehään ja kukaan ei enää provosoidu. Hauskaa tämä oli niin kauan kuin tätä kesti. Vittu, kun pääsis vielä kyräilysivuille provoseeraamaan, mutta kun Esa kippasi pihalle...

        Harmi jos et pääse Esan palstalle. vai saatko edes luettua? siellä oli vähän vihjettä että kun sekä kirjan että leffan nimi on Ganes, niin onko pistetty sen takia, ettei rock'n'rollin äiti Aikku pääse vetämään osuuksia? Leffahan tehdään (ja kirjakin) tavallaan perikuntien rahoilla... kun se on niiltä niinku pois, tietenkin.


      • Rahat mulle
        välikäsi kirjoitti:

        Harmi jos et pääse Esan palstalle. vai saatko edes luettua? siellä oli vähän vihjettä että kun sekä kirjan että leffan nimi on Ganes, niin onko pistetty sen takia, ettei rock'n'rollin äiti Aikku pääse vetämään osuuksia? Leffahan tehdään (ja kirjakin) tavallaan perikuntien rahoilla... kun se on niiltä niinku pois, tietenkin.

        En oo lukenu mitä muualla väitetään. Tässäkö yksi totuus.
        Nimet on siksi Ganes, kun muuten eräs Aaltonen olisi käsi ojossa vaatimassa pilviin nousevia osuuksiaan ainakin kirjasta, leffasta en tiedä, mutta varmaan sieltäkin. Niinhän kävi sen oluen kanssa. Ettekö muista tai tiedä. Idea oli Ilen ja Laitilan panimon ja Ilellä on tavaramerkkioikeus siihen. Mitäs tapahtu, kun alettiin kuulla Hurriganesoluesta. Aaltonen hyppäs heti tielle. Teki ensimmäiseksi valituksen sinne virastoon Kallion Ilen hakemalle nimisuojalle ja vaati korvaukset ja samaan aikaan hymyili kuvissa olut tölkki kädessä, vaikka ei niin väkeviin aineisiin koske. Otti fyrkat, veti valituksensa pois. Ja louvot saatuaan oli taas tyytyväinen ja hymyili jälleen. Saa varmaan provikkaa koko ajan. Ei kai sen mutsi muuten sitä myis. Hymyilikö Ile ja Laitilan panimon johto? Eikös se Ile ole se ainoa ja oikea Hurriganeskitaristikin viellä? Tekee sille tollasen tempun.
        Törkeetä, sanon minä. Ja jos oikein asian tiedän, ei perikunnat saaneet mitään. Eivätkä fiksuina ihmisinä olleet mitään vaatimassakaan, vaikka perusteita siihen olisi ollut. Niin että kukas se onkaan rahanahne, kuka?


      • vasenkäsi
        välikäsi kirjoitti:

        Harmi jos et pääse Esan palstalle. vai saatko edes luettua? siellä oli vähän vihjettä että kun sekä kirjan että leffan nimi on Ganes, niin onko pistetty sen takia, ettei rock'n'rollin äiti Aikku pääse vetämään osuuksia? Leffahan tehdään (ja kirjakin) tavallaan perikuntien rahoilla... kun se on niiltä niinku pois, tietenkin.

        TYHMÄ!


      • syysterveiset
        Rahat mulle kirjoitti:

        En oo lukenu mitä muualla väitetään. Tässäkö yksi totuus.
        Nimet on siksi Ganes, kun muuten eräs Aaltonen olisi käsi ojossa vaatimassa pilviin nousevia osuuksiaan ainakin kirjasta, leffasta en tiedä, mutta varmaan sieltäkin. Niinhän kävi sen oluen kanssa. Ettekö muista tai tiedä. Idea oli Ilen ja Laitilan panimon ja Ilellä on tavaramerkkioikeus siihen. Mitäs tapahtu, kun alettiin kuulla Hurriganesoluesta. Aaltonen hyppäs heti tielle. Teki ensimmäiseksi valituksen sinne virastoon Kallion Ilen hakemalle nimisuojalle ja vaati korvaukset ja samaan aikaan hymyili kuvissa olut tölkki kädessä, vaikka ei niin väkeviin aineisiin koske. Otti fyrkat, veti valituksensa pois. Ja louvot saatuaan oli taas tyytyväinen ja hymyili jälleen. Saa varmaan provikkaa koko ajan. Ei kai sen mutsi muuten sitä myis. Hymyilikö Ile ja Laitilan panimon johto? Eikös se Ile ole se ainoa ja oikea Hurriganeskitaristikin viellä? Tekee sille tollasen tempun.
        Törkeetä, sanon minä. Ja jos oikein asian tiedän, ei perikunnat saaneet mitään. Eivätkä fiksuina ihmisinä olleet mitään vaatimassakaan, vaikka perusteita siihen olisi ollut. Niin että kukas se onkaan rahanahne, kuka?

        "Eivätkä fiksuina ihmisinä olleet mitään vaatimassakaan, vaikka perusteita siihen olisi ollut."

        Eiks ne täällä itse ole olleet liikkeellä asenteella, että otamme mitä meille kuuluu. Ja se on ihan oikein. mistäs tämä poijkkeus nyt sitten? t-paidoistakin käydään kerjuulla , kun meidän pertti on kuvassa. Sehän onkin ihan oikein. Milloin saamme nähdä Aikun tekevän jonkun julkaisun, t-paidan tai vaikka muistelon tai kokoelman tms. Aina vaan peesaamassa. Ile sentään teki bissen ja live in stockholm oli myös sieltä peräisin.


      • rahat mulle
        syysterveiset kirjoitti:

        "Eivätkä fiksuina ihmisinä olleet mitään vaatimassakaan, vaikka perusteita siihen olisi ollut."

        Eiks ne täällä itse ole olleet liikkeellä asenteella, että otamme mitä meille kuuluu. Ja se on ihan oikein. mistäs tämä poijkkeus nyt sitten? t-paidoistakin käydään kerjuulla , kun meidän pertti on kuvassa. Sehän onkin ihan oikein. Milloin saamme nähdä Aikun tekevän jonkun julkaisun, t-paidan tai vaikka muistelon tai kokoelman tms. Aina vaan peesaamassa. Ile sentään teki bissen ja live in stockholm oli myös sieltä peräisin.

        Osaks kirjotat asiaa, muut osa jää ymmärtämättä. Mistä sä tiedät kuka minkäkin takana on tai täytyyhän sun kai tietää kun tiedät mitä Ile puhaa. Levyllä se soittaa tietenkin. Ei kait se nyt olutta kumminkaa paa. Montaks T-paitaa kukaan muu kuin joku ulkopuolinen on tehny? Vai tiedäks jostain Ganes pajasta? Miks sen Aikun tarttis tehdä t-paitoja, tai jotain muuta sun mainitsemaa. Remu on sanelle pari kirjaa ja hurriganeskirjankin kirjoitti jotku muut. Onks sulla sellasta varmaa juttua et tietäisit ettei just Aikku ookki sen takana. jos levyt ja keikat jätetään pois taitaa koko paletti remua myöten olla vaan peesaajia ja toiset nettoo hillot niillä, sen sä oivalsit vai?


      • CtrlAltDel
        rahat mulle kirjoitti:

        Osaks kirjotat asiaa, muut osa jää ymmärtämättä. Mistä sä tiedät kuka minkäkin takana on tai täytyyhän sun kai tietää kun tiedät mitä Ile puhaa. Levyllä se soittaa tietenkin. Ei kait se nyt olutta kumminkaa paa. Montaks T-paitaa kukaan muu kuin joku ulkopuolinen on tehny? Vai tiedäks jostain Ganes pajasta? Miks sen Aikun tarttis tehdä t-paitoja, tai jotain muuta sun mainitsemaa. Remu on sanelle pari kirjaa ja hurriganeskirjankin kirjoitti jotku muut. Onks sulla sellasta varmaa juttua et tietäisit ettei just Aikku ookki sen takana. jos levyt ja keikat jätetään pois taitaa koko paletti remua myöten olla vaan peesaajia ja toiset nettoo hillot niillä, sen sä oivalsit vai?

        mikrotuki apuun jos tulee noin paljo feeluu Armi.

        Kukaan ei mun mielestä oo netonnu mitään hilloja vuoden -88 jälkeen. Pikkuroposia jotka kuuluu enimmäkseen niille jotka viittii jotain tehdä.


      • Happy End
        CtrlAltDel kirjoitti:

        mikrotuki apuun jos tulee noin paljo feeluu Armi.

        Kukaan ei mun mielestä oo netonnu mitään hilloja vuoden -88 jälkeen. Pikkuroposia jotka kuuluu enimmäkseen niille jotka viittii jotain tehdä.

        Häippäs nimimerkin takaa kirjoitellut Aikkukin. Hyvä niin, hänelle.


      • toho, gubbe on
        Happy End kirjoitti:

        Häippäs nimimerkin takaa kirjoitellut Aikkukin. Hyvä niin, hänelle.

        Aika sekoboltsi thredi.

        Ootteks vetäny koko tuubin postikkia miähee?

        Oli miten oli, ganes elää.


      • series 62
        Rahat mulle kirjoitti:

        En oo lukenu mitä muualla väitetään. Tässäkö yksi totuus.
        Nimet on siksi Ganes, kun muuten eräs Aaltonen olisi käsi ojossa vaatimassa pilviin nousevia osuuksiaan ainakin kirjasta, leffasta en tiedä, mutta varmaan sieltäkin. Niinhän kävi sen oluen kanssa. Ettekö muista tai tiedä. Idea oli Ilen ja Laitilan panimon ja Ilellä on tavaramerkkioikeus siihen. Mitäs tapahtu, kun alettiin kuulla Hurriganesoluesta. Aaltonen hyppäs heti tielle. Teki ensimmäiseksi valituksen sinne virastoon Kallion Ilen hakemalle nimisuojalle ja vaati korvaukset ja samaan aikaan hymyili kuvissa olut tölkki kädessä, vaikka ei niin väkeviin aineisiin koske. Otti fyrkat, veti valituksensa pois. Ja louvot saatuaan oli taas tyytyväinen ja hymyili jälleen. Saa varmaan provikkaa koko ajan. Ei kai sen mutsi muuten sitä myis. Hymyilikö Ile ja Laitilan panimon johto? Eikös se Ile ole se ainoa ja oikea Hurriganeskitaristikin viellä? Tekee sille tollasen tempun.
        Törkeetä, sanon minä. Ja jos oikein asian tiedän, ei perikunnat saaneet mitään. Eivätkä fiksuina ihmisinä olleet mitään vaatimassakaan, vaikka perusteita siihen olisi ollut. Niin että kukas se onkaan rahanahne, kuka?

        eiköhän ollu reiska ko bändin perusti ja ollu sen sielu ja organisaattori, se hän tuo joitakin oikeuksii ja velvollisuuksii, kaupassa myydään soittimii alkakaa soittaa kateelliset?


      • nobility
        Aikku Järvinen kirjoitti:

        Tämä on viimeinen viesti minulta, vaikka mitä
        kirjoittaisitte. Siitä vaan, antaa palaa...

        Nimityksiä en ole itse keksinyt, niistä ovat muut pitäneet huolen. En kaipaa teistä kenenkään arvostusta, kun en itse arvosta teitä hitusenkaan vertaa.

        Kysyn ihmetellen: miksi ihmeessä minä en saa lausua OMAA MIELIPIDETTÄNI siinä missä muutkin? Oli suhteeni asiaan sitten mikä hyvänsä. Teen sen omalla nimellä. Onko se syy miksi suunsoitto aina vain jatkuu? Jos jo heti alkuun, Esankin sivuille olisin lähtenyt nimimerkin suojissa kirjoittelemaan, olisin varmasti saanut olla varsin rauhassa.

        Kyllä minä annan poikien kirjoittaa ihan niin paljon kun heitä kiinnostaa. Ei näytä kiinostavan teidän typeryyksiinne vastailu. Tuskin edes alentuvat lukemaan näitä kirjoituksia, ovat sen verran sivistyneitä. Näinköhän he ovat tulleet siinä suhteessa isäänsä. Enhän minä voi kieltää, enkä käskeä kirjoittamaan tänne.

        Nämä asiat muuten kuuluvat minulle enemmän kuin arvaatkaan. Tämän enempää ne eivät kuitenkaan kuulu sinulle.

        järkkyä oli lueskella noita juttuja,albertin ja cissen asiat ei mun mielestä kuulu kellekään ylimääräsille tyypeille.julkisuuden tuoma kateus näköjään vieläkään oo hellittäny.aikulle ja samille hyvää kesää ja itte vois vaikka mennä remun keikalle kun tulevat tänne pohjanmaalle päin.


      • shit
        mutta se kirjoitti:

        törkeesti sapotoi ja tarkkailee kaikkia palstoja... oikea rokkileskipoliisi. Kai ihmiset on antaneet hänelle vihiä jostain mistä on pennosia pystynyt kiristämään..

        aivan täysiä kusipäitä ootte kaikki jos kuolleitten ihmisten asioita julkisesti puitte.ootte täällä ninkuin korpit haaskalla .hävetkää jos osaatte.


      • Anonyymi
        Rahat mulle kirjoitti:

        En oo lukenu mitä muualla väitetään. Tässäkö yksi totuus.
        Nimet on siksi Ganes, kun muuten eräs Aaltonen olisi käsi ojossa vaatimassa pilviin nousevia osuuksiaan ainakin kirjasta, leffasta en tiedä, mutta varmaan sieltäkin. Niinhän kävi sen oluen kanssa. Ettekö muista tai tiedä. Idea oli Ilen ja Laitilan panimon ja Ilellä on tavaramerkkioikeus siihen. Mitäs tapahtu, kun alettiin kuulla Hurriganesoluesta. Aaltonen hyppäs heti tielle. Teki ensimmäiseksi valituksen sinne virastoon Kallion Ilen hakemalle nimisuojalle ja vaati korvaukset ja samaan aikaan hymyili kuvissa olut tölkki kädessä, vaikka ei niin väkeviin aineisiin koske. Otti fyrkat, veti valituksensa pois. Ja louvot saatuaan oli taas tyytyväinen ja hymyili jälleen. Saa varmaan provikkaa koko ajan. Ei kai sen mutsi muuten sitä myis. Hymyilikö Ile ja Laitilan panimon johto? Eikös se Ile ole se ainoa ja oikea Hurriganeskitaristikin viellä? Tekee sille tollasen tempun.
        Törkeetä, sanon minä. Ja jos oikein asian tiedän, ei perikunnat saaneet mitään. Eivätkä fiksuina ihmisinä olleet mitään vaatimassakaan, vaikka perusteita siihen olisi ollut. Niin että kukas se onkaan rahanahne, kuka?

        Remu on vetänyt välistä vaikka mitä. Laittoi esim. Hot Wheelsin omiin ja Häkkisen nimiin pelkästään, vaikka tyhmäkin tajuaa, että riffit on Ilen ja ainakin suuri osa teksteistä Stanleyn.
        No panic soolo-levylle Lido teki biisit, mutta Remu pani kaikki omaan nimiin sekä säv. että sanat. Jne.

        Aikkua en tunne, mutta mitä olen nähnyt niin mukava, hyvä ja fiksu ihminen, samoin kuin täälläkin; lähes ainoa täällä, joka osaa kirjoittaa, niin kielellisesti kuin sisällöllisestikin.

        Näen, että ketju on vanha kuin taivas, mutta en voinut olla kommentoimatta. Harmi etten nähnyt tätä aikanaan, olisin tukenut Aikkua, vaikka ei hän minun tukeani olisi tarvinnut, vahva itsenäinen nainen.

        Fanitin Hganesta 70-luvulla. Osa matskusta toimii yhä, harvemmin tulee kuunneltua, mutta joskus. Kallio ja Järvinen - molemmat käy. Helvetin hyviä.


    • old rock´n´roller

      Hurriganes oli, on ja tulee olemaan hieno bändi ikuisesti.
      Paljon ja vielä enemmän hienoutta olen saanut kokea bändin musiikillisessa matkassa heti ensi hetkistä alkaen. Thanks!

      • nobility

        on näköjään joku tervekin tällä palstalla.järvinen elää ikuisesti musiikkinsa kautta.


      • PuSe
        nobility kirjoitti:

        on näköjään joku tervekin tällä palstalla.järvinen elää ikuisesti musiikkinsa kautta.

        ja teki merkittävää jälkeä 70 -luvulla. Sille ei voi mitään. Enää sitä bändiä ei ole.
        On uusia ja hyviä bändejä jotka on saaneet H:ltakin vaikutteita.
        Tarina jatkuu. Vain kertojat muuttuvat.

        Mutta Hurriganes se oli kolmen miehen juttu. Niiden oma. Ne sen teki eikä kukaan muu. Se homma on nyt suljettu.

        Muiden on turha puhua laista ja oikeuksista. Ne miehet oli ja meni. Niille ne rahat kuulu. Oli laki tai levy-yhtiö tai molemmat.
        Ne oli kirvesmiehiä eikä kirvesmiesten periliset mitään royalteja saa. Eikä niiden kuulukaan. Tai sitten pitää olla näyttöä että homma toimii....
        Eli ei muuta kuin näyttöä kehään. That´s it.


      • hävetkää jos osaatte
        PuSe kirjoitti:

        ja teki merkittävää jälkeä 70 -luvulla. Sille ei voi mitään. Enää sitä bändiä ei ole.
        On uusia ja hyviä bändejä jotka on saaneet H:ltakin vaikutteita.
        Tarina jatkuu. Vain kertojat muuttuvat.

        Mutta Hurriganes se oli kolmen miehen juttu. Niiden oma. Ne sen teki eikä kukaan muu. Se homma on nyt suljettu.

        Muiden on turha puhua laista ja oikeuksista. Ne miehet oli ja meni. Niille ne rahat kuulu. Oli laki tai levy-yhtiö tai molemmat.
        Ne oli kirvesmiehiä eikä kirvesmiesten periliset mitään royalteja saa. Eikä niiden kuulukaan. Tai sitten pitää olla näyttöä että homma toimii....
        Eli ei muuta kuin näyttöä kehään. That´s it.

        ja nyt on menny sitte samikin sinne ilmavoimiin ettei nyt tarvii senkään rojaltteja täällä enään kadehtia.


    • ganesfan

      Mihin sit ne rojaltit menee... lehti kertoi, että Järvisen ja Häkkisen perikunnat torppasi Haminan nauhan... kunnes pääsivät rahalahjasta sopuun.g

    • Anonyymi

      Mulla on keikkanauha, mitä ei kenelläkään muulla ole. En myy.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe